Oh bah wat naar Butterfly Dat zijn dingen waar je niet te veel over na moet denken, lijkt me echt verschrikkelijk Trouwens, dat beeld wat je hierboven beschreef, je gezin aanschouwen, prachtig is dat he... en inderdaad dan ook de gedachtes wat als... maar ook daar moet je niet over nadenken. @Hier: drukke week achter de rug met veel geren en gevlieg, veel geregeld voor gisteren. Mijn kleine ventje is al weer 1 jaar! tis zo snel gegaan... Geweldige dag gehad met vrienden en familie, hij is enorm verwend maar nu uitgeput... ligt al bijna 3 uur in bed. Oh ik hoor hem net wakker worden, ben er weer vantussen Ps. batterij weegschaal is leeg, en dat laten we ook even zo Te veel taart en lekkere dingen gegeten
Hey meiden, @ Kaatje: Vervelend dat Elin een ontstoken schimmelinfectie heeft. Hoop dat de zalfjes snel helpen! @ Butterfly: Gadverdarrie wat een naar nieuws. Kan me voorstellen dat je de kinderen het liefst er niet meer heen zou brengen... Hier ook weer present. Vandaag wel lekker gewerkt. Qua eten gaat het tot nu toe ook goed. Kreeg net een mail van de webshop waar ik mijn sieraden voor de bruiloft besteld heb, dat mijn ketting uitverkocht is. Baal ervan! Heb namelijk mijn andere sieraden aangepast op mijn ketting, zodat het een set zou zijn. Even kijken hoe ik dit nu ga doen... Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 peer L: 3 meergranen boterhammen met; 1/5 plak 20+ kaas 1 peer T: niks A: 300 gram nasi goreng Liefs
Hoi meiden, Druk weekend gehad en computer is dood helaas Vanmorgen lekker gesport weer terwijl mijn moeder op sam paste. @butterfly wat een vervelend nieuws zeg! Snap dat je je daardoor raar voelt. @melanie hè wat balen, hoop dat het lukt om nieuwe sieraden uit te zoeken. Menu: O: bakje yoghurt me museli kopje thee glas water. T: kopje koffie glas water. L: 2 boterhammen 1xkaas&komkommer en 1xham&komkomer kopje thee glas water sinaasappel. T: kopje thee glas water peer. À: aardappel anders. T: kopje thee ?
Goedemorgen. Al kan ik het goede wel achter wege laten. Elin haar neusje zit dicht, kwam vannacht dus om de 2 uur om te drinken.Kon er 4x uit *gaap* Weegschaal gaat gelukkig weer de goede kant op.74.9. Ga straks nog wel cappuchino cupcakes bakken. Krijg vanmiddag een vriendin op de koffie Butterfly,spierpijn betekend iig dat je je spieren goed gebruikt hebt Bah kan me voorstellen dat je Esmee daar nu niet met een lekker gevoel heen laat gaan.Snap ook niet dat dat kind nog gewoon naar de BSO gaat. Zou me als ouder zijnde toch afmelden op het werk of een andere oplossing vinden. Uk, ukkie alweer 1. Gaat zo hard ! Nog gefeliciteerd Melanie,misschien even contact opnemen of die ketting toch niet besteld kan worden of ergens anders te koop is ? Elsie, gecondoleerd met de pc
Butterlfy: He getsie, dat zijn enge dingen. En dat dat al zo vroeg begint... Uk: Gefeliciteerd met je mini man! Melanie: Streng menu, goed hoor. Balen van de sieraden. Moet ik trouwens nog naar op zoek. Elsie: Jammer van de computer. Hoe computer je nu? Kaatje: Arme Elin! Laat ff weten hoe de cupcakes zijn. Ik wil ook binnenkort cappucino of latte cupcakes bakken. Hier: - 600 gram. Ik was dit weekend toch wel wat onsjes aangekomen maar gelukkig zijn die er weer af. Ik sta nu op 60.4. Mijn doel is nog steeds om deze week een keer onder de 60 te komen. Al ga ik woensdag wel uit eten.....Ik moet trouwens nieuwe batterijen halen voor de weegschaal want die geeft iedere keer "Lo" aan.
@Melanie: balen van de ketting, wat stom zeg dat ze daar nu mee komen. @Kaatje: beterschap! lekker die slapeloze nachten *not* @Hier: Gaaaaaaaaaaaaaaap word net wakker op de bank... Gisteravond tv gekeken en in slaap gevallen. manlief laat me dan ook liggen he Hij heeft Mini de fles gegeven vanmorgen toen hij naar zijn werk ging, en daarna is Mini verder gaan slapen. Hoor hem nu spelen met zn knuffels in bed, zal hem er zo maar even uit halen. Hij heeft heerlijk lang geslapen, zal wel moe zijn van het weekend. @Menuutjes: zal vandaag eens een poging doen om gezond te eten
@ Uk: Nog gefeliciteerd met de kleine man! Hier vandaag de stad maar in om op zoek te gaan naar sieraden. Kijken of ik iets moois kan vinden... Verder wat poetsen en de was doen. Ik kom straks mijn menu even droppen.
