Zo hehe, eindelijk zitten..... Jullie de dag nog goed doorgekomen? Ik ga binnenkort weer zingen hihi. Een collega van mij is 1 mei 40 jaar in dienst en krijgt van de zaak een grote borrel en hij vroeg mij of ik voor hem dan een liedje wilde zingen. Ik mijn collega bandmaatjes gesproken en we gaan na 1,5 jaar weer een paar liedjes instuderen. Leuk, ik heb er zin in! Menu is iets veranderd: O: beschuitje met choco/crunch balletjes, glas magere melk T: wiener melange, geen tussendoortje L: ham/kaas croissantje T: banaan, 3 dropjes A: spaghetti bolognese Ik kijk even op hoeveel calorien ik kom en misschien neem ik dan nog wat zoute popcorn.
@ Wendy: Leuk! En spannend! Hier vanavond mijn avondeten maar laten zitten... heb nu nog geen honger. Ben nog gaan hardlopen nadien. Nu al spierpijn aangezien ik in geen 3 weken meer geweest was. Wel vol kunnen houden gelukkig. Was bang dat van mijn conditie ook niet veel meer over was, maar dat viel dus mee gelukkig. Zo maar eens even douchen en dan wachten op het telefoontje van roland dat hij (hopelijk) veilig in Noorwegen geland is.
Goedemorgen meiden. Gister een fijne dienst gewerkt. Esmee was aan het spoken vanacht, die is om 05.00 uur in ons bed in slaap gevallen. Dan slaap ik dus niet meer, dus besloot maar op te staan. Gisteren een strenge dag gehad. Ochtend, middag en avond tussendoortje was fruit. Bij thuiskomst een kommetje rijstepap gegeten. De weegschaal na een strenge dag: - 2 ons!! Tsja, er gaat in elk geval wat af he. Maar ik zou graag zien dat de kilo's eraf vliegen . @Zustertje, de ene dag tel ik de kcal wel en de andere dag niet. Ik heb geen tijd meer over om daar veel tijd in te steken. Ik weet wat gezond eten is, en wat mager is. Dus ik probeer deze balans zelf te vinden. Maar dat maakt het soms wel lastiger om te letten op wat je eet hoor. Maar net als jou zit ik er weer helemaal in. Lekkere dingen kan ik weer makkelijk afslaan en meer zin in gezond. Merk gewoon een groot verschil met hoe ik me nu voel, en hoe ik me voel wanneer ik eet wat ik wil. Nu voel ik me sterk, licht en zit lekker in mijn vel. Eet ik lekkers, dan voel ik ma machteloos, slap, zwak, en VET whahaha. Dit gevoel nu is me veel meer waard en ben veel gelukkiger. @Melanie, wat zonde meis, dat je de laatste restjes hebt opgesnoept. Maar goed, nu is het echt op!!!! Is Roland veilig aangekomen? Kan me voorstellen dat het niet al te leuk is weg te zijn als Rolans thuis komt. Maar ja.... als je daar alles op moet plannen . Hij redt het vast even zonder je. @Wendy, spannend, weer zingen. Maar je vind het leuk, en doet het graag. Lekker weer oppakken . @Mamarianne, dus werk gevonden? Super!!! Fijn dat de kinderen het goed doen op school. En ook fijn dat de eerste dagen qua eten zijn goed gegaan. Om 11.30 functioneringsgesprek op het werk, daarna vergadering . De kinderen gaan even naar de kinderopvang dus. Zometeen even wat was wegwerken, de meiden uit bed halen, die zullen langzaam aan wel wakker worden. Moet wat dingen voorbereiden nog voor de vergadering. Wel weer wat te doen dus . Menu vandaag: O: 2 boterhammen met kiprollade, thee met een schepje honing. T: peer en thee. L: 3 boterhammen met 1x smeerkaas balance, 1x smeerpathe. T: sultana hartig, thee en water. A: gebakken aardappeltjes met gewokte spruitjes, met spekjes en ui. T: ???
