10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Leuke meevaller inderdaad. Vanaf vandaag weer streng?

Hier vandaag een goede eetdag gehad. Was in het weekend 1,5 kg aangekomen dus is ook wel weer nodig. Vandaag een luxe letter gekregen op het werk. Lekker... hopelijk kan ik er vanaf blijven (in ieder geval tot en met vrijdag)...

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    15 gram leverpastei
    2 mandarijnen

T: 2 mandarijnen

A: 250 gram hutspot met;
    100 gram runderrookworst
    100 gram appelmoes
    1 lepel magere jus

Totaal van 1103 kcal...

Liefs

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Grrrr! Heel lief, maar heb een chocolade letter gekregen van een collega omdat ze zo blij met me was. Super lief natuurlijk, maar hij is al wel op... Gelukkig heb ik een laag menu gehad, dus hopelijk valt de schade mee!
    Vanaf morgen dus ECHT gezond.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Lief van je collega, maar wel balen dat je er niet vanaf hebt kunnen blijven. Hier liggen momenteel 4 chocoladeletters en een reep "gewone" chocolade in de kast hahaha... Wat gaan we doen zondag? Als je zin hebt, kunnen we ook samen wat eten... (iets gezonds ;))?!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Morgen is roland uit eten met een klant voor het werk. Dat houd in dat ik alleen moet eten... heb geen zin om heel moeilijk te doen, maar wil wel gewoon gezond eten... weet alleen niet wat?! iemand een idee?

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hallo dames.

Ik meld me weer, gaat beter gelukkig.
    Veel gesprekken gehad op school nog.
    Het hele weekeinde schandalig zitten vreten en dat deed ik de week ervoor ook al. De schade was maandag dus enorm :x:( 87 kilo :(:(:(. Ik moest dus mezelf gisteren heel streng toespreken, echt heel streng. Want als ik nu niet stop ga ik door.

Gisteren dus de draad weer opgepakt en vanmorgen woog ik 85.9 kilo. Nog vreselijk, na een week gewoon 5 kilo aangekomen. Heb mezelf leren kennen, door alle emoties begon ik te eten toen ik samen ging wonen, toen woog ik 100 kilo. En nu weer terug in de tijd, en het eten begint weer. Maar ik ben strenger, ik moet dus even het gevecht aan en dat lukt me ook wel weer.

Menu:
    O: 2 geroosterde boterhammen, 1x kaas, 1x salami light, melk.
    T: thee en een plak ontbijtkoek.
    L: 2 boterhammen met muisjes, kerriesoepje.
    T: sinaasappel.
    A: aardappelen, sla met tomaat en ei, gehaktballetje.
    T: ???

Hier ook nog 3 chocolade letters en een zak pepernoten :(.
    Maar ik pak het niet, Esmee vindt de pepernoten wel lekker.
    Harrold de chocolade wel. De meiden en mama mogen geen chocolade deze week.

Vandaag lekker een vrij dagje.
    Hectisch op het werk, dus wel even lekker.
    Morgen nog een dagdienst en dan zondag pas weer.
    Vanmorgen lekker met de meiden even naar de Lidl geweest voor wat booschappen. Ga daar nooit heen, maar wat scheelt dat veel geld zeg. Esmee hielp goed mee, vindt ze zo leuk.

Zondag sinterklaas gevierd, ze waren zo blij met alle cadaeutjes :).
    Zaterdagavond sinterklaar met mijn zusje en zwager gevierd. Gegourmet, en cadeautjes uitgepakt :). Ook leuk.

Vanmiddag als Maureen wakker is gaan we even naar mijn moeder denk ik. Nu eerst alle schone was vouwen en opruimen.

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterly: Balen van de weegschaal maar goed dat je de draad nu weer opgepakt hebt. En ook fijn de lezen dat je weer wat beter in je vel zit.

Hier vandaag gewerkt. Normaal de dinsdag altijd vrij maar ivm het passen van mijn jurk aanstaande vrijdag heb ik vandaag gewerkt en ben ik vrijdag vrij... ook lekker.

Hectische dag op het werk gehad. Het was druk en het liep niet echt...

Qua eten wel een goede dag gehad.

Ben vanmiddag mijn fruit vergeten... staat geschild en wel in de koelkast op het werk... handig!

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

1,5 plak 20+ kaas en;
    2 plakjes ham
    2 mandarijnen

T: niks (bedoeling was, 2 mandarijnen)

A: 1 kom champignonnensoep
    1 bruine pistolet met;
    30 gram tonijnsalade

Liefs

Ik eet vanavond alleen. Dus lekker makkelijk een soepje en een broodje... Als het nog droog word, straks nog even hardlopen!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

ben ik ook weereens, het afvallen lukt niet zo heel goed meer, komt door al die sinterklaas dingen, gelukkig is dat nu de winkel uit! alleen ligt hier nog een klein zakje pepernoten, probeer er af te blijven vanavond! is vanmiddag niet gelukt heb er toch een paar op. verder vandaag wel weer opgelet en ondanks het rot weer toch een klein stukje gewandeld.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    Ben een paar dagen niet geweest.Had totaal geen motivatie,en dat in combi met sinterklaas is niet best.chocolade letters, banketletters etc.
    Wil het vanaf morgen weer gaan oppakken.Slagroom is bijna op, heb nog een klein stukje banketletter voor morgen en de chocoladesaus spoel ik denk maar door de gootsteen haha.

Duik nu eerst mijn bed in met een boek.Morgen weer vroeg dag.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik ben gisterochtend begonnen met een shake maar daar is het bij gebleven want ik heb weer griep. Ach ja, ook goed voor de lijn. Ik duik weer snel onder mijn dekentje....

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Elsie en Kaatje: Gelukt om de draad weer op te pakken? Hier met sinterklaas ook te veel gegeten... hoe kan het ook anders met al dat lekkers? Nu er weer tegenaan he ;)

@ Wendy: Gadver... een griepje! Beterschap meid! Hoop dat je zaterdag beter bent (liefst natuurlijk eerder) zodat het jurken passen in ieder geval door kan gaan!

Hier vandaag weer een goede dag. Weegschaal was weer lief. Sinds gisteren 1 kg eraf! :D Weekendkilo's zijn er nu op 2 ons na weer af. Nu eraf houden...

Mijn menu vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt met;
    25 gram cruesli balans

t: 2 mandarijnen

L: 2 krentenbollen
    1 appel

T: 2 mandarijnen

A: 150 gram pipe rigate pasta
    200 gram saus (rundergehakt/pittige pastasaus/groenten)

Liefs

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Melanie: Thanks. Het gaat gelukkig alweer beter. Ben nu een beetje jurken aan het uitzoeken die ik mooi vind om mee te nemen als voorbeeld. Maar ik heb er nu zoveel gezien dat ik het ff niet meer weet gggrrrr.

Menu vandaag:
    O: shake
    T: mok thee met honing
    L: shake
    T: aardbeien en helaas 5 kruidnootjes
    A: 1 tosti geitenkaas/honing/tijm, 1 geroosterde boterham avocado

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha er was vandaag iemand jarig op het werk,dus ipv mijn banketstaaf heb ik een stukje appelkruimel taart op.....

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: lekker! ;)

@ Wendy: Heb je niet een bepaald merk waar je veel jurken mooi van vind?! Ik had 1 merk waar ik (bijna) alle jurken mooi van vond. En ben toen binnen dat merk op zoek gegaan naar de mooiste jurken. Die heb ik laten zien in de winkel en aan de hand van die plaatjes is de verkoopster jurken gaan zoeken (van dat merk, maar ook van andere merken)... misschien is het dan wat makkelijker?

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: sorry voor de late reactie, maar gezellig, eten we samen! :)

15. Babbs

Babbs Niet meer actief

Hallo allemaal,

@Wendy; leuk hoor jurken passen. De allereerste jurk die ik past is het bij mij geworden, ik heb nog 3 of 4 andere jurken voor de vorm aangedaan, maar die eerste was het gewoon. Ik heb een jurk van Pronovias, lijn White One. Heb ook een halflange sluier.
    Weet je al welk model je ongeveer wilt en de kleur?

@Melanie; goed bezig met lijnen, 40 kilo afgevallen is echt super veel! Dan ben je een heel ander persoon geworden.

@Kimmetje; hoe gaat het met lijnen?

@Butterfly; kun je het lijnen nu weer oppakken?

@Kaatje; hoe gaat het nu met jouw man?

Hier een lieve weegschaal 75.0 kg. Heb de afgelopen dagen wel wat chocolade, cakejes en pepernoten gesnoept, maar gelukkig niet aangekomen. Nu er weer goed tegenaan, vanavond op de hometrainer. heb dit weekend wel 2 etentjes, ik probeer dan wel op te letten en maar wat sporten, dan hoop ik niet aan te komen. Sowieso is mijn streven in december gelijk te blijven en de laatste 3 kilo er in januari/februari af te krijgen.

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

@melanie het gaat opzich redelijk hoor! ik denk er weer om om gezond te eten en voldoende te bewegen al is dat lastig als het slecht weer is om naar buiten te gaan met sam samen.

menu vandaag:
    O: 3 crackers 2xappelstroop 1xvruchtenhagel glas water kopje thee.
    T: kopje thee flesje water 2 mandarijnen.
    L: 2 boterhammen met ? kopje thee.
    T: kopje the flesje water peer.
    A: chili con carne.
    T: kopje thee ?

s'avonds drink ik meestal ook nog wat crystal clear.

sam ligt nu in bed hij is erg verkouden en gewoon niet lekker, hoop dat ie zich snel beter voelt.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Hier vandaag laatste dagje gewerkt. Nu lekker weekend! Morgen mijn jurk passen :D:D:D Helemaal zin in!

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

30 gram filet americain
    2 mandarijnen

T: 150 gram rauwe wortelen

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram saus (kipfilet/groenten/chickentonightsaus)

Totaal van ongeveer 1100 kcal.

Vanavond nog even hardlopen, maar zo eerst maar eens eten. Als Roland onderhand eens een keer klaar is met bellen. Weer eens een hoop problemen met essent... word er niet goed van.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :(
    Bah ben niet trots op mezelf vandaag. Er was WEER taart. en kon het natuurlijk niet weerstaan.
    Ben de motivatie echt helemaal kwijt :( Ondertussen beginnen mijn darmen en buikspieren ook allemaal weer naar hun eigen plek te zakken dus krijg ook weer een buikje. Nu 4 dagen vrij dus hopelijk geen verleidingen in huis ( ga iig niets kopen )

Ferry Had maandag een afspraak bij de longarts en is er een hartfilmpje gemaakt, dinsdag had hij een longfunctietest, gister had hij een ct scan en een afspraak bij de oogarts. Ogen zagen er iig goed uit, van de rest krijgt hij volgende week uitslagen.

Babbs, netjes ! lekker eten en niet aankomen. Baal hier dat ik geen hometrainer heb. Misschien toch maar eens kijken of er één kan scoren op mp

Melanie,veel plezier morgen !

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, ik schud je de hand meis. Hier ook geen motivatie ( al gaat het wel wat beter dan vorige week ;) maar dat strenge lijnen.... pfff. We hebben dan ook nog veel lekkers in huis, en morgen vier ik nog sinterklaas met vriendinnen. Dus ook daarvoor weer het een en ander in huis gehaald, met name veel chocolade :). En flessen rose ;). Ging het eindelijk beter, kwam mijn schoonmoeder nog met chocolade pieten aan. Dus ja, december is gewoon een dramatische eet maand. Wat veel onderzoeken moest ferry ondergaaan. Kon hij de longfunctie wat aan?

@Melanie, bij jou gaat het lijnen weer goed zie ik. Super zeg!

@Babs, dat wil ik nou ook, lekker eten en op gewicht blijven. Ik denk dat je streven haalbaar is. December niet afvallen, maar op gewicht blijven. Misschien moet ik me dat ook voor ogen houden. December... poeh!!! Ben vooral zo van de warme chocolademelk in deze tijd. Dat mag met kerst weer, maar nu eventjes niet.

@Wendy, griep is altijd goed voor lijn, ik eet de afgevallen kilo's er alleen zo snel weer aan ;). Veel plezier met jurken zoeken. Ik vond dat ook geweldig leuk.

Dames... vandaag een drukke dag gehad.
    Vanmorgen Esmee naar de peuterspeelzaal, ik ben lekker met Maureen te shoppen geweest. Nieuwe kerstballen gekocht, en wat nodige spullen en wat boodschapjes. Leuke morgen gehad.
    Vanmiddag met Esmee heel veel koekjes gebakken.
    Morgen vier ik sinterklaas met vriendinnen, en twee van de vriendinnen zijn jarig geweest. Heb leuke koektrommels gekocht en gevuld met zelfgebakken koekjes :).

Stormt het bij jullie ook zo. Jeeetje, ik was net op de fiets weggeweest en moest 3x zelfs stoppen omdat ik anders van de fiets zou waaien.

Nu aan de studie ..... ;) zucht!!! Zou zo graag even lekker met een boek op de bank kruipen, kan wel... maar dan wel met een studieboek :p. Nee, dan hoeft het niet whahaha.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Storm: Heerlijk he... ik liep er net met hardlopen een stuk tegenin, toen dacht ik... nog een stukje en dan heb ik m in de rug. Maar dat was ook geen succes. Pfff... ben blij dat ik thuis ben!

Deel Deze Pagina