Net hardgelopen. Ben WEER kapot! Pfff... Moe maar wel voldaan! En nog even gal spuwen... Roland heeft chocolade en chips in huis gehaald! :x
Elsie.. Lekker zeg! Melanie.. Goed dat je bent wezen hardlopen! En ik zou echt woedend worden als Erwin me dit zou flikken. Ik had het weggegooid. Is niet echt steunend voor jou. Houd je sterk hoor! En anders de restjes weggooien! ** Zag dat ik maar 1x fruit heb gehad vandaag, nu dus nog lekker een peer, strijk is inmiddels weg!
Hallo dames, Vanochtend nog steeds 62.5. Mannen en snacks: Tja, die van mij haalt minimaal 2 zakken chips, zak drop, 2 repen chocola en 2 pakken koekjes per week....ik kan hem natuurlijk ook niets verbieden, ik kies er zelf voor om aan de lijn te gaan. Menu vandaag: O: 2 plakken ontbijtkoek, glas magere melk T: niets (geen tijd, Dane moest op de foto en ik daarna naar de tandarts) L: 2 cracottes met smeerworst, glas magere melk T: kaaschips *schaam* A: 2 geroosterde boterhammen met gebakken ei, glas cola light Qua calorien valt het nog mee zag ik net.....
Dag meiden... @Mamavesmee, ja, leuke dag gehad. Eind van het eerste moduul, dus niet zo druk meer. De laatste verslagen komende week inleveren. Gaat heel goed en nog steeds leuk. @Melanie, oooooh nee, geef Roland een schop onder zijn kont. Dit zou ik niet tof vinden.... net als het weer goed gaat. Sta sterk in je schoenen meis. De weegschaal was weer lief. sta weer ik 84.1 kilo, dus in 2 dagen 6 ons kwijt. Nu echt een weekeinde vol houden . Gaat vanavond nog goed, nu een blikje cola... misschien nog wat zoute sticks of een zakje chips . O: 2 beschuiten met muisjes, glas melk. T: mandarijn, flesje water. L: harde bruine bol met kipkerrie ( dus laagje ) en sla, soepje. T: liga milkbreak, koffie. A: vlaamse frietjes, frikandel, stukje kroket T: 1 pepernoot, thee, blikje cola, en chipjes ( zakje ) denk ik
*zwaai* Ik duik mijn bed in. Levi werd vanavond 3x benauwd en hoestend wakker. Achteraf dacht ik idd dat ik het ook bij een andere apotheek had kunnen proberen.Morgen om 10.00 uur maar gelijk naar de apotheek toe. Melanie,geen idee of hij flixotide krijgt, niet op het recept gekeken.
Goedemorgen dames, Kaatje: Hoe is Levi de nacht verder doorgekomen? Vervelend voor hem zeg. Ik heb als kind heel erg astma gehad (nu nog steeds maar veel minder) en ik was dan ook echt kapot de volgende dag..... Weegschaal was lief -300 gram. Wij gaan vandaag een auto bekijken Menu vandaag (schatting hoor): O: 2 cracottes met smeerworst en chocopasta, thee T: wiener melange, rijstfwafel choco L: waarschijnlijk niets, is precies de tijd dat we op pas zijn. T: zelfgemaakte wraphapjes 1 met zalm, sla en roomkaas en 1 met kipfile, komkommer en roomkaas. A: patat en een snack
Goedemorgen. Met Levi een goede nacht gehad. Hoorde hem af en toe wel hoesten maar is niet meer wakker geweest. Klinkt nu ook al een stuk minder vol. Elin kwam 01.00 - 04.00 - 06.15 en ligt nu nog te slapen. Weegschaal ben ik maar niet op gaan staan.Gister behoorlijk gesnoept.Had snoep voor sintmaarten gekocht,maar ja dat is dus al bijna op..... Wendy,lieve weegschaal.veel plezier vandaag
Goedemorgen meiden, Eindelijk een beetje uit kunnen slapen, was lang geleden Vandaag niet zoveel in de planning, vanavond alleen een etentje voor de verjaardag van m'n beste vriendin, samen met nog een collega. Collega van me had gevraagd waar ze het liefste heen wou gaan, maar hebben nog steeds niks gehoord. Vind het zo asociaal van haar... Valt me echt heel erg tegen. Ik moet zelf al weken zeuren om een datum te regelen want dat hadden we haar ook al 10x gevraagd. Ze heeft een huisje gekocht en is alleen maar daar mee bezig, heb de hele week niks van haar gehoord, en moet dus overal zelf achteraan. Heb me voorgenomen dat dus niet meer te doen, achter vriendschappen aan hobbelen, daar voel ik me te goed voor. Maar toch steekt het me heel erg... En ik ben zo'n zacht gekookt ei dat ik haar daar ook niet op aan durf te spreken. Maar heb me toch voorgenomen dat te gaan doen (als het tenminste doorgaat vanavond). Sorry voor mijn ego bericht, maar moest het even kwijt. Jullie nog leuke plannen het weekend?