Joepie, weegschaal zei 60.8, dus -300 gram. Laagste vorige week was 60.9.... Butterlfy: Succes straks met je gesprek. Hier: Vandaag mijn vaste vrije dag dus lekker thuis met Dane een beetje keutelen. Moet was administratie doen, huishouddingetjes en koekjes bakken met Dane.
Ik zit nu sinds maandag op -1,7 eraf. Nou ja 'werk' hihi zo zie ik het niet maar ben er iig wel even uit op maandag en dinsdag doe ik 2 uurtjes schoonmaken in de tijd dat Jurre op de peuters zit..Krijg er 50 euro voor dus best wel lekker Mijn vriendin ging samenwonen in Bolsward dus wou ze stoppen omdat ze niet steeds van Bolsward naar Terherne wou rijden dus heeft ze mij aanbevolen bij haar en zo is de bal gaan rollen...Alleen vriendin kwam daar op woensdag altijd en dan 4 uurtjes maar dat lukt mij gewoon niet want wat ik dan verdien ben ik kwijt aan de opvang dus schoot niet op dus daarom de maandag en dinsdag voorgesteld en tot nu toe gaat het goed en bevalt het haar denk ik ook wel want ze was bang dat het niet zo zou zijn........
Goedemorgen meiden! Na 1 week 4.1kkg lichter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beetje rare nacht gehad we hadden het veel te warm en rond 05.00 werd Nina wakker... Combi van dorst en nog 2 tandjes die doorkomen.. Gelukkig daarna geslapen tot 09.00 (mijn man moest er wel om 07.00 uit) Boven al bezig geweest en nu even gtst terug kijken en ondertussen computeren. Zo nog even beneden wat dingen doen en dan ben ik lekker klaar voor vandaag... Vanmiddag komt mijn vriendin met haar 2 kindjes gezellig kletsen. @Melanie Is Roland veilig aangekomen gisteren? Je kunt het hoor die dagen gezond eten als is het wel moeilijk! Maar wij helpen je... Super dat je nog hardgelopen hebt. @Wendy VET zingen voor een grote groep mensen.. Weet je al wat je gaat zingen? En een lieve weegschaal fijn! Moet je werken vandaag of ben je lekker thuis met je mannetje? @Butterfly Super weer een paar ons eraf zeker in combi met je medicatie. Ik hou het liever wel bij op caloriechecker anders neem ik zelf echt teveel En dan heb ik geen lieve weegschaal. Onze ''wekker'' ging ook om 05.00 gelukkig daarna nog wel kunnen slapen. Suc6 met je gesprek en vergadering maar dat komt helemaal goed!! @MamaRianne Jij ook al weer bijna 2 kg lichter echt super goed! Valt het mee SB? Lekker dat je wat aan het werk bent! Hoe oud zijn jou jongens nu? @Kaatje lekker 3 dagen werken! Kun je het goed volhouden? Elin groeit lekker! Ze is al weer een half jaar denk ik of niet? Vind ze groente/fruit lekker? Nina vertikt het om verse groente te eten echt heel vaag die wil alleen potjes en ik vind dat zo jammer! Heb al allerlei leuke recepten geprobeerd maar helpt niet haha. Ik kom straks weer meiden!
