10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik heb de shakes van weightcare. Ik heb toen via internet een heel pakket besteld en daar heb ik nog 2 bussen van over. Verder kun je ze overal wel kopen. Etos heeft nog wel eens acties...

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hoi meiden
    mag ik misschien met jullie meeschrijven? Ik ben een trotse jonge moeder van 26 van 3 kinderen. We willen heel graag nog een 4e kindje maar mijn gewicht is op dit moment te veel, me ongi blijft maar uit. Ben vorig jaar in een korte tijd veel aangekomen door veel stress, ik ben 1.63 en weeg nu al 95.7 pff.....Ik wil er heel graag 30 vanaf maar ik moet beginnen met kleine stapjes omdat het een obsessie voor mij aan het worden is om af te vallen. Ik ga dus eerst voor 10.7 kilo die ik er af hoop te krijgen. Ik hoop dat me cyclus daardoor ook weer op gang zal komen! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen/steunen want ik vecht al 2 jaar tegen me gewicht :(

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Oké en dat is het een beetje vol te houden als je zo'n shake genomen hebt?

4. Troelala21

Ik heb hier kant en klare shakes liggen van modifast in de chocolade smaak vind ze heerlijk. Kan het alleen niet opbrengen om daar de hele dag op te leven. Heb weightcare ook gehad ze waren mij alleen wat te dik en machtig....Ze vullen wel!

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ja hoor, ik heb nu mijn banaan zelfs nog liggen omdat ik er geen trek in heb. Je mag er ook gewoon fruit en groente bij. Mijn avondeten doe ik wel normaal hoor. Ik doe het ook geen dagen meer achter elkaar. Gewoon soms tussendoor als ik `licht verteerbaar` dagje wil hebben.

Troelala: Welkom! We gaan die strijd gewoon met elkaar aan :p.

6. Troelala21

Dank je! We gaan er gewoon voor, ik moet en zal afvallen!!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@troelala succes met afvallen!

Hier net halfuurtje op de Wii fit:) als Sam wakker is nog even naar buiten.

Menu:
    O: 2 beschuitjes 1x appelstroop 1x gestampte muisjes kopje thee glas water.
    T:kopje koffie glas water halve banaan.
    L: 2 boterhammen 1xsalamie 1xvruchtenhagel glas optimel kopje thee.
    T: kopje thee glas water appel/druiven.
    À: zuurkool.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden vanaf zaterdag kom ik weer meekletsen nu heb ik het veel te druk en morgen ben ik ook heel de dag weg...

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag meiden!

Mve: Leuk dat jij ook weer mee komt schrijven :D!
    Mamarianne: Wat fijn dat het lijnen goed gaat
    Wendy: Ben je tevreden over de shakes?
    Troelala:Welkom!
    Elsie: mooi menu hoor!

Mijn menu vandaag:
    O: cornflakes met melk
    T: Appel
    L: volkoren pistolet met kipfilet
    T: sinaasappel
    A: salade met gegrilde kip

Ik ben net thuis van school, nog 3 weekjes en dan ben ik er eindelijk vanaf! Dan hoop ik mijn diploma op zak te hebben.
    Straks boodschappen doen, maar ga denk ik eerst een uurtje slapen er is toch niemand thuis.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Troelala: Welkom en succes met afvallen!

@ MamavEsmee: Fijn dat je in ieder geval goed op gewicht blijft. Super dat je weer gaat hardlopen. Hier door de kou ook al 3 weken geleden, als het er geen 4 zijn! Heb er ook helemaal geen zin in. Qua gewicht blijf ik op en neer schommelen. Zit nu 2 kg boven mijn gewicht van de laatste pas. Maar ben dinsdagavond uit eten geweest, dus hoop ze er snel weer af te hebben ;)

@ Wendy: 89 euro voor een set is inderdaad niet duur! Welk merk heb je dan?

Hier vandaag een enorme chaos op het werk. Niet normaal. Daarna ook nog werkoverleg. Nu brak! pfff... Normaal eet ik als ik thuiskom nog een kom soep, maar ben nu op de bank geploft en niet meer opgestaan. Heb ook geen honger dus dat scheelt ;)

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram magere leverpastei
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    dun tonijnsalade
    2 mandarijnen

T: 1 koekje

A: 1 witte pistolet met;
    braadworst (zonder saus)

Liefs

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Troelala.. Welkom! En afvallen een obsessie? Was het hier ook! Het kan zo frustrerend zijn he?! En wat leuk, zo'n groot gezin!

Melanie.. Balen dat het niet lekker liep op het werk! Je hebt een mooi menu.. Het hardlopen viel me niet tegen, heb nu wel spierpijn!:D

Wendy.. Jij alles klaar voor The BIG DAY? Lukt het om onder de 61 te komen? Hoe gaat het met het slapen van Dane?

