Hey meiden, @ Wendy: balen dat de weegschaal niet meewerkt. Hoe is het shakedagje gegaan? @ Femke: uiteindelijk is het weer nog best wel meegevallen @ MamavEsmee: Lopen in dit weer?! Respect!!! Fijn dat het zo goed lukt met de taartbestelling. @ Kaatje: Jammer dat het laminaat nog niet helemaal af is. Ben benieuwd naar het resultaat! Hier vandaag een leuke dag gehad. Vroeg op en om half 9 verzamelen op het werk. Om 10:30 uur waren we in Rotterdam waar we eerst lekker genoten hebben van een high tea (mmm ). Daarna hadden we de splashtour http://www.splashtours.nl/. Erg leuk! Daarna hadden we een hou van holland stadsspel door de binnenstad van Rotterdam . Heel leuk om te zien dat iedereen zo fanatiek meedoet! En uiteindelijk gegeten in de euromast! Wat ook heerlijk was. Al met al dus een geslaagde dag. Alles is gelopen zoals gepland. Dus ik heb weer rust in mijn hoofd. Het weer is uiteindelijk nog wel meegevallen. We hebben wel een paar flinke buien gehad, maar meestal konden we wel ergens schuilen of zaten we toevallig binnen. En tussendoor heeft ook met periodes nog flink de zon geschenen. Nu net weer thuis. Nog even zitten en wat drinken en dadelijk lekker slapen. Mijn menu van vandaag slaan we maar over, want dat ik niet om over naar huis te schrijven. Hopelijk is de schade op de weegschaal niet te groot. Liefs
Dag meiden, Ik know, het is laat. Harrold is te pokeren en ik heb me vanavond op mijn studie gestort. Had veel in de planning. Ben begonnen met de reflectie van mijn assessment, maar dat is toch wel heel veel meer werk dan ik verwacht had. Filmpje tig keer terug gekeken en dan de theorie erop betrekken. Ik zie dat het nu al haast 1.00 uur is . Maureen was net even wakker. Heeft bij me op de bank gezeten, flesje melk gehad. Tijdens het drinken van de fles keek ze ineens verbaast omhoog naar het plafond, begon te lachen en zwaaide eerst met het linkerhandje, toen het rechterhandje. Weird . Ik vond het ook gewoon eng . Alleen thuis zijn, ik hou er niet zo van. Verbaast me nog dat ik zo lang beneden heb gezeten. Als Harrold er niet is ga ik meestal op tijd naar bed. Ga nu de boel opruimen en slapen.
Goedemorgen Hier een prima nacht gehad. Werd om 04.00 wakker van Elin. Normaal sta ik na het eerste geluidje naast mijn bed. Nu was ik erg moe dus ging niet zo vlot Voor ik zat was ze weer stil en sliep ze dus door tot 08.00 uur.Ga er vannacht dus ook niet gelijk uit haha.Wie weet slaapt ze dan wel weer gewoon verder Maar niet op de weegschaal gaan staan.Gister constant honger dus savonds nog een paar loempia's in de oven gegooid Melanie,klikt als een leuke en geslaagde dag gister Butterfly, wie weet zag Maureen iets/iemand. Geloof daar zelf wel in
Hey meiden, Hier vannacht heerlijk geslapen. Mijn benen zijn nog steeds moe van gisteren. Gelukkig vandaag niet zo veel op de planning. Net hele huis gestofzuigd en beneden nat afgenomen. Verder moeten er vandaag nog verschillende wassen gedraaid en opgehangen worden. De 2e was zit er nu in, en ik denk dat er nog wel 2 zullen volgen. Roland is de hele dag van huis. Die is in het huis van zijn oma voor de boedel en erfverdeling. Minder leuke dingen, maar moet wel gebeuren... Ben dus lekker alleen thuis. Denk dat ik dadelijk een film aanzet. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; 1,5 plak 20+ kaas 1,5 plak ham lekker tussen het tosti-ijzer 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 kiwi A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 satekroket 1 lepel halvolle frietsaus 1 lepel curry liefs
Goedemiddag! @Melanie: Fijn dat het weer nog zo meeviel, klinkt alsof jullie een superleuk uitje hebben gehad. @Hier: Vanochtend naar het dopen van het kindje van een vriendin geweest. Mannetje moet zo weer werken, z'n laatste nachtdienst van dit weekend. Gelukkig maar, heb er een beetje een hekel aan. Ben dan zo lang alleen met Myrthe.
