Butterfly.. Drukke dag gehad gisteren zeg! Jummie, bruine bonensoep, je brengt me op ideeen. Ben er gek op!! *** Erwin liet vanmorgen vanalles vallen, Esmee is verkouden en hoest de longen uit haar lijf, dus we zitten al een halfuurtje beneden.. Veel te vroeg natuurlijk! Ga me straks even aankleden, wegen. Nu eerst thee.
Inmiddels gewogen & aangekleed/opgetut. Weegschaal was lief 71.2 Baal er best van dat ik moet werken nu Esmee helemaal niet lekker is
goeiemorgen! @mamavesmee lijkt me ook niet leuk om te moeten werken als je kind niet lekker is! hier lekker geslapen, sam niet gehoord tot 6.45 vanmorgen menu: O: 3 vitaluontbijtcrackers 1xvurchtenhagel 2xappelstroop kopje thee glas water. T: kopje thee flesje water kiwi. L: 2 boterhammen met gekookt ei 2plakjes ham&tomaat kopje thee. T: kopje thee flesje water appel. A: gebakken aardappels sla en biefstuk. T: kopje thee ?
Goedemorgen dames, Hier was de weegschaal lief 62,4. Verder slecht geslapen. Vanmiddag de griepprik halen. O ja, heb net de uitslag gekregen van mijn cursus. Wel geslaagd maar ben echt super teleurgesteld in het cijfer, een 5,8....Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het rare cursus vond die niet aansloot bij mijn behoeftes. Ach ja, hij is gehaald.
Goedemorgen. Prima nacht gehad. Elin kwm om 05.00 ( vanaf 19.30 ) en toen werd ik om 07.15 weer wakker van Levi. Straks maar eens een berg was weg vouwen ( mand of 5 .... ) Butterfly,speculaastaart klinkt idd erg lekker ! MVE, zo dat is idd vroeg dag Wendy,gelukkig toch je curcus gehaald.
Goedemorgen, @MvE: Niet fijn om Esmee weg te brengen terwijl ze niet lekker is. @Wendy: Geslaagd = geslaagd. Niemand vraagt ooit nog naar het cijfer. @Elsie: Mmh, lekker biefstuk. Je brengt me op ideeën. @Kaatje: Lekker nacht. @Hier: Ook een goede nacht. Myrthe heeft geslapen van 23.00-7.30 Heerlijk Vandaag naar het cb voor de eerste prikjes.
@ mamavEsmee: Beterschap voor Esmee! @ Wendy: Balen van het punt, maar zoals je zegt; geslaagd is geslaagd! Hier een hele lieve weegschaal! Deze week 2,9 kg eraf! Me is happy! Vanochtend lekker uitgeslapen. Had het nodig... Dadelijk maar een die berg was van het weekend vouwen en strijken. Heb van 13:00 tot 15:00 uur geen stroom vandaag, dus dan kan ik niet veel. Zelfs geen warm water... Nu dus maar de laptop aan de lader zodat ik tussen die tijd nog kan laptoppen Liefs
Femke: Veel succes met de prikjes. Is altijd ff vervelend. Melanie: Geen stroom? Is je vriend toevallig ook thuis....want je weet wat ze zeggen over stroomstoringen en 9 maanden later wahahah. Menu vandaag: O: 1 beschuitje chocopasta, thee met honing T: wiener melange, 1 liga milkbreak L: krentenbol, yoghurt met deksel cruesli T: appel A: tomatensoep, kruidenboterstokbrood T: ?
@ wendy: hahaha... Ik weet wat ze zeggen, maar vriendlief zit veilig op zijn werk. Trouwens... Lijkt me ook niet zo'n handige timing wil ik over 7,5 maand nog ik mijn jurk kunnen... Stroomoderbreking al weer voorbij. Ik hoor net de koelkast weer aanspringen. Zo even kijken of internet het weer doet. Is toch een stuk makkelijker als via mijn mobiel.
Hij doet t weer! Mijn menu: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met; 30 gram kip-kerriesalade 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 kiwi A: 150 gram pipe rigate pasta 200 gram sausmengsel (rode pastasaus/rundergehakt/macaronigroenten) Vanavond weer een poging doen om te gaan hardlopen. Hoop dat mijn enkel het weer aankan! Liefs
Wendy.. Fijn dat de weegschaal weer lekker zakt!! Die bekers van de zuivelhoeve zijn lekker he?! Verkijk je niet op de calorieen. Elsie..Mooi menu vandaag! Femke.. Jeetje, de eerste prikken alweer! Time, fly's Melanie.. Mooi menu vandaag!! En het huishouden weer lekker aan kant?! Goed zeg, bijna 3 kg er af! Je zit er weer lekker in he?! Ik ga vanavond ook lekker hardlopen! Kaatje.. 5 wasmanden vouwgoed.. Succes! **** Uitwisseling was leuk en nuttig. Lekkere lunch ook!! haha.. Menu vandaag: O: 2 boterhammen 1x leverworst en 1x appelstroop en thee. T: appel en 2x koffie en een flesje water ( vers gebakken appeltaart afgeslagen..) L: kop thee en 1 bolletje met een kroket en 1 pistoletje achterham. T: koffie, flesje water en 2 mandarijntjes. A: gebakken aardappeltjes, roergebakken courgette, champignons en paprika en overgebleven filetlapje van gisteren. Vanavond na het eten lekker hardlopen! Esmee heeft koorts en hoest en rochelt. Al hoestdrank gehaald en aan de thee met honing. Uurtje geleden een pcm gehad en ze lijkt er iets van op te knappen. Straks even naa de bieb als het droog is.
