10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Melanie gecondoleerd! Heftig stukje verhaal om te lezen....

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames...

Drukke dag gehad.
    Vanmorgen weer een lieve weegschaal, deze week weer 1 kilo afgevallen dus ben nu in twee weken tijd al 3 kilo kwijt :).,
    Het is nog goed vol te houden ook. Heerlijk.

Vanmorgen een vriendin op de thee geweest en vanmiddag wilde ik studeren, wilde de laptop de ducumenten niet openen.
    Wat het is... we weten het niet dus harrold moet er opnieuw word inzetten zometeen. Balen, kon zoveel doen vanmiddag.... werkt dat ding niet mee. Moest van alles printen, lukte ook niet dus.

GRRRRR :x.....

Morgen dagdienst en zondag slaapdienst, druk werkweekeinde dus.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie, wat afschuwelijk!!! Ondanks je weet dat dit te gebeuren staat raakt dit je keihard. Wat zijn ze als familie een moeilijke fase door gegaan. Veel sterkte.

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    -7,4 sinds 9-1-12.......

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

+ 300 gram. Viel me nog mee na de taart & frietjes.

Vandaag weer netjes!

O: 2 knackebrodjes met jam en ham.
    T: 2 kiwi's

Net al 4,5 km hardgelopen.

De rest van het menu, nog geen idee!!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi Meiden,

Kom even snel mijn menu plaatsen van vandaag:
    O: 3beschuitjes 2x halvajam 1x honing
    T: sinaasappel,kop koffie,glas water
    L: 2bb met vruchtenhagel
    T: kop groene thee, plak indische cake,glas water
    A: linzensoep met bruine pistolet met roomkaas, 2 glazen water
    T: glas water,kop groene thee, bakje chips

Zijn gisteren met ons meisje in het ziekenhuis beland. Ze heeft een longonsteking. Gelukkig slaat de antibiotica aan en is ze weer thuis!

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Net terug van een weekje wintersport... waar ik al een beetje bang voor was is uitgekomen, heb de hele week heerlijk lopen schranzen en snoepen en de weegschaal gaf dan vanmorgen ook 89,9 aan (een kilo meer dan vóór de wintersport) naja, had het opzich wel een klein beetje ingecalculeerd. Dus vind het niet zo super erg.
    Mijn vriend vertrekt morgen voor drie weken naar het buitenland voor zijn werk dus ik heb besloten dat ik in die drie weken aan de shakes ga om wat extra kilootjes kwijt te raken (en dan hoef ik ook niet zo vaak voor mezelf te koken 's avonds ;))
    Gisteren meteen even naar de winkel geweest en twee blikken weight care maaltijden opgehaald. Vanmorgen begonnen en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind :D Dit ga ik wel volhouden!
    Ga 1 of 2 maaltijden per dag vervangen door shakes (tis maar net hoe het die dag uitkomt).
    Heb er zin in! :D

Lovely:
    Jeetje, sterkte met je meisje... mijn zoontje is ook al zo beroerd, ze verdenken hem van het RS-virus...

Melanie:
    Jeetje, sterkte hoor! :(

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden ik verwaarloos jullie een beetje... :(

@melantie, heftig verhaal! sterkte meis

@mamavanesmee, hoe weet jij hoeveel km je hardloopt? Reken je het uit heb je een tracker in je schoen? Ik zit eraan te denken om vanavond een start te maken met evy start to run. jaren terug ook gedaan en vond het heerlijk. Manlief wil vanaf wo mee gaan hardlopen ( heeft betere conditie als mij) dus moet echt aan de slag nu :p

ik ben totaal deze week +0,5 kg aangekomen..... pfff wordt er beetje gek van... zo slecht heb ik niet gegeten.

Vandaag ff streng
    o: 2 beschuit met vruchtenhagel
    T: mandarijn
    L 2 boterhammen met halvajam
    T: appel
    A: aardappels groente vlees ( geen idee wat manlief kookt)

's avonds hardlopen en daarna een bakje yoghurt..

Is dit te streng meiden?

9. MamavEsmee

Iedereen kop op he?! De weekenden zijn altijd zo lastig he?!

Hope.. Mooi menu! Ik heb een app op mijn telefoon.

Hier vanmorgen uit de slaapdienst gekomen. Boven en beneden alles gezogen en gedweild. Vandaag wasdag. Wil al het beddengoed en de dekens lekker uitwassen. Vanavond een heerlijk schoon bedje! :)

Menu vandaag:

O: 2 plakje ontbijtkoek.
    T: knackebrod met vruchtenhagel en een kiwi.
    L: 2 broodjes met een plakje kokosbrood en een gekookt eitje
    T: mandarijn en kiwi.
    A: gekookte aardappeltjes, sperzieboontjes en een stukje worst.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier een druk weekeinde gehad.... poeh!
    Vandaag de slaapdienst uitgekomen. Morgen nog een slaapdienst, en intervisie, en dan woensdag nog vergadering. Dan vrij 6 dagen... van het werk dan, moet wel naar school. Harrold is nog vrij vandaag, dat is echt fijn. We hebben vanmorgen met z'n viertjes even boodschappen gedaan. Bij de action een leuke nieuwe puzzel voor Esmee gekocht. Ze is zo gek op puzzelen.

Harrold is naar de sportschool, Maureen slaapt, en Esmee is naar de peuterspeelzaal. Ik ga even studeren... wilde eerst even reageren :).

Hier het weekeinden netjes gedragen.
    Geen lekkers genomen. Wel aten we zaterdag pannekoeken en wel wat teveel gegeten, maar verder de dag extra streng gedaan en haast niets gegeten. Was zondag 2 ons zwaarder, maar dat is er na gisteren wel weer af denk ik. Gisteren ook goed aan mijn menu gehouden.

Menu vandaag:
    O: 2 cracottes met kaas, thee.
    T: ontbijtkoek en thee.
    L: 2 kleine bruine bolletjes, 1x komkommersalade, 1x eiersalade, kopje groentesoep.
    T: fruit.
    A: aardappelen, bloemkool, 1/2 schnitzel, beeje bloemkoolsaus.
    T: ?

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi meiden,

@lovely beterschap! Hoe gaat het nu met haar?

Hier leuk weekend gehad, gister bij mijn ouders gegeten die kwamen terug van vakantie. Hadden Chinees gegeten dus heb vandaag best streng gedaan.

Vanmorgen ook lekker gesport, mijn moeder kwam voor Sam.

Menu:
    O: 2 crackers met appelstroop glas water kopje thee.
    T: kopje koffie glas water en tijdens het sporten een bidon water.
    L: 2 boterrhammen 1x kaas 1x plakje ham glas optimel kopje thee.
    T:kopje thee glas water kiwi & mandarijn.
    À: aardappels bloemkool en een gehaktbal.
    T: kopje thee bakje yoghurt.

12. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Vanaf vandaag weer begonnen.
    Beloof dat ik weer wat vaker kom kletsen, ik moet echt mijn schouders eronder gaan zetten, en hoop dat ik hier weer wat steun kan vinden.

Ook wil ik mijn lieve nichtje Melanie een hele dikke mega knuffel geven!!

13. MamavEsmee

Kim.. Welkom terug!;)

Elsie.. mooi menu vandaag! Lekker wezen sporten?

Butterfly.. Drukke werkweg zeg!! Maar een heerlijk vooruitzicht! Prima menuutje.

Melanie.. Hoe is het nu met je?!

De weegschaal vanmorgen 72.8.. Maar ben Ongi dus ben happy!:D

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen met 1x light salami en 1x appelstroop & koffie
    T: flesje water, koffie. 10 druifjes en een kiwi
    L: 1 grote meergranenbol met kalkoenfilet & appelstroop en een kop thee.
    T; Plak ontbijtkoek & een appel.
    A: stampot rauwe andijvie met spekjes en een stukje worst .

Vanmorgen al weer druk geweest met de was, de ramen gelappen, Beneden alles weer schoon.

