ik heb echt bewondering voor jullie dames, zoveel afvallen.. en vaak ook nog zo snel... hoe doen jullie t?! ik sport nu 3x in de week, ik PROBEER om de 2,5 uur iets te eten(moet).. maar dat lukt vaak niet eens... ik zou t super vinden als ik zeker nog 15kg afval voor juni, maar als ik zo doorga lukt dat echt niet... dusss... bewondering voor jullie dames, zet 'm op...
Op de lekkere lunch na bijna niets meer gegeten. Vanmiddag een schaaltje witte druiven, en vanavond een klein bordje macaroni. Vanavond i.p.v hardlopen nog een uur gesport met de Xbox, en daarna nog dikke 20 minuten lekker gedansd in de keuken whahahaha. Heerlijk soms, doelloos dansen . De weegschaal net was wel lief, zoals nu is het etentje van gisteren er weer af, was een paar ons zwaarder. Ds morgen hoop ik het gewicht van vrijdag weer te hebben en misschien minder. Heb erg veel gesport vandaag. Harrold speelt nu een spelletje op de Xbox en ik ben lekker in bed gekropen met de laptop en jaja... mijn studieboeken . ( had wat mot met Harrold.... probeerde wat uit te leggen over mijn gevoel over iets, maar hij begreep me niet, is met een half oog met de xbox bezig en voor de helft luistert hij naar mij, wat bij mij dan verkeerd valt. Als ik met hem probeer te praten wil ik een en al oor, dat hij echt even luistert. Maar ja..... xbox he......!! Zucht, vandaar zit ik in bed. Zei ook: 'als je praten wilt kom je maar boven'. Staat hij meteen boven. Ik wil even mer rust gelaten worden nu... grr als ik boos ben moet ik even een time out hebben hoor.....!! dus met de ziel onder de arm liep hij weer de trap af. Soms ben ik ook wel erg.... maar hij moet het ook eens even voelen en hij heeft een harde aanpak nodig wahahaha )
Hallo dames, Ik kom me ook weer even snel melden. Ik probeer vanaf morgen weer te reageren hoor . Voor de nieuwe dames: Welkom en succes! Voor de oude garde: Welkom terug en succes hihi!! Er was vorige week 1.2 kilo af maar ik stond nog steeds 1 kilo boven mijn laagste gewicht. Helaas heb ik me vooral vandaag laten gaan. We waren op visite bij mijn opa en oma en die maken er dan een heel feest van als wij komen....gebak, soesje, stukjes kaas, paaseitje, stukjes hema rookworst, paar toastjes, zelfgemaakte patat, gehaktbal....een ijs toe . Morgen leven we dus weer op water en crackers . En als het weer meezit wil ik dinsdag weer eens op de fiets naar het werk (40 min heen met 2 grote bruggen en hetzelfde terug).
@ Wendy: Super dat er vorige week zoveel af was. Jammer dat je je vandaag zo hebt laten gaan! @ MamavEsmee: Oh... dat klinkt allemaal heerlijk. Krijg helemaal zin in taart hahaha... Super dat Esmee zonder zijwieltjes fietst! Kan me voorstellen dat je een trotse mama bent! @ Butterfly: Kan me voorstellen dat je boos bent. Klinkt heel herkenbaar wat je verteld. En ik zou roland ook weer terug gestuurd hebben hoor. Als ik boos ben kun je mij ook beter even met rust laten. Komt wel weer goed meid! Misschien leert ie ervan @ Troelala: Inderdaad in 3 dagen 2,4 kg eraf! @ Kaatje: Arme Elin! Beterschap!
