10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Gelukkig gaat het weer wat beter met Elin. Vreselijk als je kindje zo'n last heeft.

Nikkie: Ik heb wel eens Waight Care gedaan. Die 5 daagse kuur werkte heel goed. Soms doe ik wel eens een dagje shaken tussendoor, gewoon om alles weer eens door te spoelen hihi.

MvE: Tja, als er nou eens een lekker zonnetje komt had ik lekker in mijn tuintje gaan zitten hihi. Maar ik moet zeggen dat ik wel een voldaan gevoel heb na zo'n huishoudsessie. Dan kan ik mijn hoofd leegmaken want ik heb er altijd last van dat dingen in mijn hoofd blijven zitten als het nog niet gedaan is.

Hier: Vanochtend inderdaad afgevallen -700 gram joepie!. Ik stond gisterochtend op 62.0 en vanochtend dus op 61.3. Ennnn....ik ben vanochtend op de fiets naar mijn werk gegaan! Dat is wel even wennen naar een paar maanden zeg poehhh...maar het begin is er hihi.

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mve leuk taartje! echt super mooi gemaakt!

@wendy wat goed zoveel kwijt!!!! :D

@hier, ik ben gefrustreerd, gister 2 uur zware boodschappen bij 2 winkels voor mijn werk gedaan ( makro en office center) dit 2 trappen op gezeuld op werk en ik ben gewoon aangekomen...
    heb me zelfs nog ingehouden toen mijn stagiaire die mee was bij de mac gebakken garnalen wou halen, heb ik netjes aan een cola light gezeten...
    's avonds nageltjes gezet ( ben nagelstyliste partime) waarbij ik dus 2 uur intensief aan het vijlen ben.

vannochtend +0,4... :( waar zal dat aan gelegen hebben?

Vandaag eet ik:

O: beschuit met vruchtenhagel en groene thee met een zoetje
    T: peer en een flesje water
    L: vanille yoghurt met een appel
    T: banaan of een opkikker, net waar ik zin in heb
    A: Sla met tomaat, komkommer yoghurtdressing en een tartaartje.

Doe ik het goed dames?

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wendy.. Goed bezig!!:D

Hope.. Je mag best wat meer eten.. Mis tussen de middag iets van brood oid en s'avonds is ook behoorlijk karig! Jammer van de 400 gram. Had ik het weekend. Doorgaan!;)

Vanmorgen -200 gram. Ach er is wat af!:)

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1 jam en koffie
    T: flesje water en fruit
    L: 2 boterhammen met mosterdkaas 30+ ( in het tostiijzer) en een gekookt ei.
    T: 2 snoep paprikaatjes,
    A: 100 gram shoarma met 1 broodje en een flinke bak salade.

Vanavond hardlopen!

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hope: Je mag inderdaad wel wat meer hoor. Enne, ik heb ook van die periodes dat je heel netjes doet en niets afvalt of zelfs wat aankomt. Maar dan ineens komt er weer een keerpunt....

MvE: Goed en lekker menutje!

Mijn menu:
    O: 2 plakjes ontbijrkoek met boter, kop thee met honing
    T: wiener melange, 1 liga milkbreak
    L: ? ik denk salade. Ligt eraan wat er in de kantine is
    T: sultana's
    A: kippesoep met stokbrood

(Ben fruit vergeten, oeps)

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    moet ik meer eten ja? hmm.. waarom vind ik dat ' eng'...

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Hope: Ik vind je menu ook erg karig. Ik zou bij de lunch minimaal 2 boterhammen erbij doen. Kan me voorstellen dat het eng is, maar als het niet werkt kun je er zo weer mee stoppen toch? Balen van de 4 ons zeg! Misschien weer zout gegeten, dat je wat vocht vasthoud?

Hier vanochtend weer 6 ons eraf. Ben dus in die 5 dagen 3,3 kg afgevallen! :D Ik weeg nu 88,9 kg. Nog maar 4 ons boven mijn laagste gewicht :D

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ja ik ben eerder een keer bijna doorgeslagen met sonja bakker waardoor ik erg voorzichtig ben.

Met mijn normale menu:

4 boterhammen per dag, een beker melk, tussendoor liga/ontbijtkoek of fruit en avondeten kom ik van aan.. :(

Moet ik de yoghurt dan inruilen voor brood? Ik zit op werk dus vandaag lukt dat niet meer... tja ik heb een bakker om de hoek hier... maar dat is niet ' mager' .

