Ik eet patat uit de oven. Maar weeg het niet af. Dat is gewoon mijn geniet momentje Als het goed is staan de cal. toch achter op de zak patat ?
Oja dat zou ik gewoon op de zak kunnen vinden wat dom. Het is wel gezonder dan friet uit het frituur toch? of maakt dat helemaal niet uit?
Ja maakt zeker wel uit. Eerst deed ik het in de frituur, en dan wel met zonnebloemolie ( sowieso beter als frituur olie ) maar dan nog trekt er allemaal olie in je patat. Dat heb je met de oven dus niet.
Patat at ik een klein bordje ( ontbijtbordje) en dan een snack en veel groenten. Ach genieten moet ook een keer kunnen toch?
Hey meiden, @ Wendy: Fijn dat de weegschaal life was ondanks de kitkat en macdonalds. (lekker hoor ) @ Kaatje: Ben gisteren ook gaan eten, hij heeft later zijn eten opgewarmd. Vandaag is hij weer later maar heeft het deze keer wel op tijd laten weten. Dan kan ik er rekening mee houden. Vanmiddag nog even kunnen gaan liggen? @ Babbs: Beterschap voor Thom! @ MamavEsmee: Raar he, dat die ongi zon invloed heeft op je uithoudingsvermogen. Ik moet zeggen dat ik de link eerder nog niet gelegd had. Maar mijn zus klaagde erover en zodoende viel het mij op dat dat bij mij ook zo is. Zij heeft dat ook de week voor haar ongi, net als ik. Leuke cupcakes zeg. Ik zag ze al op hyves. Je hebt me op ideeen gebracht. Met sinterklaas komen de oom, tante en nichtje van roland hier, en wilde ook zoiets maken! @ Elsie: Leuk zon onderwaterfoto. Hoop dat hij leuk geworden is! @ Shania Naomi: Het ligt er heel erg aan van welk merk je patat hebt. Ik heb meestal supercrunch ovenfriet van aviko. Ik neem dan 250 gram. Dat is 388 kcal. Hier vandaag lekker gewerkt. Het is zo rustig de laatste tijd. Ik ben zowat door mijn extra klusjes heen. Dat gebeurd nooit hahaha moet ik weer wat anders gaan verzinnen! Qua menu ging het weer goed, hoewel ik al wel de hele dag zin heb in vanalles. Maar tot nu toe kan ik me goed inhouden. Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 2 mandarijnen L: 2 krentenbollen 1 peer T: 150 gram rauwe wortels A: 1 portie lasagne met veel groenten Totaal van 1134 kcal. Liefs
@melanie ik hoop ook dat de foto leuk gaat worden, 21 november kan ik die bekijken en kopen! vanmiddag nog een rondje gefietst met sam, sam wel goed ingepakt want het is best fris natuurlijk als je stil zit op de fiets.
Mogge Mocht er weer twee keer uit vannacht Ga vanmiddag dus echt ff een keer terug want begint me behoorlijk op te breken.Loop al dagen met knallende koppijn en ongi heeft dus niet doorgezet Weegschaal was dan weer wel heeeel lief 74.9 Ik blijf trouwens alleen hier schrijven want anders heb ik - dit topic - strenge variant - juli mama's - september mama's En dan nog de rest van mijn internet rondje.wordt een beetje veel
Hey dames... hier een super weegschaal 82.8 kilo . Heb het te danken aan gisteren, Esmee klaagde over buikpijn en dat ze ziek was. Toch wilde ze met haar nichtje spelen, dus na een dubio de kinderen toch naar mijn zusje gebracht. Toen ik aan het studeren was werd ik niet lekker, ontzettend misselijk. En ineens belde mijn zusje, Maureen was ook niet lekker en had de boel eruit gegooid ( overgegeven ). Ik heb de kinderen opgehaald, maar werd zelf ook steeds zieker. Eenmaal thuis op de bank geploft, Harrold heeft pizza gehaald en ik heb alleen kopje soep gehad. Gisteravond zelf ook al het eten van die dag eruit gegooid, toen ging het weer, maar later weer beroerd. Misselijk gaan slapen. Vanmorgen ging het weer, moest rustig op gang komen, geen zin in eten, had alleen vreselijk veel zin in cola!!! Dus dat was mijn ontbijt, kon geen brood of yoghurt zien. Esmee naar de peuterspeelzaal, met Maureen boodschappen gedaan, regeldingen gedaan, net de koelkasten gesopt, boodschappen opgeruimd, was aangezet, en ga nu even verder om het huis op orde te brengen. Het is echt voor mijn een troep!! Esmee is lekker aan het spelen, Maureen slaapt, ik ga dus weer verder!! O: blikje cola. T: niets. L: 3 boterhammen met filet, kopje kippensoep. T: water, appel en banaan. A: stamppot boerenkool. T: ??? Vanavond sinterklaasshoppen!! Heb een gaaf keukentje bij intertoys gezien, wel duur voor een sintcadeautje vond ik. van 125 euro naar 70.00 euro. Vinden jullie dat een duur sint cadeau??? Ik twijfel nog, heb voor Esmee zoveel in het hoofd..... Keuzes maken. Esmee jammert ga een kijken!!!
