10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden...

Hier druk druk maar dat is ook wel fijn... Zit nog even gtst te kijken en dan zo even inpakken en naar een vriendin die jarig is.
    vanavond brengen we Nina naar mijn ouders ze blijft daar een nachtje slapen morgen moet ik een hele dag werken (ik heb eigenlijk geen hele dagdiensten meer maar een collega zat moeilijk en mijn ouders vinden het wel heel gezellig dat Nina komt)

Mijn menu voor vandaag:

Ontbijt
    200 gram kwark
    150 gram peer

tussendoor
    2 mandarijnen

lunch
    kopje soep
    2 meergranen boterhammen met filet americain

tussendoor
    plakje volkoren ontbijtkoek

avondeten
    200 gram verse sperziebonen
    tartaartje
    gekookte aardappels

Ik kom vanmiddag weer kletsen...

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier verkouden en keelpijn:( ook niet echt lekker geslapen. beetje balen dus!

hoop dat ik me vanavond goed genoeg voel om nog even te kunnen sporten.

menu:
    O: 3 beschuitjes 2xkaas 1xvruchtenhagel kopje thee glas water.
    T: kopje thee flesje water peer.
    L: 3 boterhammen 2xappelstroop 1x vleeswaren mager glas melk.
    T: kopje thee flesje water 2 kiwi's.
    A: aardappels rode bietjes stukje vlees.
    T: kopje thee snack a jack.

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen!

kaatje.. balen van elin.. hoe oud is ze?
    zustertje.. Veel plezier op de verjaardag!
    Elsie.. het heerst echt heel erg! Beterschap!

Menu:
    O: 2 volkoren creakers met 1 plak 30+kaas, glas melk, kop koffie
    T: 1 appel
    L: 3 volkoren boterhammen met mager beleg
    T: 1 plakje ontbijtkoek
    A: spaggetie 4 kazen (slecht)
    T: niets

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Irritant is dat als mensen niet komen.

@Zustertje: Is het de eerste keer dat Nina gaat logeren?

@Elsie: Beterschap.

@Hier: Rotnacht achter de rug. Myrthe kwam om 1.00 en 5.45. Had wat in te halen geloof ik.Vandaag niets op de planning, gelukkig maar want ik heb hoofdpijn en voel me niet fit.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

druk druk druk.. Sorry!

Weegschaal blijft nog steeds lekker stabiel, 71.2..

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ukkie, 12 weken en 2 dagen :)

Femke, dat is idd een brakke nacht

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hebben jullie mijn topic in de lounge gelezen?

vanmorgen lekker gewandeld met sam en straks als ie wakker is ff lekker fietsen lekker weer:D en vond nog cadeaubonnen van mijn verjaardag, en dit terwijl ik nu alweer bijna jarig ben! (dinsdag) moet ze dus maar snel opmaken haha:D

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden!

Hier weer even online vanmorgen weggeweest en vanmiddag beneden verdieping goed gepoetst (morgen en zaterdag van 07.30/16.00) en dan vind ik het niet leuk als mijn man alles moet doen.
    Hoeft hij alleen zaterdag nog een keer stof te zuigen en Nina te verzorgen.

Nina draait sinds gisteren van haar buik naar rug en vanmorgen draaide ze voor het eerst op haar buikje! En nu heeft ze de smaak te pakken haha....
    Alleen slapen overdag is een drama ze haalt niet eens de 2 uur op een dag echt wel minder maar ja wie weet een sprongentje?
    Nu heeft ze even een klein half uurtje geslapen en ik zie op de babyfoon dat ze weer wakker is ik ga denk ik nog maar even een rondje lopen.

Tot straks

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Go Nina ! Zou kunnen hoor. Elin doet nu ook hazeslaapjes. Zal ze straks wel weer wat nieuws kunnen

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje klinkt idd wel als een sprongetje!

hier vanmiddag lekker gefietst met sam, heb lekker aardbeien gehaald bij de groenteboer, dus inplaats van de 2 kiwi's een schaaltje aardbeien!:D

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: balen dat de marktplaats”koper” niet geweest is. Lekker gevulde speculaas! Fijn dat de weegschaal lief was.

@ Zustertje: Lief dat je je collega wil helpen en de hele dag werkt. Mooi menu heb je!

@ Elsie: Bah niet lekker! Beterschap! Leuke verrassing, die cadeaubonnen die je tegenkwam.

@ Femke: Beetje uitgerust vandaag. Voel je je wat beter?

@ MamavEsmee: Fijn dat de weegschaal stabiel blijft.

@ Zustertje: Leuk dat nina nu omrolt. Gaat hard he?

Hier vandaag lekker gewerkt. Heb voor mijn gevoel niet zo veel gedaan. Alleen voorbereidingen getroffen voor morgen. Dan is mijn collega 25 jaar in dienst. We hebben alles versierd met slingers en balonnen. En een collega heeft cakejes gebakken die ze aan de patiënten mag gaan uitdelen (met een vlaggetje erin met een foto van haar). Verder krijgt ze een t-shirt aan met een leuke foto van haar en gaan we natuurlijk het tijdschrift geven. Ben heel erg benieuwd naar de reactie als ze binnenkomt (of ze überhaupt in de gaten heeft dat het voor haar zo versierd is…) :D

Vandaag weer goed aan mijn menu gehouden.
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    25 gram filet americain met uitjes
    1 kiwi

T: niks

A: 2 pitabroodjes met
    100 gram kipshoarma en
    Een beetje knoflooksaus

Hardlopen zit er vanavond weer niet in. Mijn enkel voelt nog niet goed en mijn knie zeurt ook al de hele dag… baal ervan! :( (voornamelijk voel ik me schuldig naar mijn zus)

Liefs

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden.