Goedemorgen! @Melanie, jammer dat je vriend chips en chocolade heeft gehaald. Aan de enen kant kun je het hem niet verbieden, maar kan me voorstellen dat het fijner is als hij meehelpt en geen verleidingen in huis brengt. @Elsie en Melanie; goed zeg dat jullie zo aan het sporten zijn, ik ben nog hard op zoek naar motivatie...ideetjes? @Butterfly, goed dat het lijnen al effect heeft, tel je ook calorieen? @Wendy, naar wat voor auto gaan jullie kijken? Wij gaan vanavond een lekkere salade van spinazie, mango en geitenkaas en warme kipreepjes eten, mmm, heb er nu al zin in! Het is een nieuw recept dat we gaan uitproberen. Morgen gaan we een lekker vispotje eten, mijn ouders komen bij ons eten. Mijn vriend heeft koken als hobby. Fijn weekend iedereen!
Babbs: We hebben een zwarte Ford Focus station op het oog. Ben een echte Ford fan. Dit zou dan mijn 3e worden hihi. Die salade klinkt echt jummie!!!
@ Kaatje: Fijn dat het beter lijkt te gaan met Levi! @ Kim: Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Zou er inderdaad wel iets van zeggen. Hopelijk hebben jullie toch nog een leuke avond. @ Babbs: Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n sporter. Op een gegeven moment met mijn zus afgesproken om 2-3x per week te gaan hardlopen. En dat motiveerd. Als ik geen zin heb ga ik voor haar en andersom. Wat betreft die chips en chocolade. Baal ervan dat mijn vriend dat meebrengt. Zeker omdat hij had beloofd weer fanatiek met mij mee te lijnen. Moet ie natuurlijk niet op de 3e dag chips en chocolade in huis halen. Hier vanmorgen maar even gewogen om de schade op te nemen. Maar sta nog gelijk met 2 dagen terug. Valt me alles mee! Fijn weekend.
Jeehhh auto gekocht, kunnen we dinsdag ophalen....verder nog even naar het winkelcentrum geweest. Wéér geen kleding voor mezelf gevonden. Wel een nieuw setje lingerie, trui en spijkerbroek Dane en sinterklaas snoepgoed voor in de schaal. De wraps die op mijn menu stonden zijn er niet van gekomen. Vriendlief is nu patat halen. Heb nu dan ook wel aardig honger. Jullie nog plannen vanavond?
@ Wendy, leuk een andere auto! Station is erg handig, vooral met kinderen, ik had eerst een Opel Corsa en nu een Golf station, echt veel makkelijker. Ik heb een lease auto van mijn werk. @Melanie, samen met iemand sporten maakt het inderdaad makkelijker! Dan ga je toch sneller. Mijn vriend is nu aan het koken en mijn zoontje heb ik net eten gegeven, nu is hij aan het spelen in de box. Ik zal laten weten hoe de salade heeft gesmaakt. Fijne avond!
@ Wendy: leuk, een nieuwe auto! Geniet van je frietjes! @ Babbs: Ben benieuwd hoe de salade was. Smakelijk eten! Hier net de soep achter mijn kiezen... Was lekker!
Kimmetje, erg raar hoor van je vriendin.Regelen meiden een etentje voor je en dan laat je gewoon niets horen. Wendy,gaaf ! Wordt waarschijnlijk ook onze volgende auto Vandaag een shirtje voor Elin gemaakt. Had een blauw/groen broekje maar eigenlijk geen truitje voor er op http://i39.tinypic.com/148kzg3.jpg