Bah vandaag te veel gesnoept en cola gedronken.Morgen maar niet op de weegschaal dus Ben er ook misselijk van dus heb behoorlijk spijt.
@ Kaatje: balen dat je je misselijk gesnoept hebt. Vervelend is dat @ MamavEsmee: Ik vind het jammer. Vind het altijd erg gezellig, om jou verhalen te lezen! Hier vandaag moeilijk gehad. Gelukkig heeft Roland me goed geholpen. Vanmiddag zo'n zin in vanalles. Heb alleen een warme chocolademelk gehad (zonder slagroom) tussendoor. Verder toch aan mijn menu kunnen houden. Hopelijk word dat morgen beloond op de weegschaal!
mmm, het weekend blijft lastig he? Heb er ook wel een beetje last vast gehad. Heb toch een Snelle Jelle en wat kaakjes teveel op. En te weinig gedronken. Ik vind het makkelijker om tijdens het werk genoeg te drinken, dat is dan meer automatisme. Maar ja, gewoon de moed er maar in houden. @Kaatje; gewoon morgen met frisse moed er weer tegenaan en nu water drinken tegen de misselijkheid en om alles snel weg te spoelen? @Melanie; af en toe iets lekkers mag toch? Moet kunnen. Goed dat je je verder door niets hebt laten verleiden. Dat kan niet anders dan een lieve weegschaal opleveren! Meiden ik ga vroeg naar bed, mijn neus zit helemaal verstopt en ik heb een grieperig gevoel, hopelijk zet het niet door. Welterusten!
@MamavEsmee: Vind het ook erg jammer, je bent altijd zo gezellig! Vandaag weer een nieuwe werkweek, ben ontzettend moe. Vanavond mijn nagels weer laten doen. Wilde eigenlijk gaan joggen, maar heb daar dus geen tijd voor. Maar woensdag ga ik zoiezo weer! Iedereen het weekend goed door gekomen?
Goedemorgen Hier eindelijk weer eens een normale nacht. 03.45 - 06.00. En om 06.00 uur was het volgens mij meer krampen dan honger. Elin is nog steeds aan het hoesten en niezen. Vanochtend na haar voeding van 06.00 uur duurde het even voor ze sliep.Ze moest steeds hoesten en dan huilen.Je merkte echt dat het hoesten zeer deed aan haar keeltje. Babbs, hoop niet dat de griep doorzet Kimmetje, werkse vandaag
Hallo dames, Tot en met zaterdag was de weegschaal, ondanks etentje etc, lief. Alleen gisteren aardig wat lekker genomen dus de weegschaal stond vanochtend weer op 62,7. Maar, normaal staat ie op maandag boven de 63 dus ik begin deze week beter hihi.....vandaag dus weer strenger. Menu: O: quaker energiegranen met magere melk T: 2 wiener melange L: soep of rauwkostsalade T: banaan A: broodmaaltijd met mozzarella, tomaat, pesto
hoi!! gisteravond lekker uit eten geweest nog voor mijn verjaardag samen met mijn vriend schoonvader&vriendin. eten was erg lekker! weegschaal viel niet tegen vanmorgen 68.1. vandaag weer normaal. menu: O: 2 crackers 1xappelstroop 1xvruchtenhagel kopje thee glas water. T: 2 kopjes koffie glas water 2 mandarijnen. L: 3 boterhammen 1xkipfilet 1xappelstroop 1xpate glas optimel. T: kopje thee flesje water fruit. Aangasiusfilet met groente uit de oven. T: kopje thee ?