Goedeavond meiden! Kaatje: al helemaal klaar met klussen? Butterfly: Knap hoor tot zo laat nog aan de studie! Melanie: mooi menu hoor, gaat het lijnen goed? Hier een schoonmaakdag gehad, poeh was ook echt eens nodig. Hele woonkamer omgegooit en overal goed gestoft enz. Zelfde geldt voor de slaapkamers. Vandaag ook geen menu,morgen weer een nieuwe dag.
@Lovely: Heerlijk is dat dan, zo lekker fris huis! Heb een hekel aan poetsen, maar als het dan weer lekker schoon is, vind ik heerlijk.
Femke: Ja helemaal als je dan lekker in de avond voldaan op de bank kan gaan zitten en geniet van een opgeruimde woonkamer. Ik merk dat we echt het huis uitgroeien nu Nana groter word. Dan is het gewoon zo snel rommelig. Hoe doet Myrthe het? Gaat alles goed met haar?
Goedemorgen Elin kwam pas 06.00. Was zelf vannacht wel een paar keer wakker.Slaap toch niet optimaal als één van de kids ziek is. Elin werd wakker met een poepbroek en heeft er inmiddels alweer één gebrouwen.Echt een buikgriepje denk. Ze oogt verder niet echt ziek nu dus breng haar wel naar het kdv en dan moeten ze maar bellen als het niet gaat Wel een vage droom gehad. Was net zo slank als nu,maar opeens raakt ik in paniek want had de baby al ruim een week niet gevoeld. Ging toen mijn angelsound halen maar die lag bij angela,dus ik de vk gebeld en bleek ik opeens 9 maanden zwanger te zijn en zag je een handje uit mijn buik steken Femke, gister is ook het dochtertje van een sept. 2008 mama gedoopt. Zelfde vriendin toevallig ? Klussen : Schiet op. Huiskamer is af. Gang bijna. nog een paar plankjes laminaat. Vandaag beginnen met ALLES uit en af soppen.
Goedemorgen meiden! Hier een leuk en druk weekend gehad! Wegen ging niet hij is kapot Batterij heeft niet geholpen ga van de week even om een nieuwe. Overdag slaapt Nina zeer weinig (wij hebben het idee dat het door doorkomende tandjes komt) Maar 's nachts slaapt ze wel door Dat is wel heel fijn natuurlijk Mijn zusje komt zo rond 09.30 en dan gaan we de huiskamer op zijn kop gooien en overal kaarsjes zetten en nog wat nieuwe planten denk ik. @Kaatje Wat een vage droom! Vervelend dat je zelf een aantal keren wakker was vannacht. Kom straks weer Nina heeft mij nodig
Goede morgen meiden!! Jullie een beetje verwaarloosd het afgelopen weekend, druk geweest. Weegschaal mooi stabiel voor na het weekend 72.0 vanmorgen!! Menu vandaag: O: 2 kleine meergranen boterhammen met 1x appelstroop en 1x jam en koffie T: blikje redbull light en flesje water en een appeltje L: bruine pistolet met filet en een kop thee T: 2 mandarijntjes A: brocolli, gekookte aardappeltjes en een filetlapje. **** Melanie.. Klinkt als een ontzettend leuke dag, gelukkig viel het weer mee. Weegschaal nog lief voor je?! Kaatje.. Fijn dat het zo goed als af is.. Even gemist wie er ziek was volgens mij.. Vage droom. Lovely.. Heerlijk dat alles weer netjes en schoon is. Wendy.. Heeft het shaken al wat resultaat getoont? Zustertje.. Vervelend dat Nina niet wil slapen overdag, zeker als ze het nog nodig hebben.. *** Vanmorgen al druk geweest.. 2e wasje zit in de machine, bedden verschoont en beneden alles gesopt en gezogen, de boodschappen zijn al weer binnen. Nu even zitten. Straks Esmee al weer ophalen van de psz.
