ah ok!! dacht al zoiets doe er denk lekker paprika en uit bij nog lekker nachtje laten marineren. denk dat ik de kip in de keukenmachine in plakjes snij doe je daar dan nog frietjes bij? (heb ovenfrietjes op de lijst gezet.
Ik lees allemaal goede dingen echt SUPER!! Vanmorgen gewerkt was al vroeg weer thuis (10.30) en even het huishouden gedaan met mijn man. Net gegeten (ovenfriet en een kaassouffle uit de oven(hoeveel calorieen zal dat zijn??) Ik ga nu lekker douchen en dan met mijn 2 schatten naar de kinderboerderij en even naar de stad. Tot straks meiden!
Paprika doe ik er inderdaad ook wel ooit doorheen. Ik eet kipshoarma meestal gewoon op een pittabroodje. Maar met ovenfrietjes kan ook...
Hey Moest vanochtend even geld wisselen voor die boeken.dacht laat ik ipv wisselen eens twee krasloten van 1 kopen.Win ik gewoon 10.- Boeken zien er allemaal erg goed uit. Kan nu al niet wachten om naar bed te gaan en te lezen haha Wendy, ik ben nu idd heel braaf haha maar van mijn 13de tot 19de ben ik goed los gegaan met drank, roken en blowen. Op mijn 19de gestopt met roken ( ivm ziekte Ferry ) en toen ik na een jaar proberen nog niet zwanger was ook gestopt met drinken.Nu heel af en toe nog eens een bacootje ( als ik niet zwanger ben of bv geef ) Leuk cadeau !
Hey meiden, Ik kom even mijn menu droppen. Ik voel me nog niet 100%. Hoofdpijn zit er nog steeds (en niet te zuinig) en ben snotverkouden. Vandaag dus lekker een lamlendig dagje op de bank. @ Kaatje: Dat is nog eens leuk, 10 euro winnen Veel leesplezier afvast @ Wendy: Leuk cadeau! Hier inmiddels een berichtje gekregen van roland dat hij geslaagd is voor zijn pak. Hij is nu voor schoenen aan het kijken hier in de stad. Ik ben zo nieuwsgierig! Bah... kan er niet tegen als ik ergens buiten gehouden wordt. (bridezilla??) Qua eten gaat het weer goed. Mijn menu vandaag: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met; 30 gram filet americain 2 mandarijnen 1 beker optimel drink T: 1 peer A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 satekroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry
@wendy leuk cadeau! heb al veel over die parfum gehoord maar geen idee hoe hij ruikt! Leuke verjaardag gehad? @Kaatje Kijk dat is nog eens geluk hebben! @Melanie mooi menu! Wat heb je nog gedaan vandaag? En wat gaaf dat Roland geslaagd is voor een pak.. Ik ben ook altijd erg nieuwsgierig Zo vandaag mijn menu weer goed kunnen volhouden... Ontbijt 2 meerzaden beschuiten met ossenworst tussendoor ontbijtkoek lunch 250gram ovenfriet kaassoufflé uit de oven bakje komkommer tussendoor klein kommetje zelfgemaakte kippensoep. diner 3 meergranen boterhammen 2 met paardenrookvlees en komkommer 1 met ossenworst En nu vandaag alleen nog maar drinken
@ Zustertje: Ik heb vandaag niet zo veel gedaan. Was gedaan, stofzuiger erdoor. En heel veel op internet zitten zoeken voor trouwkaarten... Haha... jij ook zo nieuwsgierig. Ik ben echt heel erg, en ik bemoei me ook nog eens overal tegenaan. Heb roland qua pak ook een beetje "geholpen" (subtiel, voor zover ik dat kan) maar ben bang dat het nu toch iets anders is geworden. Ik wordt daar zo onrustig van. Ik wil het gewoon weten hahaha... Eens kijken of ik m vanavond kan uithoren.
krasloten Van die 10 euro heb ik de 8 euro winst in mijn zak gestopt en met die andere 2 euro 2 nieuwe loten gekocht. Had een gratis lot en 4 euro. Dus 2 nieuwe loten gehaald en 3 euro winst in mijn zak.helaas niets meer gewonnen maar vandaag toch 11 euro verdient Mijn menu van vandaag : Ontbijt : 2 bruine boterhammen, jam en pindakaas, beker karnemelk Tussendoor : 2 liga continue koekjes ( in de auto ) Lunch: 2 bruin brood, kaas en dun laagje pindakaas, beker melk Tussendoor : snijkoekje Avond: Lasagna Savonds : Heb voor Ferry chips mee genomen. Ga ik afblijven Melanie, fijn dat hij geslaagd is voor zijn pak ! weer een zorg minder
En heb je het allemaal kunnen eten? Zou het wel knap vinden dat het in een menu van 1300 calorieen past want in die broodjes zitten denk ik veel calorieen.
