Wat is het lijstje van Humby? Ik heb me pasgeleden ook ingeschreven op de Kellogs site en daar krijg je dan ook week menu's maar die menu's zijn niks voor mij. Uuummm....ik heb nog 3 sonja boeken in de kast, misschien pak ik die er weer eens bij.
Dat was iemand die ook meeschreef (volgens mij klopt haar naam niet helemaal) Ga nu eten koken en vanavond hebben wij verjaardag morgen een ochtenddienst en daarna vergadering... Nina is gezellig bij mijn vriendin en Rosahlynn die meiden zijn helemaal gek van elkaar zo lief! Tot morgen middag meiden en ik kijk straks nog wel even via telefoon of er een nieuw topic is
wat is het lijstje van humbly idd? en een nieuw topic voor de echte afvallers is ook een goed idee... ook al is het hier erg gezellig
Ja, ik wil gewoon die lastige 3 kilo eraf hebben gggrrr!!!! Ik wil verdorie strak in die jurk als ik ga passen!!!! Zo, dat is eruit!
@ Nieuw topic: Ik denk persoonlijk dat het niet heel veel uithaald. Maar misschien denk ik te negatief. Het is de moeite van het proberen waard. Ik denk dat, doordat je elkaar "kent", je toch heel anders met elkaar kletst. @ Lijstje van Humbley: Vond ik ook fijn. Ik wil wel een poging wagen... Weet niet meer precies hoe het eruit zag, maar wel ongeveer. Ik vind het zoiezo handiger als het lijstje door 1 iemand wordt bijgehouden... Denk dat een lijst voor mij een betere motivatie is, als een nieuw topic. Ik zal eens een opzetje maken, en kijken of ik die hier kan uploaden. Hier vandaag wel lekker gewerkt. Maar zoals meerderen hier ben ik echt de draad kwijt. Terwijl het juist weer zo goed ging. Liefs
ff snel mijn menu voor vandaag! O: cornflakes T: appel, koffie,thee L: 2bruine pistolets met halvarine, fles water T: thee,sultana A: geb.aard tilapiafilet, salade
Hoi Dames, Druk druk druk hier. Lijnen gaat even K*T, ben te druk en dan ga ik snaaien. Verder gaat het hier wel goed, kom vrijdag weer uitgebreid kletsen.
Hier vandaag ook streng na te zijn geschrolkken op de weegschaal.. Zit nu aan een schaaltje popcorn en flesje water. Vanavond ook wezen hardlopen, ging echt bagger. In totaal 5.6 km afgelegt. Wel 3 keer moeten stoppen om op adem te komen.. Mijn benen werkten ook niet mee, maar was vermoeid, bezweet en voldaan! Daar gaat het ook om toch? Meiden.. komop he?! Het ligt niet alleen aan dit topic, want dat is niet de reden dat het niet lukt. Die reden ligt bij jezelf!!
@ MamavEsmee: Ben het met je eens. Lijnen zul je zelf moeten doen. Het is fijn als je elkaar kan motiveren maar uiteindelijk moet je het zelf doen. Balen dat het hardlopen zo bagger ging. Hier hetzelfde verhaal. Ben met Roland gegaan omdat mijn zus pas vrijdag weer kan. Heb het volgehouden maar pfff... ben kapot. Deze keer de eerste keer 6 min. 2, 3, 6, 6, 6 minuten! Ik vond het echt heel zwaar. En ik kan me niet goed "concentreren" als ik met roland loop. Die gaat allemaal gek lopen doen. En ik heb een laag tempo dus dan gaat hij op een gegeven moment flink doorwandelen om mij bij te houden. Hoogst irritant! Maar goed... we zijn weer geweest. Zo douchen en mijn bed in!
Haha ik zie het alweer voor me. Wil ook weer er tegenaan, maar heb zaterdag nog een etentje voor een verjaardag van een vriendin... Qua eten lukt het wel, maar krijg dat water gewoon niet weggedronken zoals 'vroeger'.
@Mamavesmee, als ik eerlijk ben vind ik je mening erg kort door de bocht. Tuurlijk ligt het aan jezelf, kijkend naar mezelf.... ik wil afvallen en ik moet dat zelf doen. Maar ik heb wel een stimulans nodig, en dat is dit topic. Het lukt me op of andere manier niet alleen om stevig genoeg in mijn schoenen te blijven staan op moeilijke momenten. Jij had toch ook het topic nodig om de motivatie vast te houden?? Dus voor mij is een topic gericht op echt afvallen wel een grote steun om het vol te blijven houden. Ik werd een beetje prikkelbaar van je zin, maar dat ligt aan mezelf.
