@femke wat een lieve foto! echt een schatje. @mamavesmee sam is niet bij oma vandaag, vrijdag gaat ie er heen net ff samen met sam een dutje gedaan, was best moe van het zwemmen en van dit weer krijg je nou ook niet veel engergie! toch zo maar ff naar buiten in de regen, regenkap over de wagen en lopen!
Femke.. Lief hoor!! Elsie.. Ok, verkeerd begrepen dus. Stoer, toch in de regen lopen! *** Taartje is bekleed, zie hyves Esmee hoorde ik net huilen, babyfoon aangezet, maar ze is weer gaan slapen volgens mij, nog maar even laten liggen.
Zo dames, ben ik weer. Drukke dienst gehad en door mijn planning heen gekomen. Vanuit de kinderopvang langs mams geweest, was wel even gezellig. Thuis gekomen gegeten en Maureen naar bed gebracht. Ik heb de vriezer ontdooit en schoongemaakt. Dat wilde ik al maanden, en heb het nu maar gewoon gedaan in een impulsieve bui. Dus dat is weer lekker schoon. Had nog bladerdeeg in de vriezer wat snel ontdooit. Dus bedacht me: ga appelflapjes bakken. Vind Esmee ook wel weer leuk en anders gooi het weg. Aardappels staan klaar, zo ook de groente en de wasmachine draait weer overuren. Vanavond boodschappen doen, en dan studeren. Moet nog wat onderzoeksvragen vanuit mijn werk uitwerken voor vrijdag. En de inleverdatum voor alle verslagen komt dichtbij. Dus heb het echt onwijs druk op mijn vrije avonden. Gelukkig vind ik het erg leuk en boeiend, en heeft het betrekking op mijn werk. Ik kan me er makkelijk toe zetten. Maar goed.... leuk is het niet altijd hoor. Maar dat wist ik, en heb er voor gekozen. Weegschaal, geen idee!!! Niet gewogen nog na het weekeinde. Maar echt afvallen... het lukt gewoon niet. Dan gaat het een week goed en verlies ik de motivatie weer. Weet je, ben niet ontevreden nu, maar had zo graag 10 kilo nog eraf willen hebben. Wie heeft DE tip..... . Merk dat nu ik niet meer sport het wel moeilijker is geworden hoor. Hardlopen probeer ik 1x in de week, maar soms heb ik zelfs daar gewoon geen tijd voor.
Butterfly.. Ik denk dat als je het wel goed vind de motivatie ook lastig is. Als je nou baald van je lijf werkt het al weer heel anders.. Drukke dag heb je vandaag!! Grappig, heb ook bladerdeeg meegenomen vanmorgen, alleen wilde Esmee niets toen ze uit bed kwam. Dus bewaren we het maar voor een andere keer.
ik moest toch even naar de winkel en wat op de post doen dus vandaar door de regen, nu maar lekker binnen blijven. misschien kan ik morgenavond nog een keer extra sporten.
@Mamavesmee, ik blijf wel opletten en lijnen als ik motivatie heb. Al is het maar om op gewicht te blijven. Wat extra afvallen is altijd mooi natuurlijk en blijf mijn best ook wel doen. Momenteel eet ik in het weekeinde de kilo's die ik ben afgevallen er weer aan. Wel ideaal natuurlijk . Mijn menu vandaag: O: 2 boterhammen met leverpastei, melk. T: kokosmakroon, koffie. L: 3 boterhammen, 1x roze muisjes, 1x schuddebuikjes, kopje groentesoep. T: druiven en een stukje banaan, thee. A: aardappelen, snijboontjes en een kipburger. T: denk een appelflapje met een kop thee. Hmm weer geen super goede dag!!! Was die kokos koek nou fruit geweest, was het weer wat anders. Ik kan het netter normaal gesproken .