Tis nog niet voor nu.. maar als ik een broodje met kip doe zit ik op ongeveer 350 calorieen en dan 100 gram ovenfrites is 155 dus dat is een 500 calorieen dus dat moet lukken lijkt me! wat salade erbij! komt goed! (zal niet mega veel zijn maar maakt niet uit. t gaat om de smaak)
Vind het voor mezelf erg prettig om nu zo eens te zien wat ik precies eet. en dan compenseer ik het met magerder tussen de middag of ik sla 1 eet moment over. kom ik iets over mijn aantal calorrieen probeer ik op de volgende dag iets minder. zodat ik een gemiddelde heb. en ik heb nu een broodje met 150 gram kip. moet wel iets bijrekenen voor de groente en sla. en eventueel een klein btje saus. dus maar al met al vind ik het dan een redelijke lichte maaltijd voor een uitpak maaltijd
He dames... heel de dag gewerkt en vanavond druk aan de studie geweest. Moet een werkstuk inleveren na het weekeinde. Ben heel erg opgeschoten gelukkig . Wil proberen morgen de laatste dingen te doen, dan kan ik voor ik ga werken morgen de boel inleveren. Ik heb een goede dag gehad qua eten, vanavond een roze koek genomen, beetje chips en 2 kleine worstenbroodjes . Ik had wel meer opgekunt maar heb me toch maar ingehouden. Oh, en we hadden nog een lekker toetje bij het eten. Maar goed... was zo streng deze week, vond dat ik het verdiend had. Morgen weer streng dus !!!!!!! Lekker slapen en ik kom morgen weer even meekletsen .
Goedemorgen 23.30-04.45-07.45 Hoop dat ik me morgen toch minder brak voel want moet echt weer aan het werk Weegschaal was lief. Deze week -1.6 kg Butterfly, lekker doorgewerkt dus gister
Goedemorgen dames, Weegschaal was vanochtend hetzelfde. Maar vandaag vier ik mijn verjaardag en neem ik natuurlijk wel een stukje gebak en een hapje op mijn eigen verjaardag hihi....
@Kaatje ben je weer helemaal opgeknapt? IS je werk een beetje te doen? Hopelijk krijg je vannacht meer slaap zou wel fijn zijn maar ja dat weet je nooit van te voren Een drukke dag vandaag? @Wendy Hele fijne dag vandaag! Wat heb je voor lekkere hapjes gemaakt? @Butterfly Moet toch wel een beetje lachen om jou lekkere dingen Zou het zelf proberen te laten want er zitten allemaal zoveel calorieen in dan doe je elke keer voor niets streng. Je hebt in elk geval wel een druk weekend RESPECT! Hier een heerlijke nacht gehad Nina hoorde ik rond 06.30 even mijn man ging even haar speentje geven en toen werden we weer rond 08.30 wakker van een lachend/gillend meisje Vandaag een rustig dagje want vanavond heb ik een avonddienst. De weegschaal was weer super lief -500gram nog 500 gram en dan is er 3 kilo af! En ik ben pas woensdag begonnen Mijn menu voor vandaag ontbijt 200 gram roeryoghurt 11 gram brinta (ik kreeg 1 gram extra van mijn man omdat het zondag is ) tussendoor sinaasappel lunch 1 portie pasta met salami,spinazie,knoflook,ui,champignons en een beetje geraspte kaas tussendoor nog geen idee (fruit of een cracker met iets erop diner 3 meergranen boterhammen 2 met rookvlees en komkommer 1 met ossenworst
Zustertje: Jij gaat hard zeg! Qua hapjes heb ik nootjes op tafel, wraps met zalm, wraps met kipfile (en kruidenkaas en sla ertussen), picolinies, sauzijsjes en kaashapjes uit de oven, kaas en worst, rookworst......(kaas en worst en rookworst hoeft van mij niet. Maar de "oudere generatie" vindt dat wel lekker hihi). Met kerst had ik sushi gemaakt, gevulde eitjes en cupcakes etc. maar ik had nu geen zin in moeilijke dingen.....
Klinkt super lekker Wendy!!! Maar goed dat ik niet bij jou hoef te zijn vandaag Ja ik ga hard maar dat mag wel ook ik hou mij strikt aan mijn menu en drink er veel water en thee bij. 19 april trouwen onze vrienden en ik wil 15kg minimaal kwijt zijn... Goed doel dus