Lovely.. Wat fijn dat je bijna klaar bent met school!

Rianne.. Afvallen gaat goed las is! :)

Zustertje.. Tot zaterdag!;)

Gisteren een nette dag. Op 2 mini cupcakes na..;) Dat zal hooguit 100 calorieen zijn.

Gisteren na het eten wezen hardlopen, ging best lekker. In 3 blokken gelopen.

En vanmorgen maar 200 gram afgevallen!:x Maar we gaan gewoon door.;)

Menu vandaag:

O: 2 crackertjes met kaas en een kop koffie
    T: fruit
    L: 2 boterhammen met 2 gekookte eitjes.
    T: fruit
    A:( eet op het werk.

Vanmorgen een flink stuk wandelen met de honden en in huis bezig. Vanmiddag de slaapdienst in!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier -100 gram! Gister geen zuurkool gegeten maar shoarma daar had vriend meer zin in.

Sam gaat vanmiddag naar oma en gaat daar logeren. Kan ik vanmiddag even sporten. Maar we gaan eerst vanmorgen nog bij een vriendin op visite.

@mamavesmee werkte vanmiddag!

@iedereen een Fijne dag.

13. Troelala21

Goedenmorgen meiden

Ik voelde me gister echt rot ik heb me dus ook echt enorm laten gaan gister. Vandaag met frisse moed maar beginnen aan gewoon gezond eten en niet meer snoepen tussendoor en s'avonds. Het zal even doorbikkelen zijn want ik ben een enorme zoetkauw maar goed het komt vast wel goed!

@elsie dank je wel!

@loveley dank je wel! En wat fijn dat je over 3 weken je diploma in handen hebt!

@melanie dank je! Wat goed dat je nog steeds maar 2 kilo van je pas gewicht af zit. Die heb je er vast zo weer af!

@mamavanesmee dank je! Ja het is echt een obsessie omdat het niet wil.....ik heb de weegschaal maar even aan de kant en ik zal proberen om maar 1x in de week te wegen.

Ja leuk he een groot gezin, heb er 3 en ik hoop zwanger te mogen raken van een 4e wondertje dit jaar! Vind het heerlijk om een groot gezin te hebben!

Nou ik ga vandaag gewoon gezond eten en proberen om tussendoor niks meer te snoepen en als ik wel honger heb dan pak ik een appel en een groot glas water. Ga me niet meer op de weegschaal fixeren hoop dat ik het nu ga volhouden!

Succes meiden vandaag zet hem op!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden,
    Mve: Werkse vandaag! Wat balen he als je zo hard je best doet en de weegschaal enorm tegenvalt.
    Elsie: Fijne dag vandaag!
    Troelala: Succes vandaag, inderdaad wanneer je trek hebt een stuk fruit nemen.Plan je ook elke dag een menu? Is ook wel handig hoor, heb je tenminste een houvast qua eten.

Hier vandaag uit kunnen slapen tot 9:00. Was er aan toe ook ben 3,5 week alleen geweest met de kids en dat was toch behoorlijk zwaar.
    Nu even het huis opruimen en dan mag ik de oudste weer ophalen. Daarna komt manlief thuis en gaat op pad met de kinderen zodat ik wat aan de studie kan doen.
    Vanavond uit eten met mijn toekomstige collega's. Ga er wel op letten dat ik wat magers neem, want heb morgen ook een etentje.

Mijn menu:
    O: 30 gram cornflakes met 125ml melk,kop koffie
    T: sinasappel 2 glazen water
    L: 3 wasacrackers met kipfilet en plakjes augurk
    T: stukje ontbijtkoek en een appel
    A: ?

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Etentje gaat niet door, er is iemand ziek dus hebben het naar 9 maart verzet!
    Ik eet vanavond dus macaroni

16. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hoi dames,

Ik wens jullie veel succes met afvallen, dat jullie je streefdoel mogen behalen.
    Zelf ben ik vorig jaar 22 kilo afgevallen met weight care, ik heb hier een ervaringsverhaal over geschreven met tips die je kunnen helpen bij het afvallen, en als je het interessant vind kan je het verhaal lezen op http://www.xead.nl/overgewicht-en-afvallen-met-weight-care

Liefs Sabrina

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Even een vreugde momentje voor tussendoor ;).........-6 kg sinds 9-1-12

18. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Goed mama Rianne, Gefeliciteerd. :D

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Woensdag was dat -5,3

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Super mama Rianne! Ga zo door! :D

Hier gisteren niet zo goed gedaan... we hebben frietjes (van de friettent) gegeten en daarna ook nog chocolade gesnaaid. Gelukkig maar 3 ons erbij (had meer verwacht). Vandaag weer streng, en dan hoop ik het er morgen weer af te hebben.

Deel Deze Pagina