Vandaag: O: 2x tijgerbrood met kaas, mok groene thee T: bullit (fout maar was echt futoos) L: WC shake, mok groene thee, banaan T: 300ml water, handje studentenhaver A: gegrilde vis, spinazie, bakje salade T: pot groene thee, bakje magere kwark
Mijn menu: O: 2 crackers met kaas kopje thee glas water. T: kopje koffie 2xbidon water tijdens sporten. L: 3 boterhammen 2xham 1xpalingworst glas optimel kopje thee. T: kopje thee glas water appel. À: boerenkool. T: kopje thee bakje optimel vla.
Wendy.. Jammer dat het weekend niet zo leuk is afgelopen. Las al in wat topics de frustratie betreft het vissen, shoppen etc. Denk ook aan jezelf he?! Dikke knuf!! Elsie.. Net menu vandaag! Gefeliciteerd met je oma!! Moedertjuh.. Je hebt ook bullit Light.. De rest ziet er goed uit. Eet je je avondmaaltijd altijd koolhydraat beperkt? - 5 cm is i.d. super mooi resultaat! **** Onverwacht een vriendinnetje te spelen. Ze wouden graag bovenspelen. Dus alles was alvast weggepakt en een berg strijk gestreken. Waar spelen al niet goed voor is. Vanmorgen het hele huis gezogen/gedweild dus alles weer lekker fris. Grote boodschappen ook al in huis. Dus morgen een relaxed dagje!
MvE, vind die light energiedranken niet eens lekker. Ja ik probeer het avondeten niet al te koolhydraat zwaar te nemen. Vind je het weinig dan? Lekker huisje aan kant, altijd een heerlijk gevoel erna. Geniet van je relaxdagje morgen. Ik ga morgenochtend weer rennen, hopelijk is het net zo lekker weer als vandaag.
Zo lekker gegeten opgeruimd bed weer opgemaakt, nu lekker tv kijken Vanmiddag boodschappen gedaan en alvast begonnen aan de uitnodiging voor Sam zijn verjaardag, hij is 19 juni jarig en vriend 11 juni dus dat word samen gevierd! lekker op tijd hè met uitnodigingen maken
Aaahrg!! Weegschaal kapot! Ik zou volgens onze weegschaal nu amper 65 wegen, en dat kan ECHT NIET! Mijn man erbij geroepen om er ook op te staan...helaas ook bij hem kilo's eraf wat echt onmogelijk is. Als ik 65 zou wegen zat ik nu echt wel aan maatje 36,maar dat past mij bij lange na nog niet. Haha! Denk dus dat die 7 kilo ook niet klopt wat ik afgevallen was..hmmm domper! Gauw een goeie kopen dus!
Haha idd lekker op tijd! Wel leuk om te doen he? Die verjaardagen van je kinderen... Hier ook lekker op de bank, net de woonkamer en wc gepoetst en nu lekker csi kijken
Mooi menu's dames! MvE: Ik moet inderdaad ook meer aan mezelf denken. Vandaag wel lekker naar de intratuin geweest en allemaal paasdingetjes gekocht, wordt ik altijd vorlijk van hihi . Heb je nog last van je hand? Elsie: Jij bent er op tijd bij haha. Ik ook hoor. Dane is pas 6 juli jarig maar ik heb zijn thema voor dit keer al gepland, piratenfeest! Dane zijn piratenpak hangt al in de kast hihi. Hier: Vandaag 2 weightcare 5-daagse kuur pakketen gekocht bij de jumbo voor de prijs van 1 (bedankt voor de tip Lovely!). Volgende week ga ik er dus 1 doen. En in juni gaan we een weekje op vakantie dus die week ervoor die andere. Verder kan ik beter in beweging blijven want dan heb ik het minste last van die val van vanmiddag. Ik vrees voor morgenochtend als ik mijn bed uitkom. Rug, schaafwond en hand zijn erg gevoelig. Als ik ff heb gezeten en ik sta weer op lijk ik wel 80 haha. Maar heb wel mazzel gehad hoor. Toch wil ik morgen proberen op de fiest naar mijn werk te gaan. O ja, morgen wordt er wat meer bekend over de reorganisatie .
Hey meiden, Ik kom ook weer even om het hoekje kijken... @ MamavEsmee en Wendy: Niet allemaal van die enge dingen doen jullie he... vingers verbranden... van de trap vallen. Dat willen we hier niet lezen Hopelijk hebben jullie gauw minder pijn! Hier vandaag een lange dag. Van 8 tot 6 gewerkt. Toen tot 7 uur werkoverleg. En daarna met mijn moeder naar een feestzaal gaan kijken voor hun 40-jarig huwelijksfeest volgend jaar. Mijn vader zou eigenlijk mee gaan, maar die had zijn enkel verzwikt en kon niet autorijden. Dus ben ik maar meegegaan. Ik was om half 10 thuis... Pfff... Mijn menu vandaag is ook niet om over naar huis te schrijven. O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel 1/2 puntje christoffelvlaai L: 3 meergrananboterhammen met; dun philadelphia light 1 peer T: niks A: 1 bruine pistolet gezond T: 1 gevulde koek Morgen kom ik weer kletsen meiden! Liefs
Ukkie.. Hopenlijk valt de nieuwe weegschaal mee! Wendy.. heerlijk, nieuwe paasspulletjes gekocht, ik moet ook nog wat leuks maken voor , voor het raam. Ben er nog niet helemaal uit. Succes vandaag. Spannend hoor. Oei.. Klinkt best heftig.. Je voelen als een vrouwtje van 80.. Rustig aan doen! Melanie.. Menu, kon slechter toch?! Oei, arme paps! Tot vandaag! Elsie.. Je bent er i.d. mooi optijd bij met de verjaardag! **** Weegschaal lief, - 300 gram. 72.4 Als ik nou die cornette en 2 koekjes had laten liggen was er vast meer af geweest! Vandaag hoop ik De Reunïe van " Simone van der Vlught" uit te lezen.. Zooo spannend. Kon hem bijna niet wegleggen gisteren. Zo eerst Esmee naar school, honden uit & beneden alles even stofzuigen. Dan met thee op de bank! Menu: O: 2 boterhammen 1x rookvlees en 1x appelstroop met koffie T: thee 2 koppen & fruit L: 3 crackers met mager beleg. T: fruit A: pasta met veel groenten en rode saus en een goed gevulde salade Vanmiddag of vanavond hardlopen..