Kaatje.. Ja, rechter is idd van nu.. Nou mijn BMI is nu 29,8 en ik zou wel graag uit het overgewicht gedeelte willen.. dus een BMI van 25 en er zitten nog genoeg vetjes hoor Elsie22.. Dank je wel J.. Ja loom word ik er ook altijd van en Sophie ook. Heerlijk is dat. . Sam lekker geslapen vanmiddag? Melanie86.. dank je wel meid. Ik zie dat jij ook behoorlijk bent afgevallen! Knap ook hoor! Hoeveel wil je nog kwijt? Balen van je pech dag. Hopen op een goede voor morgen! MamavEsmee.. ah wat sneu voor je meisje zeg! L Ikea is idd leuk he.. hou er ook altijd van om daar lekker te neuzen en dan kom ik met allerlei dingen terug die niet op de lijst stonden Beterschap voor esmee.. Ben benieuwd naar je taart! (hierzelf ook actief met het bekleden van taarten.. nou ja nu ff wat minder door tijdgebrek met een peuter en een baby J) Femke11.. dank je wel voor je felicitatie.. jij ook nog want Myrthe is ook nog niet zo oud! Mooi meissie hoor.. ook al zon lekker boltoetje! Alles gaat prima! Sophie was al een makkelijke dame maar Jasmijn is nog makkelijker (wist niet dat dat kon ) slaapt veel, drinkt goed, spuugt weinig en lacht heel veel. Snachts komt ze 1 x rond 5 uur.. drink 10 minuten en slaapt weer tot 8:30 J.. Hier.. ik merk dat ik vandaag weer echt begonnen ben en aan het afvallen ben.. de bekende ongemakken beginnen weer.. vieze smaak in mn mond en het vrésélijk koud hebben! Volgens mij is dit wel een gezellig clubje!
@Ukkie, herkenbaar, hier een dreumes en een peuter. Hobby's komen wel weer. Dat heb ik maar geaccepteerd. De kinderen vragen momenteel gewoon veel tijd en het is ook wel leuk. De appelflapjes zijn klaar, heb even een stukje geprobeerd. Maar ineens bedacht ik me: ik had het doosje van de bladerdeeg weggedaan, maar het is voor hartige baksels. Dus het is een maf appelflapje geworden en niet lekker. Misschien maar goed ook . Misschien vind Harrold ze lekker, dan kan hij ze eten. Eten staat inmiddels op, speelgoed maar eens wat opruimen en dan straks eten, stofzuigen, dweilen en boodschappen doen . De vloer is zo smerig. Wat Harrold doet als ik slaapdienst heb?? Zelfs de kinderstoel zat nog onder het eten van gisteren :x. Daar kan ik me erg boos om maken. Altijd druk na een slaap om de rommel van hem op te ruimen. Wordt tijd het weer eens te benoemen. Als ik het zeg is hij weken weer alert en dan zwakt het weer af .
Femke: Wat een poepie!!! Doet me gelijk denken aan deze foto van Dane toen hij een paar maandjes was...ook die oortjes en ook in de maxicosi...toevallig hihi...oooh wat gaat de tijd toch snel! Bekijk bijlage 189876 MvE: Ik heb geen hyves dus kan je taartje niet zien . Ben wel heel benieuwd. Ik wil het ook gaan proberen aangezien ik de cupcakes ook zo leuk vind. Maar ik weet niet hoe een taart moet. Ik wil misschien een workshop volgen in de taartenwinkel hier. Butterlfy: Bladerdeeg is zo handig en goedkoop. Heb ik ook altijd in de vriezer. Afgelopen weekend had ik er kaas en boursin hapjes van gemaakt mmm. Hier: Ook een dutje meegedaan met Dane. Ben nog steeds heel moe na die buikgriep van vorige week. Al worden de dutjes overdag wel steeds minder hoor. Zo lekker het eten voorbereiden.
