10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Knie voelt wel weer goed gelukkig! Leuk cakejes versieren! :D Veel plezier!

@ Elsie: mooi menuutje heb je!

Hier al even naar de winkel geweest. Stonden wat aanbiedingen in de folders, dus even ingeslagen. Inmiddels weer thuis. Zo maar eens even met de was aan de gang. Daarna flink aan de poets. Is hard nodig!

Weegschaal was lief vanmorgen. Sinds afgelopen donderdag is er 9 ons af! :D

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    1 peer erdoor

T: niks

L: 1 bruine pistolet met;
    15 gram leverpastei
    1 beker optimel drink
    2 mandarijnen

T: 1 banaan

A: 250 gram zuurkoolstamp
    1 sauslepel magere jus
    100 gram appelmoes
    1 rundersaucijs

Totaal van 960 kcal… beetje laag. Maar even kijken hoe ik het nog ga aanvullen.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Relaxt dagje.... vanmorgen beetje opgeruimd in de keuken, alle was gevouwen. Door de drukte continue kom ik niet altijd aan mijn huishouden toe. De was weer weggewerkt en opgeruimd. Om 11.00 uur moest ik naar de tandarts. Had al een week een vervelend gevoel in mijn linker onderkaak. Laatste controle bleek ik een zwak plekje in mijn mond te hebben. Na een foto vanmorgen was al snel duidelijk dat er gigantisch gat in mijn kies zat :$. Dit had de tandarts nog nooit meegemaakt, want het is gat is gegroeid van een klein plekje tot dit in 5 maanden tijd :$. In mijn gebit was dat niet voor te stellen. Heb namelijk nooit iets en was vullingloos!!!!!
    Hij wilde de kies meteen behandelen ;). Dus heb een halfuur in de stoel gelegen. Viel me wel mee trouwens, maar wat een naar gevoel na de tijd.

Vanmiddag eten gekookt en straks de slaapdienst in.
    Heb weer een beoordeling binnen van een toets..... een 9.2 :D. Was totaal perplex!!!!! Mijn verslag was uitmuntend, aldus de docent :D.
    Ben heeeel sterk in verslagen schrijven, dat sleurt me er door heen.

Weegschaal lief!!
    Was na het weekeinde door de alcolhol wat aangekomen en dat is er weer af. Had gehoopt op meer.... maar goed!!! De weegschaal vanmorgen zei 83.9 kilo.... dus 2 ons extra kwijt.

Mijn menu:
    O: 2 boterhammen met smeerworst, bekertje melk.
    T: senseo mokka met een schaaltje ananas.
    L: 3 boterhammen, 1x 30+ kaas, 1x kip kerrie salade, kopje soep.
    T: beker warme choco ( met magere melk ).
    A: chili con carne.
    T: ???

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Fijn dat de behandeling bij de tandarts meegevallen is. Vreemd inderdaad als je nooit iets hebt, nu dit ineens!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi Dames!
    Mve: ik hardloop 1x in de week. Kom er niet meer aan toe helaas. Op school gaat het goed, begin nu aardig op weg te raken. Eind januari heb ik examens en dan ook direct mijn portfolio gesprek dus het einde komt in zicht. Hoe gaat het met Esmee? En het contact met je fam?
    Wendy: mooi menu! En hoe is de nieuwe auto?
    Kaatje: Poeh wat een nacht heb jij gehad!
    Elsie: mooi menu!
    Melanie: Lieve weegschaal! Anders vanavond nog iets nemen?
    Butterfly: hou je het allemaal een beetje vol? School, werken en de zorg voor je meiden?

Hier een vrije maar drukk dag gehad.
    Vannochtend het huishouden gedaan en ondertussen een beetje met Nana freubelen. In de middag voor 2 dagen eten gekookt en toen was het alweer tijd om Delano op te halen van school. Wel een uur onderweg geweest omdat eigenwijze Nana op haar eigen fietsje wil. Eenmaal thuis een kopje thee gedronken en met de kids naar het park gegaan om een eind te wandelen.

