10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje!Super gefeliciteerd!
    Butterfly: mooie cijfers hoor,mag je trots op zijn! :)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Mocht er vannacht 1x uit. Nou ja twee keer,mevrouw had blijkbaar nog niet genoeg aan de eerste keer.
    Zo de kids bij smoeder brengen en dan door naar de huisarts. Even een anticonceptie halen en mijn bloeddruk laten meten,want heb de laatste tijd weer meer hoofdpijn.
    wegschaal was weer lief trouwens.

Butterfly, lekker weer naar de kapper ! hoop hier voor de kerst ook nog even te kunnen

3. Babbs

Babbs Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Even snel en berichje van mij van mijn werk.

Weekend Londen was super, lekker genoten van het shoppen, afternoon tea-en en relaxen. Alleen maandag was het lastig thuiskomen vanwege de mist. We hebben veel gelopen, dus ben gelukkig niet aangekomen. Gisteren weer 10 km gefietst op de hometrainer. Weegschaal vanochten: 75.9 kg.

Even snel uit mijn hoofd:
    @Kaatje; gefeliciteerd met jouw baan!
    @Wendy, leuk een gala!
    @Butterfly; goede cijfers!
    @Melanie; gaat goed met lijnen zie ik! Super.

Fijne dag iedereen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo net bij de ha geweest.bloeddruk was prima en heb een recept voor de cerazette pil. Ze geeft me grote kans dat mijn menstruatie gewoon uitblijft aangezien ik hem nog niet heb gehad, aan de pil ga ( geen stopweek ) en bv geef. Zou lekker wezen !

Babbs, leuk zo'n weekendje londen !

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier ongesteld geworden dus moet me erg inhouden met snoepen! soms lukt het en soms niet.

vanavond ga ik met een vriendin naar de musical wicked in scheveningen heb er zin in! we gaan rond 15.30 al weg dus zullen daar wat gaan eten vanavond, sam breng ik bij mijn schoonmoeder straks en dan haalt vriend hem weer op als ie klaar is met werken.

fijne dag!

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hey dames,
    Ik kom hier ook weer even binnen wandelen. Mijn weegschaal zegt tegenwoordig 59,9 tegen me als ik er op ga staan. Dat betekent dat ik sinds januari zo'n 25kg kwijt ben geraakt (en als je de kleine man meerekent, nog wat meer :p).
    Vandaar dat jullie mij hier al een tijdje niet meer hebben gezien.

Wel net even op de vorige blz gespot:
    Butterfly, geweldige cijfers!
    Kaatje, gefeli met je baan!

*duikt weer onder*

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ukkie lieve weegschaal!

@kaatje leuke foto!:D

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Fijn dat Elin een wat fijner ritme heeft gevonden. Hoe was het met je bloeddruk? Ah ik lees het al. Fijn te weten dat alles goed is. Wat leuk zeg! Die foto van Levi en Elin in de krant. Wist je dat?

@ babbs: Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Londen. Super dat je niks aangekomen bent! :D

@ Elsie: Wat ben ik jaloers op jou! Gaaf man, dat je naar Wicked gaat! Heel veel plezier! (maar dat zal wel lukken)

@ Uk: Super dat je weer zo lekker afgevallen bent! :D

Hier vandaag weer een chaos dat op het werk. Eenmaal thuis ging de chaos nog even verder. Morgen heb ik een avondje met het werk ter ere van sinterklaas. Doen we meestal iets eten en een dobbelspel met cadeautjes. Nu hadden we afgesproken dat iedereen een gerecht zou maken. Dus ik zou een pastasalade maken. Daar ben ik meteen mee begonnen toen ik thuis kwam. En tegelijk ben ik de boerenkool voor het avondeten gaan maken. Ging goed, maar het was 1 ontplofte bom. (niks voor mij) Nu alle zooi weer opgeruimd en de pastasalade staat klaar.

Had eigenlijk nog willen gaan hardlopen, maar we zijn pas net klaar met eten. En Roland en de man van mijn zus moeten op half 9 op de tennisbaan staan. Mijn zus moet i.v.m. de kinderen dan weer thuis zijn. Dus dat wordt wel erg krapjes. Slaan dus nu maar een keertje over. Ben er niet zo rauwig om. Kan ik lekker met de beentje omhoog op de bank ;)

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    20 gram filet americain
    2 mandarijnen

T: 2 mandarijnen

A: 250 gram boerenkoolstamp
    100 gram runderrookworst
    1 sauslepel magere jus
    100 gram appelmoes

Totaal van 1149 kcal.