Goedemorgen Gisteravond niet meer geweest. Werd gister om 15.30 gebeld door het kdv of we Levi wilden komen halen. 38.6 temp. Geen stem, vol/benauwd en had daar in bed geplast dus was ook in bad geweest. Gelijk maar even een nieuwe puffer voor hem gehaald bij de huisarts want de oude bleek over de datum te zijn. Gisteravond colondeance en was daarna afgedraaid van de nacht slecht slapen. Vannacht weer weinig geslapen. Levi werd gister om 22.00 weer super benauwd wakker dus op een matras in onze kamer gelegd. Heb tot 00.30 geslapen, toen kwam Elin voor een voeding.Daarna hebben Ferry en ik zowat de hele nacht na een houtzagerij liggen luisteren.Wilden vandaag eigenlijk de dokter bellen maar zijn stem is weer wat terug en zijn verhoging is weg dus kijken het nog even een dagje aan met zijn nieuwe puffer en een verzachtende hoestdrank voor zijn keel. Heb in de wakkere uurtjes maar een sinterklaasgedicht verzonnen Tenminste een grove versie er van.Dacht laat ik dit jaar eens mijn best doen ipv iets van internet te plukken motivatie ben het weer een beetje kwijt. laat me in de winkel weer verlijden om wat lekkers mee te nemen
@ topic.. Natuurlijk bedoel ik het niet zo kort door de bocht als het er staat. En dit topic moet i.d. een stimulans zijn. Maar je menu posten en wij die hier reactie opgeven. Een stok achter de deur als je vragen hebt. Maar je zit nu 24/7 achter de pc en vandaar dat ik het bedoelde. Je moet het zelf doen. Dus geen " slechte" dingen kopen. Evt weer calorieen tellen om te kijken of je niet te veel eet. Bewegen.. En veel groenten en fruit eten. Dit moet je allemaal zelf doen. Butterfly..Waardeer je eerlijkheid! *** Hier was de weegschaal lief.. - 1 kg. Menu vandaag: O: 2 broodjes met 1x chocopasta en koffie T: fruit L: 3 broodjes met mager beleg. T: fruit A: gekookte aardappeltjes, doperwten/wortels ( van gisteren) en een geparneerde snitzel ( deel hem met Esmee) Vanavond komt een vriendinnetje, gaan we samen een taartje maken. Verder vandaag wat regeldingen doen & even langs de bieb. En natuurlijk de was en wat stofzuigen etc.
Goedemorgen dames, Weegschaal stond vanochtend op 62,5. Ik blijf weer tussen de 62 en 63 hangen.... Menu: O: 2 beschuitjes, vruchtenhagel, hagelslag, glas magere melk T: rijstwafel choco, wiener melange L: rauwkostsalade T: 1 liga krenten A: gekookte aardappels, slavink, spruiten
Ik moet zeggen dat sinds ik hier meeschrijf ik wel veel meer bewust ben van wat ik eet en dat ik s'avonds zelden nog maar wat neem. En ik merk dat als anderen goede resultaten halen, zowel hier op het forum als prive om me heen, dat mij ook weer meer motiveerd. Dusssss.....iedereen er tegenaan!!!
Hallo meiden, Zou ik in dit topic mee mogen schrijven? Ik lees al af en toe met jullie mee en vind dat jullie een leuk clubje hebben. Ik ben 32 jaar, heb een zoontje van 13 maanden en ga volgend jaar 12 mei trouwen. Voor mijn zwangerschap woog ik 79 kilo en ben tijdens mijn zwangerschap 6 kilo aangekomen. Ik ben in augustus begonnen met lijnen, ik woog toen 81.7 kg en weeg inmiddels 76.1 kg. Mijn streefgewicht is 72 kilo en het is de bedoeling dat ik dit uiterlijk eind januari volgend jaar gehaald heb. Ik ben supergemotiveerd, want ik wil mooi slank mijn droom trouwjurk in! Die ik overigens al heb (althans hij hangt in de kluis in de winkel). Ik heb mijn eerste pas (voor de vermaak) op 29 februari. Ik weeg mijn eten niet af en tel geen calorieen. Ik ga 1 keer in de maand naar de dietiste die me helpt een gezond eetpatroon te houden. Mijn methode is Veel groente en fruit eten en niet snoepen, ik haal expres ook niets in huis, want als ik dat wel doe, dan weet ik het wel. Succes allemaal!
@ Babbs: Welkom en succes met afvallen! Je bent al goed bezig! Komt helemaal goed met je streefgewicht. Kun je mooi strak je trouwjurk in (zoals ik.. hoop ik) Hier vannacht heerlijk geslapen. Gisterenavond na het hardlopen even vlug gedoucht, maar had er geen puf voor. Dadelijk dus nog even douchen en mijn haren wassen. Ik was zo moe gisteren. Nu eigenlijk nog. Net uit bed en eerst maar gaan ontbijten omdat het anders zo laat word. Vandaag weinig op de planning. De was en poetsen en wachten op een pakketje wat vanmiddag komt. Ik kom straks mijn menu even droppen. Oh ja... heb me vanmorgen maar weer eens gewogen. Was weer een tijd geleden, omdat het niet lekker ging en ik niet op de schaal "durfde". Het resultaat viel me niet tegen. 96,3 kg. Had op 97 of meer gerekend. Wil vanaf vandaag de draad weer echt goed oppakken. Ben vandaag vrij dus de verleidingen van het werk zijn er niet. Op 9 december heb ik de eerste pas van mijn jurk en dan wil ik minimaal op het gewicht zitten wat ik had toen ik m kocht. 92,8 kg. Voor die tijd moet er dus nog zeker 3,5 kg af! Liefs
@Melanie, dankjewel! Grappig, ik heb juist meer moiete met lijnen in het weekend en op vakantie. Juist op het werk heb ik een vast patroon en neem ik tussendoortjes mee. 's morgens tussendoor een boterham met mager beleg en 's middag 1 of 2 stuks fruit. 's avonds thuis neem ik als ik daar trek in hem een schaaltje magere yoghurt. Iedereen doet het op z'n eiegen manier en moet een methode zoeken die het beste bij jezelf past. Waar ik momenteel naar op zoek ben is motivatie om te gaan sporten. Ik werk 4 dagen en sta 's ochtend om 6 uur op, dan ben ik 's avonds om half 7 thuis, gelukkig kookt mijn vriend dan, en na het eten, ons zoontje in bad doen en op bed leggen is het half 8 en dan ben ik zo moe...ik moet echt op zoek naar de motivatie om dan op de hometrainer te gaan zitten of te gaan hardlopen. Ik wandel wel veel in het weekend met ons zoontje in de wagen.