Mijn menu:
    O: cornflakes
    T: koffie, 3 mandarijntjes
    L: 1bb met gebakken ei
    T: glazen water, kop koffie. speculaasje
    A: provencaalse tonijnschotel
    T: ?

Ga morgen weer beginnen met calorieen tellen. Weet nu namelijk niet wat ik binnen krijg betreft kcal.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier net mijn eten achter mijn kiezen. Heb alleen gegeten.

Roland werkt normaal tot 17:30 en moet dan 3 kwartier naar huis rijden. Dus normaal is hij rond 18:15 uur thuis. Ik het eten dus rond die tijd bijna klaar. Belt hij om 18:15 uur op, dat hij nog op zijn werk zit. BEL DAN EERDER!!! Ik kan daar zo boos om worden he. Is het nou zo moeilijk om meteen om 17:30 uur te bellen dat het later wordt?! Normaal wacht ik dan toch met eten tot hij thuis is, maar ik heb er nu echt genoeg van. Dit gebeurd zo vaak! Hij leert het ook nooit.

Net mijn zus gesmst of we gaan hardlopen maar tot op heden nog geen reactie...

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven

Volgens mij is dat man-eigen!!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Inmiddels terug van het hardlopen. Ging lekker. Een stuk beter dan vorige week. Das altijd, de week voor ik ongesteld wordt, ben ik niet vooruit te branden. Gisteren ongesteld geworden en nu niks meer aan de hand...

Raar zo'n vrouwenlichaam!

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Hier superdruk, dus het lukt me even niet zo goed alles bij te lezen...

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

straks weer lekker zwemmen met sam:) ze gaat nu onderwaterfoto's maken, ben benieuwd!

vanmiddag nog even wat boodschappen halen, en heb voor op de wii zumba besteld ben benieuwd:D vanmiddag uitproberen denk ik!

menu:
    O: 1 boterham met smeerkaas 20+ appel glas water kopje thee.
    T: kopje thee plakje ontbijtkoek.
    L: 3 crackers 1xappelstroop 1xsmeerkaas20+ 1xkipfilet glas optimel flesje water.
    T: kopje thee flesje water peer.
    A: gebakken aardappels sla en stukje vlees.
    T: kopje thee schaaltje aardbeien.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Weegschaal was gelukkig lief ondanks dat mijn menu gistermiddag was veranderd in een kitkat chunky en macdonald...-300 gram, ik sta nu weer op 62.2.

Vandaag is mijn vaste vrije dag dus ga ik lekker met Dane een beetje binnen keutelen.

Morgenochtend hebben we een intakegesprek op de basisschool voor Dane. Moet ik mijn kleine mannetje al voor school opgeven.

Ik zal zo eens mijn menu plannen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Vannacht weer 3x mijn bed uit voor Elin.Ga tussen de middag denk maar even liggen want viel gister echt om van pure vermoeidheid
    Weegschaal stond gelijk.

Butterfly,gelukkig kon de tandarts hem gelijk vullen en hoefde je er niet nog een paar dagen mee rond te lopen
    Gefeliciteerd met je 9.2 !

Melanie, o irritant zeg. Had mooi gaan eten en hij zoekt maar uit wat hij eet

12. Babbs

Babbs Niet meer actief

Goedemorgen,

Weegschaal net lief: 75.6 kg.
    Hier niet zo goed geslapen; Thom is ziek en hoest/blaft als een hondje...gelukkig geen koorts.

Vandaag is mijn parttime dag, dus ben lekker thuis met mijn kleine mannetje. Moet alleen genoeg in huis doen. Gelukkig hebben we ook een hulp voor 3 uur op donderdag, anders zou ik het allemaal niet redden denk ik.

@Melanie, fijn dat het beter gaat met je knie en ik was ook alleen gaan eten om kwart over 6 (zo leert hij het waarschijnlijk wel). Fijn dat het lijnen nu goed gaat!