Vanmiddag als Esmee naar school gaat ga ik nog even lekker hardlopen, dan douchen en een late dienst. Morgen lekker vrij!!:)

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ja de drukte vind ik soms helemaal niet leuk. Er vallen veel dingen buiten mijn diensten, waarvoor ik extra naar het werk moet. Ook de studie kost erg veel tijd. Ook al wist ik dit, het is gewoon best zwaar. Mijn huishouden laat ik wat losser gelukkig, al wil ik wel alles opgeruimd hebben, maar dat lukt niet altijd. Wel een leuk vooruitzicht inderdaad. Dan doe ik altijd extra veel dingen met de kinderen. Maar alles wat ik doe vind ik wwel leuk, mijn studie is leuk, werk is leuk en thuis is het leuk. Heb gewoon voor alles net te weinig tijd whahahaha.

@Kimmetje, wwelkom terug en sux6!!!

Ik ga even met de meiden naar buiten toe.
    Even frisse neus halen, over een uur lunchen en richting opvang en werk. Zucht...... nog even en dan een week vrij van het werk.

Menu:
    o: 1 knackebrod met komkommersalade, thee.
    T: fruit ( meloen, ananas en banaan )
    L: 2 knackebrod sesam met 1x pathe, 1x komkommersalade, bruin bolletje met hagelslag, thee.
    T: liga evergreen, water en thee.
    A: macaroni.
    T: ?

Heb nog 6 punten over vandaag.

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi meiden!

@kimmetje welkom terug en succes.
    @mamavesmee menu was van gister:) gister idd lekker gesport.

Vanmorgen even naar het stadje hier geweest en daarna nog even gewandeld met Sam. Nu ligt ie in bed en als ie wakker is komt mijn schoonmoeder hem ophalen mag ie even daar spelen.

Straks nog ff halfuurtje op de Wii fit:)

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Vamorgen toch weer 89 kg... wat schommelt het toch enorm! Maar het lijkt erop dat de wintersport er niet té erg heeft ingehakt.

Mijn dagmenu:
    O: vanilleshake met melk
    T: half banaantje (andere helft voor mijn zoontje)
    L: bananenshake met yoghurt
    T: X
    A: aardappels, filetlapje en groente (weet nog niet welke)
    T: stukje ontbijtkoek

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Blike, dan heb je het nog netjes gehouden in de vakantie hoor. Ik vind het knap. Ik kom dan meteen kiiilloooo's aan. Heb de aanleg ervoor, moet extra mijn best doen dan..!! En dat schommelen is vervelend he. Ik wil een dalende lijn zien bij mezelf, daarom weeg ik maar 1 keer in de week. Als ik elke dag weeg schommelt het zo, wordt er gewoon naar van dan.

Hier heerlijk even gefietst met de meisjes.
    De eendjes gevoerd, alhoewel, ze kwamen pas het brood opeten toen wij weg fietsten ;). Angstige beestjes zeg. Zo zijn ze nooit. Esmee maar roepen: 'eendjes, joehoe, kohom!'

Nu net de lunch naar binnen gewerkt, zometeen de kids naar op de opvang brengen en dan werken, dus kom denk ik vandaag niet meer.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Thnx meid! Had ik ff nodig! Succes weer he ;) Je kunt het!

@ MamavEsmee: Het gaat wel. Heb vannacht voor het eerst weer redelijk goed geslapen, en ik moet zeggen: dat doet worderen. Heb alleen knallende koppijn en een humeur om op te schieten. Morgen is de crematie. Zal blij zijn als dat geweest is. Dan kunnen we het "gewone leven" weer een beetje oppakken.

Qua lijnen is het hier bagger. Maar moet eerlijk zeggen dat het me nu even niks kan schelen. Heb niet meer gewogen, maar ik zal vast aangekomen zijn.

Vanmiddag op kraamvisite bij een oude schoolvriendin! Dat is dan wel weer leuk!

Na morgen kom ik weer meer meekletsen meiden!

Liefs

19. MamavEsmee

Melanie.. Heel veel sterkte morgen en de dagen die nog komen gaan! Kan me het goed voorstellen dat je uitkijkt na de " normale" dagen! Dikke knuf.

Hier lekker gelopen, ga nu douchen en dan werken!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Melanie:
    Sterkte morgen.... :( Hopenlijk was de kraamvisite wel wat leuk!

Butterfly:
    Ja heb er ook aanleg voor, maar heb natuurlijk ook geskied, dus dat zal de vreterijen wel wat in balans gebracht hebben ;)

Deel Deze Pagina