MvE: Nog gefeliciteerd met Esmee! Alweer 4 jaar.....ben benieuwd hoe het kamertje is geworden. Elsie en Butterlfy: Kop op meiden! Jullie kunnen het hé. Laten we deze week samen even streng doen, daarna gewoon genieten van de feestdagen en vanaf het nieuwe jaar er weer fris tegenaan! Babbs: Een patatje tussendoor moet kunnen hoor. Ik heb vaak dat er dan de volgende dag zelfs wat af is. Melanie: Jij ook gefeliciteerd! Heerlijk....Mexico! Milujem: Hoe gaat het bij met voorbereidingen voor de bruiloft? Kaatje: Jouw kleintje ook al niet lekker? Dane heeft ook al ruim een week vies uit zijn oog en heel erg hoesten waardoor hij dan ook weer moet overgeven. Hier: Wij zijn gister, net als Melanie, ook in ondertrouw geweest. Was nog even spannend want het systeem liep vast en moesten we naar een ander hok verplaatsen. Weegschaal stond vanochtend op 61.6. Mijn laagste tot nu toe is 61.1 geweest...maar ben blij dat ik al meer dan 2 weken niet boven de 62.5 ben geweest hoor......ik ga weer even verder werken want het is druk hier bleh....
Hey meiden, @ Butterfly: Super dat je gisteren zo goed hebt volgehouden en de verleidingen hebt kunnen weerstaan. @ Kim: Dan zul je wel heel veel af moeten vallen Ik mag maar 25 kg kofferbagage meenemen. Ik geloof niet dat dat een gezond gewicht is voor jou @ Kaatje: Fijn dat er toch weer 4 ons af is. Hier Donderdag kerstlunch op het werk. Heb er al rekening mee gehouden dat we s avonds iets magers eten. En vrijdag hetzelfde verhaal want dan heeft Roland kerstlunch op het werk. @ Wendy: Werkze! Hier vandaag uitgeslapen. We lagen er gisteren ook pas laat in. Vandaag nog genieten van mijn vrije dag en dan morgen weer werken. Gisteren na de ondertrouw heerlijk bij de italiaan uit eten geweest. Mmm! Vooraf italiaanse tomatensoep, dan tortelini gevuld met vleeswaren, wilde paddestoelen en parmaham in een lekkere saus, en na: geflambeerde amarenekersen met ijs en slagroom! Mmm! s Avonds ook nog een stukje appeltaart op. Weegschaal was dus niet lief vanmorgen. Maar vandaag doen we weer normaal en vanavond ga ik weer hardlopen als het weer het toelaat. Ik wil in ieder geval met kerst weer op gewicht zijn. Liefs
He meiden. Ben inmiddels weer thuis. Zat net heerlijk met Esmee tv te kijken, ze is zoo moe, is in slaap gevallen op de bank. Maureen rommelt wat rond, dus ik ga even aan de slag hier. Vanmorgen al een doek door de keuken gehaald, gisteren alle was er door gekregen dus vanmiddag lekker relazen. Met Esmee knutselen is de planning . Gaan nog even chocokerstballetjes in de boom hangen, en misschien cakejes bakken. Maar had vanmorgen ook nog verf en kwastjes gehaald, dus misschien doet ze dat liever . Heb altijd zoveel leuke dingen in de planning, voor Esmee soms teveel whahahaha. Menu vandaag: O: 2 boterhammen met een plakje kaas, sinaasappelsap. T: thee, koffie, pakje sultana hartig. L: 2 kampioentjes met 1x filet, 1x beleg schouderham, tomatensoepje. T: appel en thee. A: aardappelen, spinazie, cordonbleu en gekookt ei. T: sinaasappel en thee.
@Melanie, wow meis, MEXICO!!!! Euh... ik wil ook mee . En je menu van gisteren klinkt zaaaaaalig . Jullie hebben vast heerlijk gegeten . @Kaatje, hoe bevalt je werk? Is het wat doen? Heb je leuke collega's? Nou, 4 ons is beter dan niets of aankomen . @Wendy, ook in ondertrouw gegaan . Helaas heb ik die tijden gehad. Ben 3 jaar geleden getrouwd, maar wat een happening. Wil in de kerstvakantie een scrapbook maken van onze eigen foto's, is er door de drukte nog niets een van gekomen . Schandalig. Maar op die manier ga ik zo heerlijk terug in de tijd en beleef ik alles nog een keer. @Elsie, bij jou het lijnen gisteren ook gelukt?? Je moet die eerste dagen weer gehad hebben he.
Wendy, jij ook gefeliciteerd met de ondertrouw ! Butterfly, werk is wel oke. Geen topbaan maar ja brengt iig geld binnen en kan de kids naar het kdv laten gaan. Hou wel mijn ogen open.Collega's zijn erg aardig,maar zie ik alleen in de pauze. Sta overdag alleen.
