10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wendy.. Pepernootjes fijnmalen in de keukenmachine en door de botercrème en daar een toef van spuiten! Evt kun je dan nog speculaas kruiden of gewoon gemalen pepernootjes door het cakebeslag doen. Jum! Chocopepernootje als decoratie op de toef en je hebt een heerlijk sint gebakje! :D

Melanie.. Beterschap.. er zijn er helaas veel ziek!

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Dat zei een collega van mij vandaag ook al. Maar dat kan echt niet. Ik ben namelijk NU ongesteld ;) En dat vermaken van die jurk. Graag... maar dan wel kleiner ;)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai! Ik kom morgenmiddag bijleven!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy,ja vermoeidheid kan zeker op je productie slaan.

Hier vanavond Chicken tonight Sate gegeten. Beetje slecht dat we er met zijn 3en een zak kroepoek bij op hebben.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Maar wel lekker ;)

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zooo, ik ben er weer!!!
    Net een milka Daim reepje ( 45 gr )op, en nu aan een kop thee.
    Alle boodschappen voor het weekeinde binnen, ga zaterdag 3 taarten bakken. Een appeltaart, chocoladekwarktaart en een speculaastaart. En gezwicht voor het keukentje. Vind zelf 75 euro wel een mega duur cadeau, maar het keukentje is zoooo gaaf. Esmee vindt het vast geweldig... kon het niet laten staan. Overigens is het ook voor Maureen hoor, alleen is zij nog veel te klein.
    Ben dan nu voor haar wel klaar. Had in de zomer al hello kitty lego gekocht, en een dora spelletje, en heb nu nog een strijkplankje gekocht en een badje voor de babypop met spulletjes en 2 babyflesjes. Nu Maureen nog, wel lastiger....

@Kaatje, sate van chicken tonight is wel erg lekker ;).

@Mamavesmee, je moet, wanneer je een webwinkel begint, inderdaad veel tijd hebben. Maar je werk is echt mooi.
    Dat is ook zo, Esmee is vlak na sinterklaas jarig he. Hier koop ik ook nuttige cadeaus, en voor ze alles krijgt gooi ik altijd weer veel oude troep weg. Heerlijk om de boel weer netjes te hebben.

@Melanie, het gaat weer goed met ons hoor. Esmee was gister al weer de oude, ik inmiddels gelukkig ook weer.

Ik ga aan mijn laatste verslag werken, bijna klaar!!! :)

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Vanavond toch nog gaan hardlopen. Voel me na het avondeten wel wat beter dan vanmiddag! Hardlopen ging wel goed... Beter dan verwacht.

Net mijn menu voor morgen ingepland. Kan goed nog helemaal veranderen, maar dan heb ik iets om me aan vast te houden.

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik verwaarloos jullie schandalig, maar oef wat is het druk met werken en de zorg voor Myrthe...

@Kaatje: Vermoeidheid kan ook wel effect op je productie hebben en ongi worden helpt natuurlijk ook niet. Heb je inmiddels werk gevonden?

@MvE: Mooie cupcakes weer!

@Melanie: Beterschap. Nog maar een paar weekjes tot de doorpas van je jurk toch?

@Elsie: hoe bevalt Zumba voor de Wii, wil ik misschien ook kopen.

@Butterfly: Sinterklaas inkopen gedaan?

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Drukke bedoeling bij jou. Hopelijk went het snel en heb je weer een beetje tijd voor jezelf. Volgende maand inderdaad eerste pas. 9 december om precies te zijn. Nog een dikke 2 kg eraf en ik ben er klaar voor ;)

Hmmm... ik zou vroeg naar bed gaan. Dat gaat niet meer lukken. Ga maar een douchen en daarna mijn bed opzoeken!

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Joepie... ik heb een nieuw laagste gewicht (ook al is het 100 gram onder de vorige hihi). Ik sta nu op 61.9.

Femke: Ben jij ook niet vroeg begonnen met werken? Normaal is toch na 3 maanden.

Hier: Ik ga zo met Dane naar het werk van mijn vriend. Hij wil ff met hem showen hihi. Daarna naar het winkelcentrum om de verse spullen te halen voor de sushi vanavond. En ik moet proberen ongezien een schoencadeautje mee te krijgen maar dat wordt lastig want Dane heeft alles in de gaten...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een gesloopte moeder. Vandaag al de zoveelste dag opgestaan met hoofdpijn.Zal wel vermoeidheid zijn omdat ik er 2 a 3x uit moet snachts.Gisteravond kwam Elin weer steeds kort op elkaar om onrustig te drinken. Toen was ik er zo klaar mee dat ik naar beneden ben gelopen voor kunstvoeding. Helaas was het pakje 10 dagen over de datum dus die vlieger ging niet op en ik kon vannacht weer twee keer mijn bed uit
    Vanochtend vergeten op de weegschaal te gaan staan.

Melanie, zeker lekker :D

Femke, nee er is gewoon niets te vinden :(

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: 2 kg is te overzien, gaat helemaal lukken!

@Wendy: Ik ben na 10 weken weer begonnen. Heb 6 weken voor de bevalling gehad, omdat ik in de ziektewet zat. Hoe was het op het werk van je vriend?

@Kaatje: Blegh, 2x per nacht eruit, dat sloopt! Als je KV erbij gaat geven, gaat dan je productie niet verder achteruit? Receptje halen voor domperidon? Werk vinden is echt heel moeilijk op het moment. :(

@Hier: Net naar de ha geweest voor uitstrijkje. Meteen even oxytocine neusspray gevraagd voor het kolven. Kijken of het daarmee beter gaat. Kolven is nl nog steeds lastig, in 3x heb ik 2 voedingen en eigenlijk wil ik 2x kolven, anders kom ik bijna niet aan werken toe.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo kids op bed en ik ben aan het na kolven. Straks lasagna maken dan hoef ik dat vanavond alleen maar op te warmen.
    Ik ga Elin vanavond een fles kunstvoeding geven in de hoop dat ze daar even op door slaapt. Heb nu echt even een paar uur slaap nodig want sta op instorten.En ga me qua griep ook steeds beroerder voelen
    Elin is ook verkouden.Dicht neusje met drinken en tijdens het ademhalen blaast ze bellen door haar neus.

Femke, ik kolf dan vanavond wel af voor ik naar bed ga. Domperidon slik ik sinds gistermiddag
    Hoop dat de neusspray helpt bij je

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

@kaatje jeetje weer eruit vannacht, dat sloopt je idd echt! en anders lekker even slapen als het kan! goed om jezelf denken hoor.

hier vanmorgen visite gehad erg gezellig, sam kon lekker spelen al is ie vandaag een beetje hangerig, hoop niet dat ie ziek word.

menu:
    O: 2 boterhammen 1xkipfilet 1xappelstroop glas water kopje thee.
    T: 2 kopjes thee stukje speculaaskoek.
    L 2 boterhammen 1xkalkoenfilet 1xvruchtenhagel glas optimel flesje water.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: patat en toetje haagse bluf ( zelf maken).
    T: kopje thee verder niks meer.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nu slapen zit er niet in helaas. Ben lasagna aan het maken want vanavond geen tijd om te koken. Daarna nog boodschappen doen want heb niets meer in huis. Denk dat ik vanavond the voice maar oversla en om 9 uur ga slapen ofzo

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje dat zou ik wel doen dan idd. en idd een keer een fles kunstvoeding geven, kijken wat ze doet!

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, we zijn weer thuis. Dane was ineens heel verlegen op mijn vriend zijn werk haha. Maar ze vinden het allemaal een heel knap jochie. O ja, een collega van mijn vriend (een chinees vrouwtje die ook echt zo praat als ushi haha) zei dat ik mager was geworden. Nou, dat neem ik op als een compliment. Ik ben daar 1x geweest toen Dane 5 maandjes was.....

Menu vandaag:
    O: 1 plakje ontbijkoek, kop thee met honing
    T: niets
    L: kaasbroodje en cola light (gezellig met Dane bij de Hema gegeten)
    T: wiener melange, rijstwafel choco, appel
    A: sushi, glaasje rosé

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, altijd mooi om te horen toch

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    O ja, deze wilde ik nog even met jullie delen, zo schattig! Ik denk dat ik deze foto gebruik om een kerstkaart te maken hi.

Bekijk bijlage 198170

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Hopen dat je lekker kunt slapen dan vannacht. Kan Ferry anders een fles geven, zodat jij kunt slapen? Of wordt je toch wakker?

@Wendy: Knappe kerel hoor!

Deel Deze Pagina