goeiemorgen! gisteravond alleen nog een appel en 2 mandarijnen gegeten en water en thee gedronken. niet op de weegschaal gestaan vanmorgen. menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel kopje thee glas water. T: kopje thee flesje water fruit. L: 2boterhammen met 1xappelstroop 1xkaas&komkommer glas melk/optimel. T: kopje thee flesje water fruit. A: andijviestampot & gehaktbal. T: kopje thee liga evergreen.
@Kaatje, het verschil is dat jij vaste dagen moet afnemen!! Ik heb flexibele opvang, daar zit het hem in denk ik. Ik kan de kinderen 2 uurtjes brengen en deze uurtjes alleen betalen. Je weegschaal lief . @Babbs, fijn weekeinden en tot maandag dan maar. @Melanie, jou weegschaal gaat ook goed he!!! Ik ga Esmee zo weer ophalen. Die is op de peuterspeelzaal. Alleen Maureen slaapt . En vind het zonde om haar wakker te maken. De psz is een straat verder, misschien fiets ik even snel heen om Esmee op te halen. Ik heb niet gewogen, doe ik morgen!!!
Hallo dames, Vanochtend + 300 gram maar ben ook al 3 dagen niet naar het toilet geweest als je begrijpt wat ik bedoel hihi. Melanie: Vriendin en ik hebben het schema van de dag doorgenomen en wat voorbeeldfoto's zodat ze weet wat ik wel en niet leuk vind. Uiterlijk maandga stuurt ze mij een offerte. Butterfly: Durf jij Maureen alleen te laten dan? Zou ik echt nooooooit doen. Maar dat is mijn gevoel dan hé. Ik ga hier maar weer verder op het werk....
@Wendy, nee normaal doe ik dat ook nooit. Maar vanmorgen op de fiets was al een strijd, koude handjes en huilen. Ze was net in slaap ook, ik kon haar niet wakker maken. De peuterspeelzaal is een straat verder, ben er snel heen gefietst, Esmee de jas aan en weer naar huis. Vijf minuten weg geweest, en ze lag nog lekker te slapen. Maar een lekker gevoel erbij heb ik niet hoor. Esmee is zo lekker bezig. Allemaal stiekeme dingen, ze was met het aankleedkussen in een hoekje gekropen en zat gewoon op het aankleedkussen te kleuren . Ze schrok toen ik kwam kijken en boos werd op haar. Vanmorgen nog een pietenmasker met Esmee gekleurd. Nu beetje aan het opruimen en aan het spelen met de kinderen. Lekker middagje. Mijn dag: O: 2 boterhammen met 1 plak gebraden ham. T: mok warme chocomelk, handje pepernoten. L: 2 boterhammen met 1 plak 30+ kaas, schouderham en tomaat in de tosti ijzer. T: fruit. A: rijst met kip en kip marinade saus met paprika. T: ??
Butterfly, o wat een doerak ! Ja ik moet hier min. 1 dag afnemen. Kan geloof ik wel anderhalve dag afnemen.maar verder niet flexibel
Wat rustig hier vanmiddag!!! In de woonkamer is werkelijk een bom ontploft . De meiden hadden vanmiddag een snoepketting, Maureen sabbelde de hare helemaal nat en kroop er lekker mee over de grond. Net een bumba cakeje uitgedeeld, en die kruimelen zo lekker!! Verder allemaal speelgoed door de kamer....! Na het eten maar weer opruimen. Vanmiddag een fruitsalade gehad. Lekker aardbei, banaan en peer, en wat druiven. Heb nu echt trek!! De sintmaarten bak staat hier nog steeds, vol met chocolaatjes. En ik zit er niet eens aan, goed he!! Kan mee prima inhouden. Ik ga vast aan het eten beginnen. En orde in de keet brengen. Kan zo slecht over al die rommel en kruimels...
Hey meiden, @ Kim: Fijn dat het lopen al wat beter ging! Balen dat je voor je gevoel alleen maar aankomt. Misschien wel een hele grote verrassing als je weer gaan wegen @ Kaatje: Lieve schaal! @ Babbs: Heel veel plezier meid! Geniet ervan! @ Elsie: Goed dat je het gisterenavond alleen bij fruit hebt gelaten @ Butterfly: Oh jee Esmee weer streken aan het uithalen! Super dat je zo goed van het snoep kan afblijven. Hier ligt ook al bijna 2 weken een reep chocolade in de kast. Verbaasd me echt dat we het zo lang volhouden om hem te laten liggen. Geloof niet dat dat al eerder gebeurd is. Succes met de ontplofte bom. Hier weer een lekkere werkdag gehad. Onderweg naar huis verschillende brandweerautos (met sirene) tegengekomen. Kom hier de straat in gereden. Een stank (brand) Thuisgekomen meteen alles dichtgedaan om de stank buiten te houden. (lukt nooit helemaal maar toch) en op internet gekeken. Er is een grote brand een paar 100 meter verderop, bij een sportschool. Gelukkig geen geworden (voor zover bekend) Bah! Qua eten, weer een goede dag gehad. Mijn menu: O: 200 gram optimel yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 37 gram 20+ kaas 2 mandarijnen T: 150 gram rauwe wortelen A: 150 gram aardappelschijfjes uit de oven 1 schaaltje sla met een beetje dressing, komkommer en ananas 1 groenteschijf 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van 1163 kcal. Liefs
@melanie vond ik ook knap van mezelf hoor! haha hoop dat ik het vanavond ook weer alleen bij fruit kan houden, denk dat ik meloen ga eten straks. het avond eten was erg lekker, andijvie en een kleine gehaktbal.