Hier kapot.... was vandaag vrij.
    Vanmorgen moesten Esmee en Maureen naar het CB, had Esmee naar de peuterspeelzaal gebracht en een uurtje eerder weer opgehaald. Twee kinderen mee naar het CB is wel heftig hoor. Beide dames uitkleden, wegen, etc. Maureen moest nog prikjes. Dan alles weer in kleren.... zo!!! Eenmaal thuis is Maureen gaan slapen, maar was een hazeslaapje. We hadden de hele middag nog. We zijn lekker gaan wandelen. Maureen in de buggy en Esmee met haar kinderbuggy, en de pop. Een flink stuk gelopen ook. Moest wasmiddel halen dus ook meteen gedaan. Nog door het park geweest waar Esmee lekker heeft gespeeld.

Nu wilde ik studeren.... maar heb de puf er even flink uit nu.
    Ben heel erg moe ineens. Blegh.
    Ben ook ongi geworden, dus verklaart de boel ook wel weer.

Ik ga lekker een bad nemen met ontspannend badzout.
    En dan lekker op de bank eventjes.
    Even een time out vanavond. Wel jammer, gezien ik de komende week wat minder tijd voor school heb. Maar goed..... dat zien we dan wel weer.

Weegschaal was voor mijn doen lief, ik heb echt een slecht weekeinde gehad, maar stond op hetzelfde gewicht als vorige week. Ik dacht echt aangekomen te zijn, maar dat valt dus weer mee.
    Vandaag de draad weer opgepakt dus.

O: 2 boterhammen met ardenner boterhamworst.
    T: druiven en een halve appel, thee.
    L: 3 bruine bolletjes, 1x kip salade, 1x dora smeerpathe mager, 1x kaas, kopje soep.
    T: glas sinas.
    A: aardappelpurree, met een mengsel van roergebakken gehakt, paprika, champignons, courgette, en uien.
    T: mok chocomelk, plak ontbijtkoek.

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, wat een lief bericht van je!!!
    Dank je wel.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Lekker een avondje voor jezelf meid! Dat heb je ook nodig hoor! Je werkt zo hard!

Hier vanavond toch nog gaan lopen. Kon het niet laten... Had het niet verwacht maar het is inderdaad verslavend! Had mijn enkel goed ingetaped dus dat ging wel goed. Hopelijk zorgt de tape er ook voor dat ik morgen niet zo'n last heb als de vorige keren na het lopen. Mijn knie was na even gezeten te hebben ook weer goed geschoten, dus vond dat ik toch moest gaan lopen. Heb nog geen spijt ;) Ging ook goed qua conditie! :D

Nu nog even lekker zitten. Zo douchen en dan mijn bed in...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Helaas geen lekker nachtje gehad. Ging al te laat ( 23.15 ) en Elin kwam om 01.30 en 04.30
    Vandaag lekker helemaal niets op de planning. Alleen nog wat boodschapjes halen voor het weekend

Melanie,veel plezier vandaag op het werk !
    Zou idd maar even rust houden qua hardlopen anders geneesd je enkel nooit. O je bent toch gaan lopen haha. Hoe gaat het nu met je enkel ?

Butterfly,goed in de weer geweest gister zo te lezen

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Ik heb weer een nieuw laagste gewicht, vanochtend 62.0 joehoe!!

Verder heb ik een druk weekend want vriendlief gaat straks weg om een heel weekend te vissen en komt zondagmidddag pas weer thuis. Dus ik ben alleen met Dane en heb heb nog een hoop te halen en een verjaardag....

Mijn ring was binnen dus die ga ik zo ophalen. Mijn vriend had een extra'tje en ik wilde al heel lang een mooie zilveren ring dus mocht ik er een uitkiezen. Heb een mooie van Ti Sento besteld.

O ja, en ik moet zo even de locatie bellen en dan gaan we onze trouwdatum definitief maken!!!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Melanie: Super dat het hardlopen toch gelukt is. Last vandaag? Veel plezier vandaag met het jubileum van je collega.

@Butterfly: Rustig aan meid, anders loop je jezelf voorbij.

@Kaatje: Brakke nacht zeg.

@Wendy: Jullie gaan dus toch trouwen, super!

@Hier: Goede nacht, Myrthe sliep om 23.15 en werd wakker om 7.15. Net naar een leverancier van mijn werk geweest. Daar kom ik normaal gesproken elke dag, dus wilde Myrthe nog even showen daar, voor ik weer moet beginnen. Was gezellig. Nu spring ik weer in de auto naar een vriendin om koffie te drinken.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    JJAAA!!!! Wij gaan trouwen op 31-08-2012!!!!
    (Tenminste, we hebben het met de digid aangevraagd en wordt binnen 2 werkdagen bevestigd)
    Locatie gebeld en die hadden dan ook plek, woensdag hebben we daar een afspraak.

Kaatje: Wat een schatje!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, leuk vooruitzicht :D Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina