10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Vind ik ook! :D

@ Kaatje: leuk zeg! Ik zag het al op hyves! :D Schattige foto ook van Elin!

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Gelukkig toch nog een gezellige avond gehad, lekker gegeten. Vandaag nog gewoon eten, en morgen weer er tegenaan, heb er weer zin in!

3. Babbs

Babbs Niet meer actief

Goedemorgen!

De kipsalade was heerlijk, echt een aanrader. Veel groenten en mager. Ook de geitenkaas was heerlijk; er zit honing doorheen.
    Hierbij het recept:

Recept - Kipsalade met mango en geitenkaas - Albert Heijn

@banner; die heb ik wel van jullie afgekeken hoor:)

Vanochtend gaan we op visite bij mijn oma en aan het einde van de middag komen mijn ouders bij ons eten (ik ga het dessert (ijs) overslaan). Die willen graag zien hoe mijn zoontje Thom loopt, want hij kan sinds afgelopen vrijdag lopen.

Fijne zondag!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier een goede nacht gehad.
    Elin kwam pas om 05.00 en toen om 08.45 weer samen met Levi
    Vandaag alweer een jaar geleden dat ik positief teste. Wat gaat de tijd toch hard

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Babbs: Fijn dat de salade lekker was. Bedankt voor de link. Heb m meteen in mijn kookschrift gezet :D Leuk dat je zoontje sinds kort kan lopen. Schattig is dat altijd! :D

@ Kim: Fijn dat je gisteren toch een leuke dag gehad hebt! Geniet van je laatste dagje “lekker” eten.

Hier vandaag een gezellige dag. Mijn zus en haar man waren jarig dus vandaag daarheen geweest. Ben van 11 uur tot 14:30 uur daar geweest. Daardoor geen lunch gehad, en op de verjaardag wel wat lekkere dingen. Stukje taart, wat toastjes en chipjes. Maar niet TE veel.

Thuis gekomen ben ik ALLEEN gaan hardlopen. Vond het zwaar maar kon het volhouden en daar gaat het om. Nu moe maar voldaan thuis. Roland is tot vanavond laat weg, dus kan lekker mijn gang gaan.

Dadelijk maar eens wat fruit eten want dat het ik nog niet gehad.

Mijn menu:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstoop
    1 beker optimel drink

T: 1 punt fondanttaart met vulling van aardbeienkwark en aarbeienjam
    Een paar toastjes met brie/tonijnsalade/kip-kerriesalade
    Een paar chipjes/nootjes

L: /

T: 2 mandarijnen
    1 peer

A: 250 gram overfriet
    1 satekroket
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Liefs

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    "zwaai"!

Vanaf morgen ga ik weer streng! Heb voor de hele week al een menu gemaakt. Ik kom dan ook weer elke dag mijn menu plaatsen :).

Zijn er nu 2 topics? Of zie ik het verkeerd?

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Lovely, ja ik heb een nieuwe geopend. Waarom? Omdat er toch veel waren die hier minder de motivatie konden vinden om te blijven lijnen, omdat het afvallen niet meer centraal staat. Er wordt voor de gezelligheid ook gekletst. En daar is niets mis mee, maar ik begin het ook moeilijker te krijgen de motivatie vast te houden. Daarom een 'strenge' variant geopend. En daar gaat het eigenlijk wel heel erg goed. Vandaar dus twee topics....

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Vind het wel jammer want er wordt hier nu weinig meer gepost. En ik zit nu net de "strenge variant" te lezen en zie weinig verschil in gesprekken dan dat het hier was....misschien moet ik dan ook maar over gaan...

