Wat een rust hier vandaag... Ik kom even mijn menu droppen: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 1 meergranenbolletje (hard) met; 15 gram leverpastij 1 beker optimel drink T: 2 mandarijnen 1 kiwi A: 150 gram pipe rigate pasta 200 gram sausmengsel (rode pastasaus/rundergehakt/groenten) Totaal van 1040 kcal. Misschien pak ik nog een plakje ontbijtkoek of iets dergelijks extra... Oh ja... de weegschaal was lief vanmorgen. 93,8 kg. In 1 week 1,6 kg eraf, en nog maar 1 kg te gaan tot mijn gewicht van toen ik mijn trouwjurk kocht. Ik kan met een gerust hart 9 december gaan passen
Hallo meiden, Even snel een berichtje van mij, hier alles goed, ben vanochtend naar de dietiste geweest. Ik was helaas maar 1 ons afgevallen in 2 weken, wat niet overeenkomt met de tussenstand van een paar dagen geleden. Waarschijnlijk is het een vochtkwestie en is het over een paar dagen weer ok. Mijn voeding is goed, maar ik moet nu meer bewegen om te blijven afvallen, dus dat wordt op de hometrainer! @Melanie: goed bezig! Je kan weer met een gerust hart jouw trouwjurk passen. @Wendy; hoe ging je beoordelingsgesprek? Ik heb die van mij a.s. donderdag. @Kaatje; naar wat voor werk ben je op zoek? Gaan je kinderen nu vaak naar de opvang? Ik moet zo weg, ga naar een ladies night met mijn moeder en zusje in het tuincentrum dat in kerstsfeer is, ben benieuwd.
@ Babbs: Balen dat het resultaat bij de dietiste zo tegenviel. Demotiverend is dat. Fijn dat je qua eten goed bezig bent. Doorzetten he meid! Hier net avondeten achter mijn kiezen... Zal me zo eens gaan omkleden. Zo meteen hardlopen.
Hey dames.... Zooo, ik zit!! Wat een gevlieg deze week zeg, niet leuk meer. Nu zo nog een verslag schrijven. @Kaatje, is de 2500 euro voor 2 maanden?? Maar dan gaan Levi en Elin best vaak naar de opvang of niet? Esmee en Maureen gaan zo ongeveer 80 uur per maand, voor 2 kinderen ben ik dan per maand tussen de 1200/1300 euro kwijt. Is de opvang bij jou duurder?? @Babbs, leuk, die lady's night, klinkt gezellig dus veel plezier. @Melanie, een lieve weegschaal meis!!! Superrr!!! Ik ga wat doen!!!
Babbs, hoop dat het vocht snel weg is en je weer een kilo kwijt bent. Soort werkt maakt me nu niet uit.Al word putjeschepper haha. Wil graag administratief maar geen diloma en geen echte ervaring. Verder heb ik 9 jaar winkelervaring. Kids gaan 2 dagen naar het kdv en 1 dag naar oma Butterfly.kids gaan 2x in de week. is 95 uur per maand. Betaal 1250 ofzo per maand. krijg dan wel 1000 terug van de belasting.
Hey meiden, Vandaag goed gegaan gelukkig, heb alleen pas 1 flesje water op (drink zoooo weinig). Dus dat ga ik zo even inhalen! Morgen weer lekker joggen en swingen op de Wi, heb er zin in! Wil in het weekend ook gaan joggen, maar dan gewoon overdag zodat het niet zo donker is, dan ga ik gewoon lekker alleen @Mel: Top dat het zo goed gaat!! @Babs: Balen dat er maar 1 ons af is, maar alle kleine beetjes helpen! Ladiesnight klinkt gezellig!
Babbs: Toevallig Ladiesnight Intratuin? Daar ga ik morgen naartoe.... Beoordelingsgesprek zit erop. Er zijn altijd dingen die beter kunnen volgens een manager hé hihi. Maar ik krijg de maximale 2,5% verhoging dus zal het wel goed doen haha. Net weer lekker zitten griezelen met de serie The walking dead. Zijn we echt verslaafd aan. Brrrrr wat is het koud zeg.
95 uur per maand . Maar dan gaan ze een hele dag?? Ik vind 85 uur al heel veel voor mijn gevoel. Of reken jij het dubbel?? Ik zit zo raar te kijken naar jou uren. Vind het best veel namelijk. Maar bij jou zal de kinderopvang ook wel heel anders geregeld zijn dan hier.
goeiemorgen! gister zitten snoepen niet gewogen dus vandaag haha en vandaag weer streng! zo weer lekker zwemmen met sam, het is afzwemmen nu en dan volgende week mag sam in de peutergroep! dat is vanaf 1,5 tot 2,5 jaar en sam is bijna 1,5. menu: O: 1 boterham met appelstroop banaan glas water kopje thee. T: kopje thee ontbijtkoek. L: 2 boterhammen met 1x vruchtenhagel 1x smeerkaas20+ glas optimel flesje water. T: kopje thee flesje water fruit. A: boerenkool. T: kopje thee liga continue.
