10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vandaag zo'n goed voornemen gehad om de draad weer op te pakken. Maar dat is niet helemaal gelukt. :(

Ontbeten met 200 gram optimel yoghurt met 30 gram cruesli balans. Niet echt gelunched vandaag maar steeds wat tussendoor. 2 mini worstenbroodjes, 1 mini pompoenbroodje (warm, zonder beleg), en een bekertje (zo'n wit plastic) rode groentensoep. Tussendoor ook was redband snoepjes gehad. Vanmiddag thuisgekomen onzijze honger en 2 plakjes ontbijtkoek en een cracker met (dun) tonijnsalade op. En daarna ovenfrietjes met een goulashkroket. En nu... enorme zin in die reep chocolade die me vanuit de kast ligt te roepen! :( Hopelijk kan ik m weerstaan!

Hopelijk ben ik morgen niet nog meer aangekomen dan die 9 ons die er vanmorgen al aan zat. Had eigenlijk ook vandaag moeten gaan hardlopen maar daar heb ik de energie niet voor kunnen vinden...

we shall see!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga me voorbereiden op een lange dag. Elin is de hele dag al een beetje huilerig, steeds kleine slaapjes en kwam vaak voor een korte voeding.Niet kunnen kolven voor een avondfles dus.

Melanie, ik zou die reep bij de buren droppen :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier een supernacht.Elin sliep door en moest haar om half acht wakker maken
    Weegschaal was niet zo lief. 75.5.Weer even goed opletten dus

haha het begint hier op een prive forum te lijken

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@kaatje fijn een goede nacht!

hier ook goed geslapen, heb sam ook om 7.30 wakker gemaakt, naja hij was blijkbaar al wakker maar lag nog lekker! nog even bij mij in bed en toen opgestaan.

zaterdag en gister geggourmet, gister de restjes van zaterdag! weegschaal was 68.3 vanmorgen. over een uur moet ik bij de dietist zijn. nu gewoon weer op het eten letten.

menu:
    O: bakje yoghurt met museli kopje thee glas water.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    L: 2 boterhammen 1xappelstroop 1xsmeerkaas20+ kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: aardappels spruitje runderhamburger.
    T: kopje thee liga evergreen.

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Kaatje: Fijn, zo'n doorslaapnacht!

Melanie: Hoe is het met de reep chocola. Ze zeggen wel dat je beste in 1x kan bunkeren dan over een aantal dagen hihi.

Elsie: 2 dagen gegourmet? Wel lekker hoor. Heb je nu zeker totaal geen trek meer in een stukje vlees hihi.

Hier: weegschaal was lief na een weekend niet opletten 62.1. Normaal kom ik bijna een kilo aan in het weekend. Sinterklaasintocht zaterdag was leuk. Dane stond keihard te roepen maar toen sinterklaas ineens voor hem stond dook ie snel weg haha.

Menu:
    O: 1,5 beschuitje met vruchtenhagel en chocohagel, glas magere melk
    T: wiener melange, liga
    L: rauwkostsalade
    T: apple, misschien nog een liga
    A: broodje kipshoarma met ijsbergsla, ovenfrites, saus

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@wendy nee heb niet echt zin meer in vlees haha! maar gister heb ik niet zoveel gegeten hoor.

de dietist was weer tevreden, er is toch al 4 cm van mijn heupen af en 2 cm ofzo van mijn buik.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Fijn dat je een goede nacht gehad bent. Hopelijk weer ze nu weer hoe het moet ;)

@ Wendy: Fijn dat je weegschaal meeviel.

@ Elsie: Super dat er weer wat cm's af zijn. :D

@ Reep chocolade: Ligt nog steeds in de kast.