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

gister een slechte dag qwa eten, vandaag ging het weer goed:) wel erg moe want sam was al om 5.15 wakker!! hij ligt nu in bed maar moest eerst erg hard huilen, ben bang dat ie oorontsteking heeft. morgenochtend even de huisarts bellen om te laten kijken in zijn oren.

sam kan lopen:D

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Elsie: Gefeliciteerd!!!! Is ook weer echt zo'n mijlpaal hé.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ok vandaar :)
    Wendy zat er zelf ook al te lezen, en inderdaad niet echt veel verschil.
    Vind het jammer!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy en lovely: Ik had in eerste instantie ook het idee dat een "strenger" topic voor mij niet zo veel zou helpen. Maar ik moet zeggen dat het voor mij (tot nu toe) echt werkt. En verschil ik kletsen zie ik persoonlijk zeker wel. Daar meld ik echt alleen de dingen die met het lijnen te maken hebben, en hier ook de andere dingen. Ook zie ik het verschil niet zo in de hoeveelheid die hier nu gepost word. Als ik voor mezelf spreek klets ik (voor mijn gevoel) nog steeds hier net zo veel mee als voorheen. Wanneer ik in het ene topic gepost heb, ga ik naar het andere topic. Ik vind het jammer dat jullie het zo voelen. Want dit is natuurlijk niet de opzet geweest.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    O is er een strenger topic ? Helemaal gemist dat die geopend was.

Melanie, goed bezig door alleen te gaan hardlopen !

Vanavond broodje ei op.Normaal doen we twee eitjes lekker bakken met kaas en ham er op
    Heb nu maar 1 eitje gedaan, zonder kaas en de ham wel op brood maar niet mee gebakken>Daarna een lekker toetje van de Aldi ( yoghurt met muesli ) maar schrok toch wel toen ik zag dat daar 217 calorieën in zaten.
    Vanaf morgen wil ik echt weer wat meer gaan opletten. Snoep is gelukkig ook bijna op in huis.

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vind ik ook..:)

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zal trouwens maar niet neerzetten wat ik vandaag allemaal op heb.....Morgen weer streng!

Ik zag vandaag een wii spel fitness first personal trainer voor 10 euro. Misschien ga ik die wel halen....

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Melanie: Jij bent hier inderdaad nog wel lekker actief. Gelukkig maar hihi!

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Haha wendy je bent niet de enige. Zit nu lekker aan de chocopepernoten.
    Kaatje: wat word elin groot! Zag foto's op hyves prachtig meisje!
    Mve: nog steeds lekker aan het bakken en hoe gaat het met hardlopen?

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn opzet was niet om jullie dat gevoel te geven hoor :(.
    Er liepen gewoon meer tegen aan dat de motivatie weg was, en ik merk wel dat ik die nu beter vast kan houden. Juist omdat het afvallen weer centraal staat. Ik heb dat nodig voor mezelf.
    En ik vind in de gesprekken die daar plaats vinden dat er echt wel degelijk verschil in zit hoor. Het gaat weer over afvallen en de strijd!! Tuurlijk mogen de meningen daar over verschillen.
    Maar voor mij werkt het beter...!! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen over moet stappen. Ik blijf in beide wel mee kletsen, maar in het strengere deel beperk ik me alleen tot het afvallen.

Hier wel een goede dag gehad.... ik heb niet gesnaaid, en zit nu braaf aan een glas water zonder iets te eten :p.

Het onderzoek waar ik aan werkte voor school is klaar, nog even de feedback van medestudenten afwachten en dan lever ik het in :). alvast de nieuwe boeken voorhet nieuwe moduul besteld.
    En ook meteen een loopauto ( disney ) voor Maureen besteld.
    Ze wordt zondag 1 jaar :D.

Nou dames... ik ga zo even lekker douchen en dan naar bed.
    Morgen weer een workshop op het werk.... gelukkig geen dienst ;).

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik zie dat Esmee al bijna 4 jaar is.
    Tsjee, wat gaat de tijd snel zeg.
    Dan gaat ze al naar de basisschool. Zie je daar ook tegen op?
    Mijn zusje haar dochter is pas begonnen in groep 1 en mijn zusje vond het vreselijk.

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lovely: Die chocopepernoten stonden dus ook op mijn lijstje hihi....zo slecht, maar zo lekker.

Butterlfy: 1 jaar alweer. Het gaat zeker snel. Wij hebben donderdag een intakegesprek op de basisschool van Dane. Hij zit nog in de luiers en dan moet je ze al opgeven voor school....

Deel Deze Pagina