@Mamavesmee, dat vind ik ook erg jammer. Vind jou verhalen altijd leuk om te lezen. Op een of andere manier inspireer je mij altijd, en ik denk dat veel andere meiden dat ook wel hebben. Je gevoel komt toch niet omdat er een nieuw topic is geopend? Of om het feit dat het afvallen niet altijd centraal staat, en veel daardoor wat minder motivatie hebben? Ik vind dat je eigenlijk gewoon moet blijven. @Kaatje, wat een bagger nacht had je weer!!!! Gaat het verder goed met je? Hier een lieve weegschaal na een druk feestweekeinde. Moet zeggen dat ik me heel goed in heb kunnen houden en vanmorgen zelfs afgevallen was . Maureen is flink verwend, alleen Esmee speelt ermee whahaha. Onverwachts vroeg thuis, ik had een workshop, en een collega van mij heeft een peesontsteking waardoor zij geen slaapdienst kan werken. Ik zou een dagdienst hebben, maar ik ben naar huis gegaan en ga vanavond 20.00 uur de slaapdienst in. Komt me veel beter uit dan de slaapdienst morgen draaien . I.v.m een vergadering woensdag en een ziekhuisbezoek morgen zou ik 28 uur van huis zijn. Nu vanavond slaapdienst, morgen 13.00 wel naar het ziekenhuis maar ga in die uren ertussen boodschappen doen. Scheelt me veel tijd, en zie ik de kinderen meer . Nu eerst een grote bult was vouwen, want kwam er het weekeinde door de drukte niet aan toe. En ook de wasmanden puilen uit. Dus de machine draait weer . Genoeg te doen dus.
Zo, alle schone was is weer gevouwen en opgeruimd... Wat een werk zeg. Heb vanmiddag met Esmee een stukje speculaastaart gehad met een mok chocomelk. Slecht he? I know.... Nou, ga maar vastt met het eten bezig, hebben we dat ook maar weer gehad.
Butterfly, ja hier alles goed hoor. Krijg er alleen de pest in dat er gewoon geen werk te vinden is en er komt steeds meer druk op te staan.heb ik 1-1 geen werk, dan heb ik een groot ( financieel ) probleem. En met jou ? Succes morgen in het ziekenhuis.Heb je controle ?
Hey meiden, @ Babbs: Dat water drinken gaat bij mij op het werk ook veel beter dan thuis. Krijg het mezelf niet aangeleerd om thuis meer te drinken. @ Kaatje: Fijn dat je een wat betere nacht achter de rug hebt. Gaat het met Elin ook weer wat beter? @ Wendy: jammer dat je weer wat aangekomen bent. Paar strenge dag en het is er weer af @ Elsie: Leuk (en lekker) uit eten! @ Butterfly: Nog gefeliciteerd met Maureen. Fijn dat er vanochtend weer wat af was Fijn dat je je dienst hebt geruild. Hier vandaag wel lekker gewerkt. Het was alleen chaos want we hadden 2 zieken. Gelukkig kon 1 collega (die alleen vanochtend zou werken) de hele dag blijven. Morgen weer hetzelfde probleem maar gelukkig ben ik er dan niet (gemeen he hahahaha) Qua menu is het weer goed gegaan. O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 2 mandarijnen L: 2 krentenbollen 1 kiwi T: 2 mandarijnen A: 250 gram zuurkoolstamp 1 sauslepel magere jus 100 gram appelmoes 100 gram runderrookworst Totaal van 1040 kcal. Beetje laag. Was vergeten mijn menu in te plannen, dus heb net de kcal pas berekend. Misschien vanavond nog iets. Liefs
Hier een minder goede dag, ben ongi geworden. Een collega van me heeft een nieuwe baan dus had lekkere snoepjes achter gelaten. Helaas niet vanaf kunnen blijven... Ook het water drinken heb ik moeite mee de laatste dagen, met dit koude weer. Zometeen mijn nagels weer mooi laten maken!
@ Kim: Balen dat je de snoep niet hebt kunnen weerstaan. Maar dat is ook wel erg moeilijk als je ongesteld bent. Bij ons was er vandaag weer taart (voor de verandering)... heb het gelukkig kunnen laten staan. Toch gek eigenlijk... had meer moeite met de koekjes vanmiddag.
