10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    He dames, ik zit op school.
    We hebben even niets te doen, balen zeg!!!
    Daar zitten mijn kinderen dus voor op de opvang ;).
    Ik zit te wachten op een ontwikkelingsgesprek met mijn tutor.

Nou ja, aansluitend vanmiddag een feestje van een collega die in de fut gaat. We moeten verkleed in hippie stijl, een collega van mij heeft twee pakken gehuurd. Heb ze niet gezien maar we gaan in dezelfde pakken. En jaja, pannekoeken buffet!! Het feestje is van 16.00 tot 19.00 uur. We hadden er al lol om, echt een kinderfeestje. Verkleed pannekoeken eten ;). Je wordt weer thuis gebracht ;).
    Whahaha.

Vanavond flim kijken met mijn zusje.
    De mannen gaan gamen.
    Zei al: hapjes, wortel en komkommer ;).

Gisteravond nog pringels gegeten en de weegschaal was 2 ons lichter :p. Mijn lichaam had dat vet dus even nodig :).

Nu brood mee, net al een peertje op, nog een appel mee.
    Sultana voor nodige trek!!! Komt goed vandaag.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, netjes -6 kilo ! O vervelend is dat he. Lig je lekker op tijd en dan kan je nog niet slapen.
    Net id kaart van kids op gehaald. Vanmiddag nog even wat boodschapjes maar verder geen drukke dingen.Jij ? Lekker aan het soppen dus ! Moet hier ook eigenlijk maar doe ik wel ff als Levi straks naar bed gaat

Butterfly,o dat is idd zonde van het opvanggeld als je daar zit te nixen

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly Wat een leuk idee voor het feestje geniet er maar van! En goed hoor weer wat gewicht eraf! Balen dat er niks te doen is vandaag zonde van je tijd.

@Kaatje Ja het is vervelend maar dan ben ik blij dat het niet midden in de nacht is :D
    Maar ik weet nu wel zeker dat het tanden zijn net had ze een flink vieze luier ben benieuwd hoelang het duurt voor hij door is.
    Huishouden is hier helemaal klaar erg fijn gewoon genieten van een vrije dag. Jij ook nog poetse vandaag!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen. Ging om 23.30 naar bed. Elin kwam net daar voor voor een voeding.Toen om 03.30 en 06.00 uur.
    Weegschaal was niet lief.Vandaag weer even opletten dus.

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Hier nog steeds erg benauwd met een vreselijke hoest. Slaap slecht door de medicijnen (hartkloppingen ofzo). Maar de weegschaal is wel lief 60.2. Met Dane gaat het ook stukken beter gelukkig. Vanmiddag hebben we een afspraak bij de taartendame voor onze bruidstaart.

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Fijn dat het met Dane weer wat beter gaat. Veel plezier vanmiddag. Hoop dat je er, ondanks dat je ziek bent, toch van kan genieten! Enne... nogmaals beterschap.

Zo, hier vandaag al heel wat gedaan. Mijn zwager komt zo onze oude koel/vries kast ophalen, die gaat namelijk naar mijn ouders. Vanmorgen dus alles in de nieuwe vriezer gedaan. Verder al druk geweest met de was en 1 keukenkastje opnieuw ingericht. Het paste er allemaal niet meer in. Net beneden alles gestofzuigd. Straks boven ook nog even doen...

Ik ben ook weer flink verkouden. Ik denk dat een collega mij aangestoken heeft. Die liep de hele week te burderen van het hoesten. Dat doe ik nu ook. Bah!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Fijn dat het weer beter gaat met Dane..

Hier sta ik nu op -3,5

Vanmorgen Wii gekocht dus we kunnen los ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Prima nacht gehad. Elin kwam 23.00-05.00-06.30.
    Hoorde Levi om 07.30 mammie roepen maar ben weer in slaap gevallen tot 08.45
    Weegschaal was niet lief. 75.3. Afgelopen week dus 400 gr. aangekomen ipv afgevallen

Wendy, gaat het al wat beter ?