hoi!! heb net even de zumba voor op de wii geprobeerd erg leuk! heb het 20 minuten gedaan. vanmorgen bij een vriendin geweest, sam die slaapt nu al 2 uurtjes en als die wakker is gaan we even wandelen en gelijk naar de winkel toe. menu: O: bakje yoghurt met aardbeien glas water kopje thee. T: 2 kopjes thee liga evergreen. L: 3 boterhammen 1xdunlaagje pate 1xvruchtenhagel 1xappelstroop flesje water kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: chili con carne. T: kopje thee ?
Hallo dames, Hier ook weer een lieve weeschaal -200 gram. Ik stond maandagochtend op 63 en vanochtend op 62,1.....en 62,0 is mijn laagste gewicht. Menu vandaag: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel en chocohagel, glas magere melk T: wiener melange L: ham kaas croissantje T: liga, appel A: gekookte aardappels, sperziebonen, rundervink
Zo, lekker veel kunnen doen nog. Boven lekker gezogen en de dweil er door heen getrokken. Zometeen eerst fruit eten met de meiden, en dan post opruimen, en de boerenkool vast klaar maken. Merk door de drukte dat het kletsen in 2 topics toch wel veel is.... en dat ik toch vaker hier plaats. Jullie ken ik natuurlijk. @Wendy, fijn dat jou weegschaal ook zo lief is . @Elsie, jij ook een leuke dag zo te lezen. Is de zumba op Wii leuk? Hoe zien de lessen eruit? @Kaatje, vermoeiend die nachten meis. Denk je dat ze in de nacht honger heeft? Ik weet niet hoe je kijkt naar kunstvoeding, maar hier helpt een fles pap voor het slapen gaan heel goed. Al wordt Maureen tegenwoordig ook regematig wel 1 keertje wakker. Misschien goed om eens lekker bij te slapen vanmiddag. @Melanie, door je klussen heen??? Was ik dat maar eens whahaha!! Ik heb overal altijd van alles te doen, is het niet thuis, dan wel op het werk of voor school. Ach, je verzint wel weer iets nieuws joh . @Mamavesmee, wat zag ik onwijs leuke cakejes langs komen, net al koop je ze zo in de winkel joh. Echt heel mooi!!! Misschien moet je een webwinkel openen ofzow... je werk is echt heel erg goed!!!! Deed ik het je maar na, lijkt me zo leuk, maar geen tijd voor helaas .
Net even op bed gelegen.Helaas na een uur al wakker dus nu nog moe. Heb nu vandaag over de hele dag 180cc gekolft. Moet dus het hele weekend blijven nakolven om genoeg te hebben voor maandag. Ga zo bij de apotheek een doosje Domperidon halen, zodat ik iig wat in huis heb als het morgen nog zo slecht gaat. Butterfly, o jee ook niet lekker. Vind het wel een prijzig sintcadeau ja.of je moet het voor de meiden samen doen,dan valt het wel mee Denk dat het nu vooral komt omdat Elin te weinig bij me heeft. Niet lekker en aankomende ongi ofzo. Productie is iig 3x niets. Kan wel kv gaan geven,maar daar krik ik mijn productie dan niet mee op en dan is het end helemaal zoek
@butterfly ik vond het wel leuk, heb 1 les gedaan van 20 minuten je kan het best goed volgen. de rest moet ik nog uitproberen.
