@ Cherie: 150 gram kipfilet is wel wat veel voor 1 broodje denk ik. Ik vul 2 pittabroodjes met (totaal) 100 gram kipshoarma. @ All: Wat een lieve weegschalen meiden! Ik heb vandaag ook stiekem gewogen (was eigenlijk pas dinsdag de bedoeling) en ik ben mijn decemberkilo's op 3 ons na al weer kwijt. Dat houd in dat er sinds afgelopen dinsdag 3,8 kg af is!!! Hier vandaag weer een rustig dagje. Zit nu in mijn huiskloffie op de bank. Roland gaat zo weer weg. Dus als hij weg is, ga ik me douchen en aankleden. Vanmiddag ga ik even naar mijn ouders. Even met mijn moeder over mijn bruidskapsel hebben enzo Gelukkig is roland vanavond gewoon thuis. Hij zou eigenlijk niet thuis eten, maar hij komt eerder terug omdat hij gisteren ook al de hele dag weg geweest is en vanaf dinsdag ook weer 4 dagen van huis is. Vind ik wel fijn! Fijne dag meiden!
@kaatje Super dat je 1.6 kg kwijt bent! @Melanie SUPER goed dat je je kilo´s kwijt bent en fijn dat Roland gewoon thuis is met het eten. Pff mijn laptop is zo goed als overleden. Ik heb nu een andere maar dat is met azerty toetsenbord valt nog niet echt mee haha maar is zonde om een andere te kopen deze is nog super goed. Maar ik zal weleens fouten typen hoor Hoe zou het eigenlijk met beschuitje gaan? komt ze hier nog weleens?
hoi meiden! @melanie wat goed dat je de kilo's kwijt bent! ik ga morgen weer wegen denk ik, hoop dat er ook wat vanaf is dan! vanmorgen lekker gezwommen met sam en mijn schoonmoeder was erg druk in het zwembad. sam ligt lekker te slapen nu dus ff rust wel zo ff wat opruimen en verder denk ik rustig aan, misschien straks nog een rondje lopen met sam en nog ff fruit eten want dat heb ik nog niet op vandaag.
@Elsie lekker even wezen zwemmen doe je ook nog babyzwemmen met Sem? Ben je nog wezen lopen vanmiddag? Tot nu toe een super goede dag net even gewogen ik ging douchen... En hij was nog liever dan vanmorgen Vanavond werken extra calorieën verbranden
Hier een leuke dag gehad. Was gezellig bij mijn ouders. Mijn zus kwam ook nog even met haar 2 meiden! Nu net thuis. Roland komt ook net binnen. Zo even kijken wat we gaan eten...
Ik kom mijn menu even droppen: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: niks L: 3 meergranenboterhammen met; 1 banaan 1 beker optimel drink T: 1 roze koek (bij mijn ouders) liters thee! A: 1 kom tomatensoep ham-prei quiche
Zustertje, ja werk is goed te doen hoor.Geen super werk maar iig niet zwaar. Nee vandaag alleen boven gesopt en gestofzuigd.Verder rustig aan ivm hoofdpijn Lekker zo'n nacht. En lief zo'n weegschaal Balen zeg van je laptop.Hier is hij ook al een tijd dood.Gelukkig nog een normale pc maar die is al bijna 7 jaar en doet het ook niet al te best meer Melanie, ook al zo'n lieve weegschaal !
Hallo allemaal, druk weekend gehad dus nog niet eerder online geweest. We hebben een fatsoenlijke koelkast gekocht(koelvriescombi ipv een tafelmodelletje) dus druk geweest met het huis schoonmaken maar ook het herinrichten van keuken en bijkeuken(want hij is te groot voor de keuken) Gister lekker frietjes enzo gegeten. Met de caloriecheck kwam ik net onder de 1500 uit. Heb besloten dat dat in het weekend best n keertje mag. Vandaag kwam ik tot de 1100nogwat dus erg netjes weer. En dan zelfs 3 knakworstjes gehad tussen de middag. Ik had het vrijdag over de weegschaal gehad. Heb hem nu op een andere plek gezet(vrijdag ofzo) en daar staat hij erg stabiel. En als ik die mag geloven ben ik nu 67.1. Dat betekend 2,3 kilo eraf. Mijn begingewicht is gemeten bij de vervangende huisarts maar kwam op onze ook regelmatig voorbij. Ik denk dus dat ik m voorlopig op deze plek laat staan en eens zie wat hij daar doet. Ik ben woensdag jl begonnen met afvallen dus ik heb niet heel veel gemist. Nou, kom morgen wel weer teruglezen en reageren. Man zit te wachten op de bank met de herhaling van 'boer zoekt vrouw'. Fijne nacht voor iedereen en een goed begin van de nieuwe week.
@zustertje sam en ik doen nu peuterzwemmen, dat is vaanaf anderhalf jaar! ook erg leuk om te doen. sam heeft heerlijk liggen slapen na het zwemmen tot een uur of 4! daarna lekker tv gekeken. schoonvader+vriendin en vriend van mijn vriend kwamen hier gezellig eten. menu van vandaag: O: 2 beschuitjes 1xappelstroop 1xvruchtenhagel glas water kopje thee. T: kopje koffie. L: 3 boterhammen 1x gebakken ei 1xkaas 1xappelstroop kopje thee. T: 3 kopjes thee flesje water fruitsalade van appel, banaan en kiwi. A: broodje gezond cup a soup kip. T: 2 kopjes thee beschuitje jam en beschuitje met kaas. kwam op 1466 uit, maarja weekend dus iets meer... hoop dat er morgen weer wat vanaf is, vorige week maandag was het 71.6 mag toch hopen dat het nu minder is!