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden,
    Wendy: super -700!
    Hope: dat is dan balen hé! Maar niet opgeven hoor!
    Mve: mooi menu hoor.
    Melanie: wow -3,3 wat een super resultaat!
    Hier sinds gisteren weer streng!
    Mijn menu vandaag:
    O: 2x beschuit met honing en kop koffie
    T: fruit
    L: 2x cracker met kipfilet met augurk
    T: ontbijtkoek

A: aardappelen,salade en stukje kipfilet
    Ik hoop vanavond even te kunnen hardlopen, ligt eraan hoe de dag verloopt. Nana is namelijk al een paar dagen ontzettend ziek en moet naar de dokter vanmiddag.
    Ze ligt nu lekker op de bank tv te kijken, dus ik ga even bezig met een verslag.

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen dames.

Hier weer thuis uit de slaapdienst.
    Ging gisteren een beetje naar mijn werk. Ik had een zieke peuter hier. Esmee is in slaap gevallen en heb haar met koorts wakker gemaakt. Omdat ik een afspraak had stond ik in dubio...ik heb de meisjes wel naar de opvang gebracht omdat het maar voor even was. Maar toen ik weg ging en mijn meiske me met betraande ogen nakeek en ik om keek begon ik ook te huilen. Ben snel in de auto gestapt. Jakkes... wat was dat naar. Ze knapte daar wel weer op gelukkig.

Verder veel gesprekken gevoerd op het werk.
    Nu weer lekker thuis :).
    Maureen slaapt, die viel op de bank in slaap. De dames moeten vroeg naar de opvang als ik slaapdienst heb. Ook zoiets ;).

Hier gisteren weer goed aan mijn menu gehouden.
    Mijn collega die wel eens invalt zag me na een paar maanden weer en vond me erg afgevallen :D. Daar doen we het dus voor. Heerlijk om dat van iemand te horen. Niet kunnen wegen, maar ik voel dat ik afgevallen ben. Het gaat zoooo goed. Had gisteren zelfs punten over.

@Melanie, wat heerlijk moet dat voelen om in je oude gewicht je jurk weer te passen. En wat is het snel gegaan. Als weight watchers niet lukt kan ik altijd een poging doen tot de kuur.

@Mamavesmee, wat een leuk taartje. Maar woon je zover van mij vandaan dan? Dacht dat het wel mee zou vallen. Maar ja, als het een uur rijden is, en dat zal wel.... dan snap ik je beredenering ook wel hoor. Dan kan ik beter iemand dichterbij zoeken. Maar je taarten zijn zo mooi.

@Hope, ik zou ook wat meer proberen te eten. Ik snap dat je het eng vind. Maar meis.... je moet niet bang van eten worden hoor. Dat lijkt me niet goed. Toen ik het las dacht ik ook: klinkt niet goed!!

@Wendy, dat zijn de betere berichten :).

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mijn menu:

O: 2 cracottes met leverpastei, glas jus.
    T: 5 olijven en een plakje ontbijtkoek, thee.
    L: klein kommetje nasi van gisteren, 2 beschuiten met pathe, kippensoepje.
    T: fruit.
    A: aardappelen, prei, 1/5 zigeunerschnitzel, 2 eetlepels groentesaus.
    T: ?

Heb 6 punten over.
    Dus als ik bij de thee vanavond ook fruit neem mag ik vanavond wat lekkers :).

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    @hope. ik heb het zelf ook vaak na zo'n intensieve dag. als het is wat ik denk en je gaat vandaag gewoon verder dan ben je morgen afgevallen. ik ga na zoveel slenteren ed vaak vocht vasthouden in de spieren. dat na een dag "normaal" ritme en veel water drinken er dan weer af is! sterkte meid. ik weet wat het is om heeeel langzaaaaam af te vallen terwijl je er keihard voor knokt :(

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vandaag niet zo'n goede dag hahaha...

Ik ben vanmiddag lekker gaan lunchen met mijn moeder voor ik mijn jurk ging passen. Heb een bruine pistolet smos gehad (voor de mensen die niet weten wat dat is, een broodje gezond met dubbel ham, dubbel kaas en heel veel belgische mayo).

Daarna mijn jurk gaan passen. Was leuk :D

Het was alleen zo warm onder de lampen toen ze de jurk ging afspelden dat ik tot 2x toe bijna van mijn stokje ging. Het zweet gutste van mijn lijf, het werd zwart voor mijn ogen, werd kortademig en mijn armen en benen begonnen te tintelen. Na een kwartier gezeten te hebben, met een glas water en een natte doek in mijn nek ging het gelukkig wel weer. Gelukkig was ze toen bijna klaar met afspelden en kon ik daarna bij de lampen weg.

Mijn menu vandaag:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 bruine pistolet smos
    1 thee
    1 cola light

T: niks (ben pas net thuis)

A: 1 portie zuurkoolschotel

Liefs

13. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Melanie, ach moet kunnen toch een keertje smos, lekker! Je bent veel afgevallen met die kuur. Ik ga ook maar eens kijken wat dat precies inhoudt!

xx

14. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik kom ook weer kletsen! Heb het druk gehad de laatste dagen! Wel leuke dingen gedaan...