Liefs

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. 01.00-07.00 uur. Goed te doen dus,al kon ik er om 01.00 maar slecht uitkomen

Melanie, nee had het wel gehoopt haha. Je kon foto's insturen ( www.dichtbij.nl ) en dan wordt er wel eens een foto geplaats.Levi heeft er nu al 3x ingestaan :D
    Chaotisch dag dus gister. Veel plezier vanavond

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Rode loper gister was leuk. Maar wel erg lang onderweg geweest. Gister liep ik nog om 23.30 uur op mijn pumps naar huis, niet echt een lekker gevoel.

Weegschaal was super lief! Weer een nieuw laagste gewicht!!!!! 61.4 (komt waarschijnlijk ook omdat we gister niet eens tijd hadden om ergens te eten. Daar 3 bitterballen en op de terugweg nog snel een kaasbroodje gescoord hi).

Kaatje: Wat een leuke foto in de krant!

Menu:
    O: Quaker energie granen met magere melk, kop thee
    T: niets
    L: 1 tosti met kaas en salami, glas magere melk
    T: wiener melange, fruit en misschien nog iets van een liga
    A: gekookte aardappels, doperwten/wortels, slavink

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maandag is mijn eerste werkdag !!!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Gefeliciteerd!!!!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje zo dat is snel!! leuk hoor en spannend.

gister naar de musical wicked geweest erg leuk!:D daar bij de mac gegeten:D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx !
    Om het te vieren vandaag een sinaasappel-chocolade kwarktaart gemaakt.Natuurlijk heel slecht al twee stukken op

Ik kom gelijk even alvast weltrusten zeggen. Ga proberen iets minder achter de pc te zitten en iets meer aandacht aan de kids te geven.

Tot morgen

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    03.00-04.30.Brak nachtje dus.Net een rondje gelopen met het hele gezin + hond.Met lange afstanden lopen krijg ik opeens toch weer last van mijn bekken.Hoop maar dat het gewoon bij het ontzwangeren hoort ofzo.

Zo schrik met net rot hier. Ferry staat in de keuken, Elin ligt in de box en Levi speelt met haar. Hoor ik haar opeens half stikken. Dus ik vlieg er heen.Slikt ze net een rozijntje door. Had Levi haar dus gegeven.

Best gezellig zo in mijn eentje hier :D

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik ben er ook, ik ben er ook! Heb het alleen heel druk dit weekend dus kan niet heel uitgebreid reageren. Misschien vanavond.

Fijne dag iedereen!

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Geleliciteerd met je baan! :D Super meid!

@ Wendy: Fijn dat de rode loper leuk was! :D

@ Elsie: Dus de musical is een aanrader?! Ik wil ook!

Hier gisteren een lange dag. Na het werk, meteen door naar het huis van mijn collega. Iedereen had wat gemaakt. Allemaal lekker natuurlijk! Er was pastasalade, huzarensalade, tomatensoep, quiche, wraps met zalm, kip, salami en ham, pasteitjes, gegrilde auberginerolletjes gevuld met tonijnsalade, en als toetje kersentiramisu... Zat ontzettend vol, dus was bang flink aangekomen te zijn. Gelukkig was de weegschaal lief vanmorgen, en was er zelf 1 ons af! :D Al met al was het erg gezellig gisteren! :D

Vandaag de volgende beproeving. We vieren bij mijn ouders sinterklaas (voor de kleinkinderen)... En we gaan daar ook eten. Mijn moeder gaan chinees halen. Lekker!!! :D Hopelijk kan ik me een beetje inhouden. Zou jammer zijn als ik morgen weer veel aangekomen ben.

Iedereen fijn weekend! :D

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.

Druk druk druk, Harrold was vrijdag jarig, gistere gewerkt en daarna thuis de 1e sinterklaas gevierd met mijn zusjes. Mijn moeder had cadeautjes voor alle kleinkinderen gekocht en een sint en piet geregeld. Reuze gezellige middag/avond gehad. Met z'n alles patat gegeten hier, de nichtjes met elkaar in bad.

Vandaag de was wegwerken, administratie op orde brengen, slaapdienst in, tussendoor lekker van de kinderen genieten, beetje aanrommelen dus.

Weegschaal, prednison he, dus ben iets zwaarder en probeer niet te wegen. Motiveert dan niet zo.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Nog gefeliciteerd met Harrold. Fijn dat je gisteren zo'n leuke dag hebt gehad! :D

Hier vandaag heerlijk uitgeslapen. Weinig op de planning. Wil straks even de stad in... heb gisteren een heel leuk jurkje bij steps aan gehad. Twijfel nog of ik hem ga kopen. Ben met dat soort dingen altijd bang dat ik het 1x aandoe en daarna in de kast blijft hangen... maar hij is wel heel gaaf (vind ik)

Weegschaal was vanmorgen weer lief. weer 1 ons eraf. Het is niet veel maar ik ben allang blij dat er niks bij zit!

Fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina