10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Jeetje, wat een hoop kwakkelende kindjes...sterkte allemaal. Dane begon gisteren ook weer met zijn periodieke nachthoest hih maar gelukkig heeft het niet doorgezet.

Hier: weegschaal was vanmorgen + 200 gram maar heb gister dan ook pizza gegeten. En zo gaat het bij mij altijd....wat eraf, klein beetje erbij, dan weer net iets meer eraf. Hebben jullie dat ook?

Maar vandaag wordt wel weer een goede dag denk ik want ik zit op mijn werk en vanavond een gezonde prak op het menu....

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Yeeeee, hier een lieve weegschaal.
    Maar na gisteren mocht dat ook wel - 500 gram :D.
    Vandaag nog gemtoiveerder dan anders dus.

Esmee is naar de peuterspeelzaal, die halen we straks weer op.
    Maureen en ik hebben boodschappen gedaan. Vind ze zo lekker, even mama voor zich alleen.

Morgen heb ik een culturele dag op school, we gaan workshops doen etc. Maar voor de lunch nemen we allemaal iets mee, uiteraard iets cultureels. Ik ga een turkse aardappelsalade maken. Dus lekker crea in de keuken vanmiddag. Vind Esmee ook leuk.
    Vanavond eten we ook een nieuw receptje.

Macaroni met een mengsel van tomaat, courgette, knoflook, prei en tonijn :). Het heet: Macaroni grande met tonijn. Ik ben benieuwd.

Mijn dagmenu:
    O: 1 volkoren beschuit met balans smeerkaas, glas melk.
    T: ontbijtkoek met boter, kopje senseo.
    L: 2 geroosterde boterhammen met gebakken champigons en ham ( idee van zustertje ;) ), kopje cup a soup tomaat.
    T: fruitsalade ( mandarijntjes, appel, en banaan )
    A: macaroni grande met tonijn dus.
    T: fruit of sultana, weet nog niet.

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Butterfly wat goed en wat een lekker gevoel moet dat geven :) you go girl!!

Wendy komt goed morgen is het er vast weer af???

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier een erg drukke dag gehad wel goed aan mijn menu gehouden.
    Morgen weer een drukke dag kom pas in de avond online.

Fijne avond allemaal en hopelijk lieve weegschalen

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo dames,wat en rust hier.
    Hier weer aan de lijn gehouden vandaag.
    Gaat echt goed zeg... verbaas me over mijn doorzettingsvermogen ineens. Vaak denk ik het einde van de week.... de hele week streng gedaan, nu mag ik wel wat lekkers. Maar dat wil ik helemaal niet.
    Zit nu aan een kopje senseo.
    Neem straks denk ik nog ee kopje en dan een sultana.
    Vanmiddag een schaal fruit gemaakt met Esmee. Stukjes mandarijn, peer, en banaan! En jeetje, de schaal was zo leeg. De meiden zijn dol op fruit.

Ik moet aan de studie!!!
    Over twee weken moet weer alles ingeleverd zijn.
    We werken met modulen!! Tweede moduul zit er bijna op.

@Zustertje, herinner me je vraag weer, of ik hierna nog 1 jaar moet. Euh.. na dit jaar nog 3 jaar ;). De SPH duurt 4 jaar!!!

@Mamarianne, dat geeft een heel fijn gevoel inderdaad. En dat geeft juist bij mij weer motivatie om door te zetten. Hoe gaat het bij jou vandaag? Kun je je wat aan Sonja houden??

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weekend ! :D
    Weegschaal was vanochtend gelijk.Jammer ! Mijn menu voor vandaag :

07.00: 2 bruin brood, gestampte muisjes, beker hero fruitdrank
    09.30: paar druiven, snijkoek, koffie, water
    12.00: 3 bruin brood. kipfilet, gest muisjes, thee, water
    14.00: klein appeltje, 1 lu time out, koffie,water
    16.00: 1 lu time out
    18.15: aardappel vierkantjes, sla (zelf gemaakt), 1/2 fishcuisine
    21.00: paar paprika chipjes

Zustertje, lief zo'n weegschaal. Ahh en Nina verkouden.
    Ja we doen zeker lang met de kleertjes. Zag nu dat een paar shirtjes te kort werden,maar broeken verzuipt ze nog in

Wendy,hier ook er op en er af hoor

Butterfly,wauw lekker zeg -500.Veel plezier morgen op school

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo ik zit.

Net voor het eerst Dane naar bed gebracht, kusje gegeven en gelijk naar beneden (met een smoes dat ik mijn kopje thee ging drinken en daarna bij hem kwam en even praten via het trapgat ha). Normaal moesten we bij hem blijven tot hij in slaap viel...en volgens mij is hij nu in slaap gevallen.....zou het dan eindelijk na 2,5 jaar????

