10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Fijn dat het hardlopen zo goed gaat. Ik ben vanavond ook weer geweest. Rondje iets uitgebreid want die werd te kort. Ging goed... alleen nog steeds elke keer steken :(

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.

Zo, hier een druk weekeinde gehad. Moest werken... zit nu nog in de slaapdienst ;). Officieel ben ik 09.00 uur vrij maar er staat en vergadering om 13.00 uur :(. En heb besloten niet heen en weer te rijden. Ik ben hier dus tot 15.30 :(. Baal er wel van. Heb morgen weer slaapdienst, dus ik heb daar vervanging voor geregeld. Nu alleen wachten op toestemming van de leidinggevende. Ik vind: als ze me graag in de vergadering willen ( was de vorige week ook niet aanwezig ) moet er wat tegenover staan.

Eetweekeinde, op zaterdag na een goed weekeinde gehad eigenlijk.
    We hadden zaterdag 2x een verjaardag, en ik heb toch iets teveel gegeten van de lekkere hapjes. Zondag ook weer opgepakt, en vandaag weer helemaal. Dus maak me geen zorgen.

Ik ga snel de clienten uit bed trommelen ;).

Fijne dag!!!

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Vandaag er weer tegenaan!

Zometeen eerst de dokter bellen. Heb nog steeds last van dik geel/groen slijm met hoesten en snuiten en sinds zaterdag vreselijke oorpijn. Een vol drukkend gevoel met steeds helse steken, het is ook wat opgezet onder mijn oorlel net achter mijn kaak. Ik slaap al 2 nachten zittend want als ik lig worden de steken erger pppff.....

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, groot gelijk dat je vervanging hebt gevrragd

Wendy, goed om even naar de HA te gaan

Goedemorgen trouwens :)

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

weegschaal was lief na mijn verjaardag zaterdag! 68 kg! nog 5 te gaan dan ben ik op het gewicht van voor de zwangerschap van sam, maar dan wil ik er nog wat af hoor.

vanavond ga ik she'bam doen in de sportschool.

menu:
    O: bakje yoghurt met museli glas water kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    L: 3 boterhammen 1xappelstroop 2xkipfilet kopje thee.
    A: aardappels spruitjes stukje vlees.
    T: kopje thee liga evergreen.

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Gggrrrr na 16 minuten in de wacht kreeg ik te horen dat de dokter vandaag vol zat, belachelijk! Ik kan morgen pas terecht. Ik slaap al 2 nachten zittend....dat lukt me niet nog een nacht hoor....pokkedokter!!!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bel je vanavond gewoon de hap dat je het niet meer trekt ;)

8. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Hoi,

ik breek even in. Ik heb zelf het zelfde eetpatroon als hierboven. Waar ik tegen aanloop is nasi/bami enz. Hoeveel nam jij hiervan?

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ja, daar dacht ik het weekend zelfs al aan. Maar ik voel me dan weer zo'n aansteller. Is dit wel erg genoeg om de HAP te bellen denk ik dan.....

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een rust vandaag!!

ik ga straks om 18.30 voor het eerst sh'bam doen in de sportschool, ben benieuwd!!

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hier een k*t dag achter de rug, alles ging mis, en ook een grote chaos op het werk. Collega is zwanger, en wordt een beetje simpel van alle kwaaltjes en verhalen over wat ze allemaal wel en niet mag..

Maar goed, morgen weer een frisse nieuwe dag! Hopelijk met beter resultaat ;)

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Eindelijk tijd om even te schrijven. Drukke dag gehad, maar wel lekker gewerkt. Nu bekaf, maar hoef ook niets meer te doen vandaag.
    Myrthe ligt lekker bij papa te spelen, ze gaat zoveel geluidjes maken:D
    Qua eten ook een goede dag tot nu toe.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

pff net voor het eerst sh'bam gedaan erg leuk!:D het is een soort dans! ga volgende week weer. :D

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Wendy: Klinkt niet goed. Belachelijk dat je vandaag niet terecht kon bij de huisarts. Dit is toch geen doen zo?!

@ Kim: knuf!

