Hallo dames, Weegschaal is dramatisch. Ik doe gewoon netjes en ben de afgelopen 1,5 week gewoon bijna 2 kilo aan gekomen. Ik moet woensdag wel ongesteld worden maar dat speelt nu nog niet. Vandaag maar eens een strng dagje proberen.... O: 1 beschuitje met hagel, kop thee met honing T: wiener melange L: kop tomatensoep met paar croutons T: cola light, rijstwafel choco A: aardappelschijfjes, salade, 1 visstick (ben fruit vergeten te halen met boodschappen, alleen perssinasappels....morgen ff de rest halen)
@wendy balen van de weegschaal! Hier smelt de sneeuw ook al weg! Baal wel een beetje want de accu van mijn auto is leeg, vanavond maar even samen met vriend weer starten. En doe morgen de boodschappen. Menu: O: 2 crackers met appelstroop kopje thee glas water. T: kopje koffie glas water 2 mandarijnen. L: 2 boterhammen 1xkaas 1xworst glas optimel kopje thee. T: kopje thee glas water appel. À: paella. T: bakje yoghurt kopje thee.
Hallo Meiden! Dat is weer een poosje geleden . Hoe gaat het met iedereen? Ik wou me weer bij jullie aansluiten om de laatste 5 kilo er nu eens en voor altijd af te krijgen!
Hé Lovely, leuk dat je er weer bent! Hier: Weegschaal was vanochtend -400 gram gelukkig maar ik sta dus nog wel op 61.9 wat 2 weken geleden nog op 60.5 hing....
Goeiemorgen! Hier nu in totaal 1.3 kilo kwijt! Ben ik wel blij mee, volgende week dinsdag naar de diëtist toe dus mijn best doen Vanmorgen boodschappen gedaan met Sam! Verder vandaag wat dingen in huis doen en nog ff wandelen met Sam.
@ Lovely: welkom terug meid... Succes met de laaste kilo's!!! Hier vandaag een slechte dag. Tenminste vanavond. We zijn namelijk heerlijk uit eten geweest jammie! Verder wel gewoon normaal gedaan, en morgen ook weer gewoon doen
Goedemorgen. Hier het weekeinde weer aangekomen door mijn gevreet..... Vanmorgen was de weegschaal alweer gezakt naar 86.4 dus nog een halve kilo tot mijn laagste gewicht. Weer zonde zonde zonde!!!! Maar ja, het kon me het weekeinde ook niet zoveel schele trouwens. Lekker naar de bios geweest en chocolade gegeten.... Ook zondag gesnoept.... en had er ook geen spijt van trouwens whahaha. Maar vanaf maandag weer gezond gedaan en dan ben ik het ook zo weer kwijt. Menu vandaag: O: 2 knackebrod met 1 plak 30+ kaas, glas melk. T: fruit ( stukjes sinaasappel, appel, en een paar druifjes ), thee. L: 3 boterhammen met 1x filet, 1x smeerkaas, kop tomatensoep. T: plakje ontbijtkoek. A: rissoto ( kook met een client ) T: ??? Late dienst weer, maar de kinderen hoeven niet naar de opvang. Harrold is vroeg thuis omdat zijn collega eerder naar huis moet en ze samen op montage zijn. Dus hoef de kinderen niet te verslepen. Zo eerst lunchen en dan Maureen naar bed brengen.
Butterfly: Netjes hoor een halve kilo tot je laagste. Enne, in weekend ben ik ook minder streng. Ik wil wel gewoon blijven genieten van eten... Hier: Weegschaal was vanochtend - 700 gram. Ik sta nu op 61.2. -1.1 kilo in 2 dagen. Gelukkig gaat het weer de goede kant op....alleen moet ik vandaag ongesteld worden en we eten patatjes. Menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, glas magere melk T: wiener melange, rijstwafel choco L: 2 bruine boterhammen, smeerworst, jam, half glaasje appelsap T: halve banaan, klein stukje paashaaschocola (zijn oor hih) A: patat, 1 snack
Weer even een weekje afwezig geweest maar ik ben er weer! Hoog tijd voor een gezonder ritme. @Kaatje: hoe is het met de zieke kids? Gaat het al wat beter? @Butterfly: wat fijn dat je het toch een beetje los kan laten en dat het dan alsnog goed gaat met je gewicht. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is wanneer het niet lukt door de prednison. Die bevestiging heb je nu ook nog een keer van de longarts. Er is geen ander medicijn dat je zou kunnen gebruiken? En 1x pw wegen is ook een goed idee. Je gewicht schommelt van dag tot dag en dat is ook niet motiverend natuurlijk. Hopelijk werkt het wanneer je het wat los laat allemaal! @Melanie: goed van je, 2,5 kg!! @Wendy: Sportschool vergt veel motivatie en doorzettingsvermogen. Mijn ervaring is dat het in de eerste weken leuk is, maar dat ik na een half jaar de motivatie niet meer op kan brengen. Weet niet hoe het voor jou is, maar denk dat je wel (ook ivm de kosten) er zeker van moet zijn dat je blijft gaan want anders zit je straks met dat abo en dat is zonde van het geld. 2kg erbij: vocht? omdat je ook noemt dat je ongesteld moet worden? Kan best zo zijn hoor. wel flink balen natuurlijk... @Elsie: goed weekend gehad dus? Hoe lief was de weegschaal? @Lovely: leuk leuk, welkom terug! nog 5kg te gaan dus? @MvE: Hey Judith, leuk dat je ook weer mee komt schrijven niet meer aan het hardlopen in dit barre weer denk ik? @Ego: ik heb geen flauw idee wat ik weeg, maar ongetwijfeld te veel Heb niet echt op mijn eten gelet, veel lekkere dingen... Ook zeker weer tijd om de broekriem aan te halen, fruit te eten, boterhammen ipv snacks...
