10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Hier het "lijnen" ff aan de kant gezet, 2much aan m'n hoofd en dat geforceer werkt averechts merk ik. Wel eet ik nog gezond en loop ik hard, alleen ga me even niet bezig houden met wegen/kilo's.

@Melanie, arme papa. Sterkte ermee! En was die feestzaal wat? Je menu had idd erger gekund! Hier vandaag ook geen fut om te poetsen terwijl het hard nodig is! Balen dat je bruidstyliste is uitgevallen, hopelijk vind je gauw een andere.

@MvE, netjes toch afgevallen ondanks het lekkernij. Goed dat je toch bent gaan hardlopen meid, knap! Boek al uitgelezen?

@Elsie, netjes op tijd met je kleine z'n verjaardag. Welke thema wordt het? En je nieuwe laptop al binnen?

@Ukkie, balen van je weegschaal. Hopelijk vallen de cijfers op je nieuwe mee.

@Wendy, klinkt leuk. Veel plezier vanavond! En succes met die mini Weight Care kuur volgende week.

@Blike, nu met dit lekkere weer dagelijks wandelen met je kleintje geen optie?

@Hier, gisteren lekker genoten van het zonnetje en het wandelen. Vandaag brak opgestaan (ook is m'n oudste niet lekker), beetje teveel van het goede gedaan gisteren vandaag dus even rustig aan. De meiden liggen nu op bed, en ik even op de bank met een kopje thee.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Balen van de visagiste..

Blike.. Fijn dat de verjaardagspondjes er weer af zijn, de ramen en tuin weer netjes?

Wendy.. Hoe is het nu met je rug etc? Goed bezig, lekker op de fiets naar het werk. Veel plezier vanavond.

moedertjuh..Gezond eten en bewegen is prima toch?! Balen dat de weegschaal je zo frustreerd. Boek is i.d. uit! Tot de laatste letter spannend. Dikke knuf!!

Vanmorgen weer - 200.. 72.2.. Ben helemaal happy.

Esmee is vrij van school, studiedag. Vanmorgen eerst naar de dokter voor mijn vinger. Ze doen er niets aan. Hij is ontstoken, als hij gaat stinken en er komt groene pus uit moet ik weer komen.. Nou ja!:$ Daar betaal je dan zorgverzekering voor.

Daarna lekker met de honden gewandeld en naar het zwembad geweest, 1,5 uur gedobberd. Inmiddels het huis aan kant, 2e wasje draait en de lunch is op.

Straks op de fiets bij mijn mama theetjes drinken ( 16 km totaal)

Menu:

O: 2 knackebrodjes met appelstroop en muisjes en koffie
    T: appel, worteltjes en water.
    L: 3 knackebrodjes met hagelslag, rookvlees en appelstroop ( geen zin om brood uit te halen voor mezelf) schaaltje meloen & thee
    T: thee en een cakeje.
    A: Gekookte aardappeltjes, doperwten/wortelen en restjes bloemkool, tartaartje.

A: yoghurt met vriesframboosjes.

3. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben een emo-eter en doordat de weegschaal niet mee werkt ondanks de inspanning gaat het alleen maar de verkeerde kant op, dus nu ff niet naar omkijken.
    Dank je meid!
    Welke boek ga je nu lezen? Wat goed dat je veel leest, ik heb daar de geduld niet voor.
    Nou ja zeg ze doen er niks aan, idd daar betaal je je niet bont en blauw aan de zv. Hopelijk knapt het gauw vanzelf op, beterschap.
    Lekker gezwommen, gewandeld en zo ook nog eens 16km fietsen toe maar. Fiets/theeleut ze, fijne dag verder! Mooi menu, geniet van je cakje.

Hier nog steeds gekluisterd aan de bank, futloos!

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi meiden!
    Sorry beetje te lui om overal op te reageren!
    Gaat lijnen goed bij iedereen?

Hier dag 3 van de 5daagse minikuur en het gaat prima, mag vrijdag pas weer op de weegschaal staan ben benieuwd!
    Vandaag een halve dag gewerkt, en nu lekker thuis. Kids zijn op de opvang dus ik ga lekker languit in de tuin met een boekje. Eind van de dag een rondje joggen!

5. MamavEsmee

Lovely.. Genoten van je vrije middag?!

