Hey meiden, Hier vandaag een rotdag op het werk gehad. Alles wat ik deed ging mis. Ben blij dat de dag voorbij is. Heb nu knallende koppijn. Wilde vanavond gaan hardlopen, maar ga eerst maar een kijken of die hoofdpijn wil zakken Roland is met het eten bezig. Heb er totaal geen zin in. Heb zin in friet! Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen (1 peer, was de planning, maar die bleek rot van binnen) 1 cup a soup tomaat (als vervanging voor de peer) T: 150 gram rauwe wortels A: 125 gram gekookte aardappelen 1 sauslepel jus 200 gram rode kool 100 gram appelmoes 1 rundersaucijs Totaal van 981 kcal wel erg laag zeker als ik vanavond nog ga lopen Liefs
Hoi hoi. Zo weer een dag werken er op zitten. In de ochtend bloemen geplukt.was wel grappig. In de middag weer bossen.Rug is nu al naar de klote en moet morgen nog een dag. Gaat dus geen werk op lange termijn worden. Vandaag ook een keer extra gekolft op het werk,waren ze geloof ik niet helemaal blij mee. Maar heb nu in drie kolfbeurten maar anderhalve voeding.Schiet niet echt op dus.Gelukkig had Elin vandaag genoeg aan twee voedingen op het kdv en is het pakje fv dicht gebleven.Hopelijk gaat dat morgen ook zo bij smoeder Elin kwam vannacht weer maar 1x *klopt af* Melanie, hopelijk morgen een betere dag
@Kaatje; sterkte met jouw man! Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. @Melanie; balen van de hoofdpijn, hopelijk zakt het snel. Ik heb het ook regelmatig en vaak gaat het alleen maar weg met slapen; of ik moet aleve 400 nemen, die werken goed.
@ Kaatje: Jammer dat het werk je wat tegenvalt. Hopelijk vind je snel iets anders... Hier net toch gaan hardlopen. Ben blij dat ik weer terug ben. Ben kapot!!! Nu lekker zitten, douchen en mijn bed in.
Melanie en Kaatje: Jullie geen fijne werkdag dus. Hier vandaag mijn lekkere vast vrije dag. Nou ja, lekker.....de buren zijn bezig met de badkamer dus heel de dag boren en hakken pppffff. Verder vandaag ongesteld geworden en dat merk ik ook weer erg dit keer. Enorm trek in zoet, hoofdpijn en last van hormonen bah.
Dag meiden. Ik verwaarloos jullie enorm zeg. En mezelf ook.... want niet mee kletsen hier is 0,0 motivatie en zit gewoon weer op 85 kilo. Baaaaaaalen, maar er zelf weer aan gegeten met al dat sinterklaas lekkers. Daar komt bij dat ik het even erg zwaar heb op het moment. We moeten een levensboek schrijven, en dit maakt voor mij meer los dan ik had verwacht. Mijn hele jeugd en puberteit, contact met ouders etc komt weer boven. Het blijkt dat ik veel dingen niet heb verwerkt en altijd van me af heb geduwd. En nu moet je dus terug kijken op je leven en je eigen levensverhaal gaan schrijven. Dat het confrontererend zou worden wist ik, maar zo erg!! De gedachten en herinneringen komen als bomaanslagen aan. Dus heb echt in ene dip gezeten, en dan wil afvallen ook niet. Ik heb iets heeeel wijs gedaan en dat is de dokter gebeld. Ik had vanmiddag een gesprek met hem en heb mijn angsten en gevoelens gedeeld. Erg heftig, maar zo fijn. Ik ben erg bang dat ze iets over het hoofd zien in mijn longen, en ik ernstiger ziek ben dan ze denken. Het is een gedachten, maar de klachten blijven komen. Ik mag een longfoto laten maken gelukkig!! Dit geeft hopelijk wat rust voor mij. De dagen zijn verder druk hier, maar wel leuk. Esmee geniet van het sinterklaas gebeuren, maar ze wil de schoen niet meer zetten. Ze heeft de zwarte piet wel wat eng gevonden en zwarte piet mag niet in huis komen. Ik had haar beloofd dit aan zware piet te vertellen, hij komt volgend jaar dus wel eens weer . Ik ga proberen morgen weer een dag streng te zijn. Vanavond een mok chocomelk op met een chocoladeletter, maar na deze heftige week vond ik dat ik dit eten en drinken mocht . slaap lekker meiden!!!