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Lange dag gehad want we hadden ook nog werkoverleg. Gelukkig viel het met de drukte mee. Had verwacht dat het heel erg druk zou zijn zo na de herfstvakantie.

Qua menu ging het redelijk:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans

T: 2 mandarijnen

L: 3 meergranenboterhammen met;
    20 gram filet americain
    1 kiwi

T: 2 kletskoppen

A1: bruin pistoletje tonijnsalade
    A2: 1 kom tomatensoep

Liefs

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, wat een dag, en de dag liep ook kloten af.
    Beetje mot met een collega gehad. Ben het zat elke keer terug te komen voor vergaderingen. Toen we de nieuwe datum wilden plannen moest dat weer aan haar dienst gekoppeld. Heb er dus wat van gezegd, dat ik graag wil rouleren omdat ik het spuugzat ben elke keer terug te komen of 4 uren moet wachten, en ik het wel eens aan een dienst gekoppelt wil hebben.... pffffff!!!!
    Vanavond belde ze me nog om haaar excuus aan te bieden voor haar nare reacties.

Pfff, ik moet wat aanpassingen doen in een onderzoek voor school, zo geen zin in!!!! Ga toch maar even wat doen.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Groot gelijk dat je je mond hebt open getrokken !

Hier gister veel te veel gegeten.Ferry ging mee boodschappen doen.Kwamen dus thuis met een zak mini kitkats... en die zijn nu ook op.

Goedemorgen :)

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@butterfly groot gelijk dat je er wat van gezegd hebt!!

hier geen spierpijn van gister:D gisteravond zat vriend toostjes te eten met tonijnsalade ofzo heb maar niet genomen, heb het bij liga evergreen gehouden en een paar droge crackers en 2 kopjes thee.

menu:
    O: 2 crackers met smeerkaas glas water kopje thee.
    L: 2 boterhammen met ham gekookt ei en tomaat glas optimel.
    A: stukje vis gebakken aardappels en groente.
    T: kopje thee ?

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goede morgen dames!!

Hier gisteren druk geweest met taartjes maken. NU lekker vakantie dus tijd voor leuke dingen!

Zondagavond na het hardlopen mijn enkels gekoeld met icepacks, heb nu op 1 enkel een giga "blaar" denk dat het TE koud is geweest. Nu dus veel last met schoen/laars aan hebben. Baal er best van.

Qua eten gaat het goed, ben ongi geworden en de weegschaal zei: 72.1 vanochtend, goed dus!!

Elsie.. Ken het niet , maar het is op muziek begrijp ik? Goed dat je van het lekkers hebt kunnen afblijven!

Melanie.. Mooi menu, er weer helemaal in?

Kim.. Zwangere vrouwen kunnen i.d. behoorlijk zeuren en klagen!:D

Wendy.. Inmiddels bij de dokter geweest?

Rooibos.. Bami/nasi etc eet ik zelden. Vind het TE Calorierijk en vult nauwelijks.

Zojuist fotobehang besteld voor de slaapkamer van Esmee: een onderwaterwereld met zeemeerminnen..:D

Erwin heeft gisteren de commode omgebouwd tot kast. Straks even saus halen ( Esmee wil de andere muur PAARS:$) Even kijken of we tot een compromis kunnen komen..:p

Morgenvroeg ga ik de muur sausen en vrijdag de andere muur behangen. Verder even kijken naar een nieuw kleed en een mooi sprei, is Esmee haar kamer weer netjes!:)

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee het is idd op muziek, je word er heel vrolijk van en echt ontspannen ook want je bent alleen daar mee bezig!

vanmorgen niet op de weegschaal gestaan, ga pas maandag weer denk ik! anders let ik in het weekend toch iets minder op!

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ja, ik ben inmiddels bij de dokter geweest. Heb en flinke oorontsteking en heb nu antibiotica. Dit is dan ook gelijk voor mijn bijholtes want die waren ook ontstoken. Daarnaast zat er in mijn andere oor ook al vocht en omdat mijn klieren opgezet zijn keek ze ook even in mijn keel en die was ook erg rood.....onderweg gelijk de antibiotica opgehaald en net op mijn werk gelijk ingenomen. Verder blijven snuiven en paracetamol voor de pijn.

Deel Deze Pagina