Lekker wezen fietsen. Op de terugweg van mijn moeder bij de mac gezeten. Esmee een milkshake en ik braaf aan de cola light!:D

Net caramelshortcake gemaakt. Zo lekker!! Maar gaat mee naar het werk en de vriezer in.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

heb me nieuwe laptop vanmiddag gekregen!:D ben er super blij mee.

vanmorgen gezellig naar een vriendin en haar zoontje geweest, we zouden gaan zwemmen maar sam had gisteravond verhoging dus besloten dit niet te doen. we hebben lekker gewandeld bijna anderhalf uur! ook nog wat kleding voor sam en meisje gekocht:) alvast voor de zomer en voorjaar! meisje ook nieuwe schoenen ballarina's en sam krijgt nikes! echt super stoer zijn ze.

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!

Weeschaal was weer lief voor mij!! -300 gram. Nog 800 gram en dan zit ik op mijn eerste streefgewicht!! :D helemaal happy!
    Vandaag ga ik lekker om het huis schoonmaken, ramen en de tuin!

moedertjuh:
    Als je gewoon gezond eet en nog wel hardloopt is het toch heel netjes? :)

mamavesmee:
    Oh wat vervelend dat ze er bij de dokter niets aan doen zeg... heb mijn hand ook wel eens verbrand en dat doet inderdaad echt heel erg zeer!! Je menu ziet er goed uit! (Y) en wat knap dat je heel braaf voor een cola light koos!!

Elsie:
    Je zoontje alweer wat beter?

8. MamavEsmee

Elsie.. Leuk, een nieuw speeltje :D

BLike.. Goed zeg!!

Me gisteren laten gaan in caramelshortcake ( vers gebakken ) en cheese onion chips. Dom dom dom!! + 800 gram.

Zit weer op 73.0 * zucht*

Vandaag weer verder!!

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames...

Weinig online geweest op het forum van de week.
    Lekker genoten van het mooie weer ook.
    Vanmorgen lekker met Maureen te winkelen geweest, leuke zomerjas voor haar gekocht en wat shirtjes, broekje en sokjes.
    Ze groeit echt overal uit. Ga het weekeinde al haar kleding uitzoeken en alles gaat weg wat ze niet meer draagt. Zonde!!

Ook wat leuke spullen voor in de tuin gekocht.
    Al twee dagen bezig het onkruid tussen de tegels vandaan te halen, heel veel mossige troep zit er tussen, bah!!

Verder twee tentamens morgen dus tussendoor ook geleerd.
    Vanmiddag ook nog even de studieboeken erbij.

Lijnen gaat goed, niet dat er veel afgaat in gewicht.
    Maar vanmorgen nog steeds 84.9 kilo.
    Nou had ik gisteren een appeltaartje gegeten bij de oudercommissie knutselbijeenkomst :p. Volgende week bestaat de opvang 1 jaar en vieren de juffen hun verjaardag. Dus we hebben shirtjes geschilderd die ze moeten dragen. Een van de moeders was jarig en nam taart mee.

Ik heb wel gezond gegeten deze week, maar ook wel wat lekkers zo nu en dan gehad. Meestal kom ik dan meteen weer aan.

In grote lijnen eet ik nu via het boek van jij.valt.af.nl!

Menu vandaag:
    O: 2 boterhammen met kipfilet, groene thee.
    T: schaaltje meloen en groene thee.
    L: 2 boterhammen besmeerd met pesto, plak 30+ kaas, tomaat en een kopje tomatensoep.
    T: groente thee en een appel.
    A: gebakken aardappeltjes, sla met paprika, ei en ui, een kaassoufle.
    T: ??

Vanmorgen dus lekker gewandeld.
    Vanavond weer naar de sportschool.
    Uurtje fitness en dan een uurtje SH'BAM.
    En dan hoop ik morgen toch wel onder de 84.9 uit te komen.

En dan morgen... naar school en dus twee tentamens..... ;)!!
    Ben er klaar voor.

Ga nu lekker weer naar buiten. De schuur wat opruimen, moet de was nog even opruimen, en de toiletten moeten nog gedaan worden. Beetje aanrommelen. Maureen slaapt eventjes nu.

Geniet van de zon meiden.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Die taart klinkt lekker hoor!!!! Snap dat de verleiding groot was. Ach, vandaag streng en jij hebt er weer af!!!

11. MamavEsmee

Butterfly.. Ga duimen voor een goed resultaat morgen!! En voel je je goed bij wat je nu eet? Lekker doen. Misschien is meer sporten de uitkomst?

