Lovely.. Slim om een planning te maken! Kaatje.. veel plezier en super -600 gram. **** Hier lekker geslapen, wel vroeg er uit want pas vanochtend op het zoontje van een vriendinnetje. Straks met de kids en honden er op uit. Best druk zo in de ochtend.. Weegschaal stabiel na taart en chocolade.. Vanmiddag de slaapdienst in, menu?? O: 2 broodjes, 1x kalkoenfilet en 1x pindakaas en koffie T: water en als ik tijd heb fruit. L: ?? T: Fruit A: ??
goeiemorgen! laptop is nog steeds in de maak straks eens horen hoe het ermee staat. gister onverwacht naar mijn ouders&zusje gegaan, zusje belde in tranen op, ze heeft waarschijnlijk burn out het begon met paniekaanvallen, het is voor mij wel allemaal herkenbaar, gister dus met haar gepraat en omdat ze voorlopig even bij mijn ouders is wat spullen uit haar huis gehaald. weegschaal staat nu op 68.7! gister wel een slechte eetdag, naja eigenlijk avond. nu weer gewoon normaal!
Goedemorgen, @Melanie: Dan heb ik afleiding en ben ik niet zo met eten bezig. Buiten verjaardagen om wordt er bij ons ook niet zoveel getrakteerd, dat maakt het ook makkelijker. @MvE: Was waardeloos met snoepen gister In Duitsland geweest, dus weer allemaal lekkere dingen meegenomen. Wat raar van die steek in je zij, wel fijn dat het later weer overging. @Kaatje: Heerlijk zon lange nacht. @Elsie: Wat schrikken voor je zus. Fijn die weegschaal, ging goed deze week! @Hier: Gisteravond de dominee op bezoek gehad voor het dopen van Myrthe. Ze wordt over 2 weekjes gedoopt. Fijn gesprek gehad. Myrthe heeft vannacht geslapen van 21.30-6.15 Heerlijk. En ze heeft nauwelijks krampjes gehad. Zou de sab simplex zo snel werken? Het viel me op dat ze wel veel makkelijker boert. Lijnen is bagger, snoep veel te veel. De weegschaal blijft gelukkig wel stabiel, maar ik heb alleen maar zin in ongezonde dingen.
Goedemorgen! Kaatje: Word ze nog wakker in de nacht? Of slaapt ze al door? Mve: Werkse vanavond! Elsie: Wat sneu voor je zusje, sterkte voor haar! Weet helaas alles af van een burn out! Femke: Balen van het snoepen, anders een idee wanneer je trek hebt om te proberen gezonde dingen te pakken? Hier heerlijk uitgeslapen, zoon voelt zich niet fit en ik vond het absoluut niet erg om binnen te blijven . Nu een beetje aanrommelen in huis, straks de kelder in de knutselspullen pakken en dan even wat knutselen met de kinderen. Voor vandaag geen menu!
Femke.. En de chocolade in duitsland is zoooo lekker!! Sab Simplex is echt wonderspul hoor!! Zolang de weegschaal stabiel blijft is het toch goed? Als je straks weer aan het werk bent heb je een stuk meer regelmaat. Elsie.. Oh jeetje, Beterschap voor je zusje. Kun je goed met haar? Fijn dat de weegschaal lekker zakt! Lovely.. Lekker zo'n rommeldagje bij huis, het weer is er ook niet naar om naar buiten te gaan!! **** Hier een drukke maar gezellige ochtend gehad. Nog koekjes gebakken met de kids en naar de bakker & supermarkt geweest. Met het ventje is niets te doen.. En Esmee en hij kunnen lekker samen spelen. Vriendinnetje bleef tussen de middag gezellig een broodje mee eten. Nu het huis weer aankant. Straks de slaapdienst in. Menu: T: appeltje en koffie/flesje water. L: 2 volkorenpuntjes met 1x ei en 1x pindakaas en een 1/2 peer & thee.
het is idd niet leuk voor mijn zusje, we kunnen goed met elkaar overweg en weet precies hoe ze zich voelt dus kan haar goed steunen gelukkig! ben blij dat de weegschaal weer zakt!!
