10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbs

Babbs Niet meer actief

Hallo allemaal,

Even een snel berichtje van mijn werk. Nog even werken en dan is het lekker weekend. Ben supermoe, Thom is al een paar dagen flink verkouden en hoest behoorlijk. Hij slaapt 's nachts niet goed en wij ook niet...ik hoop dat ik een beetje kan bijkomen dit weekend. Met lijnen gaat het goed, zal morgenochtend weer wegen. Ik moet a.s. dinsdag naar de dietiste (na 2 weken) en moet dan weer een kilo afgevallen zijn...ben benieuwd!

Even reageren uit mijn hoofd:

MvE Lekker die Twix taart; ik begin er maar niet aan, want dat is echt een caloriebom, nog vene wachten totdat ik op mijn streef zit, dan kan er wel een stukje vanaf af en toe. Leuk idee ook van die cupcakes met kruidnotentoef en speculaaskruiden.

Melanie Knap dat je weer bent gaan hardlopen, lijne gaat goed he?

Wendy Leuke foto van Dane, altijd luek om een compliment te krijgen!

Kaatje Jij ook al moe van de gebroken nachten? Ik ga vanavond vroeg naar bed de Voice kijken, maar denk dat ik het einde niet haal! Hopelijk kun je je slaap snel inhalen en zet de griep niet door!

Butterfly Hoe gaat het nu met lijnen, heb je de motivatie gevonden?

De rest zwaai! en een fijn weekend gewenst.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Wendy: Super dat je een nieuwe laagste gewicht hebt! :D Ga zo door meid! Wat een schattige foto van Dane :D

@ Kaatje: Balen dat de nachten zo slecht gaan meid. Vervelend dat de flesvoeding over de datum was. Domperidon voor extra productie?! Dat wist ik helemaal niet… weer wat geleerd ;) Hopelijk slaapt ze vannacht beter als ze een flesvoeding heeft gehad.

@ Femke: Vervelend dat het kolven niet zo goed gaat. Hopelijk helpt de neusspray (hoor er goed verhalen over!)

@ Babbs: Jullie ook al zo’n gebroken nachten. Hopelijk is Thom snel weer wat beter zodat jullie allemaal beter kunnen slapen. Fijn dat het lijnen wel goed gaat. Hier ook! :D

Hier vandaag lekker gewerkt. Maar ben blij dat de dag erop zit. Ik ben zo ontzettend moe… en waarvan??? Hopelijk van het weekend wat bijslapen.

Qua eten ging het weer goed.

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans

T: 1 peer

L: 3 meergranenboterhammen met;
    15 gram leverpastei
    2 mandarijnen

T: 150 gram rauwe wortels

A: 1 kom tomatensoep
    1 bruine pistolet met;
    25 gram 20+ kaas

Totaal kom ik hiermee op 1180 kcal ongeveer.

De weegschaal was trouwens weer lief. 7 ons eraf sinds gisteren. :D Gaat de goede kant op! :D

Liefs

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Drukke dag gehad.... naar school geweest voor allemaal evaluaties en pannelgesprekken. Voorbereiding op het nieuwe moduul gehad... we moeten een levensboek gaan schrijven.
    Dat betekent een duik in mijn verleden..... weet niet of ik daar zo blij mee ben. Gaat heel confronterend worden helaas.

Vanavond sint maarten gelopen met Esmee en mijn zusje en de kinderen. Er staat nu nog een appeltaart in de oven, dus ben nog op. Manlief is op de bank in slaap gevallen. Morgen wederom druk, morgenochtend nog 2 taarten bakken, dan komen mijn zusje en zwager en gaan we met de hele bups naar de intocht van sinterklaas. Morgenavond late dienst, dan snel naar huis, en de vlaggetjes e.d voor Maureen ophangen.

Druk druk druk weekeinde, maar wel een erg leuk weekeinde :D.

@Babbs, ik heb het lijnen op kunnen pakken, alleen vandaag een rampzalige dag gehad :).

@Kaatje, meis, om jezelf denken!! Heb je kunstvoeding geprobeerd??
    Je moet bij slapen hoor, kunnen de kinderen niet een middag naar iemand toe, of de opvang? Kun jij even bijslapen. Omdat je aangeeft op instorten te staan maak ik me wel zorgen om je.

