Goedeavond meiden: Zustertje: Mooi menu hoor Wendy: balen van die 500 gram! Mve: nee niet meer wezen lopen, ga morgenochtend even. Lijnen gaat goed bij je hé? Butterfly: Wat knap dat je echt wachten kan tot vrijdag met wegen! Melanie: Gecondoleerd Ik heb mijzelf even goed op de kop gegeven,ik hou me namelijk totaal niet aan mijn menu's. Vrijdag doen we boodschappen en ga ik de 5daagse weightcare aanschaffen, en daarna weer over op de Sonja. Vandaag een halve dag gewerkt en toen manlief thuis afgelost. Nana is ontzettend ziek. Ze heeft een longonsteking gehad, hier is ze wel zelf bovenop gekomen. Maar nu heeft ze aan beide kanten een ooronsteking en haar lichaam geen kracht meer om deze zelf te bestrijden.Dus een antibiotica gekregen.
Lovely.. Heel veel beterschap voor je meisje!! ** De weegschaal was weer lief.. - 300 gram. Nu 72.4. Kijk, hier wordt ik nu blij van!!
Goedemorgen. Na een drukke woensdag weer twee dagen vrij. Het beddengoed zit in de wasmachine, de bedoeling is boven even te soppen en de vloeren te zuigen en dweilen. Memobord staat vol met to do dingen voor vandaag, van die kleine regeldingen. Dat vergeet je zo snel tussen alles door. De bedoeling is vanmiddag lekker met Esmee de keuken in te duiken en koekjes te bakken en een boterkoek voor manlief. Morgen komt er een vriendin op de koffie, dus wilde even wat lekkers bakken. Nog even naar de biblioheek staat ook op de planning. Drukke, maar leuke dag, dat weer wel. De weegschaal...... kon het niet weerstaan niet te wegen ( lovely, zo knap is het dus niet whahaha ). Maar de weegschaal was lief . 85.1 kilo nu, dus afgelopen week 6 ons afgevallen... maar morgen is offficieel weegdag en ik ben ongesteld.. en medicatie. Dus ik ben eigenlijk wel erg blij met dit resultaat. Even een streng dagje, dan is de schaal morgen vast wel zo lief om de 84 te laten zien . @Melanie, gecondoleerd meis!!!! Wat een naar bericht. Was je oom ziek? Ik snap de bonbonbloc.... maar blijf er niet in hangen he. Daar heb je afgelopen week niet zo voor geknokt. @Mamavesmee, maakt je happy he, een lieve weegschaal. Me is ook happy. Ik ga snel aan de slag!!! Genoeg te doen vandaag.
@melanie gecondoleert! Sorry ben al paar dagen niet geweest, had het druk. Net terug van het trekken van een kies...pfff nu gelukkig nog verdoving in. Vandaag dus een rustig dagje met eten o: special K met magere melk T: mandarijn en flesje water L: Yoghurt ( om half 12) daarna kies getrokken...
Zo, vanmiddag met Esmee koekjes gebakken en boterkoek. Ik ben er zelf afgebleven nog en wil dat ook zo houden. In de koekjes zit chocolade, dus wel 4 blokje chocolade gesnoept. Daarom een mager avondmaaltijdje, een aardappelsoepje. Mijn menu: O: 2 volkoren beschuitjes met vruchtenhageslag met thee. T: appel en water. L: 2 boterhammen met 1x zeeuws spek, 1x jam, en kippensoep. T: 4 blokjes chocolade, sinaasappel, thee. A: aardappelsoepje met prei. T: ? Nu even met de kinderen naar de biibliotheek. Ik ben weer weg.