@Lovely: Met Myrthe gaat het supergoed, ze groeit goed en ze is een heel lief meisje. @Kaatje: Nee, denk het niet, dit was een eerste kindje. @Zustertje: Veel plezier met herinrichten. @Hier: Mannetje heeft weekend. Vandaag weer kraambezoek, gezellig!
hoi meiden!! mijn menu vandaag: O: bakje yoghurt met museli kopje thee glas water. T: 2 kopjes thee. L: 3 boterhammen met mager beleg glas crystal clear. T: kopje thee flesje water appel&banaan. A: grieksepreistampot. T: kopje thee ? ga zo ff lekker sporten!
Hey meiden, @ Kaatje: leuke dromen heb je. Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog @ Zustertje: En hoe is de huiskamer geworden? @ mamavEsmee: Morgen weegdag weet het dus nog niet. Ben wel ongi, dus verwacht er niet te veel van! Wat een rust hier vandaag. Hier lekker gewerkt. Drukke dag gehad. Niks bijzonders te melden eigenlijk hahaha Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 25 gram filet americain met uitjes 1 kiwi T: niks A: 125 gram gekookte aardappelen 200 gram rode kool met appeltjes 1 blinde vink 1 sauslepel magere jus 100 gram appelmoes Liefs
Femke.. Gezellige visite gehad? Inmiddels al leuke dingen gekregen voor Myrthe? Elsie.. mooi menu vandaag! Lekker gesport. Melanie.. Goh, jij aan de gekookte aardappels?! Wel een mooi menu vandaag!! **** Hier vandaag druk geweest met het taartje voor een vriendin van mijn zusje. Hij staat inmiddels in de vriezer, wel leuk gelukt. Menu is iets gewijzigd. Vanmiddag geen fruit gehad maar net bij de thee een plakje kruidkoek. Morgenvroeg uitwisseling met het werk, ben benieuwd. Gaan we op andere locaties kijken en bespreken wat de positieve aspecten zijn op de voorziening waar je werkt. Zo hopen we dingen op te steken van andere locaties. Daarna een lekkere lunch!
@ Kaatje: ZWAAI terug!!! @ MamavEsmee: Bijzonder he... had aardappelen in huis ivm de andijviestamp van van de week, dus vandaar. Ik ben inderdaad niet van de gekookte aardappelen. Maar in het kader van de bezuinigingen, is het ook zonde om ze niet op te eten
lekker gesport vanavond het avondeten was een recept uit het eerste sonja bakker boek, maar vond het niet super lekker eigelijk, sam at er niks van en vriend vond het wel lekker. heb dus niet alles op gegeten en nu dus best trek nog ookal heb ik al wat gehad.
Dag meiden. Hier druk gehad, vandaag een dagdienst gehad. Evaluaties gevoerd, was kapot aan het einde van de dienst. Werk zelden oveerdag. Vanavond nog een reflectie geschreven en aan een groepsopdracht gewerkt. We moeten een nauta schrijven, onderzoek! Heb de opzet gemaakt en mijn deel er al in verwerkt. Is dat maar weer klaar. Het weekeinde met Esmee een speculaastaart gebakken ( mamavesmee, zou je het recept sturen he ). Wat was de taart lekker , ik plaats spoedig het recept. Ook nog koekjes gebakken en cupcakes. Maar niet versierd. Druk, maar leuk gehad. Weegschaal: ik heb geen idee. Het weekeinde teveel gesnoept, moet ongi worden, voel me weer zo opgeblazen, ik durfde gewoon niet te wegen . Menu vandaag: O: 2 crackers met 1x filet, 1x smeerworst, melk. T: 2 mini negerzoentjes, thee. L: kop chocomelk, bruin broodje met zalm ( bij de Hema ) T: niets. A: bami. T: kop thee, kopje bruine bonensoep. Morgen veel fruit. Is er vandaag bij ingeschoten. Dag is niet super goed he