Wendy.. Helemaal vergeten je een goed weekend te wensen! Goed weekend meid! Weer.. Het is hier nu heerlijk!! Moedertjuh.. HAd wat lekkere weken gehad,dus weer even streng. Ja, zit nog steeds rond mijn streef. Ukkie.. Succes met springen, is best heftig! ***** IK ga werken! toedeloe!! Oja menuutje tot dus ver: O: 1 pistoletje met kaas en appelstroop T: koekje en koffie L: pistoletje met filet en melk & peer T: sultana en een appel. A: ?? Eet op het werk.. Al 1 liter water op!
Vanmiddag toen Sam sliep weer 30 min op de Wii fit en net nog even gewandeld en begin van de middag stofgezogen en gedweild, krrijg je het ook warm van haha
Whaaaaaaaaa mijlpaal voor mijzelf......bye bye 3 cijfers op de weegschaal tot NOOIT weer ziens!!!!!!! -8,1 sinds 9-1-12.......
Super Rianne! Hier gaat het nog steeds bagger met lijnen... ik kan me er maar niet toe zetten! Bah... Verder gaat het met mij wel weer wat beter. Heb het alleen ontzettend druk. Heb op het werk taken erbij gekregen. Ik ben nu verantwoordelijk voor het kwaliteitszorgsysteem. En op 29 maart hebben we een audit. Nu dus op het werk druk daarmee (en alle gewone dingen) en thuis natuurlijk met alles voor de bruiloft. Ik merk dat het allemaal toch wel wat veel is. Mijn hoofd loopt over. Hopelijk gaat dat na 29 maart beter.
Hoi meiden! De ochtend lekker lui begonnen! Lekker tv gekeken en net een wandeling van driekwartier gemaakt met Sam in de wagen die gaat zo lekker naar bed want ik merk dat ie moe aan het worden is. Straks nog even op de Wii fit. @mamarianne goedzo! @melanie fijn dat het beter met je gaat. Menu: O: 2 crackers 1xkaas 1xhagelslag glas water kopje thee. T:kopje koffie komkommer en 1rijstewafel. L: 3 boterhammen met mager beleg glas optimel kopje thee. T: kopje thee water 1xfruit. À: nog geen idee. T: kopje thee.
@flowerme ik denk wel dat het helpt, het is best duur in aanschaf maar ik heb er wel plezier van en je bent gewoon thuis
Rianne.. Knap zeg! Elsie.. Net menu vandaag en gister en vandaag goed bewogen! Moedertjuh.. Was ook de bedoeling om het zo te houden haha.. *** Drukke dienst gehad. Opendag van de zorg vandaag. Was blij dat het 12.00 was! Pfffffff.. Menu vandaag: O: 1 bruin bolletje met kaas en 1 gekookt eitje T: 1 bolletje kipkerriesalade en sla en koffie/water L: 1 bruine bol met 1x appelstroop en 1x kalkoenfilet, en een schaaltje aardbeien T: 2 kleine appeltjes en 2 bekers cola light. A: half haantje en een schaaltje worteltjes Net nog een schaaltje magere yoghurt met framboosjes op. Vanmiddag lekker wezen zwemmen.. Nu duf dus even lekker luieren op de bank met een boek.
Hoi meiden! Eindelijk even rustig achter de computer Melanie: knuf voor jou! Hopelijk gaat het je toch lukken om het lijnen weer op te pakken. Morgen begin ik met de 5daagse minikuur van weightcare, heb er zin in! Vorige keer dat ik het deed mee afgevallen en hoop er nu ook zoiezo 3kilo mee af te krijgen. Dan het weekend rust en dan nog eens 5dagen de minikuur. Wij hebben een heerlijk rustig weekend gehad,vrijdag etentje met collega's gehad en gisteren naar de markt geweest. Vandaag het hele huis gepoetst en een eind gewandeld in het park.
Lovely.. Je gaat dus lekker knallen van de week. Fijn dat je zo lekker hebt kunnen genieten van je weekend!! *** Vandaag een drukke dag gehad. Had een dagdienst, daarnaast nog de bedden verschoont, was gedaan. Gelukkig had Erwin het huis netjes en de vaatwasser al gedaan. Na het eten 6,25 km hardgelopen. Menu: O: 1 hard bolletje met kaas , eitje en een beschuit met aardbeien en koffie T: flesje water & sinasappeltje L: 2 bolletjes, 1x rookvlees en 1x aardbei. Een gekookt eitje en een glas jus. T: flesje water, appel en 3 paaseitjes A: frietjes met te veel mayo en een kroketje. *** Vandaag mijn vinger best wel heftig verbrand aan de oven op het werk. 2e graads en best diep. Ziet er echt eng uit. Hele huid is verschroeit. Moest mijn vinger van de oven af trekken. Brrrrrr.. Ben nu dus heeeeeel zielig haha..
