Goedemorgen! Even bijgelezen, weet niet of ik alles kan onthouden @hope1986, is het gelukt met de loempia's? @mamarianne, dat boek heb ik ook nog ergens liggen. Bevalt hij je goed? @Melanie, super zeg. 1 kilo in 1 dag. De shakes doen hun werk dus goed! Heb je genoten van je avondje alleen? @butterfly, ook een lieve weegschaal, fijn zeg . Super dat ww zo goed voor je werkt. Doe je online of ga je naar de bijeenkomsten? Wat voor opleiding doe je en hoelang moet je nog? @hier, gister een goede eetdag gehad. De week ervoor ging slecht maar toch ondanks dat op het zelfde gewicht gebleven. Vrijdag pas weer wegen, ben heel benieuwd, ik lijk nu in een goede flow te zitten Vandaag een schoonmaakdag op het programma, dat is alweer even geleden. En een stuk fietsen met de jongste, het weer ziet er heerlijk uit Fijne dag allemaal!
Bevalt mij super. Heerlijke menus. En gebruik bio-30 Days tabletten.. Zit op 6,8 eraf sinds 9-1 had graag de 7 gehad....maar helaas
Goedemorgen meiden! Costly: Fietse vandaag het is inderdaad mooi weer buiten. Onze kleine dame is ziek ontzettend hoesten,verkouden en hoge 39,6 koorst. Ik ben bezig in huis met opruimen. Straks even richting de markt en alvast wat voorbereiden voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon morgen. Vanavond een verjaardag van een vriendin, wel even zin in! Heb geen menu vandaag, ga maandag weer verder met lijnen!
@ Lovely: Beterschap voor de kleine meid! Hier een klein feestje! WEER 1 KG ERAF!!! Nog maar 4 ons, en dan ben ik waar ik wil zijn voor dinsdag. Maar dit smaakt natuurlijk wel naar meer. Misschien kan er nog wel iets meer af
Helaas heb ik de loempia's niet kunnen laten liggen maar de weegschaal was lief voor me...in totaal -1,7 kg deze week... Vandaag heb ik gegeten: O: special k met magere melk T: banaan L: broodje bij subway ( we waren in de stad) T:mandarijn À: 2boterhammen met een gebakken ei ( even makkelijk) T: snack à jack
@ Hope: Super hoor! 1,7 eraf! Hier gaat het vandaag nog steeds goed. Vanavond komen vrienden op visite, en heb daarvoor wat chippies ed in huis gehaald. Hopelijk kan ik er vanaf blijven... Maar ik denk het wel, nu het zo goed gaat. Avondeten was vandaag ook lekker! Voor het eerst. Jammer genoeg heb ik morgen en overmorgen hetzelfde avondeten als gisteren en eergisteren. Niet lekker dus. Maar ach... de rest is wel goed te doen, dus even doorzetten Mijn menu vandaag: O: bosvruchtenshake T: niks L: choco crisp reep T: groentebouillon A: boerenomelet T: chocoladetoetje
Ik lees allemaal positieve berichten! Melanie... Fijn dat het met modifast goed gaat. Hopenlijk zit je dinsdag toch op het gewicht wat je graag wilt. De rest een zwaai! Sorry.. Drukke dagen gehad. Gisteren een taart bestelling en geholpen op school s'morgens. Vandaag druk in huis geweest. Wasje 3 draait, de bedden verschoont en het hele huis door geweest. Alles weer fris. Weegschaal was vanmorgen niet lief. Eigenschuld, zat vanmorgen op 73.4 Ik kan de knop NIET omzetten. Baal zo van mezelf. Menu vandaag: O: 2 beschuitjes met aardbei en koffie T: chocokoekjes en een appeltje L: 2 boterhammen met jam en kipfilet en een gekookt eitje T: banaantje en een mini cupcake A: 100 gram gebakken aardappeltjes, gebakken visje en stoomgroenten Net een schaaltje kwark op, vanavond mag ik nog wat zoutjes en heb worteltjes gekocht ( ben ik gek op) Zo'n 1500 totaal vandaag. Als ik me vanavond tenminste niet laat gaan.
@ MamavEsmee: Geen modifast maar weightcare hahaha... Kom op he meid. Je weet dat je het kunt. Wij namen altijd een voorbeeld aan jou! Je kunt het echt!!! Het lukt je al zo lang om mooi op gewicht te blijven!
Gisterenavond goed overal vanaf kunnen blijven. Ik had het er niet eens moeilijk mee! Vandaag weer een lieve schaal. Het resultaat is iets minder groots dan de afgelopen dagen, maar elke dag een kilo is ook wel veel natuurlijk. Nu 4 ons eraf... en dat wil zeggen dat ik weer onder de 90 zit 89,8 namelijk. En dat was ook nog eens precies mijn streven (hetzelfde gewicht als wat ik had, toen ik de laatste keer mijn jurk paste). EN... een gezond BMI. Wat wil een mens nog meer? @ MamavEsmee: Is het gisterenavond nog goed gegaan? Ik vroeg me af of jij nog lekkere ideeen hebt voor de vulling van onze bruidstaart?!
@mamavanesmee, maak je taarten? Wij gaan in 2013 namelijk trouwen. Vanochtend weer gewogen...-2,1 Nuon totaal..vraag me af of t niet te hard gaat? Vandaag o: kwark T: mandarijn en water L: 2 volkomen boterhammen, 1 met halfjaar en 1 met linera smeerworst en een kopje thee T: snack à Jack À: aardappel anders.. Ik weet dat aardappel anders niet helemaal juh van het is... Hoeveel mag ik ervan hebben?