@Bapps, beterschap met je mannetje.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge
    Nou waar ik al bang voor was. Elin is ziek. Gisteravond ging ze al steeds loddiger uit haar oogjes kijken, hoesten, niezen en snottebellen.
    Vannacht heeft ze ongeveer ieder uur gehuild.Echt een pijnhuiltje.Begin van de nacht tandenspul er op gesmeerd Halverwege de nacht een neusspray er tegen aan gegooid en om 06.15 maar een zetpil er in gestopt. Toen werd ze eindelijk rustig. Tussendoor nog 4 voedingen. Nu balletje gaar dus.Ferry is weg dus sta er ook alleen voor.
    Gister om 21.00 trouwens een fles kv er in maar was om 00.00 alweer wakker voor een voeding
    Weegschaal van 75

Wendy, lieve foto

Femke, voor dat Ferry wakker is ben ik al 3x mijn bed uit geweest ;)

Melanie, ja dat is een bijwerking van Domperidon. Nog niet alle artsen erkennen het maar er staat een artikel over op borstvoeding.com

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@kaatje aah arme elin! beterschap voor haar. en hoop dat je vandaag wel een beetje aan je rust toe kan komen. misschien anders een papfles proberen?

vanmorgen mijn broeken van voor de zwangerschap van sam geprobeerd, ik kreeg ze allemaal wel aan maar bij 1 maar de knoop dicht maar die broek zat nog heel strak. het zijn echt nog goede broeken want zo vaak heb ik ze niet aan gehad. hoop ze binnenkort weer aan te kunnen eigenlijk.

menu:
    O: 2 beschuitjes met kaas glas water kopje thee.
    T: kopje thee flesje water peer.
    L: 1 krentebol met kaas 1 boterham met appelstroop gekookt eitje glas melk/optimel.
    T: kopje thee flesje water 2 mandarijnen.
    A: zuurkoolschotel, schaaltje optimel vla.
    T: kopje thee liga continu.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babs: En? Wat zei de weegschaal?

@Melanie: Lekker kunnen bijslapen? Mooi menuutje gister.

@Butterfly: Veel plezier bij de intocht! Maureen alweer 1 jaar, wat gaat het toch snel!

@Kaatje: Wat een baggernacht zeg. Jammer dat Ferry niet wakker wordt ’s nacht, dan zou je het af en toe eens kunnen afwisselen. Beterschap voor Elin.

@Hier: Lekker geslapen, maar wakker geworden met ontzettende hoofdpijn. 2 pct erin, hopen dat die snel werken. Vandaag hebben we vrienduitje, we gaan een activiteit doen en daarna samen uit eten. Heb er wel zin in.
    Lijnen is nog steeds bagger, moet echt even wennen aan het nieuwe drukke ritme.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elsie, ik wacht liever nog met bijvoeden aangezien ze nog geen 4 maanden is.

Femke, veel plezier

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje oh haha had niet door dat ze nog geen 4 maanden is!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha nee is nog een klein ukkepukkie

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Klinkt heavy. Zo’n levensboek schrijven… Druk weekend heb je.

@ Kaatje: Arme Elin en arme jij. Beterschap! Hoop dat ze snel weer beter is, en dat dat je slaapprobleem ook oplost!

@ Elsie: Goed doel om weer in je broeken van voor de zwangerschap te kunnen!

@ Femke: Zeker lekker bijgeslapen. Was van om 10:30 uur wakker! :) Veel plezier vandaag!

Hier vannacht lekker geslapen. Had het nodig… werd ook pas om 10:30 uur wakker. :) (Durf het bijna niet te zeggen…) Wel gewogen maar dat is niet echt reëel omdat dat een paar uur later was dan normaal. Net ontbeten met een krentbol en optimel. Rest van mijn menu heb ik niet gepland. Zie wel wat de dag brengt.

