10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Mooi menu elsje!
    Heb net naast een plakje ontbijtkoek nog een bakje gemengd fruit gegeten. Kids zijn thuis dus wij gaan naar het park!
     
  2. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Goedemorgen dames,

    Wou vannochtend ontzettend graag op de weegschaal staan, maar mag pas volgende week maandag van mezelf.

    Melanie; Hoe is het verder met je?

    Mijn menu vandaag:
    O: 2bb met honing, kop koffie
    T: plakje ontbijtkoek, flesje water, kop thee
    L: 1 roergebakken ei met veel groentes op 2 volkorencrackers
    T: bakje gemengd fruit, flesje water, kop thee
    A: 100gr rijst 200gr saus/groente/gehakt chilli con carne
    T: kop thee, sinasappel

    Heerlijk weertje vandaag! :D
     
  3. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Ik kom ook weer even kijken.

    hier staat teller inmiddels op -37,4

    Ik ben dus aardig op weg naar mijn streefgewicht. En ik heb weer een drijfveer om mijn doel te behalen, want ik ben ten huwelijk gevraagd!

    Dan kan ik op mijn trouwdag een mooie jurk aan in maat 38 en misschien zelfs wel 36.
     
  4. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shirley: Wat gaaf! Gefeliciteerd.

    @Melanie: Thanks! Hoe gat heet met jou?

    @Andere dames: Mooi dat jullie het lijnen weer oppakken.

    @Hier: Nog steeds stabiel, ben er blij mee:)
     
  5. shirley1987

    shirley1987 VIP lid

    6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    dank je wel!
     
  6. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Knap hoor shirley!

    Ik mag morgen op de weegschaal, denk dat er na deze week wel wat af is.
     
  7. Saarr

    Saarr Actief lid

    29 jan 2011
    459
    0
    16
    Mag ik ook meeschrijven ben nu al zo twee weken actief bezig met afvallen. Alleen ben ik vandaag ongesteld geworden en staat er nu 400 gram extra op de weegschaal. Is dit normaal?

    Hier mijn lijstje

    O: griekse yogurt met chiazaden,appel en amandelen/walnoten. Erbij nog een latte machiato.

    Tussendoor 2 crackers met licht beleg

    L: Salade met diverse dingen erdoor heen.

    T: Latte machiato

    A: Gewokte groente met zalm
     
  8. Moedertjuh

    Moedertjuh Actief lid

    31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

    Er is weer een beetje leven in de tent zo te lezen.

    Melanie, welcome back en natuurlijk mag je weer meekletsen! Fijn dat je er weer bovenop bent, succes!

    Lovely, hoe gaat het streng zijn tot nu toe? Wat zei de weegschaal gisteren?

    Shirely, superleuk! Iets leuks om naar uit te kijken een trouwjurk. Nog 5 kilootjes zo te zien. U can do it.

    Elsie, helaas laat het zonnetje ons in de steek en dan is buiten bewegen niet zo snel van toepassing.

    Femke, wat goed dat je stabiel bent heerlijk zw zijn zo!

    Saarr, welkom en succes met het verder afvallen! Is normaal dat je aankomt als je ongie bent/moet worden dit door je hormoonhuishouding. Mooi menu!

    Hier, tjah ben de draad helemaal kwijt! Al weken niet op weegschaal gestaan, wil donderdag gaan sporten en kijken wat de schade op weegschaal is pfff
     
  9. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Goedemiddag,

    Streng zijn gaat tot nu toe aardig goed. De weegschaal stond gisteren - 2,2!

    Moedertjuh: hoe komt het dat je helemaal de draad kwijt bent?
     
  10. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hello lady´s,

    Hier wil het afvallen nog steeds niet echt lukken. Sinds ik van de pil af ben lijkt het wel of er langzaam onsjes bijkomen en ik moet heeeel veel moeite doen om het er af te krijgen en dan zit het er ook zo weer aan. Zal misschien wel met hormonen te maken hebben.
     
  11. Moedertjuh

    Moedertjuh Actief lid

    31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lovely, wat goed zeg ga zo door meissie! Geen idee, kan motivatie maar niet vinden :(

    Wendy, je schildklier al laten onderzoeken?
     
  12. 00Wendy00

    00Wendy00 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat houdt dat in Moedertjuh? En hoe doen ze dat onderzoeken?
     
