Hey meiden Kom jullie even fijne dagen wensen ! Hier niet echt een leuke kerst.Ferry werd gister wakker met keelontsteking.Inmiddels trekt het door naar zijn oor.Ligt alleen maar te bibberen van de kou en dan weer te zweten als een otter met een temp van 39.5. Moeten om 10.00 uur naar de hap
Hallo dames, Kaatje: Hoe is het met Ferry gegaan? Rest: Hoe waren jullie kerstdagen? Hier: Het waren het gezellige dagen. 1e kerstdag bij mijn familie en 2e kerstdag bij schoonfamilie. Weegschaal viel hartstikke mee. Zaterdag stond ik op 61.8 (waren al een paar onsjes bij gekomen) en vanochtend stond ik op 62.0.....Vandaag dus even netjes en dan zijn ze er denk ik alweer af hihi. Helaas moet ik woensdag wel ongi worden. Ik moest gister aan mijn 2e strip beginnen (ik slik er altijd 2 achter elkaar en neem dan een stopweek) maar mijn strips waren op dus nu wordt ik toch woensdag ongi. Balen.....en dan staan er donderdag wat gezichts en lichaamsbehandelingen op de planning. Ik hoop dat ik mijn stringetje mag aanhouden hoor hi.
Zo even tijd voor mezelf. Na een brakke nacht vroeg er uit want had om 09.00 uur een afspraak bij het gemeentehuis voor de ID kaarten van de kids. Levi was niet helemaal fit dus die liet ik thuis.Dom ! Had dus beide kids mee moeten nemen anders kon ik geen ID aanvragen.Dus die van Elin aangevraagd.Terug gereden naar huis, Levi opgepikt en weer terug naar het gemeentehuis.Daarna met de kids doorgereden naar de AH voor wat boodschapjes. Verder ben ik er niet helemaal bij, zal wel vermoeidheid zijn. Knip gisteravond een nieuw pak koffiemelk open,en vanochtend weer. Heb nu 3 voordeelpakken koffie in de kast en 10 broden in de vriezer haha Ferry zijn temp is gelukkig gezakt.Was vanochtend 37.9. Moeten om 14.30 nog wel terug naar de HA. Denk dat hij de koorts er uit heeft gezweet. Stond vannacht onder de douche en heeft nog 3 shirts + ons bed vol gezweet Wendy, lief zo'n weegschaal ! hier een kilo er bij Hier helemaal geen ongi meer Na Elin haar geboorte niet meer ongi geweest en vorige maand aan een doorslikpil begonnen
@ Wendy: Lief zo'n weegschaal! :d Dat is hier wel anders. Balen dat je strips op waren! @ Kaatje: Fijn dat ferry zijn koorts wat gezakt is. Hopelijk is hij snel weer beter. Hier ook een leuke kerst gehad. Kerstavond naar de film geweest met een oom en tante van roland, nadat we daar gegeten hadden. (bloemkooltaart, en ijstaart na) 1e kerstdag bij mijn zus met de hele familie. Daar ook gegeten (chinees gehaald) en 2e kerstdag bij mijn andere zus, mijn ouders kwamen ook. Ze had een taart gemaakt (fondant, met als vulling, witte chocolademouse en frambozen) We hebben gegourmet en hadden chocolademouse na. Ik zat hardstikke vol en heb dus maar 3 happen chocomouse gehad. De rest heeft roland opgegeten. En die heeft heeft er 2x van kunnen genieten want die hing vannacht boven de WC. Dat kon ook niet goed gaan, als ik zag wat die gegeten heeft. Net goed!!! Hopelijk gaat hij niet heel de dag zielig lopen doen! Vandaag de draad weer oppakken want de weegschaal was niet lief. 92,2 kg. 2 kg aangekomen dus. Vandaag weinig op de planning. Beetje opruimen en poetsen. Misschien even de stad in ofzo. Morgen weer werken!
Ik kom mijn menu van vandaag even droppen... O: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 25 gram cruesli balans T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; dun tonijnsalade 1 beker optimel drink T: 1 appel 2 mandarijnen A: 300 gram oma's pannekoeken (koopmans) een beetje stroop en poedersuiker
Goedemorgen dames, Weegschaal stond vanochtend op 61.4. Ben zelfs alweer lichter dan voor de kerst gelukkig. En dan ben ik nog wel zwaar ongesteld geworden. Wat gaan jullie doen met oudjaar? Mijn zus (zwager moet werken) en mijn ouders komen s'avonds.
Hoi Meiden, Hier waren de Kerstdagen rustig, ok. Heb de laatste dagen veel gesnoept (chocolade, oliebollen), dus ik denk dat ik wel ben aangekomen. Ik ga de schade op 1 januari 's ochtends opnemen. Wij zijn morgenavond lekker thuis (meestal zijn we weg). Had niet zoveel zin om weg te gaan. Lekker voor Thom, kan hij lekker in zijn eigen bedje slapen en paps en mams gaan lekker chillen op de bank met een hapje en drankje. Fijne O&N!