Goeiemorgen! Net lekker op fiets naar het stadje geweest! Had de terug weg tegen wind, best zwaar met kind voorop en had ook de buggy aan de fiets! Alvast lekker bewogen dus vandaag! Straks als Sam slaapt op de Wii fit. Heb vanavond of morgen een nieuwe laptop
Ohhh... waarom? Is het zo'n mooi weer, moet ik poetsen! Bah bah bah... Maar het MOET echt. Het is hier 1 grote zwijnenstal.
Melanie.. Nog even van het lekkere weer kunnen genieten?! En je huis weer schoon?! **** Totaal geen zin om te hardlopen. We zelf een dikke schop verkocht en toch gegaan! En het ging echt super lekker. 6 km achter elkaar gelopen en het ging soepeltjes. Ook lekker loopweer. Moest van mezelf want heb vanmiddag een clubcake met bosvruchtenbavarios & chocolade op.. * oeps* een nieuwe receptje uitproberen en kon de verleiding niet weerstaan ..
@ MamavEsmee: Dat klinkt lekker zeg! Super dat je toch bent gaan lopen. Hier al 2 maanden niet geweest. Dus mijn conditie is weer gedaald tot het 0-punt. Hahaha... ik vind het ook nog steeds niet leuk! Huis is schoner dan het was, maar heb niet de energie kunnen vinden om alles te doen wat ik wilde doen. Van het weekend weer verder dus. Dan hoop ik dat ik Roland weer een keer de badkamer kan laten doen. (daar heb ik zo'n hekel aan ) Wel 3 manden was weggewerkt. Hier vanmiddag een mail gekregen van "mijn" bruidsstyliste. Ze had een dubbele boeking gedaan en kan mijn haar en make-up dus niet komen doen. Fijn (NOT)!!! Dus druk op zoek naar iemand anders. Ik zou eigenlijk as dinsdag mijn proefsessie hebben. Mijn moeder heeft daar speciaal voor vrijgenomen. Ik baal ervan!
Goedemorgen dames, Weegschaal was gister trouwens 61.5 valt dus mee na een weekend vreten. En vanochtend 61.3 en heb gister gewoon 2 koeken op en een paar paaseitjes....had ik nodig. We hebben weer meer informatie over de reorganisatie en de sfeer was om de snijden. Morgen wordt het heerlijk weer en ga ik weer op de fiets naar mijn werk. Gister wilde ik eigenlijk op de fiets maar alles deed nog zeer van die val. Vanavond moet ik model zitten voor mijn zus. Zij is bezig met een visagie cursus van 6x en vanavond is de laatste en dan gaat ze alvast bruidsmake-up oefenen met mij, en dan komt de eigenaresse ook even om advies te geven want zij vindt het zelf ook leuk hihi!! Menu vandaag: O: 1 beschuit met vlokken, thee met honing T: wiener melange, liga L: 2 boterhammen, 1 gebakken ei (heb van die eibakvormpjes gekocht), en 1 andere beleg ? T: vers geperste jus, nog iets van een liga ? A: ? ik eet bij mijn tante
hee allemaal, kom ook weer even om het hoekje kijken. Afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd, me een beetje laten gaan qua eten, wat helaas direct weer op de weegschaal te zien was... Nu zit ik weer netjes op 86,1 kg. dus dat gaat wel weer lekker! Lovely: Hoe bevalt de mini-kuur van weight care? mamavesmee: Hoe is het met je vinger?? ukkie: aarghh das balen, een kapotte weegschaal :S wendy: Al begonnen met die kuur? hoe gaat het nu na je val?? Moet hier ook echt weer nodig gaan sporten, dan gaat het afvallen natuurlijk ook sneller... kan me er alleen echt niet toe zetten... pfff Morgen in ieder geval een schoonmaakdagje gepland hier thuis want het is hier echt een bende!
Blike: Het wordt morgen 18 graden he. Zonde om schoon te maken hihi.....Nee, ben nog niet begonnen met de kuur. Ik wil hem volgende week maandag t/m vrijdag doen. Volgende week vrijdag heb ik de eerste pas van mijn jurk en vind het fijn om gewoon iets strakker in mijn vel te zitten dan. Ook is mijn vriend volgende week s' avonds aan het werk dus hoef ik voor hem al niet te koken....
ohja is ook zo, wordt mooi weer morgen! dan misschien maar ff lekker in de tuin bezig! En de ramen buitenom maar even wassen! is ook hard nodig