Meiden hier erg druk heb even meegelezen... Hopelijk vanmiddag even tijd om te schrijven. Vanaf morgen volop gaan fietsen met Nina echt heel veel zin in want fietsen doe ik super graag.
Hai dames, Zie weer prachtige menuutjes en (vrij) lieve weegschalen voorbij komen @Butterfly: hoe bevalt het WW-en? ondanks dat je zo streng bent geweest 'maar' 1kg eraf, maar dat is toch een prachtig resultaat? je weet zelf ook dat het door de prednison komt meis, kop op! doorzetten en je komt er wel!! het gaat bij jou gewoon minder snel dan dat je had gehoopt, maar dat vergt gewoon wat meer doorzettingsvermogen. vind het super dat je er toch 1kg af hebt hoor! @Lovely: prachtige taart! Gefeliciteerd met je zoontje 10 jaar alweer, jeeeeeeeetje wat gaat dat snel!!! @Melanie: ik ken die kuren, vond het goed te doen maar je moet voor de vitamines er wel fruit bij eten denk ik. @Troelala: Een gezond eetpatroon is de beste basis om af te vallen. Bewuste keuzes maken en je eetpatroon omgooien dus. @Hope: liga zit meestal vol calorieen, net als ontbijtkoek en eierkoeken. Beter is om een cracker met mager beleg te pakken of een opkikker (let wel op zout!). tussendoor 1 stuk fruit 's ochtends en 1 stuk 's avonds is ook een prima tussendoortje. beperk je tussendoortjes tot 100kcal per stuk maximaal! verder ziet het er prima uit, al kan ik niet zien hoeveel aardappelen jij bijv eet. en eet je er ook sausjes bij? rauwkost is prima voor bv bij de avondmaaltijd maar met dressing is dan weer niet goed voor een dieet. zelfde geldt voor (bijv. groente)sausjes uit een pakje etc. @Blike: veel plezier op wintersport! en tsjah, koekjes... wel lekker natuurlijk maar niet zo handig als je wilt afvallen... maar wat MvE zegt, 1 per dag zal geen kwaad kunnen! wilskracht @Hier: 59,8 dus ik zit eindelijk weer onder de 60. heerlijk nog een paar kg en dan ben ik op streef... heb 5 maanden lang rond de 61 gezeten en dat was alles behalve motiverend. gelukkig heb ik nu de motivatie weer een beetje terug gevonden Verder een paar rottige weken achter de rug dus vind het een wonder dat ik nu wel afgevallen ben. Vol goede moed er weer tegenaan met gezonde menuutjes!!
meiden even een vraag, ik eet 2 shakes op een dag en dan tussen de middag eet ik een broodje mee. Nu heb ik al 2 dagen last van diaree (sorry voor de vieze praat) alles wat ik eet komt er net zo hard uit, het begint meteen na een shake. Wat zouden jullie doen? Stoppen met de shakes of doorgaan tot het lichaam er aan went?
Zal hoogstwaarschijnlijk door de shakes komen, je lichaam moet aan het vloeibare voedsel wennen. ik zou het nog even de tijd geven.
@ troelala: ik heb geen ervaring met shakes. Ik zou het nog even aankijken, tenzij je er ook krampen en dergelijk bij krijgt. Als het aanhoud zou ik ermee stoppen denk ik. @ mamavesmee: ik denk dat het inderdaad goed te doen is. Tot nu toe in ieder geval wel. @ butterfly: 1 kg is inderdaad niet super veel. Maar bekijk het van de positieve kant. Hij is er toch maar weer af. Komt goed meid! @ hope: ik kan je weinig tips geven die de anderen nog niet gegeven hebben. Ik vind je menu er goed uitzien hoor. Sorry als ik iemand vergeten ben. Zit op het werk en reageer nu via mobiel. Wilde even vertellen dat het tot nu toe goed gaat met de kuur. Vanmorgen mijn vanilleshake verkeerd aangemaakt waardoor er klontje inzaten. Verder was ie goed weg te krijgen. Net een caramelreep op, die was erg lekker. Moet natuurlijk even kijken hoe het me de komende dage vergaat maar als alles zo smaakt gaat het helemaal goedkomen...
Ik zou er echt even mee doorgaan hoor... Ik denk dat je echt even door moet zetten en niet de handdoek in de ring te gooien. Komt echt wel goed!
Hallo meiden, zou ik met jullie mee mogen kletsen? Volgens mij ( als ik terug lees) zijn jullie wel vrij actief, net iets wat ik nodig ben
@ Costly: Welkom en succes met afvallen. Hoeveel wil je afvallen en hoe ga je het doen? Hier vandaag een goede eerste kuurdag. Avondeten vond ik niet lekker en heb ik ook niet helemaal op. Had ook geen honger dus dat scheelt. Mijn menu vandaag: O: vanilleshake T: niks L: caramelreep T: groentenbouillon A: pasta met champignons (half opgegeten) T: chocotoetje
Melanie, ik wil ax 40 kilo kwijt. Minimaal 30-35 kg. Ik laat tot nu toe het snoepen en andere extra's staan maar ben nog aan het kijken hoe nu verder. denk calorieen tellen. Jij bent al veel afgevallen zeg, wow.
Hmmm lekker dan diarree dan zou ik haast niet meer beginnen met de shakes die ik heb liggen .....Maar misschien is het anders dan als ze kant en klaar zijn Melanie hoe maak jij de shakes klaar???
Nou meiden... 4 dgn lijnen en het is bij mij -0.7 kg en ik ben er blij mee! Het begin is er! Vandaag eet ik: O: 2 beschuitjes met halvarine en vruchtenhagel T: een appel en een kopje thee L: Mona aardbeienkwark + thee T:2 mandarijntjes A: ? Verder 2 liter water, heb een blikje cola mee naar werk en verder veel groene thee.
Sorry laatste bladzijdes niet bij gelezen.Pak het hier weer even op. Hier alles goed.Weegschaal blijft hangen rond 75. Soms wat meer,soms wat minder. Met de kids alles goed.Elin heeft nu de waterpokken.
Nou de shakes zijn aan de kant. Bleef maar diaree houden en daarbij kreeg ik ook nog eens erge krampen elke keer. Nu in vanochtend normaal heb gegeten heb ik nergens meer last van. Dus voor mij geen shakes meer. Het kwam ook echt door de shakes want na elke shake had ik er last van, plus dat me diaree echt eruit zag na me schakes ieuwww....Nu sta ik in twijfel of ik calorieeen tellen zal doen of WW?
Ga je toch WW proberen?? Kan je altijd week gratis doen via de site en dan zien hoe het bevalt?? Maar dan heb je het wel geprobeerd. Hoop dat ik geen last ga krijgen van de shakes hoor. Maar misschien is de werking toch anders dan als het kant en klaar is dat hoop ik dan maar. Beterschap voor Elin arm meisje nu al de waterpokken. Heeft ze er veel last van??
Goedemorgen meiden! Ik baal ben gewoon vergeten te wegen vanmorgen en ik denk dat het een heel mooi resultaat was Maar goed dan is hij morgen hopelijk extra lief @Troelala Ik zou echt proberen nu iets te zoeken wat je vol kan houden want zo lukt het denk ik nooit. (bedoel ik niet rot maar volgens mij weet je zelf niet goed wat je wilt dat moet eerst duidelijk zijn want dit hou je nooit vol) Hopelijk kunnen wij je tot steun zijn. @MamaRianne Hoe is het? Gaat het afvallen goed? Je kindjes weer beter? @Kaatje Leuk dat je er ook weer bent! Zielig dat Elin de waterpokken heeft... Heeft ze er veel last van? Hoe is het met de BV? Op je werk ook alles goed? @Hope Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.. Wat voor dieet volg jij? @Costly Welkom! Gaat je ook lukken om zoveel kilo's kwijt te raken hoor! Mij is het ook gelukt om een kleine 30 kg kwijt te raken (had ik ook nooit verwacht) @MamavEsmee Hoe vond Esmee het dansen? Plaats je weer eens een foto van je meisje ben zo benieuwd hoe ze er nu uitziet. Ben je weer aan het hardlopen? @Butterfly Gaat het goed ww? je bent al weer 1.7kg kwijt super goed joh! Gewoon doorgaan je komt er echt. Hier een lekker relax dagje... Vanmiddag wordt mijn fiets gebracht kan niet wachten om te gaan fietsen en dan zal je zien dat het gaat regenen Morgen een hele dag naar vrienden om te klussen in hun huis hopelijk schilderen of de vloer leggen dat vind ik erg leuk om te doen
Gaat op zich goed hoor. 2 dagen beroerd geweest maar gister ging het weer aardig. Heb veel aan de cola gezeten tegen de misselijkheid ook niet echt bevordelijk maar ja het hielp gelukkig wel Ik zit nu bijna op -7 dus dat gaat lekker. Lukas hoest nog steeds maar is verder wel ok. Jurre heeft een kuur gekregen dinsdag en dat gaat nu ook de goede kant weer op!
Hier niet lekker en weinig eetlust. Doe rustig aan vandaag en Sam gaat straks naar oma toe. Niet op de weegschaal gestaan vandaag, probeer dat maandag pas weer te doen. Gistermiddag nog gefietst met Sam, was erg lekker!
@zustertje, ik heb al eerder een poging gedaan.. maar het MOET nu echt van mij haha. Heb ww gedaan, ben ooit 22,5 kg afgevallen met sonja B maar na een lange weg in de medische molen en nog zonder resultaat in 3 jaar tijd 20 kg aangekomen weer... ik ben nu dan ook op mijn zwaarste. Ik probeer zelf gewoon gezond te eten en hoop tips van jullie te krijgen over het eten wat ik dagelijks naar binnen schuif Ik ben al heel blij dat ik 0,7 kwijt ben.. dat motiveert me toch wel om nu echt door te gaan!
@zustertje ik vind het niet vervelend om te horen hoor, je hebt helemaal gelijk. Ik moet ook iets hebben wat ik echt volhou want zo met me lichaam lopen knoeien is al helemaal niet goed. Vind het alleen zo ontzettend moeilijk, ik wil heel graag afvallen maar ik wil ook te snel. Ik moet in me hoofd echt accepteren dat het snel niet zal gaan, maar elke kilo er toch weer 1 is! @mama rianne ik heb nu een week WW proef ben al druk aan t bekijken hoe en wat. Als t wat is ga ik er misschien wel voor. Sonja bakker ben ik ook al eens 20 kilo mee afgevallen maar ik kan het niet meer opbrengen om die verplichten menu's te doen.... @hope goed zo meid. Het is toch maar weer 700 gram!! Mooi doorgaan! Ik weet hoe moeilijk het is! @elsie beterschap hoop dat je je snel weer beter voelt!