Melanie,beterschap.Hier hoest ik ook sinds een paar dagen weer :(

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Met mij gaat het nog niet lekker. Heb het vreselijk benauwd, heb een rare stem van het slijm hoesten en heb hartkloppingen van de medicijnen waardoor ik ook niet kan slapen. Had wel verwacht dat er na 4 dagen ab en prednison verbetering in zou zitten. Het enige verschil is dat het hoesten iets minder zeer doet maar ik krijg nog steeds geen lucht. Zit te twijfelen om morgen wel te gaan werken.

Weegschaal: Gister taart geproefd en 's avonds patat met een snack dus ik was wel +500 gram maar nog steeds onder de 61. Ik sta op 60.7.

De bruidstaart is wel geregeld dus dat is een pluspunt hihi!

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Eindelijk even tijd om mee te kletsen.
    Er is gelukkig een kilo af, maar drink nog steeds veel te weinig.
    Collega was jarig en had zelf cheesecake gemaakt, dus daar heb ik ook een stukje van gehad. Gister wat chips gehad (terwijl ik daar totaal niks om geef) dus sloeg nergens op.
    Baal van mezelf dat ik het niet volledig weer op kan pakken zoals vorig jaar, toen ging het zo ontzettend goed.
    Baal er nog meer van dat ik het zover heb laten komen...

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Balen heeft geen zin... Die knop moet op. Het is nu eenmaal zo, en je kunt er niks aan veranderen. Je kunt de tijd niet terugdraaien. Het enige wat je kunt doen, is er voor de volle 100% voor gaan! Kom op, je kunt het!!!

@ Rianne: Mooi dat er 3,5 kg af is... Enne... WII ze! ;)

@ Wendy: Vervelend dat je je nog niet echt beter voelt. Misschien morgen even naar de huisarts bellen. Misschien kunnen ze iets tegen de benauwdheid voorschrijven?! Fijn dat de taart geregeld is.

Hier inmiddels ook echt ziek. Ik hoest de longen uit mijn lijf, ben snotverkouden, hoofdpijn, koorts en mijn hele lijf doet zeer. Heb totaal geen energie. Kwam vanmorgen onder de douche vandaag en ik heb eerst een tijdje moeten bijkomen voor ik de energie had om me aan te kleden... Bah! Gelukkig gaat het met een flinke dosis paracetamol en ibuprofen wel wat beter. De koorts is in ieder geval was gezakt.

Hier vanmorgen de proefdruk voor onze trouwkaart aangevraagd, en de kapster wat ideeen doorgestuurd voor mijn proefkapsel. Duurt nog even voor ik die heb. 27 maart namelijk... ben benieuwd! :D

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.

Weinig tijd voor jullie momenteel.
    Zit midden in mijn werkweekeinde, gister de hele dag gewerkt.
    Gisteravond film gekeken met Harrold, met komkommer, druiven en een beetje chips. Vanmorgen kraambezoek gehad, al is Maureen al 14 maanden ;). Verder vandaag de slaapdienst weer in.

Mijn zusje is vannacht bevallen, ben tante geworden van Nora!
    Dus we gaan straks even bij de baby kijken :D.

Drukke week voor de boeg!!!

Lijnen gaat goed, gezond eten wordt een gewoonte.
    Vrijdag bij de film met mijn zusje wortel en komkommer gegeten, gisteravond ook komkommer en druiven, en oke, wel wat chips.
    Maar het gaat lekker. De weegschaal sta ik even niet op.
    Dus spannenddddd :)

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje Nora!!!

14. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Hey dames, ik laat mn neus even zien voordat ik een drukke week in ga en jullie ga verwaarlozen ;)

@Wendy: fijn dat het met dane al stukken beter gaat, nu jij nog!
    @Melanie: lekker druk geweest gister. ook al verkouden/grieperig, getsie... beterschap!
    @MR: -3,5 yay! gaat goed! veel plezier met de wii!
    @Butterfly: haha zelfs na 14 maanden nog kraambezoek? Toch wel gezellig hoop ik. Gefeliciteerd met je nichtje!!!!