@ Kaatje: Fijn dat het werk ok is. Goed dat je wel blijft rondkijken. Je bent in ieder geval aan het werk, dat is al een heel verschil met een tijdje terug! Ik kom mijn menu even droppen: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram filet americain met uitjes 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 mandarijn A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram saus (chickentonightsaus/groenten/kipfilet) Hier vanmiddag wat in huis gedaan (was nodig) en de was bijgewerkt. Was veel, ivm onregelmatig werken de afgelopen tijd. Nu is alles weer lekker bij. Zo nog even een booschappenlijstje maken en dan doe ik niks meer
@Melanie en Wendy gefeliciteerd met de ondertrouw! @Butterfly; heb de high tea grotendeels zelf gemaakt, ik heb zelf scones, cakejes, brownies en abrikozentaartjes gebakken en sandwiches en wraps gemaakt. Ook waren er bonbons, die had ik niet zelf gemaakt. Was heerlijk en gezellig. Je bent weer goed op weg! @Kaatje; gelukkig heb je nu werk en dus inkomsten en dan kun je altijd weer verder kijken toch? Hier gaat het wat minder met lijnen. neem iedere dag wel iest van chocolade of cakejes (over van de high tea, haha). Hopelijk kom ik niet teveel aan. Ik gun het mezelf even. Na de kerst weer streng.
@Mel: Hahaha, is misschien teveel van het goede 25 kg Het eten klinkt erg lekker! Net is de kapper geweest, uitgroei weer bijgewerkt! Zometeen lekker op tijd naar bed. Vandaag weer een goede dag gehad
@ babbs: Die high tea van jou klinkt echt overheerlijk! Gewoon iets lekkers nemen, maar niet te veel. Dan komt het vast goed. @ Kim: Super dat je weer een goede dag hebt gehad. Hier ook een goede dag gehad. Net nog wezen hardlopen. Wat een ellende zeg. Was 1,5 week geleden voor het laatst geweest. Moest er echt weer even inkomen... Hopelijk is de weegschaal morgen lief, dan heb ik het niet voor niks gedaan
Goedemorgen.... De weegschaal weer lief. Vanaf maandag al 1.5 kilo kwijt . Sta weer op 85.5 kilo, dus ben weer stukken positiever. anmorgen redeljk uit kunnen slapen. Esmee was 07.30 uur wakker, toen lekker met haar voor de tv onder een dekentje gekropen en daar ontbeten. Inmiddels zijn de meiden aangekleed, draait de wasmachine en is Esmee aan het verfen. Gisteren was ze oververmoeit denk ik, ze is nu weer fit en vrolijk . Vanmiddag gaan de meiden bij hun nichtjes spelen. Ik heb extra tijd nodig voor mijn studie, heb vrijdag een tentamen . Menu vandaag: O: 2 beschuitjes met 1/5 plak kaas en smeerkaas balance, thee. T: appel en koffie. L: ? T: sinaasappel, thee. A: aardappelen, spitskool met kerriesaus, en visfilet. T: ? Zometeen fruit maken en dan even met de meiden naar de supermarkt.
Goedemorgen dames, Weegschaal was vanmorgen 61.5. Vandaag is mijn vaste vrije dag dus ga ik lekker thuis rommelen met Dane. Morgen laatste werkdag en dan lekker een weekje vrij. Morgen hebben we wel een kerstlunch op het werk en zijn mijn collega en ik gevraagd om als kerstvrouwtjes te spelen en hebben we dus een leuk pakje gekocht, maar die zit wel strak dus vandaag even wat strenger doen hihi. Waar is eigenlijk dat lijstje gebleven?
@ Butterfly: Super dat er alweer anderhalve kilo af is. Dat geeft de burger moed! @ Wendy: Geen idee waar het lijstje is. Lekker een weekje vrij na kerst. Geniet er maar lekker van. En veel plezier morgen bij de kerstlunch. Hier vandaag een goede dag. Had alleen vanmiddag (lunchtijd) erge trek, dus het een cup-a-soup extra genomen. Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 1 peer 1 cup a soup tomaat T: 1 plakje ontbijtkoek minder suiker A: 1 portie lasagne met veel groenten Weegschaal was lief vanmorgen. 8 ons eraf. Morgen kerstlunch op het werk kan ik het er weer aan eten
Hey meiden Zo he he even tijd voor mezelf. Kids zijn nog steeds niet fit. Levi had net 39c en Elin 37.9. Gaan morgen dus niet naar het kdv, en smoeder is zo lief om ons in de ochtend en namiddag weer even uit de brand te helpen. Dan lekker lang weekend en hoop dat de kids woensdag dan gewoon weer naar het kdv kunnen. Hele slechte eetdag gehad. Vanochtend ontbeten met twee bruine boterhammen en een kop melk. Tot zover ging het goed. Eerste koffie pauze kwam ik er achter dat ik mijn fruit vergeten was.Gelukkig was er iemand jarig dus een koek op. Mij werd verteld dat we vandaag kerstlunch hadden en geen lunch mee hoefde te nemen.Dit bleek dus niet te kloppen maar had dus geen brood. Er stond wel een kerststol.Dus 3 plakken op en nog een gevulde koek er achter aan geduwd. Middagkoffiepauze had ik sultana's bij me, maar had ik niet genoeg aan,dus nog een stukje boterkoek gepakt. En toen kwam ik thuis en aten we pannenkoeken... en om het dan helemaal slecht af te maken heb ik er nog een milky way en borrelnootjes achter aan geduwd...... morgen maar weer een goede dag ! Butterfly, lief zo'n weegschaal !
