@mamarianne ik heb geen idee... ik kom vandaag op een totaal van 1135, prima toch? net een heel stuk gelopen samen met sam
staat de groente enz er apart bij? of staat er alleen 225 gram macaroni? want dan is het denk ik inclusief
Nou ik ben thuis met een zieke Levi. Na de lunch belde het kdv dat Levi 38.5 had en niet lekker was. Sinds gisteravond is hij ook weer aan het hoesten en vroeg hij zelf om een puf ( puffer ). Ze zouden hem op bed leggen en kijken of hij daar van op knapte. 14.30 belde het kdv weer dat temp opgelopen was naar 39.2 en zijn ene wang ook helemaal rood en dik was. Morgen maar even naar de huisarts toe want hij loopt nu al een behoorlijke tijd met aanhoudende en terugkerende klachten : - veel/snel benauwd, zeker met verkoudheid - 2 luchtweginfecties in 2 maanden tijd - buikpijn - diaree/dunnere plakpoep - koud hebben. Wil dit keer dus dat ze vanuit de huisarts verder gaan kijken dat een beetje buik voelen en het op een griepje gooien. Hoop iig dat dit niet mijn baan gaat kosten.baas was nou niet bepaald blij dat ik WEER weg moest Gelukkig wel een goede nacht gehad ! Elin kwam netjes om 03.30 en toen moest ik haar om 07.00 wakker maken. Mijn menu van vandaag : Ontbijt : 2 bruin brood, pindakaas, glas limo ( melk was op ) Tussendoor : 1 appeltje, 1 snijkoek, koffie,water Lunch: 3 bruin brood, gestampte muisjes,pindakaas, thee,water Tussendoor :appeltje, koffie,water Avondeten : Hutspot en een halve kipburger Zustertje, ja eten was lekker gister ! Ja ging idd wel een beetje gelijk op.Ik weer werken en zij veel komen. Zal me wel missen overdag haha Lekker de wok ! Gelukkig is het er alweer af Wendy,hoe was het bij de HA ? Elsie,beterschap !
Nou ik ga ff naar de winkel en dan zie ik wel even wat ik erbij haal Beterschap voor Levi arm mannetje!
Hey meiden, @ Wendy: Arme Dane! Hoe is het nu met m? Wat zei de dokter? @ Butterfly: Goed dat je gisteren zelf broodjes gesmeerd had. Is een stuk gezonder dan de mac! @ Zustertje: Een keertje uit eten moet kunnen hoor. Super dat je het aangekomen gewicht al weer kwijt bent! @ Uk: Jij gaat lekker zeg @ Rianne: 225 gram (alleen) macaroni lijkt me erg veel. Ik denk dat het compleet is (incl saus). Als ik macaroni eet, neem ik meestal 150 gram macaroni, daar komt de saus dus nog bij. Staat er geen recept bij? @ Elsie: netjes hoor 1135 kcal. @ Kaatje: Ach Levi ook ziek. Beterschap!!! Balen dat het op het werk zon probleem is. Hopelijk kun je wel gewoon blijven werken! Hier de laatste dagen de weegschaal maar overgeslagen. Weeg van de week wel weer een keertje Vandaag de draad wel goed op kunnen pakken, alleen dadelijk gaan we een frietje halen. Das dan weer niet zo goed. Maar jammer dan Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 25 gram kipfilet 2 mandarijnen T: niks A: friet speciaal 1 satekroket Liefs
Nee ook geen recept dan staat er vaak wel een pag nummer achter! Heb er nu maar gewoon wat van gemaakt hihi
heb vlak voordat ik ging koken nog een mandarijntje genomen, verstandige keus dacht ik zo! morgenochtend even wegen, moet morgen ook naar de dietist, denk niet dat de kerstkilo's er al helemaal af zijn
Nou, Dane heeft roodvonk met ook nog eens keel en oorontsteking. Vandaag nog steeds hoge koorts en veel overgeven. Heb een antibioticakuur voor hem gekregen en als hij woensdag nog steeds koorts heeft of overgeeft moet ik direct terug. Hij is echt heel erg ziek dat arme mannetje.... Weeschaal: een kilo aangekomen gister. Maar het interesseert me even niet miet ik zeggen. Menu vandaag: O: schaaltje Kellogs K met magere melk T: tompouce, wiener melange L: zo'n bakje zuivelhoeve met creusli in dop T: banaan A: lasagne
Levi vroeg om half zes of hij naar bed mocht. Gelijk in slaap gevallen. Werd net overstuur wakker. Weer goed benauwd. Net wat pap op.Temp is nog 39.1 . Straks maar een poging doen tot zetpil. Morgen ga ik maar vloeibare pijnstillers halen, want zetpillen en tempen is echt drama bij hem. Wendy, ahh hoop dat de AB snel aan slaat biecht vanavond de weekboodschappen gedaan.zie ik een bus pringles met 35% korting. Meegenomen en met samen met Ferry opgegeten....