Hey meiden, Hier gaat het bagger. Heb de draad na de kerst niet meer op kunnen pakken en heb er ook geen zin in. Heb vanmorgen met een schuin oog naar de weegschaal gekeken en gelukkig viel het mee (in vergelijking met dinsdag)... 2 januari pak ik de draad weer op. Daarvoor gaat het toch niet lukken... Hier oud en nieuw bij vrienden. Gezellig... we blijven daar ook slapen, omdat het een uur rijden van huis is. Heb ik midden in de nacht geen zin meer in. En nu kunnen we gezellig een drankje (of meer) doen! Fijne jaarwisseling!!!
Hey meiden, Hier ook even niks! Erg druk gehad met werk, en thuis een grote metamorfose. Wilde jullie even heel veel plezier wensen vanavond, en een gelukkig, gezond en liefdevol 2012!
Gelukkig nieuwjaar ... Hier de kerstvakantie lekker genoten van mijn gezin en veel leuke dingen gedaan. Heb geprobeerd te letten op mijn eten maar met de decembermaand vind ik eten gewoon TE lekker. We hebben nog een avond oliebollen gebakken en appelflappen, heeerlijk!!! Maar nu gaat het bij mij uit de hand lopen en zei de weegschaal 88 kilo . Ik schaam me zo voor mezelf.... ik was afgevallen vaar 83 kilo. Ik moet de draad nu weer oppakken en daar heb ik eerlijk gezegd heel veel zin in in. Ik ga knallen dt jaar en wil voor de zomer mijn streef nu echt gaan halen. Harrold ik gaan het samen doen, samen op de weegmomenten wegen. Als ik niet afval spreekt hij me daarop aan, dat wil ik ook!!! Als ik 80 kilo weeg mag ik iets leuks uitzoeken . En pas bij 75 kilo mag ik weer kleding kopen. Het is dan wel 1 januari en zondag....... maar ik ben gestart met gezond eten en afvallen. Alle feestdagen zijn achter de rug.... we kunnen starten met een nieuw jaar meiden, dus nieuwe kansen. Mijn menu: O: kom magere yoghurt met een glas sinaasappelsap. T: 2 kopjes thee en een banaan. L: 3 crackers met filet american, water. T: A: kom groentesoep, broodje hamburger zonder saus. T: thee en ontbijtkoek. Vanmorgen had schoonmams weer veel lekkers nog, choco soesjes.... maar heb het afgeslagen en een banaan gepakt. De lunch was ook moeilijk omdat ik dacht nog trek te hebben maar dat is inmiddels over. Straks naar mijn ouders, wat daar te eten is weet ik niet, ik probeer me in te houden. Ik ga mijn kcal ook weer tellen. Nou, fijne dag meiden.
Mijn menu: O: kom magere yoghurt met een glas sinaasappelsap ( 125 kcal ) T: 2 kopjes thee en een banaan ( 95kcal ) L: 3 crackers met filet american, water ( 263 kcal ) T: A: kom groentesoep, broodje hamburger zonder saus ( 370 ) T: thee Tot nu toe zonder tussendoortjes kom ik uit op ongeveer 850 kcal . Dus kan wat spelen met de tussendoortjes. We hebben nog een paar appelflapjes dus als ik me vanmiddag in kan houden..... dan heb ik nog wel wat ruimte voor een appelflapje bij de thee vanavond.
Ik ga weer fanatiek met je mee doen voor zover dat kan met borstvoeding. Weegschaal gaf vanochtend 77.8 aan Wil er 6 kg vanaf hebben !
Hey meiden, Ik wens jullie een heel gelukkig, gezond en SLANK 2012... Hier me de afgelopen week ontzettend misdragen. Vanaf morgen ga ik ook weer aan de gang, maar de bedoeling is, dat ik me pas volgende week ergens ga wegen... Helaas mag er bij mij niet te veel meer af. Maar die paar kilo die er weer aan zitten moeten er in ieder geval wel weer af. Daarna ga ik mijn best doen om op gewicht te blijven en na de bruiloft ga ik verder met de laatste 5 kg.