Goedemorgen meiden, @Kaatje, haha je tegeltje... geweldig . En jou eetdag is gewoon te wijden aan onmacht . Daar kun je soms niets aan doen . Vandaag gewoon weer gezond verder gaan joh. Je hebt een super lekker dagje gehad enne.... voor die beestjes die calorietjes heten een geweldig plekje . Gisteravond nog een klein bakje chips op, en het daarbij gelaten. Had wel drang meer te nemen maar niet gedaan. De dag verder prima doorlopen. Had alleen kerriesaus op mijn spitskool. De weegschaal is hetzelfde als gistermorgen, dat is wel weer jammer . Maar goed..... vandaag drukke dag dus morgen komt het vast goed. Ben vroeg opgestaan. Harrold moest om 05.00 zijn bed uit omdat hij op montage moest, dus ben 05.45 ook maar opgestaan. De wasmachine aangezet, al wat opgeruimd, zometeen fruit klaar maken voor Esmee op de peuterspeelzaal, ontbijten, etc. Dan Esmee dus naar de psz, de laatste boodschappen voor kerst doen, dan de boel opruimen, Maureen op bed, vanmiddag met mijn zusje en de kids winkelen in Assen. Dan weer snel naar huis en om 18.00 uur naar mijn werk om met mijn collega kerstboodschappen te doen . Moet met kerst ook werken dit jaar. Dan weer naar huis en lekker even in bad en relaxen . Zo, drukke dag weer met veel beweging... goed voor de weegschaal toch?
hoi meiden! hier ging het weer wat minder met lekkere dingen eten! vandaag weer een nieuwe poging. gister ook batterijen gehaald voor de wiifit dus kan weer wiien als sam slaapt. menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel kopje thee glas water. T: kopje thee flesje water appel. L: 2 boterhammen met 1xappelstroop 1xkaas&komkommer kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels asperges en kippenpoten. T: kopje thee ?
@ Kaatje: Beterschap voor de kinderen. En je menu... kan ik me wel iets bij voorstellen. Wat moet je anders? Je moet toch iets eten. Handig ook dat ze zeggen dat er kerstlunch is, en dat dan niet zo is. @ Butterfly: Drukke dag heb je weer! Super dat je het gisteren bij een klein bakje chips hebt gehouden. Hier vandaag ook niet zo'n goede dag. We hadden kerstlunch dus heb veel te veel gegeten. Heb ook de hele middag een vol gevoel gehad. Bah! Verder een rommelige dag op het werk. Alle apparatuur hield er om de beurt me op. Chaos dus! Gelukkig ging het vanmiddag beter. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 1 peer erdoor T: 1 appel L: 1 witte pistolet 1 bruine meergranenbol 1 x tonijnsalade 1/2 x kipsatesalade 1/2 x kipkerriesalade 1 plakje kerststol T: niks A: 2 bruine pistolets met; kipfilet, rode, gele en groene paprika en champignons en een beetje curry mango saus
Wauw helemaal niets gepost vandaag. Hier alles goed maar druk met twee zieke kids. Vandaag maar met Levi naar de huisarts geweest en die heeft weer een luchtweginfectie te pakken. Verder een kast vol chips,koek en pinda;s door de kerstpakketten....
Ik kom me ook even melden. Vanochtend 61.8. Ik ga de komende 3 dagen niet opletten maar ook niet overdreven doen hoor. Na de kerst weer streng!!!! En met mijn vriend afgesproken meer te gaan bewegen. Al is het op de wii of boven op de crosstrainer...
@ Kaatje: Beterschap voor Levi! Hier ook een kast vol door de kerstpakketten (hoewel er al een paar dingen open/op zijn) @ Wendy: Goed voornemen! @ All: Hele fijne kerstdagen!!! Hier de laatste dagen een beetje (heel erg) de fout ik gegaan door alle lekkere dingen uit de kerstpakketten. Daardoor dus nu al een kilo zwaarder! Vandaag doe ik gewoon normaal (proberen in ieder geval), vanavond gaan we eten bij een oom en tante van roland en daarna naar de film. Hoop dat ik me dan wat kan inhouden zodat de schade vandaag niet zo groot zal zijn. Morgen en overmorgen probeer ik ook niet te overdrijven, maar ga niet heel streng doen. We zien het daarna wel weer Liefs
Meiden fijne kertsdagen en alvast een gelukkig en slank 2012 gewenst! Ik heb het lijnen deze 2 weken even opgegeven en weeg me ook niet (steek je kop in het zand politiek, haha) Vanaf 2 januari er weer stevig tegenaan! Liefs