Hier vandaag een chaotische dag gehad op het werk. Gelukkig hebben we het weer overleefd :D

Weegschaal was niet lief vanmorgen. Ben dit weekend 1,5 kg aangekomen. Schiet niet op natuurlijk he. Vandaag gaat het tot nu toe goed, hoewel ik wel al de hele dag zin heb in vanalles. Maar kan het tot op heden nog goed laten staan. Hopelijk is de weegschaal morgen weer wat liever.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    15 gram leverpastij
    2 mandarijnen

T: 180 gram rauwe wortels

A: 150 gram pipe rigate pasta
    200 gram saus (milde rode pastasaus/groenten/rundergehakt)

Heb de kcal niet berekend. Maar ik geloof dat het wel goed zit!

Liefs

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, jammer van de weegschaal :(

Hier een klein lichtpuntje voor werk. Randstad heeft me voorgesteld bij een kwekerij. Zoeken een bloemen snijder en binder. Hoop dat ik uitgenodigd wordt

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Ik zag het al op hyves... ik duim voor je meid!

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ik kom vanavond even bij lezen! Hier gaat het ook wat minder.
    Gister wel een goede dag gehad, maar weer veel te weinig gedronken.
    En het weekend was weer drama..

Heb ook al 2 dagen buikpijn, en voel me opgeblazen. Hoop dat het snel over is.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.

Hier weinig actief op het forum.
    Heb het erg druk met alles, studeren, werken, en voor de kinderen van alles regelen. Naar de opvang brengen, het is soms echt heen en weer racen. Moet elke week goed alles plannen. Op het werk ook druk, weer een nieuwe client gekregen, en alle andere verantwoordelijkheden. Ik kan het allemaal goed aan hoor. Maar ik merk nu wel dat echt tijd voor mezelf nihiel is. Ik lees wel vaak mee en bij, maar kan niet altijd reageren.

Net ontbijtje op, en hoor de kinderen wakker worden.
    De wasmachine draait alweer, de was, ook zo'n punt waar ik gewoon niet door heen kom whahaha. Vanmorgen even alle schone was proberen op te vouwen en op te ruimen. Dat scheelt alweer.

De weegschaal, het gaat eigenlijk best goed.
    Normaal vreet ik het weekeinde ook zo 1.5 kilo aan, maar ik let nu heel goed op. Resultaat is op gewicht gebleven. Weegschaal staat op 83.5 kilo. Het gaat wel langzaam hoor. Maar dat accepteer ik. Heb het druk en heb mijn eten ook wel nodig, gezonde dingen natuurlijk ;).

Menu vandaag:
    O: 2 vitalu meerzaden crackers met smeerworst, glaasje melk.
    T: sinaasappel, thee.
    L: 3 boterhammen, mager beleg en een kop tomatensoep.
    T: appel, thee en water, en nog een cracker.
    A: kip, rijst en hawaisaus.
    T: schaaltje trio zoutjes en een blikje cola.

Vandaag slaapdienst,maar intervisie om 13.30 uur.
    Dus 13.00 uur alweer naar het werk, en kids naar de opvang..... ;)
    Blij als het woensdag is, dan ben ik lekker vrij vnag 09.00 en donderdag ook :).

@Kaatje, wat een goed nieuws meis!! Ik duim voor je hoor.

@Melanie, ah jammer meis, dat je bent aangekomen. Even streng en het is er weer af. Ik heb het ook vaak, ik eet ook zo 1.5 kilo aan in een weekeinde. En dan maandag weer gigantisch balen. Kom op meis, laat je niet ontmoedigen.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :D Ik heb hier een heerlijk doorslapertje.
    Zelf ben ik alleen niet zo mobiel vandaag. Zaterdag met de intocht een verkeerdt til-draai beweging gemaakt ofzo en nu last van mijn onderrug en bekken

Butterfly, netjes hoor, weegschaal gelijk na het weekend !
    En die drukte en plannen klinkt lichtelijk bekent.Vraag me af hoe dat straks gaat als ik er ook nog bij moet werken

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Ik heb weer een nieuw laagste gewicht 61,6 joepie!!!! Normaal ben ik zeker tot en met woensdag bezig de weekendkilo´s er weer af te krijgen maar dat was dit keer al niet veel.
    Komt ook mooi uit want ik heb donderdag weer een stocksale van Marlies Dekkers (zit in mijn pand dus ga gewoon ff in mijn pauze, lekker makkelijk hi). Ik vind lingerie passen niet echt een van de leukste dingen......als het licht aan is wahaha.