Liefs

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ben even een paar dagen niet geweest, erg druk gehad.
    Woensdag gaan joggen met een vriendin, viel erg tegen voor de eerste keer, maar heb ook geen goede schoenen, dus dat scheelt ook.
    Daarna nog gedanst met Michael jackson op de wi.
    Als gevolg giga spierpijn!
    Donderdag een extra ver rondje met de hond gewandeld, en nu is mijn spierpijn gelukkig weg.
    Gisteravond vond ik het heel moeilijk, kon niet van al het lekkers afblijven.
    Gelukkig toch nog 1,4 kg afgevallen vanaf maandag.

Fijn weekend!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Balen dat het tegenviel. Wel mooi dat er weer wat af is.

Hier vanmiddag sintcadeau's gekocht. Is dat ook weer klaar.

13. Babbs

Babbs Niet meer actief

Hallo allemaal, hierbij even een snel berichtje.

Weegschaal was lief: 75.8 kg. A.s. dinsdag moet het 75.6 kg bij de dietiste zijn.

We gaan zo lekker boerenkoolstamppot eten, mmmm

@Kim goed dat je zo fanatiek aan het sporten bent.
    @Kaatje beterschap voor Elin.
    @Melanie, lekker dat de sintinkopen binnen zijn, ik moet ze nog doen.

Ik haal expres geen kruidnoten, gevuld speculaas, chocoladeletters, chocomel met slagroom e.d. in huis, want dan gaat het op, en dan kan ik het afvallen wel vergeten. Alleen op 5 december neem ik een sint en piet speculaascupcake. Ik heb vandaag bij de C1000 speciaal sint en piet boetseermarsepein gekocht, was 1 pakketje met de kleuren, geel, rood, bruin en blank. heb al veel leuke ideeen opgedaan voor cupcakes.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier idd ook niets in huis gehaald van sinterklaas spul. Helaas dus ook snoepgoed voor in zijn schoen vanavond vergeten.
    Helaas wel sint maarten snoep in huis :)

15. Babbs

Babbs Niet meer actief

Goedemorgen, het is stil hier...jammer.

Weegschaal was weer goed 75.7 kg. Nog een kilo en ik zit weer in de groene zone wat betreft BMI, yes!

Ga zo lekker een uitgebreid ontbijt eten met 2 kleine broodjes, eitje, versgeperste jus en herfstthee, mmm. Kennen jullie Pickwick herfstthee? Alleen van de geur van vanille en kaneel word ik al vrolijk. Echt een aanrader. Daarna lekker een wandeling maken en relaxen, daar is een zondag voor bij ons. Daarna weer werken en dan volgend weekend gaan we samen kerstshoppen in Londen. Superveel zin in. Thom gaat niet mee, die gaat bij de opa's en oma's slapen. Meiden, ga ff de tafel dekken voor het ontbijt, ik ruik de broodjes al. Fijne zondag!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    22.30-00.30-02.00+zetpil-05.00-07.30
    Levi was ook blij met zijn schoen. Hij had een stempelset van sesamstraat, een foam stoomboot knutselpakket,een mandarijn,snijkoekje en rozijntjes. Toen ik het ontbijt stond te smeren had meneer de rozijntjes al open gekregen haha.

Babbs, klinkt als een heerlijke zondag voor de boeg.Veel plezier.Nee heb die herfstthee nog nooit op.eens proberen dus

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Zo die Levi is al goed verwend door de sint. :D

@ Babbs: Heerlijk dagje heb je voor de boeg :D

Hier net pas uit bed. Het was nog zo lekker warm. Was al lang wakker, maar nog heerlijk blijven liggen. Net dus pas ontbeten.

Vandaag niks op de planning. Lekker in huis rommelen!

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Meiden.. Ik kom wat minder meekletsen. Merk dat, nu ik op gewicht ben ik een beetje buiten de boot val. Snap dat wel hoor en dat is ook niet erg..

Kom af en toe nog wel even binnen vallen!

Ennnnee.. GO GIRLS!!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, herken je gevoel hoor.had dat heel erg in mijn zwangerschap

20. Babbs

Babbs Niet meer actief

MvE...jammer, want ik vind dat je altijd van die leuke, gezellige dingen te vertellen hebt. Ik begrijp het ook wel, maar vind het dus ook jammer. Hoop dat je af en toe gezellig binnen komt vallen, want alleen praten over lijnen komt mij af en toe de neus uit (zegt zij die nu kaakjes aan het eten is...)

Deel Deze Pagina