@ MamavEsmee: Ohoh... toch niet aangekomen he? Gezellig dat je weer komt kletsen in ieder geval @ Wendy: Super dat de schaal weer zakt. @ Butterfly: Balen van het weekend. Hier van het weekend ook gesnaaid. Op zich goed vol kunnen houden alleen op de verjaardagen (3!!!) waar we waren niet. Veel te veel lekkere dingen. Gisteren ook nog uit eten, dus de schaal was hier ook niet lief. Hier vandaag weer een goede dag gehad. Heb vandaag ook mijn lingerie voor de trouwdag binnen gekregen. Helemaal blij mee. Had het op neckermann besteld, scheelt een hoop geld en het zit veel mooier/fijner Mijn menu van vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 20 gram magere leverpastei 2 mandarijnen T: niks A: kliekjes kip siam uit de vriezer (roland is uit eten) Liefs
Hoi meiden! In totaal 1.3 kilo eraf bewegen gaat ook steeds beter, elke dag een half uur op de Wii fit en voor de rest lekker wandelen met sam @mamavesmee gezellig dat je weer mee komt kletsen! @lovely gezellig dat ook jij weer mee komt kletsen! Ik kijk help mijn kind is te dik, dat motiveert ook altijd wel hier
Goede morgen! Melanie.. Wat is de stand bij jou? Al bijna op je laagste gewicht? Leuk, je lingerie binnen. Elsie.. Hoe is het met jou & Sam! Goed dat je lekker beweegt op de Wii Fit en wandeld met Sam! Ukkie.. Jeetje, mini al weer ruim een jaar geweest. Hoe gaat het met werk zoeken? Mooi gewicht heb je al weer!! *** Hier totaal geen motivatie, de weegschaal blijft redelijkstabiel. Rond de 73 kilo. Zou liever 1,5 kg minder wegen maar heb de motovatie totaal niet. Doe voor mijn gevoel niets anders als eten en lui zijn. Vanaf vandaag weer lekker veel bewegen! Ga ook de koolhydraten wat schrappen. Menu vandaag: O: 1,5 gekookt eitje met een bodempje optimel kwark. T: crackertje met kaas. L: 2 crackertjes met vleeswaren en een stukje fruit. T: bakje kwark A: stuk fruit, gebakken aardappeltjes met tuinboontjes & een rundergehaktbal. Vanavond na het eten, of misschien vanmiddag als Esmee naar school gaat lekker hardlopen. Moet het nodig weer doen. Is nu al weer een week of 3 geleden * schaam*
Goeiemorgen! @mamavesmee met mij en Sam gaat het goed, hij word echt al groot, zondag is ie alweer 20 maanden. Vandaag weer lekker bewegen en veel water drinken! Wil er nog wel iets meer afhebben voor dinsdag dan moet ik weer naar de diëtist.
Meiden ik leef nog,maar zit veel op internet via mijn mobiel dus haast niet meer achter de computer apart dat dat zo ineens kan veranderen he Maar ik zit inmiddels op -5,3 sinds 9-1-12 en heb met me mams afgesproken dat we gaan shoppen als ik de 10 heb bereikt dus een motivatiepunt om door te gaan en vast te houden. In het begin ging het snel zat ik in nog niet eens een week op 2,7 eraf nu ben ik al blij met de kleine beetjes. Ik slik ook pillen en heb het idee dat die ook wel werken. Bio-30 days... Sorry dat ik er zo weinig ben maar de reden staat hier dus boven...
MvE: Hé, jij ook weer terug? Gezellig! Uk: Doorzettingsvermogen is inderdaad heel belangrijk. Sporten moet eigenlijk een gewoonte gaan worden, maar dat is nog zo makkelijk niet. Maar we gaan ons best doen hihi! Melanie: Weer iets van je lijstje afgestreept. Ik moet de bruidswinkel nog even bellen want ik heb besloten de torselet die ik daar aan had te gaan kopen want ik weet in ieder geval die mooi zat. Was 89 euro voor torselet en slip, val toch nog wel mee? Elsie: Goed dat je er over begint. Ik ga vanavond ook gelijk eens een sport spel bestellen voor de wii. Mama Rianne: Zo, dat is een mooi resultaat zeg. En een goed motivatiepunt! Hier: vanochtend +100 gram maar ik had het erger verwacht na de patat en zware ongi. Vandaag hoop ik weer even op een streng dagje. O: shake T: wiener melange, banaan L: shake T: snoeptomaatjes A: gekookte aardappels, doperwten/wortel, kip schnitsel
@wendy waar haal je die shakes? En wat kosten ze? Net even aardappels gehaald bij de boer gelijk een wandelingetje gemaakt met Sam en net koffie op. Zo maar ff wat in huis doen.