@ukkie sam heeft 2,5 uur geslapen vanmiddag en heb zelf ook ff een uurtje geslapen! heerlijk was toch aan het regenen. net lekker gegeten, de ratatouie was erg lekker, beetje jammer dat sam het niet at. ben bezig kleding op mp aan het zetten ook wat dingen van dochter van mijn vriend, kunnen ook niet alle kleding gaat bewaren.
@Ukkie: Heerlijk die nachten. Myrthe is idd maar 2 weekjes ouder als Jasmijn. @Elsie: Heerlijk is dat he, even mee naar bed. @Wendy: haha, wat grappig dat jullie dezelfde foto hebben. @Butterfly: Lekker is dat, dat Harold niet eens de kinderstoel heeft schoongemaakt. @MvE: Esmee heeft het behoorlijk te pakken of niet? @Hier: Lekker gegeten en nu lekker samen op de bank. Myrthe is aan het wakker worden, die wil zo eten. Zou ook tijd worden, ze heeft nog maar 3x gedronken vandaag, daar moeten nog 2 voedingen bij.
Hey meiden, @ MamavEsmeeit was inderdaad zon dag dat ik beter in bed had kunnen blijven liggen! Ik heb inderdaad getekend voor 15 cm langer. Goed dat je het zegt. Mochten ze echt moeilijk gaan doen, kan ik dat nog in de strijd gooien Arme Esmee. Fijn dat de paracetamol goed helpt. @ Femke: Ahhh wat een schattige foto van Myrthe! @ Butterfly: Ik heb echt respect voor je, hoe jij het allemaal doet, met je huishouden, school en werk. Ik zou er niet aan moeten denken, en dan heb ik niet eens kinderen! Pfff Petje af! Moeilijk is dat he? De motivatie vinden als je eigenlijk niet ontevreden bent. Denk dat dat bij mij ook het probleem is. Hoewel ik moet zeggen dat ik er nu wel weer goed ik zit (voor zolang het duurt). Het uitzicht op mijn trouwjurk helpt nu ook wel mee denk ik. @ Ukkie: Ik wil er eigenlijk nog een kilo of 10 af. Maar dat lukt het hele jaar al niet. Steeds op en af. Nu ben ik gelukkig weer op de goede weg. Ik heb 2 weken geleden gehoord dat mijn trouwjurk binnen is gekomen, dus dat geeft wel weer motivatie (aangezien ik nu wat zwaarder ben, dan toen ik mijn jurk kocht) @ Wendy: Nog steeds niet helemaal fit dus lekker aan toegeven zodra het kan! Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt! Hier vandaag een ontiegelijke baaldag gehad. Wat ik vanmiddag vertelde heb nog geluk gehad dat we de brandweer niet hebben hoeven bellen. Gadverdamme wat stonk het. Blijkbaar wisten de baas en collegas al dat de pan niet goed was ipv dat ze dat even tegen mij zeggen. Nu hebben we hem weg kunnen gooien (inclusief inhoud) wat alles was aan elkaar gesmolten Baalde wel ontzettend. Zeker toen ik hoorde dat een nieuwe pan 1400 euro kost!!! Net lekker nasi gegeten. En Roland is nu naar de winkel voor de weekboodschappen. We zijn een beetje op de uitgaven aan het letten. Ben benieuwd hoeveel we deze week kwijt zijn aan de booschappen. Heb een maximum van 75 euro per week gesteld. En dat lukt tot op heden aardig. De afgelopen weken hebben we zelfs de verjaardagscadeautjes ook van het booschappengeld kunnen doen. Moet deze week ook nog cadeautjes kopen dus ik hoop dat hij voor 60 euro klaar is. Maar dat wordt krap denk ik Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 1,5 plak 20+ kaas 1 kiwi T: niks A: 300 gram nasi goreng Liefs
Ukkie.. Dit is een heel gezellig KLUPPIE! Zal zo de foto even laten zien. Een bmi van 30? Zie je niet aan je. Vind je al mooi slank hoor. Je bent echt een heel ander meisje geworden .. onvoorstelbaar! Melanie.. Goed dat het in je contract staat! Femke..Esmee heeft het i.d. goed te pakken.. Myrthe een slaapdagje na de prikken? Elsie.. Lekker dat je er dan uit MOET.. Butterfly.. Mannen kunnen niet multitasken, moeten wij maar accepteren. Balen dat de appelflapjes niet lekker waren. ****** Hier na het eten nog appelflapjes gebakken met Esmee. Te lekker!! Gelukkig kleintjes gemaakt. 1tje is dan niet zo erg. Verder beneden nog even aan de poets geweest. Blijf bezig met dit weer en honden, niet echt goed voor de vloer. ( zand en water)
Wendy.. Veel lezen op leukste taarten doet een hoop.. Heb daar alles gelezen & nog geen workshop gevolgt.