@Zustertje: 1.5 erbij en 1.6 eraf, mooi gedaan! @Elsie: ik doe met je mee, ploppende oren en loopneus, oh en gesprongen lippen en beginnende keelpijn. hoezeeeeeeee! @Wendy: gelukkig weet je nu wat het is. hopelijk slaat de ab aan! @Kaatje: hoe is het met Levi? Koorts al gezakt? Zou wat zijn, als je hierdoor je baan kwijt raakt. Jij kunt er toch niks aan doen? @MR: alleen macaroni met salade? ieuw... dat is dan ook een bom vol koolhydraten? lijkt me dat het wel met saus is of in ieder geval met groenten en bijv. philadelphia light roomkaas ofzo? @Melanie: fijn dat je de draad weer op hebt gepakt vandaag. lekker, frietje @Hier: sniff, snotter, bah.... de dag begon zo mooi met bevroren grasveldje en zonnetje! maar voel me nu vrij zweterig en grieperig. maar even aan de Cbruis en er morgen weer hard tegenaan Nu bedje opzoeken. Mn menuutje was niet om over naar huis te schrijven dus die bespaar ik jullie hahaha
Mogge. Best brakke nacht gehad. Levi werd om 23.30 gillend wakker. Weer benauwd dus voor een keer maar bij ons in bed genomen. Geen goed plan ! Lag steeds te rollen, viel dan half uit bed dus sliep maar half zodat ik hem in de gaten kon houden. Om 04.30 kwam Elin voor een voeding en toen vroeg hij zelf of hij weer in zijn eigen bed mocht. Graag ! 09.50 bij de HA. Svader wil niet oppassen morgen dus moet me straks gaan afmelden. Levi zijn koorts is gelukkig weer gezakt maar als het net als vorige maand gaat komt het straks wel weer opzetten. Weegschaal was trouwens wel lief. 74.6 ( -300 vanaf zondag ) Uk, beterschap
goeiemorgen! @kaatje beterschap voor levi! en succes bij de ha. hier ook nog ziek afspraak met de dietist maar afgezegd nu over 2 weken erheen, kan ik nog wel even mijn best doen om wat meer af te vallen. vanmorgen -200 gram op de weegschaal. menu: O: bakje yoghurt met museli glas water kopje thee. T: kopje thee 2 glazen water 2 mandarijnen. L: 2 boterhammen 1xham&tomaat 1xkaas kopje thee en glas optimel. T: kopje thee 2 glazen water sinaasappel. A: boerenkool. T: kopje thee glas water ? kom op een totaal van 1043 dus kan vanavond nog iets nemen.
Hallo dames, Kaatje: Ook beterschap voor Levi! Weegschaal: gelukkig -700 gram van de kilo die eraan was gekomen. Dane: Het gaat echt nog steeds niet goed. Vanochtend getempd en nog steeds koorts, de 5e dag al. Zijn ogen hangen op halfzeven en hij is heel slap. Ik voel me ook niet lekker en mijn luchtwegen doen nu ook zeer. Ik hoop niet dat ik die bacterie ook krijg met mijn astma. Ik zit nu wel op mijn werk maar voel me helemaal niet happy door de situatie thuis. Kan me niet concentreren. Net vrij gevraagd voor donderdag zodat ik bij Dane ben.
Wat een zieken hier... Beterschap.... Hier gelukkig een goede nacht gehad we waren pas rond 09.10 uit bed (Nina en ik) Vanmiddag naar mijn ouders om daar tot eind van de avond te blijven mijn zusje is vandaag 20 geworden. Weegschaal was weer lief -600 gram ik zit nu op -5kg nog 2 kilo en ik mag van mijn zelf naar de kapper @Wendy Vervelend dat Dane nog niet echt opknapt volgens mij moet de AB binnnen 24 uur verlichting geven. Hopelijk wordt jij ook niet ziek. Spuugt hij trouwens nog? @Elsie Haha jij hebt nog 2 weken extra goed geregeld al is de reden niet leuk. Goed joh -200 gram. @Kaatje Sterkte met Levi vervelend dat hij ook niet lekker is... Balen dat je schoonvader niet kan/wil oppassen morgen. @Uk Jij ook al aan het sukkelen... Ja het weer is echt heerlijk! Ik ga zo met Nina maar even naar dorp lopen. Haha je menu hoef je niet te delen hoor @Melanie Genoten van je frietje? Donderdag morgen ga ik met Nina even naar de HA ze heeft altijd best veel gespuugd en dat doet ze nog steeds ook komt haar maagje altijd veel op. En soms heeft ze er ook echt last van en ik ook Hopelijk heeft de HA er iets voor want dit is echt vervelend.