Mamavesmee, leuk taarten maken. Heb ik ook een tijdje gedaan maar was toch niet echt mijn ding. Maak nog wel slagroomtaarten en andere taartjes ( voor onszelf) maar die anderen niet meer. Te weinig geduld voor. Kan ik ze ergens zien? Ben wel heel nieuwschierig naar jou creaties Wat goed zeg, lekker sportief bezig geweest dus. En wat handig een supermarkt vlakbij huis. Je kunt dus zo met de boodschappenkar naar huis? Melanie wat goed! Je kunt dus met een gerust hart je bruidsjurk weer passen en een gezond BMI is natuurlijk ook super. Hope1986, tel je calorieen? Hoeveel eet je ongeveer op een dag? Ik weet niet hoezwaar je bent maar als je wat zwaarder bent val je vaak meer af in het begin dan mensen die niet veel overgewicht hebben ( is mijn ervaring tenminste) Butterfly, nog 3.5 jaar wow. Succes met je opleiding. welke functies kun je uitoefenen als je klaar bent? Kaatje, beterschap met je meisje. Waterpokken zijn zo vervelend! Wat hier goed hielp is een bad met havermout. Ik deed dat in een washandje die ik dicht maakte en liet die in bad drijven. Daarnaast ook iets van schuim. Wendy, welkom terug. ----- Vandaag weer met goede moed weer verder. Gister ondanks een dag vol visite me goed gedragen. Straks een flink stuk wandelen met de hond en de weekboodschappen halen. Fijne dag meiden
Butterfly.. Mannen & X-box. Ik weet er alles van.. Heb wel eens dingen gezegt/afgesproken en wist hij het niet meer. Bleek ik dus gezegt te hebben terwijl hij aan het spelen was op de x-box. Als ik dan een bevestiging krijg, ga ik er van uit dat het begrepen is. Pff.. Je zou ze soms wat! Maar je bent wel streng hoor. Inmiddels alles weer ok? Melanie... Hier kun je allerlei vullingen zien: Verschillende laagjes vulling in 1 taart... (Pagina 1) - Bakken & Vullen - Het "DeLeuksteTaarten" - forum .. Kwijlze! Wendy..Water & Crackers.. Dat klinkt niet goed.. Succes! Hope.. Je in kunnen houden gisteren? Costly.. Ik vind het taarten heerlijk! Om te doen dan he?! Het eten is natuurlijk een leuke bijkomstigheid. Al bak ik voornamenlijk voor anderen. Fijn dat het weekend voor jou goed ging. Linkje van mijn taartjes: Facebook ***** Vanmorgen weer 400 gram zwaarder. Zit dus weer op 73.4.. Grrrrrrrrrr.. Vandaag weer vol goede moed verder. Heb de smaak in iedergeval weer te pakken. Allemaal gezonde dingen in huis en weer lekker veel bewegen! Menu: O: 2 boterhammen 1x kipfilet en 1x aardbeienjam en koffie T: fruit en flesje water. L: 2 boterhammen met mager beleg en een gekookt eitje en thee T: beker optimeldrink en fruit A: Gekookte aardappeltjes, spruitjes en een 1/2 gehaktbal. Vanavond nog een handje zoute sticks. *** Ga straks lekker zwemmen met Esmee! Zou eigenlijk met mijn zusje en neefje gaan maar die kon ineens niet meer.. Hebben een beetje mot met elkaar.
@costly, ik tel niet echt kcal, probeer gewoon 6 keer per dag kleine hoeveelheden te eten. veel groente en 2 stuks fruit. Ik weeg inderdaad wel veel.... dus het ging hard deze week 2,8 kg eraf. Maar ik drink nu ook meer water als voorheen. Vandaag eet ik: o: halfvolle yoghurt ( ben niet helemaal lekker) T: Appel L: 2 boterhammen met linera smeerworst T: Mandarijn A: kipfilet met sperziebonen en aardappels In de pauze weer een half uur lopen en vanavond een uur met de hond
Goedemorgen. Hier een lieve weegschaal. Van de MC Donalds niets aangekomen, maar 2 ons afgevallen, nog niet het gewicht van vrijdag maar dat komt wel goed. Vanmorgen vroeg wakker, de kinderen waren al bij tijd wakker dus ja, dan ga ik er altijd maar uit. Dus dat was 07.00 uur. De badkamer al even gesopt, de toiletten gesopt. Boodschappen gedaan met de dames. Was gezellig. Ben nu vast de nasi aan het koken voor vanavond. Shoarma met roerbakgroente en nasikruiden, met rijst. Ik heb slaapdienst, dus neem een bakje mee. @Mamavesmee, WOW, wat een te gekke taarten maak jij. Heb ook even op je facebook gekeken. Op hyves plaats je niet zoveel foto's meer, maar jeetje... wat een ontwikkelingen zeg. Echt knap dat je dat kunt. Als ik dan al je werk zie wil ik dat ook graag kunnen. Maar goed, geen tijd voor momenteel. Als Esmee jarig is.... mag ik dan een bestelling bij jou doen? Wil graag een hello kitty taart en kom hem dan wel ophalen ook hoor. @Costly, je kunt met de SPH in de hulpverlening werken, het is heeel breed. Bijvoorbeeld jeugdzorg, gevangenis etc. Ik zou graag de jeugdzorg in gaan, ofeen functie als gedragsdeskundige lijkt me ook heel indrukwekkend. Ik heb nu wel een functie waarbij SPH of een andere HBO studie wenselijk is. Ik heb de keuze gemaakt om me te verdiepen in mijn werk. @Wendy, inderdaad, water en crackers lokt mij ook niet zo . @Baby90, dank je voor je compliment. Kom anders gezellig mee kletsen . Hier weet ik zeker dat jij ook motivatie blijft houden. Even mijn dagplanning: O: 2 knackebrod met jam, thee. T: appel en 3 aardbeien, paar druiven. L: 1 boterham met pathe, 2 knackebrod met 1 gekookt ei, en 1 met slankie smeerkaas, kopje kippensoep. T: paar olijven. A: nasi. T: zoute sticks.