Zo hé, ik heb vanochtend gebak afgeslagen en net tompouce!!! En ik sterf van de honger want ik heb te weinig eten meegenomen. Straks snel naar huis en daar nog een stuk fruit ofzo eten want ik ben aardig licht in mijn hoofd. Maar ik MOET volhouden.....gisteren dinsdag na een goed menu en 80 min 500 gram aangekomen en gister na een menu van 1350 calorien, dus ietsje meer gegeten dan normaal maar niet extreem, 1,1 kilo erbij . Dan kan toch niet Menu: O: 1 beschuit witte chocohagel, glas magere melk T: wiener melange, niets gegeten L: zo'n bakje zuivelhoeve met deksel cruesli, lepel honing T: 1 sultana'tje A: gekookte aardappels, doperwten/wortel, vissticks
Butterfly.. Jummie, lekker chocolade! Is i.d. niet goed voor je dieet. En knap dat je niet van de boterkoek hebt gesnoept. Dat maak ik bewust nooit. Vind dat zooooo lekker! Wendy.. VOCHT!! Kan niet anders.. ***** Kom even menuutje droppen! O: 2 boterhammen 1x grillworst en 1x jam & koffie T: 1 mandarijn & koffie & een flesje water. L: 2 crackers met smeerkaas 20+ en een krentenbol en thee. T: banaantje A: 1 opscheplepel gebakken aardappeltjes, doperwten en champignons & een gebakken visje *** Vandaag 16 km gefietst naar mijn ouders! Poeheeee.. Met 18 kilo achterop
Wahaha ik zie net pas dat de zinnen van mijn vorige berichtje een beetje raar lopen. Had ik snel getikt op mijn werk. MvE: Denk je vocht? Ik moest vandaag wel veel plassen hihi. Hoe kan zoiets komen eigenlijk? En nog belangrijker, hoe kom je er vanaf?
Hier nog steeds niet van de boterkoek gesnoept. Verbaast mij ook trouwens. Vanavond alleen een soepje gegeten, dus had nog erg trek. Net bij de koffie twee plakjes ontbijtkoek gegeten. Verder is de planning om niets meer te eten. Ik moet weer aan de studie, maar het zijn rot opdrachten. Kom er dit keer even niet uit. Bah!!!
Thnx meiden. @ Butterfly: Mijn oom was inderdaad ziek. Hij had al een jaar kanker (huidkanker, uitgezaaid naar de longen en lever), en we wisten dat hij niet meer beter zou worden. Maar het is echt van de laatste 3 weken dat het heel slecht ging. 3 weken geleden was hij net gestopt met de behandeling (gen therapie) omdat die niet meer aansloeg. Hij was te veel af gevallen en werd opgenomen in het ziekenhuis om aan te sterken. Als dat zou lukken zouden ze nog een behandeling gaan doen om zijn kwaliteit van leven te verbeteren. Hij heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen. En mocht daarna weer naar huis. Hij is toen ruim 1 week thuis geweest, maar het ging thuis niet meer. Hij had totaal geen energie. Als hij vanuit bed naar de wc moest kon hij niet meer terug. Dat haalde hij niet. Hij kon douchen maar zich afdrogen had hij geen energie meer voor. Ook had hij veel pijn en viel hij steeds weg. Afgelopen donderdag werd hij weer opgenomen in het ziekenhuis. Uit een scan van zijn hoofd bleek dat de kanker daar ook zat. Hij had 6 tumoren in zijn hoofd. Eventueel was een mogelijkheid om te bestralen maar dat wilde hij zelf niet meer. Maandag hebben ze een scan gemaakt van zijn torso. Daar kwam uit dat hij heel veel embolieen in zijn longen had. Toen is met het gezin besloten om niet verder meer te behandelen. Hij zou alleen nog pijnstilling en zuurstof krijgen (dat was dinsdag). En de arts gaf aan dat het waarschijnlijk maximaal 2 dagen zou duren voor hij in een coma zou raken, en dat als mensen nog afscheid wilde nemen (terwijl hij bij kennis was) ze snel moesten zijn. 1 dag later (gisteren) is hij overleden.
Goedeavond! Butterfly: Wat knap dat je van de boterkoek kan afblijven! Wendy: denk inderdaad ook dat het vocht is hoor. MVE: Mooi menu weer! Mijn menu: O: cornflakes en kop koffie T: appel L: 2bb met smeerkaas T: sinaasappel A: 250gr macaroni T: Lu time out granenbiscuit Vandaag bezig geweest met school en voor ons zieke meisje te zorgen. Ze word maar niet beter, en ik maak me ontzettend zorgen. Zonet was ze zomaar helemaal overstuur en kreeg haar haast niet meer rustig. Morgen maar weer de HA bellen, ze houd haar antibiotica ook niet binnen. Ze ligt maar op de bank te slapen, en is ontzettend veel afgevallen .
