10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bapps, welkom en succes !

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ babbs: Ik heb op zich wel een vast patroon (ook op mijn werk) maar 's middags (tussen lunchpauze en einde werktijd = 13:30 - 17:45 uur) heb ik geen pauze meer, omdat daar bij ons gewoonweg geen tijd voor is. Ik kan tussendoor wel vlug iets eten maar fruit schillen is geen optie. Het is tijden goed gegaan zonder een middagtussendoortje maar om de 1 of andere rede lukt dat nu niet meer. En ga ik dus koek en snoep snaaien wat bij ons altijd wel te vinden is. Ik ga vanaf morgen proberen of het werkt als ik iets van worteltjes ofzo meeneem voor 's middags. Thuis gaat het bij mij over het algemeen juist beter omdat ik gewoon niks in huis heb.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik kom even mijn menu droppen:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen met;
    1 banaan
    (tussen het tosti-ijzer)

T: 2 mandarijnen

A: 1 pizza

Totaal van 1314 kcal. Valt nog niet tegen met die pizza...

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames...

Zo, een lange dag gehad.
    Had vanmorgen een workshop van mijn werk.
    Echt heeel leuk. De workshop heet: houdt alle ballen in de lucht.
    De workshop werd verzorgt door circus poehaa.
    We hebben van alles gedaan, jong leren, diverse circusactiviteiten.
    Was echt leuk :D.
    Volgende week nog een keer.

Vandaag een erg goede dag gehad.
    O: 2 volkoren beschuitjes met jam, thee.
    T: appel, 1 liga evergreen.
    L: 3 boterhammen, 1x 30+ kaas, 1x appelstroop, flesje water.
    T: kleine stroopwafel, 2x koffie.
    A: gehakt, tomatensaus, courgette, wortel en ui, met spaghetti.
    T: peer en thee.

Vanmiddag met de meiden naar mijn zusje geweest voor bakje koffie. Gezellig gekletst, de meiden hebben gespeeld.

Nu het eten maken, even wasje vouwen en vanavond aan de studie.

doei doei....

5. Susanna81

Susanna81 Lid

3 nov 2011
    9
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zou me graag willen aansluiten bij deze club.
    Ik heb behoorlijk overgewicht en probeer al een hele poos om nu toch echt eens flink af te vallen. Mijn grootste motivatie is onze enorme kinderwens. Het zwanger worden lijkt tot nu toe nog niet echt te lukken. Hopelijk wel als er kilo's af gaan.

Groetjes

6. Babbs

Babbs Niet meer actief

@ Kaatje, dankjewel!
    @ Melanie; ik werk op kantoor en kan zelf mijn pauzes indelen, dus dat is dan makkelijker. Maar ik kan me voorstellen dat dat bij sommige andere beroepen anders is. Dan is worteltjes/radijsjes of een geschilde appel, kaakje meenemen misschien een optie.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Susanna: Welkom en succes met afvallen!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Levi heeft vannacht weer zo liggen zagen en piepen bij ons. Uiteindelijk in zijn slaap de puffer er op gezet ( werd hij helaas wel wakker van ) en daarna ging het iets beter.
    Net dus de huisarts gebeld om even naar zijn longen te luisteren voor we het weekend in gaan.Helaas was die er niet ivm nachtdienst dus gaan nu om 10.40 naar een vervanger.
    Was qua gewicht gelukkig weer wat gram kwijt.stond nu op 76. Nu proberen die motivatie te houden. Ferry wil graag 5 kg kwijt dus gaan samen calorieën tellen. Even een eetschema maken vanaf volgende week

butterfly,wat een leuke workshop!

Susanna, welkom en succes

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Babs en susanna .. Welkom!!

Zie dat de rest ook weer goed bezig is. Top meiden!!

Hier was de weegschaal lief na een balansdagje gisteren, 70.9 :D

Gisteren met een vriendinnetje aan het freubelen geweest, zij een barbietaart en ik een bloempotje gemaakt. Zo leuk om te doen!!

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen met 1x chocopasta en koffie

De rest nog geen ideee!!

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Iedereen gaat er weer flink tegenaan zo te lezen!

Nieuwelingen welkom!

Hier een hele drukke week gehad en er komt ook een heel druk weekend aan. Weinig tijd om hier te schrijven dus. Probeer wel elke dag even mee te lezen, maar reageren lukt vaak niet.
    Qua eten een bagger week achter de rug. Veel te veel gesnoept omdat het in huis was. Voor aankomende week gewoon weer zorgen dat er niets in huis, dan kan het ook niet misgaan.

Vandaag de was bijwerken, een beetje poetsen en naar de stad om de vakantie te boeken:) We gaan in januari naar Kaap Verdie! Naar een superluxe hotel voor een echte relax vakantie.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Ontbijtkoek
    L: 3 bolletjes met kaas & ham
    T: 3 mandarijntjes
    A: Tomatensoep met een broodje knakworst.
    T: -

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

gister naar de jonge gezinnenbeurs geweest was erg leuk, had gewoon brood mee genomen. eind van de middag naar mijn schoonmoeder toe want die was jarig. daar een gebakje gegeten en als avond eten patat:) vandaag dus weer normaal!

misschien vanavond nog een x sporten, ben al 2x geweest deze week dus weet het nog niet zeker.

menu:
    O: 3 beschuitjes 2xvruchtenhagel 1xkaas glas water kopje thee.
    T: kopje thee flesje water peer.
    L: 2 boterhammen met appelstroop glas melk/optimel.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: gebakken aardappels sla en vlees.
    T: kopje thee ?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi heeft een luchtweginfectie. Hebben nu een recept meegekregen voor een ontstekingremmer, deze moeten we 2x daags naast zijn gewone ventolin puffer gebruiken. Helaas was het (voor de verandering) niet op voorraad en kunnen het dus pas morgen ophalen bij de apotheek. Ik gok er op dat het dus weer een lang en luidruchtig nachtje gaat worden.