Hoi meiden, Computer is nog steeds stuk helaas, vriend is ook druk dus heeft geen tijd hem te maken. Vanmorgen bij de diëtist geweest, afvallen gaat niet zo lekker erover gehad hoe het komt. Overdag gaat het gezond eten prima, maar s'avonds vind ik het echt heel moeilijk. Ik neem vaak s'avonds een liga evergreen maar dit vult niet echt, zij heeft me aangeraden om in plaats daarvan vla of yoghurt of kwark te nemen.
Hey dames. Wat een drukke dienst heb ik weer gehad. Maar ben weer vrij, de boodschappen al gedaan voor ik de kinderen heb opgehaald van de opvang. We gaan zo lekker even naar buiten. Wil even een stukje fietsen, zo lekker, dat zonnetje erbij. Nog gesproken met de eigenaresse van de kinderopvang ( zit in de oudercommissie, dus ze bespreekt alles altijd met me, wel fijn ). Voor de kinderen op de opvang is de veiligheid zo hoog, er kan onmogelijk iets gebeurd zijn. Kan het nu ook wat losser laten. Niet kunnen wegen, was op het werk. O: 2 boterhammen met schudebuikjes, thee. T: 2 plakjes ontbijtkoek. L: 1.5 kampioentje met kipkerrie salade. T: fruit en thee. A: aardappelen, broccoli, krokante kipbuger. T: minneola en thee.
Uk, wel lekker dat je een goede nacht hebt geslapen Butterfly,gelukkig kan je het nu wat losser laten. Cappucino cupcakes staan nu af te koelen. Ruikt iig erg lekker. Zien er niet uit haha. Dingen worden bij mij altijd veel te hoog, en vooral schots en scheef. Smeer daar lekker onhandig witte chocolade overheen en het feestje is af Nou ja als ze maar lekker smaken
@ Kaatje: Ze klinken in ieder geval lekker! Geniet ervan! @ Elsie: Balen dat de computer kapot is. Hopelijk gaat het met de tips van de dietiste beter. @ Butterfly: Fijn dat je de eigenaresse gesproken hebt, en ze je gerust heeft kunnen stellen. Hier de stad in geweest. Mooie ketting gezien maar ik twijfel of hij wel mooi is boven mijn jurk... maar even advies vragen aan mijn moeder. Verder gaat het qua eten tot nu toe wel goed. Hoewel ik onwijs zit heb in iets lekker. Nu maar even een kop thee en een peer. Vanmiddag wel een broodje gehaald bij bakker bart. Niet zo goed maar wel lekker Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: niks L: 1 meergranenbroodjes met tonijnsalade 1 beker optimel drink T: 1 peer A: 1 kom tomatensoep 1 bruine pistolet met; 30 gram philadelphia light Vandaag maar 1 stuk fruit. Is bijna op namelijk... en ik ben te lui om naar de winkel te gaan. erg he?! hahaha
@Kaatje, geniet van de cupcakes, klinkt wel lekker!!! Hier een vreselijk luie dag, er komt ook amper wat uit mijn handen. Wil steeds van alles doen, weer chaos hier in huis. De kinderen zijn weer lekker aan het spelen geweest. We hebben net fruit op, ik ga even wat in huis doen en het eten klaar maken. Moet toch even wat doen voor manlief thuis komt . @Uk, je mannetje alweer 1 jaar.... leuke verjaardag gehad dus zo te lezen? Veel foto's gemaakt ook denk ik. Dat doe ik altijd, heb er meteen veel te veel dan weer. @Wendy, lekker dat er weer 600 gram af is. @Elsie, ik vind de avonden ook moeilijker. Ik neem altijd nog een crackertje als ik echt trek heb. Maar vind het ook weer moeilijk die dan te smeren terwijl er ook een bus pringels staat. Het weekeinden wel weer lekkere dingen gehad, dan is het nu meer strijden dan anders het weer te laten. Bij mij wordt het snel weer gewoon om lekkere dingen te eten.
Poehh...mijn vriendin/collega is net flauwgevallen in mijn armen. Ze was wel gelijk weer bij enzo maar ik heb het er nu gewoon even moeilijk mee. Misschien omdat ik nu begrijp hoe mijn familie reageerde toen ik die aanval vorig jaar juni had.....
Meiden hier erg druk mijn ma wordt volgende week 50 jaar en daar zijn mijn zusje en ik van alles voor aan het regelen Voor de rest gaat het goed! afvallen gaat niet zo hard maar ik zit nu op -7kg Mijn menu voor vandaag o 200 gram kwark 1 appel t snack a jack l 3 meergranen boterhammen 1xrookvlees 2xfilet t 200 gram wortelen d boerenkool stamppot met hamblokjes en gebakken ui Ik hoop straks nog te komen maar zo eerst ontbijten met Nina en boodschappen doen.