Wat een lekkere ochtend gehad. Nieuwe tas die ik besteld had opgehaald. Echt super cool. Past mooi bij mijn knal roze broek :D

Verder vanmiddag nog 3 shirtjes en vestje en een ketting gehaald. Ben klaar voor het heerlijke weer!

Oja.. Nog 5 km hardgelopen! :D

Menuutje:

O: 2 knackebrodjes met appelstroop en hagelslag en koffie
    T: stukje caramelshortcake en een banaan en water
    L: appel/aardbeitjes en een pistolet met filet american.
    T: worteltjes en koffie en een flesje water
    A: ? eet op het werk.

Ga richting werk nu!! Toedeloe!!:D

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

vanmorgen lekker gefietst met sam en vanmiddag naar de speeltuin met hem mijn moeder en zusje. toen sam sliep in huis wat dingen gedaan.

vanavond nog even een uurtje sporten.

menu:
    O: 2 crackers met appelstroop glas water kopje thee.
    T: 2 kopjes koffie 2 glazen water komkommer.
    L: 2 boterhammen 1xham 1xsmeerkaas 20+ glas optimel kopje thee.
    T: kopje thee 1 koekje.
    A: gebakken aardappels sla stukje vlees.
    T: kopje thee ?

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Voor wie het wil weten :)

Ik ben aangenomen op een kleinschalige woonvorm in Sneek voor 18 uren!!! Niet bij het huis zelf maar dit valt wel onder Plantein! Krijg nog een brief voor het 3e gesprek.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Rianne: Super zeg! Gefeliciteerd! :D

Sorry meiden,

Ik heb het echt ontzettend druk. Ik lees wel mee, maar klets zelf veel te weinig. Hopelijk na volgende week beter. Hoop dan ook het lijnen weer op te kunnen pakken, want dat lukt tot op heden niet echt :(

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamarianne gefeliciteerd!

hier net lekker ff gesport! lekker ff een uurtje eruit, nergens aan denken:) merk nu het s'avonds langer licht is ik meer engergie heb. wil ook proberen s'avonds na het eten nog een rondje te lopen met sam!

16. MamavEsmee

Rianne.. Gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?

Elsie.. Leuke dag heb je gehad! Fijn he? Dat je na het eten nog even lekker naar buiten kan!!

Melanie.. Meid, doorzetten hoor!! zou jammer zijn als er straks weer 5 kilo extra afmoeten.;)

Hier weer 400 gram er af! 72.6..

Vandaag al weekend! Heerlijk..

Heb nu mijn haren in de verf. Zo uitspoelen en dan naar een vriendinnetje koffie drinken.

Vanmiddag naar de kapper. Esmee gaat bij een vriendinnetje spelen. Wat een luxe.

Menu:

O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x rookvlees
    T: appel, koffie en water
    L: pistoletje met filet american en worteltjes
    T: schaaltje aardbeien en water
    A: frietje met snack.

17. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Allemaal genoten van de zon gisteren lees ik, hier ook lekker aan zee genoten van het zonnetje met de kids, vandaag een thuisblijf dagje genietend van de zon op het balkon. M'n jongste heeft 39.5 graden koorts, en een zware hese hoest, dus niet verstandig om ermee de deur uit te gaan lijkt mij.

Blike, zolang het bewegen erin blijft is het idd goed

MamaRianne, gefeliciteerd meid!

Melanie, volhouden meid en we lezen je wel.

MamavEsmee, leuk een nieuwe tas (foto?). Welke kleur heb je in je haren gedaan, ga je hem knippen? En die taart klinkt heerlijk dus niet gek dat je in de verleiding viel.

Menu's, heb mooie voorbij zien komen! Ben zelf inspiratieloos, dus zie wel wat het gaat worden qua eten.

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Bij Ouderen...Als Helpende waar ik ook diploma voor heb. Zijn PG mensen die daar wonen. Zit midden in een woonwijk...

19. MamavEsmee

Moedertjuh.. Hoe is het nu met de kleine meid?

Rianne.. Gefeliciteerd, klinkt erg leuk!!

Hier niet zo gezond gedaan. Na de friet naar de italiaan voor een ijsje. Ook nog chocolade op.. Oeps.

Morgen weer netjes..

We gaan naar Nordhorn, dierenpark. Kleine dierentuin met speeltuin. Nemen broodjes, drinken en fruit/rauwkost mee.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Heel veel plezier vandaag. Maar dat zal wel lukken met dat heerlijke weer.

Ik ga de ramen wassen! hahaha...

Deel Deze Pagina