Ja is op zich goed vol te houden,had ik niet gedacht. Maar heb maandag en gister wel echt hongergevoel gehad hoor,ik probeer dan ook wel weer om de 2,5 uur te eten indien mogelijk,savonds voor het diner zit er wel wat meer tussen....Ik heb vandaag ook weer een turboslim genomen en merk wel dat dat meer mijn honger gevoel weg neemt dus daar maar even mee door gaan.. Lukas is nu 5 jaar en Jurre wordt in maart alweer 3.... Jij gaat ook lekker zo te lezen goed van je hoor ga zo lekker door
Heb Esmee alweer ziek. Die is de laatste weken steeds ziekjes. Na kerst is ze nog in de war. Heb de kinderopvang maar gebeld dat de kinderen niet komen, mijn moeder komt even een paar uurtjes oppassen. Ze heeft zo'n buikpijn en wil niets eten. Zielig hoor, maar goed!!! Maureen zit Esmee echt steeds te plagen, klimt bovenop haar. Dat is echt een monster hoor. Moet Maureen steeds bij haar zus weg halen. Net fruit gegeten met de meiden, al wilde Esmee niets. Schaal met stukjes appel, banaan en peer gemaakt. Ook vast de aardappels klaar gezet en geschilt, en de spruitjes klaar gemaakt. Nog even de stofzuiger erdoor en dan ben ik wel weer klaar. @Zustertje, ook al een vroege wekker hahaha . @Mamarianne, zo, bijna 2 kilo eraf meis. Dat is een fijn begin . Ik ben weg!!!
@Butterfly: Nog steeds aan de prednison lees ik, nog steeds zoveel last met je longen? Fijn dat het gezonde eten je goed doet! Geeft meer energie he... 2 ons is in ieder geval iets Jammer van je nachtrust, hoop dat Esmee zich snel weer beter voelt! Succes met je gesprek! @Melanie: ja dat kan alleen ik doen he Erg eigenlijk maar de bonbons zijn nu op @MR: niet toegeven aan de zoete trek he! Hartig is altijd beter (ook voor de tanden hihi) of pak mandarijntjes of ander zoet fruit! Super dat je werk hebt gevonden! Ook wel lekker om even uit huis weg te zijn denk ik. -1,7 whooooohoooo! gaat altijd vlot die eerste week he, maar ik hoop dat de trend doorzet @Zustertje: lekker een opgeruimd huis Ik ben nog steeds huismama, werk zoeken wil niet vlotten hier. Straks maar weer even wat sollicitaties schrijven wanneer Mini slaapt. @Wendy: leuk dat je gevraagd bent om te zingen! Hoe is het toen met je auditie gegaan trouwens? Heb wel meegekregen dat je auditie zou doen, maar de uitslag niet meer. -300gr! yay! @Hier: O: 2 mandarijntjes L: 3 boterhammen met ham/kaas T: 2 mandarijntjes A: chili con carne met veel groente! T: 2 mandarijntjes mandarijntjesdag vandaag
Mama Rianne: Zo hé, dat is een mooi resultaat. Zustertje: Ja, vandaag heerlijk thuis. Ik werk maandag, dinsdag en donderdag. Over de liedjes...we dachten 3 liedjes te doen en ik moest gelijk denken aan het nummer van Donna Summer "she works hard for de money" maar dan natuurlijk een beetje verbouwen naar "he worked hard for de money". En daarnaast misschien 2 liedjes uit ons oude repertoire. Butterlfy: Beterschap voor Esmee. De afgelopen 2 dagen moesten een paar collega's van mij ook weg om hun zieke kindjes op te halen. Uk: Auditie was in juni vorig jaar maar ik was helaas niet door. De juryleden waren wel heel enthousiast en ik zag er in mijn ooghoek eentje helemaal mee swingen. Maar ja, van de 10.000 mochten er maar 150 door dus je moet niet alleen talent hebben maar ook geluk. En dan nog heb ik kandidaten bij de tv auditie gezien waarvan ik dacht "kom op zeg, dat kan ik veel beter". Verder stond het zingen daarna op een laag pitje i.v.m. een flauwvalaanval met shaken ogen tollen etc en ziekenhuisonderzoeken daarna......en nu natuurlijk druk bezig met de bruiloft!! Hier: Ik ga ff boterhammetjes voor ons smeren en daarna misschien een lekker tukje meedoen met Dane, als ie wil.