Hoi meiden, Probeer hier niet al te veel bezig te zijn met afvallen, ga dus ook niet op de weegschaal staan, let wel op gezond eten @mamavesmee balen dat me mot hebt met je zusje. Maar ook wel leuk om samen met esmee te zwemmen Wij gaan straks naar het stadje hier, meisje mag een cadeautje uitzoeken omdat ze niet meer gilt en huilt met haren wassen
Hope.. Karig menuutje hoor! Neem vanavond nog lekker wat kwark oid.. Hoe voel je je nu? Elsie.. Zit je wel lekker in je vel? Succes met het uitzoeken van een cadeautje! Butterfly.. Zou het erg leuk vinden, maar is het misschien handig om iemand dichterbij te zoeken. Anders ben je aan brandstof alleen al flink wat centen kwijt Werkse vandaag! **** Me hier goed aan mijn menu gehouden. Neem straks als Esmee op bed ligt nog een schaaltje optimel. Vanavond alvast een taartje voor mijn vriendinnetje maken. Vries hem zowiezo in. En heb er vanavond mooi tijd voor. Ga hem vullen met zwitserseroom aangemaakt met ananassap en stukjes ananas en zwarte bessen jam. En dat in 3 lagen gevuld. Jummie!
Hey meiden, @ MamavEsmee: Thnx voor de link zal eens kijken Balen zeg, dat er weer 4 ons aan zat. Vervelend dat je mot hebt met je zusje Lekker gezwommen met Esmee? @ Butterfly: Fijn dat je ondanks de mac niet aangekomen bent. Hier vandaag een chaos dag op het werk. Ben blij dat ie voorbij is. Qua eten de dag weer goed doorgekomen. Vandaag de laatste dag van mijn kuur! Vanmorgen was er weer 3 ons af. Ik zit nu in 4 dagen op -2,7 kg Ben benieuwd of er morgen nog wat af is. Morgen een leuke dag. s Morgens douchen, haren doen (hoe ik het op DE dag ook ongeveer wil), make-uppen. Rond 12 uur mijn moeder ophalen. Dan gaan we eerst gezellig ergens lunchen en dan mag ik om 14:00 uur mijn jurk gaan passen. Leuk leuk leuk heb inmiddels ook mijn sieraden en dergelijke, dus ben heel erg benieuwd hoe het allemaal staan bij elkaar. Mijn menu vandaag: O: vanilleshake T: niks L: pinda/nougat reep T: groentenbouillon A: minestronesoep T: chocotoetje Liefs
Melanie.. Lijkt wel DE dag! haha.. Veel plezier morgen.. En fijn dat de kuur je nog lekker wat hebt doen afvallen!
@ MamavEsmee: Met als enige verschil dat ik het op DE dag niet zelf hoef te doen (gelukkig) daar heb ik personeel voor hahaha!
Costly: Alle boodschapjes weer binnen? Lekker hoor wandelen met de hond. Heb je toch weer beweging...watvoor hond heb je? Toen ik thuis woonde hadden we 2 duitse herder, heerlijke beesten waren dat. Melanie: Gaat goed met die kuur hé? Ik zei toch al dat ik bij het avondeten nog sla en veeeel ketchup nam. Nu begrijp je zeker wel waarom haha. Maar het resultaat mag er dan wel zijn. Geniet morgen dat je je jurk weer even aan mag! Ik kan ook niet wachten tot 30 maart, dan heb ik mijn eerste pas. MvE: Is Esmee ook zo'n waterratje? Maarre, hou nu maar op over die taarten he...ik krijg trek hihi. Hope: Ook al lekker aan de wandel met de hond. Watvoor hond heb jij? Het is dat ik 3 dagen per week werk en misschien een 2e wil, maar anders..... Butterfly: Zo hé, mac donald en dan ook nog 2 ons eraf. Olijven...mmmmm. Ik ga ze morgen gelijk halen! Heel handig voor als je zoute trek hebt. Elsie: Geslaagd voor een cadeau? Hier: Alles zijn gangetje. Had vanmiddag spontaan besloten een vrije middag te nemen. Ik had nog 3 strijkwerken op me wachten en heb lekker ik huis gerommeld. Menu is een beetje raar gelopen omdat ik wegging met de lunch en toen alleen snel een banaan had. Dus ik heb maar even tijden erbij gezet. 07.30 uur: 1 beschuitje witte hagel, thee met honing 10.30 uur: wiener melange, 1 liga milkbreak 12.00 uur: banaan 15.00 uur: 2 boterhammen salami, pindakaas, glas magere melk 16.00 uur: 1 paasschuimpje 18.00 uur: gekookte aardappel, sperziebonen, tartaar, magere melk Net op de weegschaal gestaan, kon het niet laten. Vanochtend 62.0 en net 62.1....Ook net nog 250 aan verschillende buikoefeningen gedaan.
