Lovely.. Kan de spulletjes vast wel weer gebruiken ( echte baby kleuren) maar daar gaat het niet om. Als je iets afspreekt en ik heb vanalles geregeld, dan houd je je er gewoon aan. Of ze had eerder moeten overleggen met de vriendinnen! Femke.. Klopt, bij de bakker zijn ze het 3 dubbele kwijt. Zal ze nog wel tegenvallen dan! Hebben jullie je draai helemaal kunnen vinden met zijn 3tjes? Fijn dat het financieel meevalt! Kaatje.. LAstig zeg, dat er geen geschikte banen voor je zijn.n Wendy.. Weer aan het shaken? Ik zou dan de avonden en tussendoortjes ook koolhydraat beperkt eten. Anders werkt het toch niet? *** Hier vanmorgen bij een vriendinnetje koffie gedaan, bij de hema nog tompouchen gehaald.. lekker!! Verder bij de c&a geslaagd voor een super lief gebreid jurkje. Meteen een mooie legging en beenwarmers gehaald. menu iets aangepast. T; appel en tompouche L: 1 bruine bol met kaas en leverworst en thee T: 2 koppen thee en fruit A: gebakken aardappels, vissticks en roergebakken groenten.
MvE: Ik doe even een dagje tussendoor, heb de shakes toch in de kast staan, en aangezien ik bijna niet kan eten want ik heb meerdere aften op mijn tong. Maar ben toch wel benieuwd of het resultaat heeft morgen... Ben blij als het tijd is...heb zoooo geen zin meer.
@Kaatje: Callcenters... Niet ideaal idd, maar als er niets anders is. Ik duim voor je dat het wat wordt bij de Coop of thuiszorg. @MvE: Ja, het gaat supergoed met z'n drietjes. Vond de 1e weken heel zwaar en heftig, maar ik word steeds zekerder en ga het steeds leuker vinden. Myrthe is gewoon een heel lief meisje. Bij de bakker zijn taartjes veel duurder, plus dat het veel leuker is zo'n zelfgemaakt taartje. Is de wintermode leuk? Ik moet ook nog flink gaan winkelen, heb niets meer in de kast. Vorig jaar niets gekocht omdat ik zwanger was en daarvoor niet omdat ik aan het lijnen was.
MVE, lekker vissticks Wat eet de rest ? Wij eten zelfgemaakte pizza met 3 kleuren paprika's, ui, kaas en ham
Hey meiden, @ Kaatje: Jeetje, wat een nacht heb jij gehad zeg. En dan de weegschaal die ook nog eens tegen valt! Vervelend dat het werk zoeken zo moeizaam gaat. @ MamavEsmee: Ik heb altijd al spaarloon gespaard (maandelijks 50 euro nog wat) weet je of dat hele begrag ook in januari vrijkomt? Ik zie namelijk op internet overal dat sparen niet meer kan, maar dat de regeling verder doorgaat zoals hij was. Dus dat het na 4 jaar vrijkomt Lekker zeg een weekje vakantie! Geniet ervan! @ Lovely: Leuke dag heb je Veel plezier vanavond! En beterschap voor nana! @ Wendy: Leuke dag heb je morgen. Veel plezier! @ Zustertje: Tijd gaat inderdaad best snel. Zeker nu ik minder met de bruiloft bezig ben, vliegt het om. Met mijn enkel gaat het goed. Eigenlijk geen last meer van. @ Femke: Leuke meevaller die rekenfout Hier vandaag lekker gewerkt. Super rustig! Daardoor lekker achterstallige dingen kunnen doen. Fijn! Qua menu ging het redelijk. Heb moeite met de kletskoppen op het werk. Gelukkig zijn ze nu op (voor zolang het duurt) O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 25 gram 20+ kaas en; 15 gram ham 2 mandarijnen T: 2 kletskoppen A: 1 portie zuurkoolschotel uit de oven (over van dinsdag) Vanavond weer hardlopen. Liefs
Femke.. Oh, lekker bij je mams eten!! Kan ze goed koken? Kaatje.. Jummie.. Pizza.. Manlief en Esmee eten het zelfde.. Wendy.. Kwestie van opmaken dus? Melanie.. Ja, in januarie/februari komt alles vrij! **** Net een schaaltje mona kwarktaartpudding op. Straks lekker filmpje kijken met Erwin..
zo ik zit! veel kunnen doen in huis vandaag, sam en ik allebei verkouden dus minder energie maar genoeg om dingen in huis te kunnen doen. wel even gewandeld vanmorgen. vanmiddag ook een paar snoepjes gehad ongesteld...