  13. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Wendy: Volgens mij kan dat gewoon doormiddel van een bloedonderzoek.
    Moedertjuh: Soms is er gewoon even geen motivatie hé, zo herkenbaar! Maar pas als je echt de motivatie hebt kan je beginnen met afvallen, jezelf ertoe dwingen werkt ook alleen maar averechts. Hoop toch voor je dat je de motivatie weer terug vind!
     
  14. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo dames,

    Ik wilde meeschrijven in een ander topic maar dat staat al stil sinds 8 maart geloof ik. Mag ik met jullie meeschrijven? Ik wil alleen geen 10 kilo kwijt, maar 11 ;)

    Ik was voor mijn zwangerschappen 18 kilo lichter dan nu! Nu is dat al 6 jaar geleden heb niet de illusie dat ik weer terug kan naar dat gewicht. Maar 11 kilo zou moeten kunnen denk ik. Ik woog 81 kilo bij 1.73m. Ik wil dus graag terug naar 70 kilo. Ik ben afgelopen donderdag begonnen, dus nog niet zo lang bezig maar ik ben inmiddels 1.6 kilo kwijt. Jeuj. Vanaf morgen ga ik sporten! (Heb me zojuist ingeschreven dus zit er nu echt een jaar aan vast...aaaaah).

    Sporten jullie ook?
    (Ik wilde wel graag eerder gaan, maar sommigen zullen het misschien wel weten maar mijn man is erg ziek (geweest). Dus alle zorg en werk en het huishouden kwam lang op mij neer. Nu is hij volledig thuis (mag niet meer werken) en kan nog wel een beetje doen en ik heb dus weer iets meer tijd. Ook zijn ziekenhuisperiode heeft bijgedragen aan mijn gewicht. Klinkt alsof ik hem de schuld geef maar dat is niet zo ;). Alleen moest ik elke dag 70 km heen en weer 70 km terug om hem te kunnen bezoeken in het zkh en dat 8 weken lang. Dan ga je makkelijker even snel snacken omdat je toch al weinig tijd hebt en weinig thuis bent. Dat heeft mijn figuur geen goed gedaan.

    Ik hoop dat ik ook nog welkom ben. Ik zal niet elke dag meeschrijven maar wel regelmatig. Ik heb een drukke baan van 5 dagen in 4 dagen gepropt en ga vanaf augustus er een opleiding naast volgen. Maar ik probeer toch enkele keren per week even "mijn neus te laten zien"

    Succes dames!
     
  15. Femke11

    Femke11 Fanatiek lid

    21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

    @Saarr: Welkom!

    @Moedertjuh: Soms is het ook gewoon moeilijk om er weer in te komen.

    @Lovely: Dat gaat lekker!

    @Wendy: Veranderende hormonen kunnen de oorzaken zijn, maar meestal val je zonder pil makkelijker af. Misschien idd even je schildklier laten prikken. Als die waarden afwijken kan dat ook invloed hebben op zwanger worden.

    @Senais: Welkom, ook dit is niet zo heel actief topic meer, maar een paar x per week wordt er wel geschreven.

    @Hier: Ineens 1,5 kg erbij:$ Dat was niet de bedoeling, maar misschien ook wel te verwachten na 18 weken zwangerschap. Wel veel gesnoept de laatste dagen, dus toch maar even beter opletten:)
     
  16. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Femke: vind het meevallen hoor je zit al wel weer bijna op de helft! En af en toe lekker snoepen mag wel toch :)
    Senais: Welkom! Ik sport niet, wil graag wel met het mooie weer gaan hardlopen.
     
  17. Melanie86

    Melanie86 Fanatiek lid

    26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

    @ Shirley: Super dat je zo veel bent afgevallen! Knap hoor. En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Hebben jullie al een datum geprikt?

    @ Femke: Hoe gaat het met de zwangerschap? Gaat alles goed?

    @ Lovely: Fijn dat het lijnen weer lekker gaat. Je menuutjes zien er goed uit.

    @ Senais: Klinkt alsof je een moeilijke tijd gehad hebt. Veel succes met afvallen.