Hallo allemaal, Even geleden dat ik hier gereagreerd heb, het is momenteel druk hier ivm het regelen van dingen voor de bruiloft (ondertrouw, kaarten, ringen, bloemen) en de aankoop van een ander huis (we hebben afgelopen donderdag een bod neergelegd en hopen vandaag iets te horen). Lijnen gaat redelijk, vanochtend woog ik 75.7 kg, dus 500 gram eraf in een week. Ik moet weer even iets strenger doen (en sporten), dan gaat het wat sneller, maar ik zit weer bijna op mijn laagste gewicht van 75.1 kg van voor de feestdagen. IK reageer even niet op iedereen afzonderlijk, maar ik zie dat iedereen weer goed de draad heeft opgepakt na de feestdagen. Mooi! Werkse vandaag (thuis of uit)!
Goedemorgen meiden! Hier alles goed lekker geslapen en al even aan de poets geweest zit nu even te ontbijten. Vanmorgen was de weegschaal weer super lief weer 700 gram eraf!!! Vanaf woensdag is er al 3.2kg af!!!! Dat geeft zoveel energie om door te gaan Vandaag rommelen en poetsen in huis en vanavond werken... Ik kom straks weer even kijken hier
@Babbs Mijn eerste doel is ongeveer 19 kilo Heb nog even te gaan maar ik weet dat ik het kan ben voor mijn zwangerschap ook 28kilo afgevallen op deze manier
goeiemorgen! weegschaal stond vanmorgen op 70.5 dus 1.1 kilo er af in een week! netjes toch? gisteravond me wel weer in moeten houden maar dat is gelukt! menu: O: 2 crackers 1xsmeerkaas20+ 1xappelstroop glas water kopje thee. T: kopje koffie flesje water mandarijn. L: 2 boterhammen 1xkipfilet 1xkaas kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels sla en stukje vlees. T: kopje thee ?
Hallo dames, Hier een berichtje vanaf het werk. Ik ben door de verjaardagshapjes wel 500 gram aangekomen. Maar ach, even streng het is er zo weer af...hoop ik hih.
@Elsie Super goed! Drukke week voor de boeg of valt het mee? Peuterzwemmen ook erg leuk lijkt mij... @Wendy Valt toch mee 500 gram dat ben je zo weer kwijt! Nog leuke dingen gehad voor je verjaardag?
Zustertje: Jazeker, zelfs vandaag van collega's nog 2 etos bonnen en van mijn manager bodylotion en zeep. Verder een parfum, make-up, kaarsen, bonnen en geld.....Ik ben dus lekker verwend hihi. Menu: O: 1 plak ontbijtkoek met boter, halve cracotte met zoet, glas magere melk T: wiener melange, stroopwafel L: kom kippensoep met croutons T: banaan, A: mozzarella pizza
Hey meiden. Vanmorgen uit de slaapdienst gekomen, alvast boodschapjes gedaan, de meiden opgehaald, wasmachine draait weer, keuken gesopt en de koelkasten. Zometeen lunchen en dan Esmee naar de peuterspeelzaal brengen. Dan is het bedtijd voor Maureen en moet ik even wat dingen uitwerken voor mijn werk. Heb een goed weekeinde gehad, maar vanmorgen nie kunnen wegen op het werk. @Zustertje, ach, ik vind 1 avond in de week lekkere dingen ook niet zo erg hoor. Ik doe het door de weeks nooit. Bij mij is het probleem dat ik het altijd het hele weekeinde deed. Nu heb ik alleen zaterdagavond wat exra lekkere dingen genomen en verder niet. De weegschaal blijft zakken en dan ben ik ook happy. Maar goed, vaker dan 1 avond is niet de bedoeling hoor . @Wendy, jij hebt ook een leuk weekeinde gehad zo te lezen. En goed verwend . Mijn menu vandaag: O: 2 boterhammen met schuddebuikjes, glaasje melk. T: 2 plakjes ontbijtkoek, thee. L: 2 boterhammen met 30+ kaas, kop tomatensoep. T: koffie en een peer. A: stamppot rauwe andijvie met magere spekjes erdoor en magere rookworst. T: kom aardbeienyoghurt ( magere ). Ik ga snel weer aan de slag!!!
@Butterfly Super dat de weegschaal toch zakt! Hier ook gelukkig. Ik zit Nina brood te geven daarna ga ik mijn eigen lunch maken 3 meergranen boterhammen met gebakken champignons en paar plakjes schouderham.
@zustertje drukke week heb ik niet echt, vanmorgen vriendin op visite gehad, morgen heel misschien naar mijn oma toe woensdag weer zwemmen en donderdag komen er wat meiden met kinderen hier, verder nog geen plannen! sam ligt lekker te slapen dus ff broodje eten en relaxen, straks even brood halen nog en gelijk even rondje wandelen