Goedemorgen meiden. Ben al lekker vroeg opgestaan, heb een en ander in de planning. Esmee gaat straks naar de peuterspeelzaal, ik moet nog wat dingetjes halen dus ga lekker even naar het centrum. Ons bed al verschoond, de bedjes van de kinderen zijn dadelijk ook aan de beurt. Gisteravond op kraambezoek geweest bij een vriendin. Wat weer een klein popje zeg . Als je dan je eigen kinderen al 'groot' hebt voelt dat heel gek. Toen ik kinderwens had en ik had een baby vast kriebelde het zooo erg. Nu hebben we iets van: het is goed zo, misschien na mijn studie, maar nu even niet. En toen ik mijn nichtje vast had, en nu het baby'tje van mijn vriendin, ik vind het leuk om even vast te houden..... maar de kriebels heb ik helemaal niet meer gehad. Ik ben juist blij dat Maureen 1 is . We krijgen onze vrijheid weer een beetje terug, je kunt weer meer dingen plannen. @Kaatje, dat je meer eten nodig hebt is logisch. Daar moet je vooral NIET van gaan balen. Je geeft ook nog borstvoeding, je hebt gewoon wat meer eten nodig nu. En omdat de nachten korter zijn verbruik je ook meer energie. Probeer daar echt NIET van te balen. Geniet er gewoon van, eet gewoon gezond, ga lekker veel wandelen... het komt wel goed. @Wendy, herkenbaar, ik vind het ook lastiger een heel menu te plannen als ik thuis ben. Ik moest het soms ter plekke kunnen beslissen wat ik wil weten omdat ik niet weet of ik zin heb in wat ik heb gepland. Waar is iedereen joh , heb ik eens wat meer tijd te forummen, zijn de anderen druk . Ik ga de boel opstarten hier. Maureen is inmiddels wakker hoor ik. Dan volgt Esmee ook.
goeiemorgen! het afvallen gaat niet zo snel hier, maar kan het zijn doordat ik nog pijnstilling neem voor mijn mond dat ik daardoor vocht vast houd? -100 gram op de weegschaal terwijl ik gister echt mijn best heb gedaan en gisteravond alleen een koekje heb genomen. vanmorgen op visiste bij een vriendin die ook een zoontje heeft iets jonger als sam. morgen gaat de hechting in zijn sam zijn hoofd eruit. menu: O: 1 boterham met vruchtenhagel appel 2 glazen water kopje thee. T: kopje thee. L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1xham&tomaat kopje thee. T: kopje thee water fruit. A: aardappels sperziebonen rundersaucijsje. T: kopje thee?
@Elsie, beter iets dan helemaal niets toch?? Komt wel goed. Fijn dat de hechting er weer uit mag. @Mamarianne, goed zeg!!!! Het gaat dus goed, het bakkeren? Hier, jeetje, er is gewoon een bom ontploft in de woonkamer. Is da bij jullie ook altijd zo? Hier halen de kinderen echt alles overhoop, in een seconde. En opruimen, ho maar!!!! Het is hier echt even bende zeg. Vanavond met twee clienten naar Ikea, geen dienstijd, ga gewoon extra heen. Dit is in een dienst lastig te plannen. Mijn menu: O: creusli met een glas melk. T: ontbijtkoek met thee. L: 2 knackebrods met kipkerrie, portie poffertjes. T: peer, paar stukjes ananas, water. A: gebakken aardappelen, boontjes en een krokante kipburger. T: ??? Tussen de middag poffertjes gebakken met Esmee. Was wel erg lekker hihihih. Ik ga was opvouwen en puin ruimen hier MET de kinderen . Weet niet of ik vanavond nog online kom, ben vast laat thuis en morgen weer naar school... dan lekker weekeinde .
Hey. Wat een brakke nacht zeg. Elin had om 22.30 een fles.werd 23.30 gillend wakker. Krampen denk van mijn avondeten. 03.00 voeding en 04.30 werd ze weer wakker.Helemaal doorgelekt met plas. Tijdens het omkleden werd Levi wakker met de medeling dat hij niet meer hoefde te slapen.Heb gezegt dat ik even Elin ging aankleden en dan terug zou komen.Liet zijn deur open,en toen ik terug kwam was Levi weg. Was dus in ons bed gekropen.Helaas ligt hij dus totaal niet stil en begon hij ook nog eens te fluisteren.De dag begon hier dus vroeg. Op het werk 6 uur stil gestaan om te stekken.Vermoeiend ! maar nu weer lekker weekend ! Ferry voelt weer een keelontsteking opkomen.Hoop toch echt dat die niet door zet. weegschaal was trouwens wel lief. -500gram. Stond nu op 75 Butterfly,wauw wat ben je weer actief op de vroege ochtend.
Hey meiden, Sorry... ik verwaarloos jullie! Hier gaat het goed! Druk op het werk, en naast het werk druk met allerlei regeldingen voor de bruiloft... Kom snel weer kletsen! xxx
@butterfly hier ook altijd alsof er een bom ontploft is, als Sam s'middags slaapt ruim ik een beetje op en dan pas weer s'avonds als hij weer gaat slapen. Vanmorgen naar een vriendin geweest en samen naar de action, heb een leuke schaal met kaarsen erop gekocht!