Mve: inderdaad even knallen! Brrr krijg helemaal de rillingen van je verhaal over je vinger! Doet zeker erg pijn nu
Lovely.. Ja, is best pijnlijk.. Had het op het werk verbonden ivm bacteriën. Nu dus niets er op. En doordat je het steeds ziet wordt je er aan herrinnert. BRrrr.
Dag dams... het weekeinde zit er weer op. Ik moest ook werken..... had slaapdienst, kwam er vanmorgen weer uit. Vandaag wat aangerommeld op visite geweest bij schoonzus en zwager. Me kunnen inhouden met eten. O: 3 cracottes, 1 plak 30+ kaas, 1x leverpastei, thee. T: paar druiven, thee. L: kopje kippensoep, twee boterhammen met ham en kaas ( tosti ) T: beschuit met muisjes, 2 paaseitjes, 2 blokjes kaas, paar chippies. A: ovenschotel met gehakt ( runder ) prei en kerrie. T: koffie met een klein stukje chocolade, glas sinas. Weegschaal blijft stabiel nu. Ik wil afvallen... staat ie weer stabiel. Nou ja, beter dat dan aankomen toch? Met mij gaat het wel beter gelukkig. Niet meer duizeligg, komt vast ook omdat ik gewoon eet, en gezond. Vandaag wel wat kleine lekkere dingen gehad, maar goed!! Het is zondag he . Slaap lekker, ik zit al lekker in bed met de laptop nog even. Maar ga afsluiten en maar slapen. Ben best wel moe. De wekkertjes gaan hier weer vroeg morgen denk ik. Mijn dames weten niet zo goed wat uitslapen is .
Butterfly.. Lekker menuutje gisteren. Vandaag gewoon weer lekker brood/ mager beleg, & fruit!! Komt het vast goed *** Weegschaal was lief na het weekend!! Zelfs iets lichter als vrijdag. 72.7. Vandaag weer fanatiek verder! O: kommetje yoghurt met 2 eetlepels muesli en koffie T: water, koffie en een appeltje L: 2 broodjes, gekookt eitje en thee. T: Fruit A: Bloemkool, aardappeltjes, gehaktballetje **** Straks met Esmee een ouder en kind les op school! Leuk!!
Hallo dames, Hier ook weer terug van het weekendje weg. Was helaas niet wat ik ervan verwacht had en we zijn gisteren dus al thuisgekomen. Lovely: Loopt die actie nog bij de jumbo? En dan echt 2 pakketten voor de prijs van 1? Ik wil in ieder geval volgende week die 5-daagse doen want vrijdag de 30ste heb ik mijn eerste pas. MvE: Auw!! Hoe is het nu? Jij kan dingen ook zo lekker verwoorden hé....bah hihi. Butterfly: Nog een knuffel voor jou. Ik herken zoveel van mezelf in jou. Ik ben slecht in mijn gevoel uiten dus zal hier de details besparen....maar gisteren was dus de bom ontploft bij mij en we zijn gisteren dus al thuisgekomen i.p.v. vandaag.... Hier: Vanochtend met stofzuiger en al de trap afgedonderd. Heb er een beurse zij, schaafwond op mijn onderarm en dikke hand voor terug. Aaahhhh en Dane zag het gebeuren dus die rende op mij af en zei "mama, ik geef jou wel een kusje"....schatje toch. Zal me morgen trouwens eens wegen.
Hai dames, Allemaal drukke weekend gehad zo te lezen, hier ook met bezoek was wel gezellig. @MvR, super meid! @Melanie, knuff meid hopelijk gaat het na 29 maart de betere kant op. @MvE, brrr je verhaal. Beterschap ermee meid. @Lovely, vertel is er een actie van die WC 5 daagse kuur? Heb ik na de bevalling van m'n eerste ook gedaan op advies van m'n dietiste en het hielp wel. Succes ermee @Butterfly, fijn dat het beter gaat met je duizeligheid. Gwn magertjes houden je eten dan komt die weegschaal vanzelf weer in beweging. @Wendy, dikke knuff meid. Wat een schatje die zoontje van je. @Hier, morgen m'n weegdag ben benieuwd. Ach ben iig nog steeds blij met m'n geslonken 5cm bij m'n taille. Mooie menutjes allemaal voorbij zien gaan, hier geen idee wat het gaat worden vandaag ben inspiratieloos. Lig alweer in bed omdat ik brak ben, voel me ook niet lekker.
Hoi meiden! Gister op verjaardag geweest bij mijn oma, niet super veel gegeten daar, wel op de terugweg naar de Mac geweest Vanmorgen lekker gesport! -377 calorieën! Mijn moeder paste op sam @mamavesmee dat klinkt erg pijnlijk!!