Komt vast goed ! Eerste dag ging hier best goed. Mijn menu van vandaag: Ontbijt : 2 bruin brood met halvajam, beker melk Tussendoor: koffie,water, banaan, 1/2 appel ( van Levi ) Lunch : 2 bruin brood, dun laagje roomkaas en dun laagje eiersalade ( moet even op ) Tussendoor: koffie, water, 1/2 glas sap, 1 koekje ( liga continue) Avond : schaaltje tomatensoep, twee bruin brood, dun laagje roomkaas, beker melk. Op het werk ga ik het hier niet op redden.Heb dan echt wel 4 boterhammen nodig tussen de middag,maar goed dat compenseer ik dan wel weer op de dagen dat ik thuis ben. morgen een nieuwjaarsborrel + high tea op het werk. Begint om 15.00 uur. Neem om 14.00 in de pauze een appel en mag met de high tea van mezelf 3 kleine dingetjes hebbens
Hallo dames, Jullie ook de beste wensen voor 2012! Hier vandaag nog de restant lekkere dingen aan het opeten. Maar de weegschaal viel reuze mee. Voor de kerst 61.8, na de kerst 62.0, 2 dagen daarna alweer 61.4 en vanochtend 61.9. Vanaf morgen ga ik er weer tegenaan. Niet alleen gezonder eten maar ook meer bewegen. Ik word vrijdag 30 jaar! En ik heb voor mijn verjaardag een sportspel voor de wii gevraagd en ik wil weer meer gebruik maken van mijn crosstrainer die nu stof staat te happen hihi. We gaan ervoor meiden!!!!!!
Hier ook een goede eerste dag gehad. Het avond eten is alleen iets veranderd, we hebben een frietje gegeten omdat alles zo uit is geloen vanmiddag. Maar bij de nieuwjaarsborrel thuis alleen een glas rivell gehad en bij mijn oma een nieuwjaarsrolletje ZONDER slagroom. Ben dus al fanatiek geweest en moest wel veel verleidingen afslaan. Esmee daagde me ook wat uit trouwens..... bij oma een zakje chips willen maar na een chippie niet meer hoeven en mama moest het maar opeten. euh NEE!!! Chocolaatje, 1 hapje, hoeft niet meer, mama op eten? NEE! Zo ging het door. Net nog met een kerstkransje in mijn hand gestaan..... Harrol pakte het af en heb de laatste chocolaatjes dan ook in de prullenmand gegooid. Harrold zit aan de milka.... ik heb een stukje afgebroken en zou het opeten.... maar heb het terug gestopt en het pak aan Harrold gegeven. Zelf een plakje ontbijtkoek genomen. @Wendy... hier ook sporten... ik heb vorige week voor de XboX 360 een spel gekocht. Fitness. Je hebt een persoonlijke trainer die je volgt, die lessen voor je maakt, geeft aan hoeveel kcal je hebt verbrand...! Heb er helemaal zin in . @Kaatje, Oeh nog een nieuwjaarsborrel en high tea!! Lekker hoor, je hebt een goed alternatief gekozen door in de pauze fruit te eten en dan een paar dingen van de high tea te nemen. @Melanie,hier me ook schandalig misdragen hoor. Maar nu zijn de feestmaanden om. Ik richt me nu op het voorjaar.... en dus moeten die laatste kilo's er echt af...!! Ach, en op gewicht blijven tot de bruiloft is ook een mooi streven meis. Ik ga aan de studie!
Hallo meiden, Gelukkig en slank nieuwjaar! Vanmorgen de schade opgemeten na de oliebollen, champagne en chocolade: 76.3 kg. Een kilo aangekomen dus. Vanaf vandaag weer streng. Moet over 3 weken weer naar de dietiste, dan moet ik toch wel 1,5 a 2 kg zijn afgevallen. Succes iedereen!
Goedemorgen meiden. Hier weer fris uit bed, wasmachine draait weer, ontbijtje achter de kiezen en een halve kilo lichter . De weegschaal was na een dag alweer een stukje liever. Als het zo door gaat, ben ik snel weer op mijn laagste gewicht en klopt de banner weer. Mijn streven is mijn banner kloppend te krijgen binnen een maand??? Ben benieuwd, maar ga er weer helemaal voor. @Babbs, een kilo aangekomen valt nog mee hoor. Ik was wel wat meer aangekomen maar dan gezien over de hele maand december , doodzonde!!!! Nu moet ik extra hard vechten helaas. Menu nog niet echt gepland.... Harrold is nog vrij, gelukkig moet ik werken. Maar voel geen verleidingen meer om lekkere dingen te gaan eten. Menu: O: 2 beschuitjes met 1 plak beemsterkaas en plakjes komkommer, kop thee met een lepeltje honing ( verzachtend voor de keel ) T: glas vers geperst jus. L: kom groentesoep, 2 boterhammen met ??? T: fruit. A: Ga zo even boodschappen halen.
Hallo dames, Hier vanaf vandaag ook weer streng gestart. Menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek met een beetje boter, glas magere melk T: wiener melange, rijstwafel choco L: kippensoep met paar croutons T: blikje cola light, banaan A: gekookte aardappels, doperwten/wortel, tartaartje Misschien dat ik tussen T en A thuis nog iets neem als ik het niet volhou. Banaan is rond 15.00 uur en wij eten altijd pas om 19.00 uur.