Vandaag weer een goede dag! 3de dag achter elkaar dat het best goed gaat. Dinsdag en vandaag lekker gesport. Vanochtend voor de eerste keer XCO, best pittig dus! Zal morgen wel spierpijn worden... Zaterdag denk ik weer sporten. Krijg de smaak al goed te pakken!
Dag meiden. Eindelijk even tijd voor jullie . Vanmorgen Esmee naar de peuterspeelzaal, lekker tijd met Maureen samen gehad. Gewandeld en gesneupt in de winkels. Heerlijk . Vanmiddag lui op de bank gehangen. Wilde wel wat doen maar moest van Esmee naast haar op de bank zitten . Ze zei ook: 'mama niet soonmaken' en ze keek me streng aan. Mijn dochter zegt het..... betekent dat ze me toch wel veel ziet poetsen . De toiletten even gedaan en toen lekker geknutseld met haar. Aan het vouwen geweest en een begin gemaakt aan de kaartjes voor Maureen haar verjaardag. Die wordt 13 november alweer 1 jaar. Nu nog even een powerpoint presentatie in elkaar zetten. De weegschaal was vanmorgen lief. Woog maandag 85 kilo. De knop is echt weer lekker om. Vanmorgen bleek ik 84.4 te wegen. Ga nu maandag pas officieel wegen en niet meer op vrijdag. Zag dan het weekeinde als excuus om lekker te eten en dan maandag weer streng. Misdraag me in de weekeinde soms echt!!! Misschien werkt wegen op maandag beter . Dus in 4 dagen 0.6 kilo vind ik mooi . @Kaatje, kan me voorstellen dat het vinden van geen werk wel gaat vreten aan je. Helemaal als je weet dat het jaar bijna om is de uitkering af gaat lopen. Je heb wel wensen wat je zou willen, is het geen optie om een opleiding te gaan volgen dan? Je bent nog zo jong, en hebt ervaring nu in het zoeken naar werk. Het zal in de toekomst niet makkelijker worden ben ik bang. Met een diploma op zak in je gewenste beroep kom je misschien wel verder. Maar ja, dat moet dan maar net haalbaar voor je zijn. @Mamavesmee, jij lekker vakantie dus. Heerlijk...... ik niet . Moet tot de kerst door, heb de week tussen kerst en oud en nieuw samen met Harrold vrij. Welke film gaan jullie kijken? @Femke, fijn dat alles weer even op orde is he? Had je nog geen kinderopvangtoeslag aangevraagd dan??? Want dat kan wel 8 weken duren. Dames, ik moet weer aan de slag!!!
Goedemorgen meiden, @Melanie: Net menuutje gister. @MvE: Mijn moeder kan idd goed koken, altijd lekker daar. @Butterfly: Ze ziet je dan idd wel veel poetsen... Ik had nog geen toeslag aangevraagd, zou mannetje doen, maar die liet het steeds liggen. Zie wel wanneer het komt. @Hier: Net gigantisch moeten haasten, m'n smoeder smst om 9.00, we zijn er om 9.30. Lag nog in bed, ik moest nog kolven ontbijten etc. Kolven lukt dan dus niet, te gestresst. Waar ik echt chagrijnig van wordt is dat ze er nu nog niet zijn....