Ik heb me nog niet gewogen, maar verder geen uitspattingen meer gehad. zojuist een klein bakje patat gehad, maar dat is ons avondeten alvast. verder gaat het best wel goed zo met lijnen. Morgen even wegen, dan zal ik het hier even bijzetten. Mijn laatste gewicht was 75.0
Hey meiden, @ Kaatje: Lieve weegschaal! @ MamavEsmee: Fijn dat de weegschaal lief was, ondanks de taart en choco. @ Elsie: Balen dat je laptop nog niet gemaakt is. Heavy van je zusje. Fijn dat ze tijdelijk bij je ouders kan wonen. @ Femke: jammer dat het lijnen niet wil lukken. Komt vast wel weer. Fijn dat Myrthe minder krampjes heeft. @ Ons kleintje: Fijn dat het voor je gevoel goed gaat met lijnen. Hopelijk is het resultaat op de weegschaal er ook naar. Hier vandaag een drukke dag op het werk. Doordat gisteren de artsen gesloten waren kwam vandaag alles dubbel! Heel fijn. Gelukkig nu weekend. Morgen uitstapje van het werk! Ben benieuwd! Weer wordt echt bagger dus dat is wel balen aangezien we een heel buitenprogramma hebben L Vandaag ging het met eten ook weer goed. Zit er weer goed in. Hoop dat ik het nu een keer kan vasthouden. Mijn trouwjurk is een goede motivatie moet ik zeggen. Vanavond nog even naar mijn zus. Die is vandaag jarig. Ze viert het eigenlijk morgen maar aangezien roland dat tenniscompetitie heeft en ik personeelsuitje, gaan we vanavond even. Denk dat ik een klein stukje taart pak en verder niks. Vind dat ik een klein stukje taart wel verdient heb Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 1 peer T: niks A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten) Liefs
Dag dames. Wat een dag hier zeg. Vanmorgen had ik de kinderen naar de opvang gebracht, en zou achteruit de parkeerplaatsen afrijden toen ik een muurtje raakte met de zijkant van de auto. Op zich best een knal. Maar er was niets aan de auto te zien, dus ik ben gaan rijden. Toch klonk het niet lekker, dus weer kijken. Weer zag ik niets. Ben dus zo'n 5 km gaan rijden naar het dorpje verderop, toen de auto toch wel erg vreemd begon te doen. Bij het tankstation daar gestopt en bleek dat de knal zo hard was, dat er een scheur in de rechter auto band achter zat, en die is twee weken geleden vervangen i.v.m de keuring . Het rook kwam onder de auto vandaan. Ik BAAAAAAALEN. Ik moest 8.45 op school zijn voor het assessment, en dat zou ik nooit halen. Niet lid van de wegwacht, maar niemand kon helpen met het vervangen van de band en ik moest snel naar school. De wegenwacht laten komen 233 euro ( zijn dan ook meteen lid een jaar ).Intussen mijn docent gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik mocht rustig aan doen, en als ik te laat was zouden ze wel wat anders bedenken. Maar ik was op tijd. Had wel de hele voorbereiding gemist. Maar goed, ik doe zovaak gesprekken dus ik kon het wel . Was erg positief . Verder een leuke dag gehad hoor. Drama workshop gehad op school, dat vind ik zoooo leuk. Prima eet dag gehad, wel frietjes en een kroket gegeten .
Hoi meiden, Wil even zeggen dat ik wat minder hier te vinden ben, omdat ik totaal niet lekker in mijn vel zit. Ik kan niet uit leggen wat het precies is, ik weet het zelf niet eens, maar voel me gewoon niet mezelf. Heeft ook te maken dat ik ervan baal dat ik ben aangekomen, maar ik weet gewoon even niet hoe en wat. Wens jullie het allerbeste, en kom af en toe nog even spieken. X
Hier net terug van de verjaardag. Geen taart gehad. Wel 2 mini(neger)zoentjes en een paar chipjes. Dadelijk nog wat dingen uitprinten, mijn winterjas en laarzen zoeken (die zal ik morgen wel nodig hebben) en mijn bed in. Morgen weer vroeg op!
Butterfly, dat is balen zeg ! Achterlijk duur he, aan de weg lid worden Kimmetje, hoop dat je snel weer beter in je vel zit. We zien je wel weer verschijnen.knuff Melanie, o lekker negerzoentjes
74,5 dat is mooi he? niet echt veel maar ik zie dus wel vooruitgang. @butterfly, mooi dat je nog op tijd was voor de gesprekken zelf! wel erg duur hoor, lid worden aan de weg.
Goedemorgen. Nog lichtelijk brak. 00.00 uur naar bed, 04.00 kwam Elin en om 07.15 was iedereen wakker Ons kleintje, goed bezig !
Goedemorgen dames, Vandaag hou ik een shakedag (ontbijt, lunch, avondeten) want ik zit weer in zo'n periode dat hoe netjes ik het ook doe er gewoon onsjes bijkomen. Ik zit alweer boven de 63. Gisteren kleding gepast en werd helemaal misselijk van mezelf. Ik ga ook echt proberen iedere dag buikspieroefeningen te doen. Straks even naar de Intratuin, wordt ik altijd wel vrolijk van hihi. Mijn rare menu voor vandaag: O: shake T: 1 koffie L: shake T: appel A: shake, schaaltje veldsla
@Melanie: Veel plezier op het uitje vandaag. Het weer is echt bagger. @Butterfly: Balen van de auto zeg! Een tip voor de volgende keer: Je kunt beter een bergingsbedrijf bellen, die doen vaak een eenmalige pechhulp voor 75-125 euro. En pechhulp via je autoverzekering is vaak veel goedkoper dan de wegenwacht. Wij zijn 3 euro per maand kwijt voor 2 autos. @Kim: Dikke knuff! @Hier: Lekkere nacht gehad. Myrthe heeft lekker geslapen, dus mama ook. Vandaag niet veel op het programma staan. Het weer is ook bagger, dus ben blij dat we de boodschappen al binnen hebben.
hoi!! laptop nog steeds stuk, gaat vandaag en nieuwe hardeschijf in dus heb hem morgen weer terug als het goed is dan ook weer menu's van mij!!
Iedereen druk .. Hier ook druk, lekker gewerkt, nog hardgelopen en op visite geweest bij mijn ma. Wat boodschappen gehaald en toen op de bank liggen slapen haha.. Niet lang gelopen, was richting mijn ouders ( 8 km) op 2/3 van de route zou Erwin me oppikken, maar het regende en waaide zo hard. Het na 22 minuten achter elkaar lopen het opgegeven.. Was strond nat. Ben al bezig met het plaatje voor de taart ( bestelling) wordt erg mooi!! Nu lekker filmpje met wat lekkers.. Oja, weegschaal is lief. Vandaag taart en friet op. Morgen weer netjes!
*zwaai* Mama is moe. Levi is zwaar vermoeiend. ( niet lekker, vermoeid door opeens 3 dagen opvang) Elin heeft weer regeldagen en vandaag samen met hubbie laminaat gelegd.Helaas nog niet af dus morgen weer verder.