@MvE; leuk cakejes bakken, vooral met kinderen. Er zijn zo veel verschillende mogelijkheden om ze te versieren. Ik wil graag met 5 december speculaas cupcakes maken en er dan pietengezichten en sinterklaasjes van fondant op maken. Ik ga ook binnenkort een high tea voor mijn vriendinnen maken, superleuk en lekker (maar niet goed voor de lijn, dus ik doe het niet vaak en de restjes gaan met hen mee).

@Butterfly, gelukkig ben je snel geholpen door de tandarts. Knap dat je studie zo goed gaat terwijl je het druk hebt met vanalles!

@Kaatje, lekker als je tussen de middag even wat slaap in kunt halen (misschien doe ik dat ook).

@Elsie, veel plezier met de onderwaterfoto's maken.

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Wat jammer dat Roland geen rekening met jou houd met het eten.. Zou er ook flink pissig van zijn. Grappig dat jij het een week voor je ongi en ik een week na mijn ongi het hardlopen niet kan volhoude. :D

Wendy.. Wat gaat het snel he? Al weer opgeven voor de basisschool!

Babs.. Heb gisteren ook pietencakejes gemaakt. Zal zo even een fotootje maken!:)

Butterfly..Wat goed dat je een 9.2 hebt gehaald!:D

Lovely.. Contact verloopt stroef. Zondagmiddag zijn ze langs geweest.. Jaja.. Dacht wat gaan we nu krijgen.:D Toen ze weggingen zei mijn vader op een sarcastische toon, bedankt voor de gastvrijheid.. Nou ja. Iedereen is hier welkom mist er " normaal" wordt gedaan!;) 1x per week lopen is toch ook goed? Beter iets als niets..

Elsie.. Veel plezier vanochtend! Mooi menu!

Kaatje.. Brakke nacht zeg!!

Vanmorgen al druk geweest.

Esmee naar de psz en daarna lopend met de honden naar de trim gegaan. Daarna het hele huis gezogen en gedweild. Hondenspul zit allemaal in de wasmachine. Alles weer lekker fris.

Weegschaal was lief.. 71.2

Menu vandaag:

O: yoghurt met muesli en koffie
    T: water, koffie en fruit
    L: 3 broodjes met mager beleg.
    T: fruit
    A: Roergebakken courgette, paprika, tomaat en champignons, spagetti en een filetlapje. Jummie!!:)

Ben helemaal verslaafd aan 24 kitchen.. Zo leuk!!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Jeetje, gaat niet zo lekker met de nachten de afgelopen dagen hé?

MvE: Hier ook verslaafd aan 24kitchen, ben ook voor de nieuwsbrief ingeschreven enzo hihi. Leuke cupcakes zeg.

Menu:
    O: schake (heb geen treks vandaag)
    T: kop thee met honing
    L: shake
    T: appel, trostomaatjes
    A: enchiladas (bestaat uit gehakt, kruiden, mais, tomaat, paprika, tortilla en dipsaus)

15. Babbs

Babbs Niet meer actief

Superleuk die Sinterklaas cupcakes! Ik ken 24 kitchen niet, ik zie dat een tv kanaal is. Moet je daar een speciaal tv kanalenpakket voor hebben?

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

We zitten bij Ziggo.. Heb geen flauw idee.

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik bij UPC en dat dit de zender ook op 24....

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE,zien er weer lekker uit !

Nee nachten gaan niet best. Ben een beetje grieperig en wacht nog steeds op mijn ongi ( afgelopen dagen wel pijn in linker eierstok,dus misschien eisprong ? ) en merk dat met kolven mijn productie niet zo veel meer is,dus denk dat ze gewoon ook minder binnen krijgt

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

nou de foto van sam onderwater is volgens mij wel goed gelukt! 21 november kan je die bekijken en kopen.

neem inplaats van 3 crackers 2 broodjes heb echt trek zo na het zwemmen vanmorgen.

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik schrijf mee in hetzelfde topic alleen dan de strenge variant ik vroeg me wat af, misschien dat jullie me kunnen helpen?

hoeveel gram patat eten jullie als jullie patat eten? En is dat oven of uit de frituur? ik kan niet erachter komen hoeveel calorieeen oven patat is......

Deel Deze Pagina