goeiemorgen! ik ben blij als de pepernoten enzo weer uit de winkel zijn, het is gewoon te lekker! probeer zo goed mogelijk gezond te eten maar die pepernoten en chocoladeletters lokken wel erg hoor! en kan me slecht inhouden helaas! @kaatje he balen sterkte! @melanie hopelijk vandaag een betere dag! @butterfly wat goed dat je de dokter gebeld hebt, en hoop idd voor je dat een longfoto je wat rust zal geven. hier ga ik vanmorgen samen met een sam naar een vriendin toe. menu: O: bakje yoghurt met museli glas water kopje thee. T: koffie of thee weet het nog precies. L: 2 boterhammen met 1xkipfilet 1xsmeerkaasham kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels sla en snitzel. T: kopje thee fruit/1liga evergreen.
Hey meiden, @ Butterlfy: Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Lijkt me inderdaad erg heftig zo'n levensverhaal. Goed dat je de dokter hebt gebeld en fijn dat je een longfoto mag laten maken. Ik duim voor je dat ze vinden wat er is, maar dat het niks ernstigs is! Kan me voorstellen dat het lijnen dan ook niet lekker gaat. Meestal werkt het dan alleen maar andersom. (bij mij tenminste) hoe bozer je op jezelf word dat het lijnen niet lukt, hoe meer je gaat eten! Knuf meid!
Hier vandaag wel weer fijn gewerkt. Veel kunnen doen... Ook qua lijnen gaat het nog steeds goed. Vandaag is de eerste zak pepernoten gekomen (normaal worden we in de week voor/van sinterklaas doodgegooid met die dingen)... en we hadden ook bonbons. Maar heb het allemaal kunnen weerstaan! Ondanks aandringen van de baas. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 1,5 plak 20+ kaas 1 peer T: 150 gram rauwe wortelen A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram saus (chickentonight/groenten/kipfilet)
*zwaai* Hier ook even geen motivatie om af te vallen en weinig fut om alles online bij te houden. Kom wel even butterfly een knuffel geven
Hallo allemaal, @Kaatje; zwaai terug! @Melanie; fijn dat het zo goed gaat met afvallen, die jurk gaat dadelijk heel mooi staan! @Butterfly; ik begrijp dat je de knop nu niet om kunt zetten met alle emoties. Ik houd er ook niet zo van om veel over het verleden na te denken (je herinnert toch eerder negatieve dingen dan positieve dingen), heeft geen zin, want je kunt er toch niets meer aan veranderen, ik kijk liever vooruit, maar ik begrijp dat het een opdracht voor je studie is en daar kom je niet onderuit. Sterkte meid! Hopelijk kan je snel weer positief vooruit. Soms kan het helpen om er met een buitenstaander over te praten en lucht het op. Hier gaat het goet met lijnen. Vanochtend bij de dietiste geweest, er was weer een kilo af, joehoe. Ik weeg nu 75.1 kg en mijn BMI is nu 25. Nog 3 kilo eraf en ik heb mijn streefgewicht bereikt. Van de maand december verwacht ik niet veel qua afvallen, het streven is om gelijk te blijven. Dan ga ik er in januari en februari helemaal voor en dan moet die laatste 3 kilo er ook af zijn.
@ babbs: Super dat je zo dicht bij je streefgewicht zit. Hier verwacht ik van december ook niet veel. Wat eraf is is mooi meegenomen. Ik doe mijn best, maar met kerst eet ik wel gewoon mee, dus dat zal ik weer weer aankomen. Al met al hoop ik 1 januari rond hetzelfde gewicht (of eronder) als nu te zitten. Dan kunnen we daarna door voor de laatste kilo's. Hier vandaag weer een goede dag. Lekker gewerkt ook... sinterklaas kwam nog langs. Iedereen in de stress... hahaha! Niemand durfde er naartoe, dus toen ben ik maar gegaan. En gauw genoeg kwamen ook mijn bazen even een hand geven... Heel irritant. Het was namelijk een patient van ons, en verschillende van ons herkenden hem, maar kunnen hem niet helemaal thuisbrengen haha Qua menu ook weer een goede dag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 2 mandarijnen T: 150 gram rauwe wortelen A: 1 bruine pistolet met; 20 gram leverpastij 1 kom tomatensoep totaal van 1072 kcal. Liefs
Hallo dames, Butterlfy: Ik vind het knap dat je het kan hoor. Maar misschien kun je hierdoor wel weer dingen afsluiten. Ik ben op de basisschool heel erg gepest (waarschijnlijk omdat ik de zwakkere was met mijn astma, epilepsie en eczeem etc), wat in mijn pubertijd weer een hele andere kant op ging. Ik zal je verdere details besparen maar het was een heftige tijd die ik liever niet opnieuw zou willen beleven. Ik heb respect voor je. Elsie: Hier sinds deze week gezwicht voor al het sint lekkers. Ik ben ook ongi dus heb enorme behoefte aan chocola hihi. Melanie: Jij bent wel goed bezig met je menu'tjes zeg. Goed van je! Kaatje: Zwaai terug! Babbs: You go girl! Hier: Ben een beetje aan het voorbereiden want we vieren morgen sinterklaas. Verder knallende koppijn en het lukt me deze week niet om streng te doen. Zal wel door de ongi komen. Maandag ga ik weer 5 dagen shaken, samen met een collega.