Ook vanavond nog 20 min op de crosstrainer geweest en lekker uitgebreid gedouched. En nu dus aan een heerlijk kopje caramel thee, vanmiddag in mijn pauze gehaald bij zo'n schattig theewinkeltje.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Brakke nacht.Elin kwam 00.30 en 04.00. Levi was om 01.00 zijn sinterklaasmuts kwijt ( droom ) en dacht dat om 06.45 de dag wel begon.
    Net even gebeld voor kinderbijslag.Dacht dat dat van Levi nog niet gestord was ( Ferry had achteraf gewoon niet goed gekeken... ) maar Elin stond daar dus nog helemaal niet in het systeem.Krijgen haar kinderbijslag nu volgende maand
    Ondanks de chipjes was er wel een hele ons af haha

Wendy, en viel hij gelijk in slaap ?

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Ja, ik ging na mijn berichtje even kijken want zijn nachtlampje lag nog aan in zijn bed en hij lag heerlijk te slapen. Hij werd wel weer rond 3.00 uur wakker maar dat gebeurt iedere nacht en soms al om 23.00 uur dus ik vond het een goede nacht hihi.

Weegschaal: Ben niet blij! Was +100 gram terwijl ik gister een net menu had en zelfs 20 minuten op de crosstrainer ben geweest. Ik ben wel vandaag gestart met de Stacker supplementen, 1 pil per dag voorlopig anders ga ik stuiteren hihi. Ik heb tot 30 maart om wat af te vallen want daarna kan het niet meer i.v.m. mijn jurk....

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

ff druk gehad, en geen tijd om te schrijven hier, opzich lukt het best om gezond te eten, af en toe moet ik me echt inhouden! vanmorgen lekker gewandeld met sam en net ook even naar de brievenbus gelopen. sam is bij mijn schoonmoeder vanmiddag, even rust dus:D al ben ik erg blij altijd als ie er weer is.

menu:
    O: 2 beschuitjes 1xsmeerkaas 1xvruchtenhagel kopje thee glas water.
    T: kopje koffie flesje water 1mandarijn en 1kiwi.
    L: 2 boterhammen 1xpate 1xsmeerkaas&komkommer 2 kopjes thee.
    T: kopje thee flesje water banaan.
    A: patat.
    T: kopje thee komkommerschijfjes.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, lange dag gehad.
    We hadden een internationale dag op school.
    Komt ook omdat de school waar ik op zit internationaal is, ik heb de mogelijkheid om dus naar het buitenland te gaan voor uitwisselingen met andere studenten. Maar ook bijvoorbeeld 10 weken naar Afrika. Lijkt me zooooooo geweldig en droom er al jaren van, maar ik heb nu kinderen en kan ik mijn gezin gewoon nu niet zo lang alleen laten. Dat voelt zo niet goed. Misschien in de toekomst, als de kinderen volwassen zijn.

Erg leuk en boeiend was het wel. We hebben vanmiddag workshops gedaan. Ik heb me opgegeven voor een uurtje buikdansen. Dus lekker een uur flink bewogen. Wat ontzettend leuk om te doen zeg.
    Daarnaast nog een workshop over communiceren met Afrika.

De lunch was lekker en gezond. Multi cultureel, dus couscous, bonen salade, stukje quiche? Of hoe je dat ook schrijft??

Vanmorgen -100 gram.
    Het is tenminste weer iets.
    Verder vandaag een goed menu gehad, vanavond wel friet gegeten. Ik had frideale frietjes ( met minder vet ) maar gezonder is het vast niet ;). En had geen gewone mayo maar yoghurtmayonaise.
    En 2 kaassoufle's :). Vanavond mag ik dus niets meer, eventueel fruit of komkommer met een tomaatje.

Ik moet weer aan de studie.
    Harrold gaat naar de bios met zijn broers.
    Een mannenfilm... dus kan ik mooi flink bezig thuis.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Gister ging mijn lichtje al om 21.45 uit. Elin kwam 00.30 en 04.00.
    Nog een lieve weegschaal ook ondanks gister. Gelunchd met pannenkoek ( uit restaurant ) savonds dürüm gegeten en ook nog een schaaltje chips.Weegschaal was gelijk

Butterlfy,zou idd super zijn om zo'n periode naar het buitenland te gaan,maar zou dat zelf ook niet doen met kinderen.

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden

Hier druk druk met allemaal leuke dingen... Gisteren mogen zondigen toen ik ging winkelen met mijn zusje en Nina maar de weegschaal gaf vanmorgen -5kg aan ben blij want vrijdag morgen was er niets af het gekke is ook dat ik ineens ongesteld ben terwijl mijn pilstrip nog niet aan het einde is.

Vandaag een beetje rommelen en aan het einde van de middag naar vrienden toe daar eten we ook maar ik neem mijn boterhammen mee en tussen de middag eten wij warm eten. Arnold eet gewoon mee met onze vrienden.

Ik kom morgen op iedereen reageren!

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Yep.....en die van mij is ook ziek. Begon weer met die kriebelhoest, gisteravond 4x overgegeven (eerste kotswas draait dus), vannacht aan het rillen en heel warm en als hij ging hoesten had ie echt zo'n blaf en die doen pijn dus iedere keer wakker en huilen. Vanochtend getempt en hij had 39,5 dus maar wel een zetpil gegeven. Mijn moeder komt zo want dan kan ik even naar het winkelcentrum wat spullen halen (vriendlief is met mijn vader vissen).