Elsie, leuk de jongen gezinnenbeurs ! Ik ga dit jaar helaas niet :(

13. MamavEsmee

Femke.. Het is dus weer even wennen! Oh.. wat een heerlijk vooruitzicht! Je menu ziet er goed uit vandaag.

Elsie.. Prima menu & extra sporten is nooit weg! ;)

Kaatje.. Kun je niet bij een andere apotheek wat ophalen? Ik zou zo echt niet met een kind de nacht in gaan!

vanmorgen een vriendinnetje op de koffie gehad, lekker bijgekletst!

Vandaag verder niet zo veel doen. Heerlijk!

14. Susanna81

Susanna81 Lid

3 nov 2011
    9
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Thanks voor de welkom berichtjes,

ik ben vandaag goed van start.

uitgeslapen

2 boterhammen vleeswaren
    druiven en een peer
    1 bakje yoghurt
    en dan vanavond sperziebonen vis en aardappeltjes.

ook maar weer eens hard gelopen.

lekker dagje zo.

Groetjes

15. Babbs

Babbs Niet meer actief

@ Femke en MvE bedankt voor jullie welkom!

Vandaag heb ik gewerkt, nu ga ik zo naar huis, lekker weekend vieren. Heb me goed aan mijn menu gehouden. Net nog even een appel gegeten, hij was niet zo lekker, beetje melig...

@ Kaatje, beterschap gewenst voor Levi! Zielig he, als die kleintjes ziek zijn...

Welkom Susanna, moet je veel kilo's kwijt? Heb je ook (sub) doelen?

Mijn nieuwste hobby is cupcakes en taarten maken, ik vind het echt superleuk, moet alleen niet teveel van het marsepein snoepen als ik bezig ben, haha. Met zo'n taart maken ben je al zo snel 3 uur bezig! Heb een leuke Nijntjes taart voor de 1e verjaardag van mijn zoontje gemaakt en ook cupcukes met 1-tjes erop.

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Fijn dat er weer wat af was. Waarschijnlijk zal het lijnen wel beter gaan als Ferry meedoet. Hier werkt dat tenminste wel zo! Hoe is het nu met Levi? Vervelend dat de apotheek het niet op voorraad had. Krijgt hij nu flixotide? (zo ja… raar dat ze dat niet hebben)Kun je het vanavond niet bij de dienstdoende apotheek ophalen? Of heb je het recept niet thuis?

@ MamavEsmee: Gezellig om samen met een vriendin lekker te rommelen.

@ Femke: Jammer dat het deze week niet zo goed is gegaan met lijnen. Slim om nu niks meer in huis te halen! Klinkt heerlijk die vakantie in januari! :D

@ Babbs: Fijn dat het goed ging vandaag. Leuk die taarten en cupcakes! Ik wil er ook mee beginnen! Heb de ambitie om mijn eigen bruidstaart te maken!

Hier vandaag lekker gewerkt. Het was niet druk, zoals ook de rest van de week. Heerlijk weer wat extra dingen kunnen doen.

Qua menu ging het voor het eerst sinds tijden weer een heel goed. :D Vanmorgen was er chocoladecake op het werk, maar die heb ik gelukkig kunnen laten staan. Voor vanmiddag heb ik worteltjes gehaald, dus die heb ik gegeten zodat ik niet aan de koekjes zou beginnen. En dat heeft gewerkt :D

Mijn menu:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 peer

L: 3 meergranenboterhammen met;
    37 gram 20+ kaas
    2 mandarijnen

T: 150 gram rauwe wortels

A: 2 pittabroodjes met;
    100 gram kipshoarma en;
    Een beetje knoflooksaus

Ik kom hiermee op een totaal van 1161 kcal.

Vanavond nog hardlopen!

Nu lekker weekend! :D Morgen niks gepland en zondag 2 verjaardagen.

Liefs

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanavond nog een keer sh'bam gedaan! weer erg leuk, ben nu lekker moe, zo gtst kijken en the voice kijken:D

morgenochtend gaan we lekker zwemmen met zijn 4:)

18. MamavEsmee

Elsie.. Goed bezig zeg!! Lekker voldaan gevoel heb je dan he?

Melanie.. En worteltjes zijn zooo.. lekker!! Hopenlijk helpt dit je door die lastige uurtjes in de middag heen. Veel plezier het weekend.

Babbs.. Hier ook fan van taarten/cake en koekjes bakken! Leuk he? Alleen yoghurt voor de lunch is wel erg karig niet? Misschien wat eetlepels muesli en een eetlepel gedroogt fruit er door?

Butterfly.. Leuke schooldag gehad?

Vanmiddag bij mijn broertje geweest, die heeft een Deensedog gekregen gistermiddag. WOW wat een mooie hond. Esmee vond haar geweldig!!

Vanavond lekker friet gegeten..

Straks even een mandje strijk wegwerken en dan bankhangen.

19. MamavEsmee

Menu:

O: 2 broodjes met pasta en koffie
    T: peer
    L: 1 grote meergranenbol met 1x leverworst en 1x pasta en een beker optimel
    T: 1 zandkoekje en 2 glazen light drinken
    A: friet en een snack en een glas light drinken

Vanavond nog wat popcorn.

Morgen of Zondag weer hardlopen!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee klopt idd! deze week dus 3x naar de sportschool geweest en woensdag gezwommen en morgen gaan we met zijn 4:)

Deel Deze Pagina