In een spontane reactie met Esmee de schoentjes gezet. Van Maureen, papa, mama, en 2 schoenen voor haarzelf whahaha!!! We hebben samen liedjes gezongen. Ik dacht ze het niet besefte, maar ze was ineens wild enthousiast zeg . Voor de ramen kijken of zwarte piet al komt. Roepen: 'Zwate piet, joehoee!' In haar kamer vertelde ze me dat zwarte piet uit haar kamer moest gaan. Whahahaha, 2.5 jaar en een praatjes. Sta al hele gesprekken met haar te voeren, zo leuk . Net dus cadeautjes gehaald voor in de schoenen. Voor Maureen en Esmee haarspulletjes, ze moesten echt wat nieuw spul hebben. Voor Harrold een kleine zakagenda. Hij staat altijd te mekkeren dat hij niet weet wanneer ik moet werken en hij niets kan afspreken, omdat hij wachten moet tot ik er weer ben. Dus nu zijn eigen zakagenda. En voor mama een ijskrabber whahaha!! Was de oude kwijt. En natuurlijk een chocolade letter. Nou dames, de ontplofte bom is verdwenen. Alles is weer schoon en netjes. Nu zo voorbereiding doen voor morgen, weer een dagje naar school.
Butterfly, zjin morgen vast helemaal blij met hun schoen. Vandaag is een vriendin ( en sept. mama ) bevallen.Binnenkort op kraamvisite dus
Goedemorgen dames, Weegschaal stond vanochtend weer op mijn laagste gewicht 61.9. Vandaag verder lekker even een rustig dagje, lekker thuis een beetje rommelen. Morgenochtend hebben wij hier de intocht van Sinterklaas en 's middags komt mijn nichtje het haar doen van mij, Dane, moeder en schoonmoeder......erg drukke boel dus.
Goedemorgen. Hier een prima nacht gehad. Om 22.45 Elin wakker gemaakt.Fles met 200 cc bv (normaal krijgt ze 160) en 3theelepels rijstebloem erin. wordt ze om 02.00 uur alweer wakker voor een voeding Wel een korte van 10 min. Daarna werd ik om 06.30 wakker van Ferry zijn wekker. Wendy, wel leuke dingen toch.Hier morgen ook sinterklaasintocht
goeiemorgen! hier straks intake om gastouder te worden! spannend dus, huis helemaal netjes en opgeruimd en schoon. weegschaal zei 68.3 maandag was het 68.1 dus valt opzich mee met het gesnoep gisteravond flink me best gedaan om me in te houden maar dat is gelukt! menu: O: yoghurt met museli kopje thee glas water. T: kopje thee flesje water meloen. L: 2 boterhammen 1xkaas&komkommer 1xvruchtenhagel kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: patat. T: kopje thee.
@ Elsie: Spannend... hoe is de intake gegaan? @ Wendy: Fijn dat je weer op je laagste gewicht zit. Houden zo he Leuke dingen heb je dit weekend. @ Kaatje: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Hier vandaag lekker gewerkt. Kreeg nog een compliment van een client dat ik zo veel afgevallen was. Altijd leuk op te horen natuurlijk. Vanmorgen had een collega het geniale idee appelflappen te gaan halen. Ik heb afgeslagen! De rest heeft allemaal wel appelflappen gegeten. Had het er niet eens moeilijk mee! Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 2 mandarijnen T: 150 gram rauwe wortelen A: 300 gram nasi goreng Totaal van 1115 kcal. Straks nog even hardlopen, als ik de energie kan vinden... Liefs
@melanie het is goed gegaan! moet wat kleine dingen in huis aanpassen maar dat moet wel gaan lukken. het is wel een stuk rustiger hier nu! jammer...
Melanie, altijd leuk die complimentjes. Hier baal ik even van mijn buik.Hij is een partij opgezet. Hoop maar dat het aankomende ongi is haha. Ben de laatste paar weken bang dat ik weer zwanger ben, maar is haast onmogelijk dus laat die ongi maar doorbreken.
@ Kaatje: Oei... misschien toch maar een keer een testje er tegenaan gooien dan, als je niet snel ongi word. Ik duim met je mee, dat hij snel doorbreekt!
Zit mezelf gewoon gek te maken haha. Voel steeds van alles. Vorige week had ik behoorlijk last van mijn buik. Gevoel leek een mening tussen een eisprong en bandenpijn haha. Als ik volgende week nog niet ongi ben voor de zekerheid maar een testje kopen en heeeeel hard hopen dat die negatief is ( wat haast niet anders kan maar toch ) Iedereen een fijne dag gehad vandaag ?
@ Kaatje: Kan me voorstellen dat als het door je hoofd gaat spoken je steeds meer dingen gaat voelen... een test kan je in ieder geval wel zekerheid geven. Hier gisteren bij vrienden geweest, en daar ook meegegeten. We gingen gourmetten. Niet goed voor de lijn dus. Heb me niet echt in kunnen houden en was vanmorgen dan ook 9 ons zwaarder. Vandaag proberen de draad weer op te pakken. Hoewel dat moeilijk is want we gaan een oom en tante van roland meehelpen verhuizen. Dus zullen we daar (in ieder geval vanmiddag) meeeten. We zien het wel. Ik doe mijn best. Vanavond in ieder geval nog hardlopen. Fijne dag vandaag! Liefs
Goedemorgen Elin kwam om 04.00 uur voor een korte voeding ( geloof echt maar 6 min. ofzo ) en daarna werd ik om 08.00 wakker van Levi. Elin kwam om 08.30 weer. Vanochtend maar niet op de weegschaal gaan staan.Gister pepernoten en schuimpjes zitten bunkeren haha Melanie, wel lekker gourmetten. Hoop dat die 9 ons er zo weer af is