Goeiemorgen! @melanie gecondoleerd! @lovely beterschap voor je meisje. Hier gister een gezellige dag gehad met Sam en een vriendin van me en haar zoontje. Lekker naar de speeltuin geweest en gewandeld. Vanmorgen toch even op de weegschaal gestaan, -600 gram sinds de laatste keer dat ik gewogen heb Straks ff bedden verschonen en op de fiets naar de winkel Fijne dag!
Melanie: Ik zit met tranen jouw verhaal te lezen want het komt bij mij nu weer naar boven. Met mijn schoonvader is het vergelijkbaar gegaan, alleen had hij lympheklierkanker. Ook chemo's die op een gegeven moment niet meer aansloegen, ziekenhuisopname omdat hij zo ziek werd en niets mee at en aan een sonde moest, van het ziekenhuis naar een verzorgingshuis, toen ging het slechter en slechter en raakte hij dus ook in een soort coma. We stonden met zijn alleen naast zijn bed toen hij zijn laatste adem uitblies. Ik was op dat moment 8 weken zwanger. Het heftigste wat ik heb meegemaakt. Heel veel sterkte! Lovely: Ik zou inderdaad gewoon de HA bellen hoor. Liever te vaak dan een keer te weinig. Beterschap! Hier: Ik denk inderdaad dat het toch vocht was want die kilo was er vanochtend gelukkig weer af. Maar wat wordt ik moe van dat geschommel zeg ppff.... menu: O: 2 mini ovenbroodjes met chocopasta en smeerwordt, thee met honing T: wiener melange L: breaker yoghurt T: fruit, en iets van liga A: spaghetti met gehakt, rode saus, gele en rode paprika, champignons, courgette, 6 verse tomaten
Melanie.. Jeetje wat heftig!! Butterfly.. gelukt met school gisteravond? Wendy.. Net menu.. trek je het op zo'n kleine lunch? Fijn dat de kilo er weer af is. Lovely.. Evt naar het ziekenhuis? JIJ kent je meisje het beste!! Elsie.. Super zeg!! ***** Gisteravond een leuke avond gehad. Iedereen was blij met het resultaat van de taartjes! Daar doe je het voor he?! Was "maar" 100 gram afgevallen. Maar er is weer wat af!! 72.3 Moet ongi worden dus nog zorgen dat ik niet weer in een verkeerd eetpatroon val. Menu vandaag: O: 2 boterhammen 1x grill worst en 1x jam T: koffie en wat druifjes en een glas light ranja L: 2 broodjes met 2 eitjes T: stukje taart op de verjaardag vanmiddag A: klein bordje frietjes met een snack. Vanmiddag een flink stuk wandelen of fietsen.
Goedemiddag meiden! Wendy: Gelukkig is de kilo er weer af! Mve: Jummie, lekker menu heb je vandaag! Vanmiddag weer met de kleine meid naar de dokter, die wou haar ook graag zien. Moesten net boodschappen doen en dat hield ze niet eens vol! Nu heeft ze ook ineens dikke rode ogen erbij gekregen Mijn menu: O: croissant met jam en een eitje T: kop koffie, peer L: magere yoghurt met een sinaasappel T: kop groene thee, plakje indische cake A: Linzensoep met een stokbroodje T: klein bakje chips
@lovely succes bij de dokter vanmiddag. Mijn menu: O: 2 beschuitjes 1x vruchtenhandel 1x gestampte muisjes, glas water kopje thee. T: 2 kopjes koffie glas water banaan. L: 2 boterhammen met ham gekookt ei en tomaat glas optimel kopje thee. T: kopje thee glas water fruit. À: patat. T: kopje thee. Vanmorgen gefietst met Sam en zo ff half uurtje op de Wii fit.