Waar zijn jullie??? Vandaag weer begonnen met de stacker suplementen. En vandaag al 2x naar de wc geweest voor een grote boodschap. Dat had ik al 3 dagen niet gedaan, dus dat scheelt ook hihih. Menu vandaag: O: 1 beschuitje gestampte muisjes, kop thee met honing T: wiener melange, hapje bueno van Dane L: 2 bleubent bolletjes met gebakken ei, water T: kop thee, zo'n fruitshotje uit een flesje A: Sushi!!!! Ga ik weer lekker zelf maken! Met zalm, tonijn, komkommer en avocado en met een glaasje rosé prosecco
Waar is iedereen??? Het wordt hier nu wel heel rustig. Hier alles goed. Afgelopen twee dagen wel opgelet met eten, maar ook wel wat lekkere dingen gehad. Donderdag poffertjes gebakken met Esmee, gistermiddag 4 bokkenpootjes, en we hadden ook nog pringels gehad gisteravond. MAAR... ik ben niet aangekomen en sta nog steeds op 85.6 kilo. Dat is wel fijn . Vandaag even wat strenger, alhoewel, we gaan gourmetten vanavond, we hebben mijn ouders uitgenodigd te komen eten. Ik krijg veel reacties over dat ik ben afgevallen, vriendin van mij zei het meteen van de week. Vooral mijn benen schijnen slank te worden. Zelf zie ik het minder. Clienten op het werk begint het ook op te vallen. Terwijl ik vanaf 1 januari in gewicht maar 2.5 kilo ben afgevallen. Maar door de medicatie houd ik wat meer vocht vast us de weegschaal daalt minder snel. Maar de motivatie blijft gelukkig aanwezig en ben erg allert op wat ik eet. Ik accepteer het maar zoals het is, wat er f is, is er af toch? Harrold is naar de kapper, ik ben even met de was bezig, wat schoonmaken. Straks lekker even boodschappen halen met de kinderen. Nog even naar de bieb met Esmee misschien . Komt helemaal goed. En heerlijk weer zie ik. Ik hou van de zon... Menu vandaag: O: 2 volkoren beschuitjes met slankie smeerkaas, grote kop thee. T: fruit ( denk mineola ) en thee. L: T: A: gourmetten. T: Menu nog niet helemaal rond. Gourmetten is ZONDER vette sausjes. Ik maak ook tzatziki saus, dat mag ik nemen. Voor mij geen pindasaus, of andere tafelsauzen. Probeer mager vlees te kiezen ( moet nog halen ) en vis. Ik ga me heel erg inhouden echt!!! Vanmiddag wil ik met Esmee appeltaart bakken dus misschien vanavond een stukje en anders morgen .
Butterfly: Hier ook vanavond gourmetten! We krijgen vrienden op visite die we al een tijd niet hebben gezien. Weegschaal: Nog steeds netjes 60.7. Terwijl ik me gister vol heb gevreten met sushi en ook nog 2 bueno's. Ik wil echt een keer onder de 60 komen! In het weekend let ik wel op maar geniet ook hoor. Maandag weer streng.....volgende week kom ik onder de 60!!! Ik ga ervoor!!!! Vriendlief is boodschappen halen en straks gaan we met zijn drietjes even winkelen. Ik kan geen last hebben van hormonen maar ik heb de laatste dagen echt iets van "wat een heerlijk gezin heb ik toch met mijn 2 geweldige mannen"....hoe komt dat zo? hihi.....
@Wendy, dat gevoel heb ik ook vaak hoor. Heb je dat ook wel eens, dat je je zoooo intens gelukkig voelt, dat het tegelijkertijd pijn doet. Ik denk wel eens: wat als het gezin uit elkaar valt, of iemand wordt ernstig ziek. Ik ben vaak ook heel bang het geluk wat ik nu heb en voel te verliezen. Ik ben zo trots op mijn gezin, loop wel eens achter mijn man en kinderen. Harrold loopt dan achter de wagen en heeft esmee haar handje vast. Ja, dat is een mooi beeld.... vind het leuk van afstand naar mijn gezin te kijken.
Hey meiden, ik kom ook weer een keer zwaaien... Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat. Hier druk met het werk en naast het werk, druk met de bruiloft. Het begint nu toch wel aardig op te schieten... nog maar 4 maanden!!! Vandaag weer allerlei kleine dingetjes gekocht voor de bruiloft. En ook is vandaag onze proefdruk van de trouwkaart binnen gekomen. Helemaal blij mee Nog een paar kleine tekstaanpassingen en dan kan hij definitief gedrukt worden Vanmiddag kwamen we thuis van het winkelen, staat er een heel groot bloemstuk op de salontafel. Gekregen van mijn ouders als dank voor de koelvriescombi die hun van ons (onze "oude") gekregen hadden... Had gezegd dat ik er niks voor wilde hebben en nu stond dus deze verrassing op ons te wachten. Super mooi! Qua gewicht gaat het toch langzaam weer iets omhoog. Ik ga dus vanaf maandag weer wat strenger doen... Beter maar op tijd ingrijpen he?