19 april gaan onze beste vrienden trouwen.... Ik heb al een heel leuk jurkje maar wil gewoon nog wat afvallen zodat het mooier zit. Ga dus weer vol aan de gang!

Menu
    o
    200 gram magere yoghurt
    10 gram brinta
    t
    kleine kiwi+sinaasappel
    l
    3 volkoren boterhammen
    1x filet
    1x kipfilet
    t
    150 gram wortelen
    d
    portie zuurkool schotel met shoarma

Voor de rest veel drinken!!

Ik kom straks kletsen ben nog even druk...

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou zeg, ik begrijp er niets van....gister een prima menutje, 80 minuten gefietst en vanochtend +500 gram! GGRRRRR. Maar ja, we gaan gewoon weer netjes verder vandaag ppfff.

16. MamavEsmee

Wendy.. Hoe frustrerend is dat! :x Succes vandaag!;)

Melanie: Fijn dat het afspelden er op zit. En je menu viel toch best mee?! Op de mayo na dan!:D

Zustertje.. Mooi menu vandaag!

Butterfly.. Op de leukste taarten zou je evt een oproepje kunnen plaatsen?!;) Mooi menu gisteren!

Lovely.. Hoe was het bij de HA? Nog lekker wezen lopen?

Hier niets meer van lopen gekomen gisteren! Sprak de buurman en de buurvrouw gaat vandaag met pensioen. En dat verdiend een taartje!:D

Weegschaal was lief!! - 500 gram!! 72.7 :D Joehoeeeeee!!!:D

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen 1x worst en 1x jam en koffie
    T: fruit & water
    L: 2 broodjes, gekookt ei en mager vleeswaren & thee.
    T: fruit
    A: 2 pannekoeken met 1x spek & 1x naturel en een schaaltje rauwkostsalade.

Vanavond dus echt hardlopen!:)

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@wendy oh dat is echt balen!
    @mamavesmee zit prima in mijn vel hoor:) wil gewoon niet steeds weten wat er af is, wil 1x per week wegen. Ben nu ongesteld dus dan weeg ik helemaal niet.

Straks als Sam slaapt ff stofzuigen en dweilen en op de Wii fit!

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Hier gelukt om niet te wegen.... oh wat spannend!!!!!
    Vrijdag weegdag, ben toch wel erg benieuwd ook.
    De kinderen kijken Mickey Mouse clubhuis, en ik ben me aan het voorbereiden op de rest van de dag. Moet om 12.00 uur richting werk, dienst tot 20.00 uur. Maar kantoordienst, en even ondersteunen met koken op de groep. Om 13.00 gesprek met een client, ouders, orthopedagoog ( blijf dat altijd spannend vinden, dus ben iets nerveus ;) ).

Dus even een was vouwen nog, spullen inpakken, wat opruimen.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met 1 plakje kaas, thee.
    T: fruit ( paar druiven, stukje appel en sinaasappel ).
    L: 3 knackebrod met 1x pathe, 1x slankie smeerkaas met komkommer, en 1x hagelslag.
    T: fruit.
    A: macaroni.
    T: fruit of koek.

Fruit bevat 0 punten, dus scheelt enorm als ik als tussendoortjes de keuze maak voor fruit.

Zo dus werken, en als ik thuis ben wederom aan de studie!!!
    Moet dit moduul twee theoretische toetsen maken, en theorie is mijn sterke kant helaas niet, dus moet er wat meer doen dan een ander.

Dus ik ben weg!!!
    Sux6 allemaal vandaag.

19. MamavEsmee

Elsie.. Slim van je! Ik kan het echt niet laten om niet te wegen.. Verstandig om niet te wegen als je ongi bent.;)

Butterfly.. Drukke dag heb je vandaag! En een net menu..

Hier een drukke dag gehad. Alvast wat voorbereidingen voor morgen gedaan. Ga morgenavond met een vriendin/zus en moeder van vriendinnetje taartjes decoreren. Leuk leuk leuk!! Maar wel erg veel werk.

Me goed aan mijn menu gehouden. Na het eten eerst een stuk met Esmee gefietst, ik er naast hardlopen. Daarna Esmee naar huis en ik mijn halfuurtje uitgelopen. Daarna lekker gedouched. Nu lekker bankhangen.:)

Vanavond nog even een wasje en de vaatwasser uitpakken. De rest van de avond niets doen!!:D

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Sorry, vandaag even ego!

Heb een baggerdag vandaag. Heb vanmiddag te horen gekregen dat mijn oom vandaag overleden is. We wisten dat het eraan zat de komen, maar het is ineens zo snel gegaan! :(

Net een halve reep bonbonblock op en een halve zak drop-fruit-duo's... nu misselijk!

Deel Deze Pagina