@Hier: goed dagje:
    O: grote appel
    L: boterham met kipkerrie
    T: kleine muffin
    A: macaroni met tomatensaus en groente
    T: schaaltje druiven

Morgen druk, dinsdag druk, woensdag druk, donderdag druk...
    Ik ben er vrijdag weer ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanavond spaghetti gegeten.Had nog wat over,dus neem dat morgen mee als lunch op het werk.En dan een appeltje er naast ofzo.

Wendy, als ik het zo lees zou ik morgen niet gaan werken,kans dat je het nog benauwder krijgt zodra je wat gaat doen

Melanie,beterschap

Butterfly,Gefeliciteerd met Nora ! Zo dat is idd erg laat voor kraamvisite ! Hoezo zo laat pas ?

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Melanie: Ook al zo aan het hoesten. het heerst ook enorm. Ik heb ook een proefkaart besteld. Ik weet al welke kaart en ik kan hem via de vader van mijn vriend zijn nichtje (snap je hem nog) bestellen. Hij werkt bij een drukkerij dus dat scheelt in de kosten. Maar ik wilde hem toch ook alvast even live in mijn handen hebben hihi.

Butterlfy: Gefeliciteerd!

Uk: zeg...zou jij het misschien druk hebben hahaha.

Kaatje: Je hebt gelijk hoor. Je gaat jezelf al snel voorbij. Ik heb mijn collega al een beetje laten weten dat ik morgen niet kom.

Hier: Ook nog eens aan de diarree....pppffff. Zal wel weer goed zijn voor de lijn haha. Ik ga nu lekker rusten want ik heb een drukke dag gehad. Mijn vriend is vanochtend met zijn broer en een vriend naar viswater wezen kijken dus was ik alleen met Dane, wat normaal is maar nu even zwaarder. En daarna zijn zijn broer en mijn schoonmoeder bij ons blijven eten.....

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Wendy: kan goed van de AB komen. Vooral water blijven drinken zodat je niet uitdroogt! Wel goed voor de kilootjes maar het zit er meestal vrij snel ook weer aan.
    Gaat het inmiddels al iets beter? Ik hoop voor je dat de kuur snel zijn werk doet.

Enne, ja kheb het druk whahahaha :p Hele weekend is opgegaan aan administratie en dingen voorbereiden voor de komende dagen. Ben toe aan weekend! ;)

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Kaatje: lekker spaghetti, wij gingen voor de macaroni. Ook nog genoeg over voor morgen dus dat scheelt weer koken.
    Lekker als lunch. Je kan het wel opwarmen daar? Koud lijkt me nl. helemaal niet lekker.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier was het de bedoeling dat ik een pan erwtensoep zou maken. Alleen daar dacht ik pas aan, op het moment dat ik wilde gaan eten... Dat ging dus niet werken aangezien dat zeker 2 uur duurt. We hebben dus maar een frietje gehaald. Was niet lekker, en heb nog niet eens de helft op. Vanavond alsnog de erwtensoep gemaakt. Kunnen we die morgen en overmorgen eten...

Ik hoop dat ik me morgen weer wat beter voel... want tot op heden is het echt bagger. We zullen zien...

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden...

Hier een druk maar leuk weekend gehad, Wel enorm slecht gegeten denk aan friet,pannenkoeken,chips,chocolade,broodjes knakworst maar de weegschaal gaf hetzelfde aan als zaterdag morgen :$
    Erg fijn maar had het absoluut niet verwacht. Nu er weer hard tegenaan heb er zin in.
    Mijn menu van vandaag:
    O
    2 meergranen beschuiten
    slankie
    t
    200 gram wortelen
    l
    3 meergranen boterhammen
    2xossenworst
    1x rauwe ham
    t
    2 kiwi's en later misschien nog wortelen (moeten op)
    d
    400 gram hutspot
    stukje rookworst

Voor de rest veel drinken!

Deel Deze Pagina