Elsie..Mooi menu vandaag! Kun je thuis ook lekker Zumba doen!! Of deed je het niet in de sportschool? Butterfly.. Oef.. Buikgriepje, je hoort het veel! Een webwinkel beginnen? De kostprijs van taart/cupccakes is hoog dus er is beperkt vraag naar. En met, ik heb te weinig tijd voor. Acht voor de hobby is het leuK!!Lekker aan het poetsen geweest vandaag, lekker is dat he? Voor een Sintcadeau vind ik het veel geld ! Maar wij doen max voor 75 en vieren het 2x dus zo'n 40,00 per keer en de week er op is Esmee jarig. Wel gaan we voor nuttige cadeau.s. Maar als het in jullie budget past, lekker doen toch? Wendy.. Fijn dat de weegschaal weer een beetje meewerkt!! kaatje. Slim om productieverhogend middeltje te halen. Is anders geen doen, wel?! Dat uurtje heb je maar mooi meegepakt! *** Gisteren een recept van internet gemaakt, caramel shortcake ( twix taart) ohhhhhhhh.. wat een goddelijk recept!! Was er gisteravond misselijk van, was bang voor de weegschaal maar die stond gelijk! Vanmorgen dus ook maar wat naar de buren en schoonouders gebracht. Weegschaal lief: 71.1 Menu vandaag: O: yoghurt met muesli T: koffie en stukje twixtaart & een flesje water. L: grote mok thee en 3 broodjes met beleg. T: kopje warme chocomelk en een peer & 1/2 banaan. Ga zo eerst hardlopen, eten voor Erwin en Esmee kook ik nu.. KUnnen die vast eten. Ik eet na het hardlopen. A: pasta carbonara met courgette/paprika en champignons ( meer groenten als pasta/saus. Oja, zonder spek..
@mamavesmee ik doe sh'bam in de sportschool, het is allebei dans, dus erg leuk vind ik het! zo lekker eten maken heb trek! vandaag kwam ik op 1181 uit. @wendy gaat goed!
MVE, klinkt lekker die taart ! Nee is echt geen doen. Heb nu over de hele dag 180cc gekolft terwijl ze dus 160cc per voeding drinkt.Heb ook nog maar 1 voeding in de vriezer dus daar red ik het ook niet mee
Hey meiden, @ Kaatje: Fijn dat de weegschaal zo lief is. Fijn dat je toch nog een uurtje hebt kunnen slapen. @ Butterfly: Vervelend dat jullie alledrie zo ziek waren. Hoe is het nu met jullie? @ Wendy: Fijn dat de weegschaal lief is. Op naar een nieuw laagste gewicht @ MamavEsmee: Oh dat klinkt echt heerlijk die cake! Mmm! Fijn dat de weegschaal toch lief was. Hier ook een lieve weegschaal. 4 ons eraf! Voel me vandaag niet lekker. Ik kan het niet echt uitleggen. Geen eetlust, lamlendig, geen energie Vanavond lekker op tijd naar bed en hardlopen sta ik ook maar een keer over. Hopelijk na een nacht goed slapen morgen weer beter. Qua eten gaat het nog steeds goed. Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 banaan L: 3 meergranenboterhammen met; 37 gram 20+ kaas 20 gram ham 2 mandarijnen T: 150 gram rauwe wortels A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten) Totaal van 1174 kcal Liefs
Zo, werkdag zit er weer op. Wat een drukke dag zeg. En vanavond ook nog genoeg te doen bleh. Butterlfy: Ziek zijn is niet leuk maar wel goed voor de lijn . Elsie: Zumba op de wii? Mmmm misschien ook wel wat voor mij...ik wilde al voor iets kijken voor op de wii. Kaatje: Heeft de vermoeidheid enzo ook effect op je productie? Ik zou het niet weten hoor want heb geen borstvoeding gegeven. Wel geprobeerd in het ziekenhuis maar het kwam niet op gang. Waarschijnlijk ook doordat ik een sk had en aan het infuus, katheter en ruggenprik lag . Had het wel graag willen doen. MvE: Caramel shortcake? Klinkt waanzinnig! Ik heb hier nog heel veel kruidnoten en zat te denken die in cupcakes te verwerken, zou dat kunnen? Melanie: Ja, ik hoop ook op een nieuw laagste gewicht hih. Enne, je bent toch niet zwanger hé....moeten ze je jurk gaan vermaken wahaha. Gewicht: Ik hoop echt morgen een nieuw laagste gewicht te halen alleen vrees ik voor het weekend.....morgen ga ik zelf sushi maken en zaterdag hebben we een romantisch diner voor 2 incl liefdesdesser hihi (gewonnen op de love & merriage beurs en toevallig op onze trouwlocatie). Moet proberen me overdag netjes te houden dus.