Sitalita.. Knap hoor! Elsie.. Beterschap! Butterfly.. Haha.. Je dochter houd je in de gaten! Fijn dat de weegschaal lief was. En het resultaat is id. netjes! Had nog erg veel overuren en had nog recht op najaarsvakantie. En neem 3 weken vakantie mee naar volgend jaar. Zo veel extra gewerkt. Mij hoor je niet klagen! Femke.. Kan me voorstellen dat je nu pissed bent. Je haast je en dan hebben hun geen drukte. Hoe gaat het kolven nu? **** Een vroege dienst gedraaid vanmorgen. De wekken van mijn telefoon ging niet uit dus het hele huis was om kwart voor 6 wakker.. OEPS! Het was een ontzettend zooite ongeregeld op het werk, dingen die niet opgeschreven waren waardoor er veel onduidelijkheid was voor clienten.:x Ben blij een weekje vrij te zijn! Weegschaal: geen idee Menu: O: 1 knackebrodje met appelstroop ( 6.30) en 2 broodjes met 1x kaas ( 10.30) T: als ik zin heb een mandarijntje en anders alleen thee.. L: ? T: fruit A: ? Vanavond naar de film.
Goedemorgen dames, Weegschaal is lief 62.1...62.0 is mijn laagste tot nu toe. Femke: Oh vreselijk is dat! Ik heb ook zo'n schoonfamilie..... MvE: Naar welke film ga je? Hier: Net Dane lekker in bad gedaan en nu een kop wiener melange maken. Ben nog steeds dikke bonken groen *sorry* aan het ophoesten en snuiten....bah. Dane heeft er ook last van. Hij had vannacht ook weer zo'n kriebelhoestbui van 00.00 uur tot 1.30 uur ppfff, dan hoest hij om de 5 seconden en vaak ook nog overgeven erdoor. Gelukkig niet vannacht....
MamavEsmee, Ik heb de gevolgen nu wel van t sporten gisteren, megaveel spierpijn in de buik. haha! Wel een goed gevoel hoor, die spieren weer gebruiken. Nu vasthouden. Ik houd trouwens bij wat ik eet via caloriechecker.nl.. Vind t ideaal om te zien wat ik binnenkrijg. Laatste dagen zit ik rond de 1500. Lijkt me weinig, maar werkt wel in combinatie met het afvallen. En eet wel gezond.
@MvE: Kolven gaat met wisselend succes. Moet absoluut niet gestresst zijn, want dan lukt het niet. Ik kolf op m'n werk 3x om voldoende te hebben voor 2 voedingen. Wat een gedoe zeg, op je werk. Lekker om een weekje vrij te zijn, dan kun je even afstand nemen. @Wendy: Was echt even pissig, dat gebeurd elke keer. Beterschap, klinkt alsof jullie aardig in de lappenmand zitten. @Sitalita: 1500 kcal is niet echt weinig. Om goed af te vallen at ik meestal tussen de 1100-1300, daarmee viel ik dan 0,5-1 kg per week af. Nu met de bv eet ik 1600-1700, anders val ik teveel af. Fijn dat het zo goed gaat. @Hier: Sfamilie was er uiteindelijk om 10.15:x Nu zijn ze met z'n allen het dorp in om broodjes en beleg te halen voor zo. Oh, Myrthe wordt wakker...
hoi!! hier vanmorgen naar ballorig geweest met sam en een vriendin en haar zoontje, was erg leuk sam vind het prachtig! lekker klimmen enzo. menu: O: 2 boterhammen met kipfilet kopje thee glas water. T: flesje water stroopwafel. L: 2 beschuitjes 1x kaas 1x vruchtenhagel 1 cracker met appelstroop glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: patat. T: kopje thee?
Femke, 1100-1300 calorieën tikt natuurlijk nog meer aan! Ik wil er alleen voor waken dat ik mezelf geen 'crashdieet' opleg. Gewoon bewust wat minder snoepen, meer water drinken (ipv sapjes overdag) en wel gezond blijven eten. Ik wil er dus meer gewoonte van maken gezond te eten. En daarbij meer sporten doordeweeks. Helemaal met het oog op een toekomstige zwangerschap, wil ik mezelf leren goed voor m'n lijf te zorgen en op die manier af te vallen. Als ik zwanger ben zal ik ook niet extreem kunnen gaan lijnen.. vandaar gewoon gezond afvallen door op de extraatjes te letten en meer te sporten/bewegen. Klinkt misschien gek, maar ik wil het wel gezond doen. Ik zit nu op een bmi van 28, en wil terug naar een bmi van 25.