Butterfly, super toch dat ondanks dat de kilo's er niet af gaan mensen toch zien dat je af valt. bah domme ik ! Ik koop geen chips meer ! Hele weekend chips gegeten, en merci want dat kreeg Ferry van het werk.Geen lieve weegschaal dus
Goedemiddag ondertussen. Gisteren gegourmet, overdag o.a. een paar chipjes en 3 chocokoeken en vanochtend niets aangekomen. Ik snap er niets van maar ik ben er blij mee hihi. Vanavond denk ik een lichte broodmaaltijd. Zometeen even langs schoonmoeder....
Hier vanmiddag uiteindelijk bij de HAP beland met Elin. Ze begon vrijdag met een beetje smet in liesjes en nek,maar haar nek zag er met de dag erger uit. Giga rood, veel vocht, bultjes erbij, pus, korsten en deed haar super veel pijn. Blijkt het een ontstoken schimmelinfectie te zijn.Nu dus 3 verschillende zalfjes. Hopelijk helpt het snel. Me wel netjes gedragen qua eten. Ontbijt : 2 bruin brood, kaas&komkommer, pindakaas, beker melk Tussendoor : Niets, druk bezig en opeens was het lunchtijd Lunch : 1 tosti Tussendoor : 1 ontbijtkoek Avond : Behoorlijk portie witlof, aardappel,ham en kaas uit de oven. Savonds: Blikje energie drink. Wendy, lekker toch zo'n lieve weegschaal na een dagje lekker eten.
Het weekeinde gegourmet, appeltaart gebakken en een paar rosetjes op, dus ja, we weegschaal gaf wel wat meer aan helaas. Maar dat had ik wel verwacht. Ik ga er ook weer lekker tegen aan vanaf vandaag. Onwijs veel spierpijn, we hebben het weekeinde met mijn ouders kung fu panda gedaan op de kinext. WOW, dat is heftig voor je spieren whahaha. Menu: O: 2 boterhammen met smeerpathe. T: fruitsalade ( stukjes mineola, peer, en kiwi ) kop thee en 2 meergranen biscuits gedoopt in de thee. L: 2 boterhammen met 30+ kaas en tomaat, kopje kippensoep. T: plakje ontbijtkoek. A: geen idee nog. T: fruit en een crackertje met mager beleg. Avond eten weet ik nog niet, ik heb geen zin te koken dus als ik Maureen naar de opvang breng haal ik voor manlief en kinderen even wat rijst, met kip en sate. En ik neem OF een maaltijdsalade, of ik eet een maaltijd op het werk en maak er een salade bij. Esme gaat om 13.15 naar de peuterspeelzaal, dan ga ik even relaxen op de bank. Ben ontzettend moe nog, en wordt wat snotterig heb ik het idee. Heb slaapdienst en een drukke dienst. Heb er even helemaal geen zin in vandaag. Met kinderen moet je wel even zin maken whahaha. Ga Esmee verschonen, ze heeft poep zegt ze.
Hier ook vandaag weer streng (op een speklapje na vanavond). Wat wel vervelend is is dat er hier een pot met mini twix, mars etc staat. Menu vandaag: O: 1 beschuit gestampte muisjes, thee met honing T: 2 wiener melange, banaan L: soep of salade T: liga fruitkick, cola light A: gekookte aardappels, spruiten, speklapje T: ik hoop niets
Hier even down!! Heb het weekeinde het bericht gehoort dat op een basisschool bij ons in het dorp leerlingen uit groep 4 en 5 een kleuter hebben misbruikt. Wat er gebeurd is, is onbekend, maar het gaat om seksuele activiteiten. Toen ik dit hoorde was ik er al naar van. Vandaag kreeg ik een mail van de kinderopvang waar mijn kinderen ook heen gaan. Een van de leerlingen zit op de BSO, dat aansluit bij de kinderopvang. De leerling is van school gestuurd, gaat per 1 maart verhuizen naar een andere plaats, maar is tot die tijd op de BSO. Uiteraard wel onder begeleiding van leidsters. En er wordt een passend alternatief gezocht. Maar ik vind het verschrikkelijk. Ik ben er echt sinds ik de mail heb gelezen raar van. Ik kan het niet geloven en mag hopen dat er binnen de kinderopvang niets is gebeurd. Heb net Esmee naar de peuterspeelzaal gebracht, maar de kinderopvang haalt haar weer op, tot 17.15 uur. Het liefst heb ik de meiden altijd bij me, het voelt ineens zo gek haar niet in mijn buurt te hebben. Voel de dwang haar even goed in de gaten te houden en wil alles weten, maar ja, dat gaat niet he . Ook nog slaapdienst, en heb allemaal deadline's lopen dus een mega drukke en volle dienst weer . Soms is alles even blegh!!!! Maar eet wel gezond...