@ Wendy: Dan ben je morgen vast wat afgevallen, als je nu maar 1 ons zwaarder bent dan vanmorgen. En die sla met ketchup snap ik zeker... gadverdarrie. Qua avondeten ben ik wel blij dat de kuur erop zit. De rest heb ik echt geen moeite mee. Vond de repen zelfs erg lekker Maar toch wel lekker morgen weer gewoon te kunnen eten.
Ik had precies hetzelfde haha. De rest is inderdaad best lekker en je zit nog vol van zo'n reep ook. Dat avondeten vond ik net schokbeton! Ik hoop dat de weegschaal morgen inderdaad lief is. Mijn maag begint een beetje te borrelen maar ik neem alleen nog een mok thee en ga misschien wel heel vroeg slapen hihih.
Hey. Elin heeft vannacht gelukkig beter geslapen. 22.00-04.30-07.00 Ik moet proberen weer even een ander eetritme te krijgen. Ook wat tussendoortjes met weinig caloriën maar die wel goed vullen. MVE, wat goed van Esmee ! Hier staat al sinds sept. een nieuwe fiets voor Levi in de schuur maar hij wil er niet op Baby90. Voor ik zwanger raakte van Elin ben ik in 5 maanden 12.5 kg kwijt geraakt. Ben begonnen met sonja bakker,maar na 4 weken ( was ik vier kilo kwijt ) gingen we op vakantie en vanaf toen ben ik gewoon gaan opletten met wat ik at, en veel water drinken. Ook proberen meer op de fiets te doen etc. Maar nou moet ik er wel bij zeggen dat ik toen thuis was. Nu ik werk merk ik dat ik meer nodig heb omdat ik meer verbruik. Butterfly, haha Harold met zijn goede gedrag naar boven word hij weer naar beneden gestuurd. Hopelijk kunnen jullie zo nog goed praten. Costly, ja deden hier idd ook badjes met brinta pap in een washandje. Bij Levi hielp groene zeep erg goed maar die had er maar 10 totaal. Elin zit echt zwaar onder maar gelukkig helpt die kidsclin schuim erg goed Melanie,veel plezier morgen
Hi hi Ik lees eventjes mee met jullie.....Wat gaan jullie goed zeg! Melanie, wat voor kuur deed je dan? Wendy, doe jij herbalife of cambrigde? Ik deed Mofifast in combi met avondeten. Mijn bedoeling was om te gaan GOK-ken, maar aangezien ik me volledig heb laten gaan dit weekend, moet ik echt een week shaken....pppfff durf niet te wegen nu hoor Liefs Nikkie
Melanie.. Gelukkig overleefd! Wendy.. Prima menu vandaag! En ik zou mijn vrije dagen liever elders aan besteden! Kaatje.. Esmee moest van ons fietsen.. Oefenen, oefenen.. En nu vind ze het ook echt leuk! Hopenlijk vannacht een goede nacht voor jullie!! Nikkie.. GOkken spreekt mij ook aan. Heb het een tijdje gedaan, maar merk dat ik in mijn koolhydraten uurtje niet te houden ben.. Licht in mijn hoofd. En overdag de hele dag zin in zoetigheid. Viel wel goed af er mee. Vanavond na het douchen ook gewogen.. Als er morgen niets af is wordt ik gek. Weet ook niet zo goed wat ik anders kan/moet doen. Maar de weegschaal zag er niet lief uit! Vanavond het taartje voor mijn beste vriendinnetje afgemaakt:
@ MamavEsmee: Leuk taartje! @ Nikkie: GOK-ken??? Wat is dat? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik heb nu 5 dagen de kuur van weightcare gedaan! Snel, verantwoord en simpel afvallen? Weight Care doet er alles aan om jou te laten slagen.