haha zal de trend proberen door te zetten..Echt iets zoets hebben we niet wel hartige dingen. En ik weet dat het straks wel wat langzamer zal gaan met de kilo's we zullen zien wat voor effect sonja heeft
hoi meiden, gister een slechte dag qwa eten gehad, wel een stuk gewandeld met sam en mijn moeder. vandaag gaat het weer goed gelukkig, vanmorgen lekker gezwommen met sam en mijn zusje was ook mee. daarna naar een vriendin geweest en nu thuis, sam ligt in bed en ik ff broodje eten en ga daarna ook even liggen denk ik. @butterfly beterschap voor esmee! menu: O: 1 boterham met smeerkaas20+ 1 appel glas water kopje thee. T: kopje koffie, kopje thee en stukje ontbijtkoek. L: 3 boterhammen 1xkipfilet 1xappelstroop 1xvruchtenhagel kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels doperwten/worteltjes en 3 visticks. T: kopje thee fruit denk ik.
Heb ergens het oude lijstje bekeken om te zien waarmee ik begon, waar ik stond (sep 2010 dus) en wat mijn streef ook alweer was... Wendy 63.5 62.2 60 Afgevallen: 1.3 kilo Zou nu dan -2.7 zijn (voor mijn zwangerschap woog ik 65.6). En ik moet zeggen dat ik mijn doel alweer opgeschoven heb naar 58 kilo hihi.....2.7 vind ik niet veel maar ja, ik weet ook dat ik niet heel zwaar was dus dan val je ook niet heel snel af.
Hallo dames, Ik ben weer een beetje onder de levende. Vanaf zaterdag ontzettende veel last gehad van mijn maag en darmen. In totaal vanaf zaterdag volgens mij niet meer dan 300 ckal gegeten. Had ook echt geen honger en alles kwam weer versneld naar buiten. Enig voordeel: het heeft me wel weer 2 kilo gescheeld. Vanaf vandaag weer een beetje op de been, ook weer gaan hardlopen, dus vanaf morgen ga ik weer verder met letten op wat ik eet.
Dag dames. Ik ben weer thuis. Nog even een bloemetje voor mijn moeder gehaald. Die moest al haar afspraken verzetten om op te passen. De meiden slapen nog eventjes. Ga Maureen zo wakker maken denk ik. Mijn gesprek ging goed, leidinggevende ziet een positieve ontwikkeling m.b.t de studie en werk. We hebben een fijn gesprek gehad waarin ik veel kwijt over mijn gevoelens. Ik zou vanmiddag een pakje sultana eten maar had er helemaal geen zin in. Heb het niet genomen, maar net een bakje magere aardbeienyoghurt op. Goed he . En veel water gedronken. Zometeen koken. En dan na het eten even boodschappen doen, en vanavond nog en vergadering van de oudercommissie waarin ik voorzitter ben . Moet zeggen: heb geen zin!!!!! Maar ja, heb mezelf aangemeld hiervoor. @Uk, ja mijn longen rommelen nog steeds. Wel longfoto's laten maken omdat ik me zorgen maakte, maar het is het slijmvlies wat snel irriteert en ernstig astma veroorzaakt . Daarom blijf ik tijdelijk op een kleine dosering tot er een nieuwe medicijn op de markt komt. We hebben alles al geprobeerd. Prednison is het enige wat positief effect oplevert.