Melanie: Hé balen van die 1,5 kilo zeg.

Kaatje: Spannend voor jou. Kun je niet gelijk een mooi bruidsboeketje voor me maken dan hihi.

Kim: Ik heb ook moeite met water drinken hoor. En fruit trouwens ook...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, haha ja hoor. maar ze hebben daar alleen Lely's. Dus of je daar vrolijk van wordt

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, die drukte en plannen is niet vervelend hoor. Ik heb een beetje drukte wel nodig om lekker in mijn vel te zitten. Beetje ritme erin. Maar ik moet voor mijn werk nu zo vaak extra komen, dat ik het wel zat begin te worden. Alle vergaderingen staan in mijn vrije dagdelen of dagen, waardoor ik al om 11.00 uur op mijn werk ben, en 16.00 uur de dienst in ga. Ik ga dan 13.00 uur niet eerst naar huis om vervolgens 15.00 weer naar het werk te moeten. Zucht.... werkende ouders pfff!! Soms niet altijd leuk.

Hier vergist, de intervisie is volgende week.
    Dus lekker pas 15.00 uur weg :). Mits het ziekenhuis belt, longinhoud is wat lager weer en benauwd. Dus had even gebeld. Bah!!!

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Heb gelijk ff gegoogled om bruidsboeket witte lelie's....MOOI!! Ik hoop dat het wat wordt voor je (en mij) wahahahahaha!!!!

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Balen dat het weer wat minder gaat. Gauw de draad weer oppakken hoor. Anders word het alleen maar moeilijker.

Hier vannacht heerlijk geslapen. Werd vanmorgen jammer genoeg wakker van de hond van de buren die weer eens stond te blaffen.

Weegschaal was lief :D In 1 dag 1,3 kg (van de 1,5 die erbij zaten na het weekend) weer eraf! :D Me is happy!

Vandaag een dag bij huis. Er komt een monteur voor de verwarming. Die blijft namelijk maar doorstoken. Ook al is het al de gewenste temperatuur. Niet zo goed voor de energierekening!

Menu voor vandaag weet ik nog niet helemaal. Die kom ik straks wel even droppen.

Liefs

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Oh... ik geloof dat ik een hele pagina overgeslagen heb ?!

@ Butterfly: Jeetje wat een drukte bij jou. Fijn dat je het wel lekker vind. En dat de weegschaal beetje bij beetje ook weer meewerkt. Das weer een leuke meevaller dat je vandaag de intervisie niet hebt.

@ Kaatje: Wat heerlijk dat je weer lekker doorgeslapen hebt. Vervelend dat je last hebt van de bekken. Hopelijk geneest het weer snel.

@ Wendy: Klinkt goed die stocksale van Marlies Dekkers! :D En super dat je weer een nieuw laagste gewicht hebt!

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Butterlfy: Jij hebt zeker ook last van die mist? Ik moet 1 december weer voor een longfunctietest.

Melanie: Zo, das niet verkeerd van die 1,3! O ja, heb vandaag de offerte gehad van mijn vriendin voor de fotografie. Komt op 350 euro incl. linnen/leren album van 30x45. Goed hé.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Wendy, ik heb heel erg last van de mist. Moet zometeen een longfunctietest doen, wordt er niet goed van... blaas zelf op mijn piekflow maar 250 :( dat is erg laag!!!

Viel de intervisie mee, wil de longarts mij zien om 13.30 :( zucht!!!
    Dus alsnog haastig de boel ingepakt net, en zo een broodje eten en dus weg. Moet een longfunctietest doen en krijg een kuur mee. Anders kon alleen de kuur wel via mijn apotheek, maar gezien ik een behandeling krijg wil ze toch dat ik ga blazen :(. Weer een uur rijden helaas.

Maar goed....

Deel Deze Pagina