Melanie.. Dat is idd een goede motivatie! Hier paste mijn trouwjurk niet 2 dagen voor de dag.. nou dan baal je wel even hoor! mamavesmee.. Lekker hoor appelflapjes en leuk samen gebakken dus.. hmm! Dank je wel voor je compliment! Mooie taart hoor! Elsie.. Dat had ik ook wel even gewild een uurtje mee tukken.. helaas vandaag niet aan toe gekomen. Femke.. idd maar twee weekjes.. was jij een ook sep2011 mama dan? Hoe doet Myrthe het 'snachts? Begint ze al met doorslapen?? hier lekker normaal gegeten en net 10 pepernoten (30 call) had er echt zin in. Nu is het goed. dus ben benieuwd of de weegschaal morgen lief is
idd echt heerlijk zo een uurtje slapen! soms heb je dat gewoon even nodig lekker gegeten ben bezig met kleding op marktplaats te zetten
@MvE: Idd een slaapdagje, ik vroeg me al af of dat van de prikjes kon komen. Mooie taart! Je hebt er echt talent voor. @Melanie: Jeej, wat een geknoei met die pan. Vind het rotdingen (heb in de microbiologie gewerkt). Wel duur 1400 euro voor een nieuwe. @Ukkie: Nee, ben een augustus mama. Was 11 augustus uitgerekend. Myrthe slaapt de nachten eigenlijk altijd door, als sinds 6 weken. Heerlijk. Lekker hé al die Sinterklaas spulletjes. @Hier: Mannetje ging even Myrthe op bed leggen om 20.00 en is nog niet beneden. Denk dat hij naast haar ligt te pitten Hij was om 5.30 opgestaan vanochtend dus ik laat het hem lekker liggen.
Heel irritant. Iemand zou vanavond wat komen halen via marktplaats. Mooi niet geweest. Net Elin nog even wakker gemaakt voor een voeding.Had de laatste om 18.00 en weinig zin om er om 02.00 uur uit te moeten ofzo Vanmiddag bij een oud collega op de koffie geweest. Was gezellig. Wel twee stukjes gevulde speculaas op.Morgen maar weer eens op de weegschaal gaan staan Femke, heerlijk meisje ! Butterfly,lekker he appelflapjes.maak ik nu ook af en toe met Levi. O zijn niet goed gelukt dus Hier is de motivatie ook nog ver te zoeken hoor MVE, ook aan de appelflapjes Leuk die taart !
Femke.. heerlijk! Bij Sophie was het ook 6 wk en Jasmijn heeft zat op zon van 23:30 tot 7:30 gedaan maar dat was helaas eenmaal.. morgen is ze 6 wk dus ben benieuwd All.. ik ga erin! Fijne avond
Goedemorgen Elin kwam alsnog om 03.15. Beetje jammer. Straks kids naar smoeder brengen en dan om 11.00 afspraak bij uwv. Weegschaal was trouwens lief. 76.1 ( als ik de weegschaal van de vk aan hou) 78.1 als ik die van het CB aan hou haha.