He dames. @Mamavesmee, och Esmee ziek. Dan is werken zeker niet leuk. Als mijn Esmee ziek ik, probeer ik mijn diensten erop aan te passen. Heb je slaapdienst?? Beterschap met je meisje. Hier zo de slaap in, even snel bijgelezen, de kinderen inpakken en dan richting opvang. Moet nog even melk halen voor Maureen, dus rij nog even snel langs de supermarkt. Dag: O: 2 boterhammen met schuddebuikjes, thee. T: blauwe druiven en een halve appel. L: kopje kerriesoep, 2 boterhammen met pittig kip salade, en een boterham met mosterd kaas. T: Liga en water. A: aardappelen, worteltjes en een boomstammetje. T: cup a soup kip, en een crackertje. Tot morgen maar weer.
Meiden, Ik kom even klagen... Op 19 februari heb ik mijn trouwjurk besteld. Er zou 5 maanden levertijd op zitten, en dus zou hij eind juli binnen komen. Eind augustus nog steeds niks gehoord dus ik erlangs (was in de buurt, dus dacht loop even binnen). Hij was nog niet binnen gekomen. Maar levertijd was 6 maanden ipv 5 dus zou elk moment binnenkomen. Begin oktober nog steeds niks gehoord. Ik een mail gestuurd. Krijg ik een mail terug met excuses. Ze snapten niet waarom ik niet gebeld was, maar mijn jurk was 4 september binnen gekomen. Ik meteen een mail terug gestuurd wat de normale gang van zaken was qua passen en of ik daar al een afspraak voor kon maken. Tot vandaag geen reactie. Dus ik net gebeld... Het was eigenlijk te vroeg om al een afspraak te maken. Deden ze eigenlijk pas 3 maanden voor de trouwdatum. Nou is mijn jurk langer besteld omdat de pasjurk te kort was, en ik wil wel zeker weten dat dit goed gegaan is. (niet dat we er 3 maanden van te voren achter komen dat hij te kort is) Zegt ze: de jurk is 10 cm langer dan het pasmodel in de winkel. Terwijl bij het passen gemeten is, dat er zoiezo 11 cm bij moest. Hij zou dus (ivm omzomen) 15 cm langer besteld worden. Dus ik zei dit, waarop ze aangaf dat het alleen per 10 langer kon (waarom dan niet 20cm langer besteld???). Uiteindelijk heb ik voor elkaar gekregen dat ik 9 december kan gaan passen maar ik ben er niet gerust op. Ik heb mijn schoenen al gekocht. Met een klein hakje van 3 cm. Dit heb ik ook tegen haar gezegt. Ze zei dat het geen punt was en dat er evt een kleinere hoepel onder kon. Maar ik wil dat helemaal niet!!! Ik baal er ontzettend van!
Hier staan er lekker mini appelflapjes af te koelen Femke, hoe gingen de prikjes ? Melanie, kan me voorstellen dat je baalt. En anders besteld ze hem nu alsnog maar met 20cm langer, en dan als spoedopdracht. Slechte service hoor
@Melanie: Super die schaal! Wat KL*** van jurk zeg, hoop echt voor je dat hij lang genoeg is. @Elsie: Ja, heb de tweede dag een duitse biefstuk gehad, heerlijk. @MvE: Beterschap voor Esmee. @Butterfly: Werk ze. @Hier: Myrthe haar eerste prikjes achter de rug. Zielig hoor, heel hard huilen. Mij schoten ook de traantjes in de ogen. Nu ligt ze lekker bij papa en is ze weer rustig. Verder was alles goed op het cb, ze is nu 4735 (geboorte 3045) en 56,2 cm. Gaat allemaal helemaal goed.
Melanie.. Heb je een contract getekend of een aanbetaling gedaan? Anders zou ik opzoek gaan naar de zelfde jurk maar bij een andere winkel. Kan me voorstellen dat je niet echt gerustgesteld bent bij het idee of de jurk wel optijd klaar is en echt lang genoeg is. femke.. Heeft Myrthe last van de prikken? Kaatje.. Jummie, appelflappen! Butterfly.. Nee, geen slaapdienst, we hadden van 9.00-13.00 uitwisseling met andere locaties. Om je kwaliteiten op de locatie te delen. **** Op het uitje naar de bieb na lekker bank gehangen, ik wat aan het rommelen in huis geweest. Nog een 1/2 taart naar de buurtjes gebracht, daar nog even blijven hangen. Konden ze wel waarderen geloof ik! Net lekker hardgelopen, 33 minuten en 5.4 km afgelegd.. Nu lekker gedouched op de bank. Net een banaan en een zandkoekje op. Had beter geen zoet kunnen nemen, smaakt naar meer!
@ mamavEsmee: heb inderdaad een contract getekend en betaal de jurk in termijnen, dus de helft van de jurk is al betaald. Mijn moeder heeft me inmiddels wel een beetje gerust gesteld. (die heeft er wel enigzins verstand van) dus wacht het nu gewoon af tot 9 december. Ik kan toch niet eerder terecht (zeggen ze) dus kan nu niet veel anders doen... Net wezen hardlopen. Viel zwaar tegen na een week niet geweest te zijn. Gelukkig ging het met mijn enkel goed. Geen last van...