Zo, ik ben klaar om te vertrekken zo, nog even de meisjes op bed brengen. @Kaatje, nee, moet morgen weer een injectie halen ( solair ) voor mijn astma. Moet na de injectie 2 uur in het ziekenhuis wachten i.v.m mogelijker allergien die op kunnen treden. Dus weer een lange dag. Balen meis, dat het vinden van werk zo stroef loopt. En die druk die erop zit is knap frustrerend. Redden jullie het dan helemaal niet meer?? Hoop dat je snel wat vind!!! Doei dames... ik moet weg!!
Goedemorgen dames, Weegschaal was gister 62.7 en vanochtend 62.2. Vandaag heb ik op mijn werk mjn beoordelingsgesprek. Bleh, heb een hekel aan dat soort gesprekken. Verder in mijn pauze even wat schoencadeautjes halen. Menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, glas magere melk T: wiener melange, ? L: ? T: radijsjes A: gekookte aardappels, bloemkool, slavink
goeiemorgen! @wendy succes met het gesprek vandaag! hier goed geslapen! niet op de weegschaal gestaan, maar gister goed aan het menu gehouden, wel een paar snoepjes gehad, 3 ofzo menu: O: 7 granen energie ontbijt 1 appel kopje thee glas water. T: kopje thee flesje water plakje ontbijtkoek. L: 2 boterhammen met ham gekookt ei en komkommer kopje thee. T: kopje thee flesje water 2 mandarijnen. A: aardappels bietjes en varkensfilet. T: kopje thee liga evergreen.
Goedemorgen Gisteravond niet meer online geweest want de verbinding lag er uit. Elin werd om 22.00 uur zelf wakker voor een voeding. Toen om 01.45 en 04.15 Na een dagje oppassen gister stond de weegschaal lief op 74.8 Melanie, Elin is inmiddels aardig aan het opknappen.Snottert minder maar is nog wel schor Idd chaos he als er zieken op het werk zijn.Gelukkig kon een collega blijven Kimmetje,ow jee ongi en snoep binnen hand bereik.Idd geen goede combi Butterfly,succes in het ziekenhuis. Nou probleem is dat we dan 2 maanden kdv uit eigen zak moeten betalen ( 2500 euro ) en Ferry zijn salaris op gaat aan alleen al de kosten voor het huis en verzekeringen.Ik betaal de gemeentelijke heffingen,boodschappen en extra's. Dus zonder salaris redden we het zeker niet. Wendy,succes vandaag
Goedemorgen meiden! Hier eindelijk even weer een rustig dagje! Moet wel veel voor school doen, maar hoef gelukkig niet de deur uit. Wendy: succes met je beoordelingsgesprek Elsie: Mooi menu hoor! Kaatje: Hoop dat je snel een baan kan vinden! Niet leuk die stress. Hoe gaat het met Elin en Levi? Mijn menu: O: cornflakes T: koffie, 2 mandarijntjes, glas water L T: 2 glazen water, appel A: goulashsoep met stokbrood T: thee, 2 glazen water, paar pepernoten
@ Wendy: Succes met je functioneringsgesprek. Hier vannacht lekker geslapen. Schrok vanmorgen ineens wakker omdat ik me bedacht dat ik gisteren op het werk iets niet goed afgewerkt had. Maar meteen even gebeld en uitgelegd wat er moest gebeuren... Daarna nog wel even terug gaan liggen, maar was klaarwakker dus ben er maar uit gegaan. Vandaag een poetsdagje op de planning. Wil de keuken van binnen even van buiten helemaal uitsoppen. Verder de gebruikelijke dingen als de was, stofzuigen, stoffen enz... Ik kom straks mijn menu even droppen want weet nog niet wat ik ga lunchen! Liefs
Met Levi en Elin alles goed. Levi is net hersteld van een luchtweginfectie en Elin is nu verkouden.Komt helaas ook 2 a 3x per nacht voor een voeding.Maar ja dat gaat ook wel weer over