Melanie.. Ik zou gaan voor champagnecreme met verse frambozen en dat in 3 lagen en afsmeren met witte chocolade ganache! Maar neem aan dat je eerst 3 proeftaartjes mag proeven? Fijn dat je op een gezond gewicht zit! Hope.. Dat doe ik i.d. maar nog niet heel lang hoor! Maar er zit vooruitgang in! ****** Vanmorgen -400 ik ben blij! Vandaag op het menu: O: 1 afbakbroodje met kaas en een beschuit met jam + eitje T: koffie & niets. L: 1 afbakbroodje met kaas, 1 boterham met een plakje bakleverworst en 2 kiwi's en een kopje optimel. T: fruit & een stukje ontbijtkoek. A: frietje van de snackbar met een snack *** Ga straks zo'n 6 km hardlopen!
@ mamavEsmee: Oeh... dat klinkt wel heel lekker! Staat genoteerd. Ik mag inderdaad 3 smaken opgeven om te proeven Thnx voor de tip. Fijn dat er weer 4 ons af was. @ Hope: Aardappel anders is inderdaad niet heel gezond. Wat eet je er verder bij. Alleen aardappel? Of doe je ook nog groenten en vlees bij (in de schotel)? In 100 gram aardappel anders saus (afhankelijk van de smaak) zit ongeveer 170 kcal. Meestal probeer ik bij het avondeten tussen de 400 en 500 kcal te blijven.
Dag dames.... Hier vanmorgen lekker gezwommen met manliefde meiden, en mijn zusje en zwager, daarna gegeten bij de MC donalds...... Wat betekent dat ik door mijn punten voor vandaag heen ben. Dus de rest van de dag op rantsoen......!! En alles wat ik eet gaat af van mijn weekreserve. Heb in het zwembad nog een halfuur baantjs gezwommen, net nog even gewandeld van mijn zusje naar huis, en vanavond ga ik hardlopen met mijn zusje, heb een uur gerekend. Dus met alles aan bewegen heb ik dan 10 punten terug verdiend. Moet je nagaan... 1 broodje kroket, daar moet ik EN een uur voor matig hardlopen, EN een halfuur voor baantjes zwemmen, EN 10 minuten wandelen !! Ik bedenk me een volgende keer dus wel! Gisteravond nog uit eten geweest met een paar collega's en bewoners. We zijn te wokken geweest maar ik was niet reuze fit en zat na een tomatensoepje al vol. Verder sushi gegeten, en 1 keer gewokt, veel groenten en wat vis. Daarbij rivella gedronken. En een klein ijsje na. In punten viel dit echt mee!!! Geen vette sausen en vlees gegeten. @Mamavesmee, jij was mijn voorbeeld!!!! Kom op meis, jij kan het!!!! Door jou weet ik dat ik het moet kunnen als ik maar door zet, en er echt voor ga. Jij kan het echt!! @Melanie, hmm dat is een heerlijk resultaat zeg!!! Dat gaat sneller als wat ik nu doe . Heerlijk dat ze je je streef voor nu weer hebt. @Costly, ik doe WW via internet. Maar ik kan ook kiezen naar de bijeenkomsten te gaan hoor, zit geloof ik in het abonnement. Maar dat hoeft voor mij niet zo eigenlijk. Ik studeer SPH en moet nog 3.5 half jaar. Ben net begonnen in september. Ik ga aan de studie!!
@ Butterfly: Jeetje... dat is wel heel veel beweging voor 1 broodje kroket. Opent wel je ogen!!! Ik kom mijn menu weer even droppen: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met muesli (mocht met magere melk of magere yoghurt, melk had ik anders niet genoeg voor morgen en magere yoghurt heb ik niet in huis, dacht dat dit niet heel erg zou zijn... was wel ERG zoet) T: niks L: 1 caramel reep T: 1 tomatenbouillon A: pasta met champignons (niet helemaal op) T: aardbeientoetje
Hey. hier gisteravond en vannacht met een gillende Elin gezeten. Gisteravond laat is Ferry nog naar een apotheek gereden voor waterpokkenschuim.Elin heeft van 00.00 tot 02.00 geslapen en daarna tot 03.30 liggen gillen.Stort nu ongeveer in haha. hele dag bezig geweest met de zolder opruimen. Merk dat ik door de bv ( ja geef nog steeds ) toch extra moet blijven eten omdat ik anders flauw word. Gewicht blijft dus hangen. Inmiddels de bv wel langzaam aan het afbouwen dus hopelijk komt het dan met de laatste 3 kg ook weer goed. Op mijn werk alles goed. Hou nog wel mijn ogen open maar is niets te vinden. Troelala, vervelend zeg diaree van shakes. zou ze dan idd ook niet meer nemen.Al kan diaree wel goed voor de lijn zijn haha Zustertje, nog lekker gefietst afgelopen weekend ? Elsie,beterschap
Kaatje.. Beterschap voor Elin. En goed toch, dat je nog steeds mooi op gewicht blijft!! Butterfly.. Mac Donalds is i.d. vette troep. Melanie.. Iets met Mango en een yoghurt vulling is ook lekker, of monchou slagroom met kersenvlaai en bastogne crème. Pure chocolade creme met lemoncurd of sinasappelmarmalade. Hope.. Als je het in combinatie met mager vlees en lekker veel groenten eet is het voor een keer niet zo heel erg hoor! Wel erg lekker!! *** Hier naast het hardlopen ook nog 20 minuten naast Esmee gerend. Die wou oefenen met fietsen en dat kan mooi op de parkeerplaats van de supermarkt tegen over ons huis. Daar dus ook nog 20 minuten aan het rondrennen geweest haha. Maar met goed resultaat. Ze fietst, zelf , zonder zijwieltjes ! En trots dat ze was. Vanmiddag chocolat chip koekjes gebakken met Esmee. Er daar 2 van gehad, oeps. Vanavond niets meer!!