Goedemiddag meiden! Wat een donker weertje zo alle kaarsjes maar eens aandoen. Nina ligt al te slapen vanaf 13.30 doet ze anders nooit wel jammer want haar vriendinnetje was hier vanmiddag op visite. Net na het eten was ik nog even naar de groenteboer geweest echt super veel gekocht en ik was maar 7 euro kwijt! mijn menu voor vandaag o 2 meergranen beschuiten 20 gram filet t niks laat ontbeten l 3 meergranen boterhammen 25 gram kipfilet 15 gram filet 100 gram komkommer t 150 gram wortels d 150 gram noedels met een prutje van spitskool,courget,ui,champignons,knoflook, 1 roerei 50 gram schouderham Totaal van 1051 @Kelly Hoi leuk dat je hier ook mee schrijft ik ken je nog niet maar dat komt vanzelf! Wil je veel afvallen? @Elsie Vandaag weer goed gestart wil je nog veel afvallen? Jij bent in elk geval lekker sportief bezig geweest! @Wendy Super hoor dat je het zo goed volhoud! de kilo's lijken misschien niet veel maar het gaat veel moeilijker als je minder zwaar bent! Genoten van je vrije dag? Nog even lekker kunnen slapen? @Uk Zijn de mandarijnen nog zuur of niet? Ik hou niet van zoete mandarijnen Werk zoeken is volgens mij overal een probleem! Verveel je je niet thuis? @Butterfly Super lief dat je ma op wilde passen! Fijn gesprek gehad dus doet een mens goed! Moet je hierna nog 1 jaar naar school of niet?
Mandarijnen zuur? nee ze zijn juist lekker zoet (clementines), tenminste dat kistje wat ik gister bij de aldi heb gehaald. is al voor 1/4 leeg Maar als je van zure houdt, moet je die niet kopen. Hoewel ze niet mierzoet zijn trouwens... reageer straks meer. eerst chili/rijst maken
Hoi Zo kon er slecht uit komen vanochtend. Gister film gekeken dus lagen pas rond 23.00 uur. Kon er twee keer uit voor een voeding dus de wekker bleef maar snoozen vanochtend. Was weer haasten dus. Wel een goede dag gehad qua eten 07.00: 2 bruin brood met gestampte muisjes, beker melk,water 09.30: 1 banaan, koffie, water 12.00: 2 bruin brood met kaas en boterhamworst, thee,water 14.00: 1 appel, koffie, water 16.30: 2 liga continue 18.00: 1/2 kopje tomatensoep ( vond hem niet zo lekker ), broodje kaas 20.30: schaaltje magere yoghurt Wendy, leuk weer zingen ! Melanie, was de spierpijn nog te doen vanochtend ? Butterfly,vroeg dag dus.Hoe ging je functioneringsgesprek ? Goed dus. Mooi Mama Rianne, lekker toch zo'n bijverdienste Zustertje, wauw 4 kilo in een week ? Hoe doe je dat ? Ja Elin is volgende week alweer een half jaar. Tijd vliegt. Groeit nu qua shirtjes uit maatje 62 haha. Klein ukje. Elin vind groente en fruit heerlijk. Van fruit alles wat ik maak, en van groente zijn vooral worteltjes favoriet. Zij eet gelukkig alles. Maak alles vers en vries het dan in Kelly, he bah ook ziek.Heerst echt heel erg he. Nu hopelijk weer wat opgeknapt
Goedemorgen meiden! Weegschaal gaf weer -200 gram aan had niks verwacht want het avondeten was erg veel zout! Vandaag maar weinig zout gebruiken. Ik ben vrij vandaag maar moet nog even een uurtje naar het werk voor een vakantie bespreking ben benieuwd hoe dat gaat eindigen Nina gaat naar mijn ouders ze is alleen weer erg verkouden en ligt nu al weer in bed was er pas rond 08.45 uit dus ze is echt niet lekker. Morgen ochtend moet ik nog even werken en daarna ga ik met mijn zusje (en als Nina weer wat lekkerder is) winkelen in Breda. Anders blijft Nina bij mijn ouders dat is wel fijn. @Melanie hoe is je dag gisteren gegaan? Is het erg koud in Noorwegen of niet? @Kaatje Mooi menu! Heerlijk dat Elin zo een fijn meisje is kun je extra lang genieten van alle kleertjes. Nina zat heel kort in 62, 68 heeft ze wel lang aangehad. @Uk was je Chili en rijst lekker? Wij eten het altijd zonder rijst kende dat eerst nooit haha Ik ga nu even Help mijn kind is te dik kijken...