Weegschaal: Was wel lief! ondanks gisteravond patat met frikandel een kaassoufle. Ik sta weer op mijn laagste 60,8.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, idd wel raar dat je opeens ongi wordt terwijl je nog in je strip zit :(

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    He dames.

Net een eind gewandeld met z'n viertjes, even wat boodschapjes gedaan. Loempiaatje gegeten ;).

Vanmorgen ook al de toiletten de badkamer schoongemaakt.
    Gezogen en gedweild. Heerlijk schoon dus weer.
    Zometeen eerst de lunch maken en dan wat was wegwerken, en de douchecabine nog even soppen.

De weegschaal was niet lief, en dat verbaasde me.
    Ik heb streng gedaan voor mijn gevoel, wel frietjes en 2 kaassoufle's op, maar verder in de avond niets meer gegeten. Overdag ook geen gekke dingen genomen. Tussendoortjes gewoon fruit. Er zat 7 ons bij :(. Terwijl ik gisteravond wel onder de 85 woog. Misschien deugt de weegschaal ook wel niet helemaal meer. Ik zal de batterijen eens verwisselen ;), en ander een nieuwe kopen :).

Menu vandaag:
    O: 2 volkoren crackers met 1x smeerpathe, en 1x smeerkaas balance, kop thee.
    T: slimpi limonade en 1 loempia met zoetzure saus.
    L: tosti van 2 boterhammen met 1 plak 30+ kaas, ham, plakjes champignons en ui, kopje kippensoep.
    T: fruitsalade.
    A: 2 of 3 appelpannenkoeken met een beetje stroop :).
    T: als hapje vanavond maak ik tzatziki saus met een paar stukjes stokbrood en komkommer :).

Lijkt me redelijk voor een zaterdag :(.

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hmmm allemaal zieke kindjes hier? Beterschap!

@Butterfly: wat fijn dat de studie je goed bevalt! Is het goed te doen in combi met werk?

@MR: hopelijk nog meer onsjes eraf?

@Hier: 1,2kg eraf sinds maandag, maar dat komt vast door de vochtpilletjes die ik nu neem. ik blijf ze stug doorslikken, want mn vocht is nog lang niet weg. kan mn ringen nog niet om en mn vingers doen soms gewoon pijn :(

Menuutje vandaag:
    O: - (was laat)
    T: - (idem)
    L: 2 rijstwafels met kaas
    T: appel, banaan
    A: stukje zalm uit de oven, worteltjes, gekookte aardappeltjes
    T: koekje bij de thee vanavond ;)
    ok zuivel mist, misschien nog een glas melk vanavond. komt doordat ik het ontbijt heb overgeslagen omdat ik laaaaaaang heb uitgeslapen. heerlijk wanneer je vent 's ochtends een flesje maakt en de kleine daarna lekker weer in slaap sukkelt :)
    dat mag manlief wel elke ochtend doen! en Mini ook trouwens...

Nog plannen voor het weekend?

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja ja ;) whoehoe haha

Gister geen tijd gehad om hier te zitten en zit veel via mijn mobiel eigenlijk op internet maar ik weet zo mijn wachtwoord niet van hier ;) dus misschien die veranderen dan kan ik evt via mijn tel uppen :p

Gister stond ik op 2,7 eraf en ook nog ongi dus valt op zich mee deed me goed,verder kan ik me er goed aan houden en dat is wel prettig al blijft de lekkere zin er wel. Misschien vanmiddag met mate even genieten van iets.....

Morgen een eind wandelen voor ALS daar lopen wij 30 Juni voor de afsluitdijk over ;) en ja das geen klein stukje he :D

Fijn weekend iedereen nog!

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

hier vanmorgen met mijn moeder, zusje en sam naar ballorig geweest! sam lekker gespeeld en zelf ook meegedaan natuurlijk haha! trampoline gesproken, denk dat sam dat ook leuk gaat vinden, misschien een trampoline voor zijn verjaardag voor in de tuin haha:D ook leuk voor mij:p:D

gisteravond me in kunnen houden te veel te gaan snoepen, heb 2 koekjes gegeten en daarna alleen nog wat stukje komkommer, niet gewogen want ben ongesteld.

menu:
    O: bakje yoghurt met museli kopje thee glas water.
    T: 2 kopjes koffie 1 sultana.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xappelstroop 1kiwi kopje thee flesje water.
    T: kopje thee flesje water appel.
    A: aardappels spruitjes en biefstuk.
    T: kopje thee ?

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bleh......iedere keer kots opruimen is wel goed voor de lijn want ik heb nergens trek in. Derder was draait. Dane heeft al 3 pyama's aangehad en nu 2e setje trui/jogging....Ik ga maar eens een glaasje drinken inschenken want zelfs dat schiet er bij in.

Deel Deze Pagina