@ Wendy: Streng doen en ongi gaan ook niet samen. Hier ook ongesteld en momenteel enorme trek in chocolade... laat ik dat nu WEL in huis hebben (voor sinterklaas morgen)... Hoop dat ik het veilig in de kast kan laten, en roland snel terug komt van het hardlopen... dan vind ik het altijd een stuk minder moeilijk. Hier morgen sinterklaas. Vanavond boodschappen gedaan. Oom, tante en nichtje van roland komen morgen hier en eten ook mee. Heb het een en ander in petto... (niet goed voor de lijn) Als voorgerecht hebben we romige tomatensoep en bruscetta's, hoofdgrecht een plaatpizza (4 verschillende smaken), paprikaquiche en 2 soorten pastasalade en als nagerecht kersentiramisu... Voor 's avonds (bij de cadeautjes) nog allerlei sintlekkers. Morgen wordt dus een slechte dag. Maar goed... ik probeer het redelijk te houden en ga vanaf zondag weer streng!
Hey meiden, Weer even een teken van leven! Erg druk gehad met werk. Ook druk met mijn kamer bezig, krijg nieuw behang dus ben druk bezig het oude eraf te halen, maar dat wil niet echt vlotten. Qua eten weer drama, dit weekend. Vandaag Sinterklaas cadeautjes al uitgepakt, en daar zaten 2 chocolade letters tussen... Eentje al soldaat gemaakt, morgen de ander, zodat ik maandag ECHT weer kan starten. Wil morgen nog wel gaan hardlopen als het droog is. Kom morgen even op mijn gemak bij lezen. Fijne zondag!
Hallo dames, Sinterklaas gister was gezellig en Dane is echt enorm verwend. Hij had 3 sintzakken vol en dan nog 3 cadeau's die niet in een zak konden. Hij heeft wel slecht geslapen vannacht, teveel indrukken denk ik. Hier gister en vandaag dus alles los en vast gegeten (was vanochtend zelfs een paar ons kwijt 61.9, snap er niets van). Zometeen nog kipshoarma en ovenfrietjes en vanaf morgen 5 dagen shaken met een lichte avondmaal. Heb er eigenlijk best zin in haha...ff ontgiften. Hoe is het bij jullie?
Hier ook de afgelopen 2 dagen alles gevreten wat los en vast zat. Ben er ook helemaal klaar mee... net een poging gedaan om te gaan hardlopen maar kreeg binnen 5 minuten al steken. Die gingen niet meer weg. Ben halverwege maar gestopt omdat het niet te houden was... Ik eet vandaag helemaal niks meer. Avondeten doen we vandaag ook niet aan! Bah bah bah! Morgen de draad weer oppakken, en dan hoop ik vrijdag (als ik mijn jurk mag passen) weer op mijn gewicht van gisterenochtend te zitten. 91,3 kg...
Melanie: Ik ga zaterdag voor het eerst jurken passen. Vandaar aankomende week even shaken, iedere dag buikspieroefeningen, nog een zonnebankje en smeren zodat alles lekker zacht is haha. Ik wil niet weten hoe het is voor de echte grote dag wahaha....
Goedemorgen, Hier toch nog 3 ons eraf na het gesnaai, dus dat was weer een meevaller! Vandaag een drukke dag op het werk, de Sale gaat beginnen, dus er moet veel gebeuren. Iedereen een fijne Sinterklaas!