    Een aantal vroeg hoe het met me was. Op zich gaat het wel goed. Een tijd niet zo lekker in mijn vel gezeten. Een aantal dingen in de familie gebeurd. Zus gescheiden, ouders kwakkelen beiden met gezondheid. Nu is het weer redelijk rustig. Hoewel nu mijn oudste zus in het ziekenhuis ligt. Maar dat is weer aan de beterende hand (ze willen voor de zekerheid nog 2 uitslagen van onderzoeken afwachten, en als dat goed is mag ze morgen naar huis). Ik kan alleen de rust in mezelf nog niet zo goed vinden. Op het werk is het al maanden (door 3 langdurig zieken) giga druk. Na het werk ben ik echt gesloopt. Ben elke week blij dat het weekend is. Nu ook weer bijna gelukkig!

    Afgelopen maandag heb ik het lijnen weer opgepakt, en dat gaat tot nu toe goed. Vanavond wel honger gehad dus heb 2 crackers met philadelphia light genomen. Om snaaien tegen te gaan. Ben ook ongesteld dus extra moeilijk maar goed, we moeten er weer even doorheen… We zullen zien wat de weegschaal maandag zegt.
     
  18. butterfly24

    butterfly24 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames... ook voor mij is een tijd gelezen dat ik van me heb laten horen. Ben te druk met werk, studie en gezin om daarnaast ook nog regelmatig te forummen. Het gaat erg goed met mij.
    Zit op 77 kilo op het moment. Ben enkele weken geleden voor het laatst gewogen in de sportschool en het lukt me op gewicht te blijven. Er zitten wel eens uitschiet weekeinden bij en dan vliegen er zo twee kilo's aan maar die krijg ik er dan gedurende de week wel weer af. Het gaat eigenlijk heel goed. Ik weet nu goed wat ik wel en niet kan eten. Door de week geen lekkere dingen zoals koekjes, chips etc. Veel fruit, kwark, yoghurt en brood tussendoor, veeeeel groene thee. Ik kan er best mee leven hahaha.

    Ik zou nog wel 5 kilo kwijt willen voor de zomer!!
    Dus probeer echt goed op te letten en sport nog steeds 2a3 keer in de week.

    Met de kinderen is alles goed. Mijn oudste meiske gaat in juni 4 jaar worden... wow!! Dan mag ze ook naar school :). Ze heeft er nu al zin in. Met de jongste is het ook goed, inmiddels gaat ze ook aardig na de 2.5 jaar. Ze gaan beide naar de peuterspeelzaal ook.

    Met de studie ook alles goed. Nu halverwege het 2e jaar.
    Het is geweldig leuk, ik heb de wens nog wel om na deze studie pedagogiek te gaan studeren.

    Dus druk druk druk...... ik zie dat het hier met iedereen ook wel goed gaat. Afvallen blijft met ups en downs gaan he?
    Het is ook niet makkelijk en voor velen van ons een levenslang gevecht. Zelf op gewicht blijven gaat echt niet zomaar! Ik denk dat op gewicht blijven nog wel moeilijker is dan afvallen ;).

    Ik ga lekker mijn bed zoeken.
    Morgen een lange dag op school.
     
  19. butterfly24

    butterfly24 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Melanie, welkom terug meis!!
    Ben je zoveel aangekomen dan?
    Het gaat je lukken meis. Je hebt het eerder aan jezelf bewezen en nu ga je dat gewoon weer doen. Het komt goed.
     
  20. butterfly24

    butterfly24 Fanatiek lid

    18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames.. wat een rust hier zeg.
    Nou ja, ik kom even zwaaien en mijn menu plaatsen.

    O: 2 boterhammen met jam, groene thee.
    T: kiwi, kom magere aardbeienyoghurt, groene thee.
    L: 3 boterhammen, 1x smeerkaas, 1x vruchtenhagel.
    T: 1 boterham met jam, groene thee.
    A: aardappelen, prei, roomsausje, filetlapje.
    T: magere yoghurt met meusli, groene thee.

    Bij erge trek, ik heb rijstwafels gekocht.

    De meiden zijn beide naar de peuterspeelzaal, ik heb boodschappen gedaan, boven stofgezogen en gedweild, nog even de toiletten schoonmaken, en dan zometeen de meiden alweer ophalen. De tijd gaat zoooo snel.

    Vanmiddag moet ik nog even aan de studie als dat lukt met de dames. Zet ze wel even te kleinen ofzow. Vanavond sporten!!
     

Deel Deze Pagina