Hier +300 gram dus sta op 60.7. Maar ik heb gister dan ook niet heel streng gedaan. Had even behoefte aan iets meer. Vanvond uit eten (sushi) en naar de bios.....
Goeiemorgen, Gisteravond tijdens gtst een bakje optimel vla genomen en daarna niks meer, had gewoon echt geen zin meer in iets! Van morgen -400 gram op de weegschaal! Ga zo lekker vrijzwemmnen met Sam, en een vriendin en haar zoontje. En vanmiddag even de stad in met Sam. Dus vandaag ook weer lekker bewegen
Hier niet helemaal fit helaas. Ontzettend moe, begin verkouden te worden en voel beginnende keelpijn. Vanmorgen dan ook lekker op de bank gehangen en wat afleveringen van GTST gekeken, neem het vaak op namelijk, kan het niet altijd zien. Vanmorgen toch tijdens het hangen erwtensoep gemaakt. Dat staat al klaar, dus hoef niet meer te koken vanmiddag. Vanmiddag als Maureen wakker is gaan we even naar buiten, even langs mijn zusje. Even kijken bij de kleine Nora . Maar even wat energie vinden om op pad te gaan, de buitenlucht zal mij ook wel eventjes goed doen. Heb niet gewogen, wil dat pas vrijdag weer doen. Mijn menu: O: 2 boterhammen met katenspek, thee. T: veel thee en een plak ontbijtkoek. L: 2 boterhammen met smeerpathe, kleine kom erwtensoep ( om te proeven hihih ) T: fruitsalade. A: erwtensoep. T: ??? Fruit, maak tegenwoordig een bordje fruit met verschillende soorten. De meiden kunnen dan zelf wat uitkiezen De ene keer vindt Esmee druiven lekker, en dan weer banaan. Ze laat het dan ook rustig staan als ze het niet hoeft. Dat probleem is verholpen. Wat overblijft eet ik op . Vaak stukjes peer, kiwi, en sinaasappel. @Elsie, dan helpt de tip dus wel. Fijn dat er weer 400 gram af is. En lekker winkelen vanmiddag, geniet van het weer. Het is koud, maar met het zonnetje erbij geniet ik altijd zo. @Wendy, lekker uit eten en naar de bios ook nog. Leuk!!! Met je vriend? Oeh, je collega flauw gevallen, daar ben je vast goed van geschrokken. Hoe kwam het dat ze flauw viel? @Zustertje, afvallen gaat niet hard zegt ze . Januari begonnen en -7 kilo. Ik mag zeggen dat het niet hard gaat . Ook 1 januari begonnen en 2.5 kilo kwijt. En weer druk zo te lezen. Leuk, een feestje in de planning. @Melanie, lastig he, om leuke sieraden te vinden. Dat vond ik ook toen ik ging trouwen. Moest ook nog twee keer, omdat ik ook een een nieuwe jurk moest. De eerste jurk was te klein, heb ik al eens verteld geloof ik. Moeders zijn dan handige maatstaven he . Hier ga ik even een doek door de badkamer halen, en de toiletten mogen ook wel even een sopje hebben. Esmee is Dora aan het kijken, met haar pop in de armen. Wat zijn ze dan lief hahaha.
Butterlfy: Zeg, je gaat toch niet ziek worden hé! En nee, niet met mijn vriend maar met zijn oudste nichtje (bijna 24). Is een vriendin zeg maar.....Mijn vriendin is bij de huisarts geweest. Ze is wel vaker flauwgevallen maar ze kunnen geen gekke dingen vinden dus moet er net als ik gewoon mee leven. Ze zei dat ze een soort pijnscheut kreeg bij haar middenrif en daardoor inademde maar niet meer durfde uit te ademen. Dokter denkt een spierkramp waardoor ze in panier raakte en flauwviel. Menu: O: 1 beschuit met vlokken, thee met honing T: wiener melange, rijstwafel snack a jack L: 2 keizerbroodjes met avocado, half glaasje jus de orange T: thee met honing, 1 liga, fruitshotje A: sushi!!! en waarschijnlijk zit ik daar zo vol van dat ik bij de bios niets meer neem
Hey meiden, @ Zustertje: leuk dat je met je zusje vanalles voor je moeder aan het regelen bent Ze wordt maar 1x 50 he @ Wendy: Veel plezier! @ Butterfly: Slim, dat bord fruit Soms ben ik wel echt te erg met advies vragen aan mijn moeder. Het liefst overleg ik alles eerst met haar. Tot grote ergernis (soms) van Roland Hier had ik een goede dag, tot ik thuis kwam en geen zin had om te koken en toen heel slecht een frietje hebben gehaald. Zo schiet het niet op natuurlijk he Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 peer L: 2 krentenbollen 1 peer T: niks A: 1 friet speciaal 1 satekroket Vandaag een drukke dag op het werk gehad. Nu dus met de beentjes omhoog op de bank IK DOE NIKS MEER!!! Liefs