Mogge. Mocht er weer 3x uit vannacht.Kon er vanochtend dus slecht uit komen. Kids waren een half uur later op kdv dan normaal. Weegschaal was 75. Blijf daar een beetje rond schommelen. Kimmetje, drink hier ook te weinig hoor. In de zomer drink je ook gewoon makkelijker veel water Wendy,gelukkig het beoordelingsgesprek weer overleeft Butterfly.ja ze gaan hier hele dagen ( moet straks ook hele dagen werken ) brengen is tussen 07.30 en 09.00. Halen tussen 16.00 en 18.30 11 uur per dag per kind dus.
Goedemorgen dames, Weegschaal was 62.0. 61.9 was vorige week mijn nieuwe laagste gewicht. Straks komt er een vriendin die fotograaf is en dan bespreken we het e.e.a. voor mijn bruiloft. Vanavond ga ik met mijn moeder naar de ladiesnight van Inratuin. Vorig jaar voor het eerst geweest, is echt leuk. Menu: O: Quaker energie granen, magere melk T: wiener melange, koekje L: 2 boterhammen, smeerworst, magere melk T: banaan A: nasi T: hapje en drankje ladiesnight
Hoi meiden, Het lijkt erop dat het weer de goede kant op gaat qua gewicht, vanochtend -400 gr (76.1). Ladiesnight was gezellig, was idd bij de Intratuin, heb mooie kerstballen, geurzakje en geurkaars gekocht. Het was superdruk. Ben nu het huishouden aan het doen/thuiswerken/inpakken voor weekendje Londen/inpakken voor Thom's logeerpartijtje dit weekend, dus superdruk, maar gaat lukken. @Kaatje; succes met solliciteren, het is niet zo makkelijk als ik het zo hoor, vooral ook als je pt wilt werken en de dagen je precies moeten uitkomen. @Wendy, mooi resultaat van je beoordelingsgesprek, veel plezier vanavond! @Kim, en mooie nagels gekregen? Ik wil ook weer kunstnagels voor mijn bruiloft, voordat Thom werd geboren heb ik ze heel lang gehad, steeds weer een ander printje, of french.
Hey meiden, @ Elsie: Foei gisteren gesnoept! Gelukt om vandaag weer streng te zijn? @ Wendy: Beetje kunnen bespreken met je vriendin hoe je het wilt hebben op de trouwdag? Veel plezier vanavond! @ Babbs: Leuk zeg weekendje londen! Wat is het hier rustig tegenwoordig! L Hier vandaag wel lekker gewerkt. Weer een chaotische dag! Weinig te melden verder. Was vanmorgen 3 ons lichter op de schaal! Qua eten ging het ook weer goed. O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 2 mandarijnen L: 3 meergranenboterhammen met; 15 gram leverpastij 1 kiwi T: 2 mandarijnen A: 2 bordjes erwtensoep Totaal van 1128 kcal. Liefs
@melanie niet helemaal helaas wel daarna een stuk gewandeld met sam. ben de motivatie gewoon een beetje kwijt helaas
@melanie probeer ik ook idd! heb die broeken ook in het zich in de badkamer laten liggen, vanavond alleen maar fruit eten en thee en water drinken. morgen weer lekker bewegen. vanmorgen lekker gezwommen met sam en vanmiddag gewandeld.
@Babs: Ze zijn weer mooi! Gister lekker getrimd, ging een stuk beter dan vorige week. Nu ook bijna geen spierpijn gelukkig. Wil in het weekend ook een dag gaan. Ben nog ongi, dus heb me nog niet gewogen deze week. Maar heb het gevoel dat er niks af is, sterker nog, lijkt wel of ik alleen maar aan kom. Maar goed, we zullen zien!
Goedemorgen, Weegschaal weer lief: 75.7 kg. Gisterenavond zowaar 10 km gefietst in 27 minuten op de hometrainer. Het is de bedoeling dat ik dit vanaf nu 2 a 3 keer in de week ga doen om te blijven afvallen. Dit weekend weg, ik zal dan wel wat extra's nemen, maar we lopen ook veel, dus hoop dat het geen schade zal brengen...Meiden ik ben er maandag weer! Ga nu werken en morgenochtend vroeg gaan we vliegen. Fijn weekend alvast en lijnse!