10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Eindelijk weer even tijd om te kletsen.
    Lijnen is weer drama, en ik baal er steeds meer van.
    Durf niet eens op de weegschaal te staan...

@Mel: heb even aan C. gevraagd, maar ze kan geen makeup doen. Ze zou informeren bij oud-collega's.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Dankje, waarschijnlijk heb ik inmiddels al iemand gevonden!

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Gelukkig!! :D

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Zag al dat je druk was geweest! Roland de badkamer gesopt?!;)

Echt een leuke dag gehad. Vanmorgen dus naar Nordhorn Tierenpark geweest, waren tegen 14.00 terug. Toen oppad voor ander zitje voor Esmee voor achterop de fiets. Gewoon een steuntje en een zitkussentje en een paar mooie nieuwe fietstassen van Basil. Zoooo leuk! Ben weer helemaal hip?!:cool:

Nog een ijsje gedaan bij de Italiaan..

Menuutje:

O: 1 bruine bol met appelstroop en rookvlees en 2 koppen koffie
    T: 2 blikjes redbull light en een bakje worteltjes.
    L: 3 bolletjes met pindakaas, light salami en appelstroop en een flesje water
    T: flesje water en een appel & een yoghurtijsje
    A: stukje zelf gemaakte pizza met champignons, paprika, light salami en wat geraspte kaas en een rauwkostsalade

Nu een schaaltje yoghurt met verse aardbeitjes..

Schat: 1500 calorieen vandaag.. Vanavond nog een klein schaaltje chipjes.

Vanmorgen het zelfde als gisteren.. Ben dus blij!:)

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Klinkt gezellig :D

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Klinkt als een leuke dag :D Hier inderdaad druk geweest. En Rolande heeft inderdaad de badkamer gedaan! :D

7. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@MvE, hier een ziekenboeg thuis. Beiden kids een loopneus en hoesten, de jongste zo nu en dan hoge koorts.
    Je uitje en eten van gisteren klinkt lekker.

@Mel, fijn dat je waarschijnlijk iemand hebt. De ramen gelapt?

@Rianne, wat leuk en veel plezier alvast.

Hier qua eten niet echt zoals het hoort maar ik zit even in een 'hetboeitmeniet' fase, bewegen gaat nog wel goed gelukkig.

Gisteren:
    O: 2x bb met kaas, kop groene thee
    L: niks
    T: energiedrank, halve mini snickers
    A: bloemkool gebakken in ei, gekookte aardappelen en brocolli, salade, kipfilet in jus
    T: trip cookie choc

Vandaag:
    O: mok koffie, kom magere yoghurt met meusli
    T: appel, water, thee
    L: wc shake, water
    T: fruitsmoothie, water
    A: boerenkoolstampot, salade, gehaktballen in jus
    T: pot groene thee

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!

Kimmetje: gewoon op de weegschaal gaan, wie weet motiveert het juist om te gaan lijnen :)
    Mve: Lukt het met Esmee op zo'n zitje? Nana zit hier nog voorop en wou ook een achterzitje halen,maar wil eigenlijk ook direct op zo'n zitje overgaan.

Moedertjuh: Mooi menu voor vandaag hoor!
    Hier een druk weekend gehad, vandaag hopelijk wat meer rust.
    Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, ga pas volgende week zaterdag, dan heb ik 2x de 5daagse minicuur gedaan.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Hier ook weer present.

Gisteren uit eten geweest met vriendlief. Hij is volgende week heel de week pas rond 23.30 uur thuis i.v.m. en mijn ouders vroegen of Dane mocht blijven slapen dus hebben papa en mama het er maar van genomen ;). Weegschaal was vanochtend dus niet lief.

Vandaag even rustig aan doen zodat ik morgen met een redelijk startgewicht kan beginnen aan de 5-daagse kuur.

Vriendlief is nu vissen en Dane wordt vanmiddag gebracht dus vanochtend alleen wakker geworden, vreemd hoor :). Ik ga me zo ff opfrissen en de boodschappen halen, daarna strijken en dweilen. Tja, als je dan toch alleen bent. En vanmiddag moet ik naar mijn nichtje want dan worden onze haartjes gedaan....

Fijne dag alvast dames!

10. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lovely83, dank je. Spannend wat de weegschaal gaat zeggen volgende week zaterdag, succes verder met WC.

Wendy, geniet ervan deze ochtend en veel plezier vanavond met jullie haartjes doen. Succes morgen met WC mini kuur.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Moedertjuh: Thanks. Volgende week vrijdag heb ik de 1e pas van mijn bruidsjurk dus ik heb een goede motivator. Ik hoef geen kledingmaten af te vallen maar gewoon even wat strakker in mijn velletje, dan staat de jurk net ff wat mooier hihi.

Jeetje, wat is het stil hier in huis.....aan de ene kant wel even lekker aangezien ik volgende week een "alleenstaande moeder" ben hihi. Heb echt respect voor de echte alleenstaande moeders hoor poeh.

12. MamavEsmee

Moedertjuh.. Prima menuutjes toch! Niets op aan te merken. Beterschap voor de meiden!

Wendy.. Succes van de week. En spannend, je eerste passessie! De dag vandaag doorgekomen.. haha..

Lovely.. Wat verwacht je op de weegschaal? En achterop gaat prima. Esmee vind het erg leuK.:D Vanmiddag ruim een uur gefietst en geen geklaag gehoord.;)

Hier een heerlijke dag gehad! Vanmorgen bij schoonouders op de koffie en vanmiddag op de fiets naar mijn ouders. Op de terug weg bij de mac een mc flurry gehaald en thuis nog even lekker in het zonnetje gezeten met een boek. Heerlijk!

Na het eten wezen hardlopen.. Nu op de bank geploft.;)

O: 1 croissantje met kaas, gekookt eitje en wat aardbeitjes & koffie
    T: blikje cola light
    L: 1 witte bol met aardbeitjes & 1 knackebrodje met appelstroop en een kop thee.
    T: mc flurry m&m's , koekje en 2 koppen thee en een flesje water.
    A: klein bordje frietjes, frikandel speciaal.

Net een kommetje yoghurt met een klein beetje muesli en 100 gram framboosjes.

18 km gefietst & 6 km hardgelopen.:cool:

13. MamavEsmee

Gisteren ruim 800 calorieen verbrand met sporten ( fietsen en hardlopen en als resultaat + 500 er bij op de weegschaal. Zal wel vocht in de spieren zijn. Maar leuk was het niet.. :D

Menu vandaag:

O: 2 volkorenbroodjes met 1x kaas en koffie
    T: appel en koffie/water
    L: 3 knackebrodjes met mager beleg en thee
    T: fruit
    A: Gekookte aardappels, wortels en sperzieboontjes en een stukje verse worst.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier al lekker de boodschappen gedaan:) alles weer binnen als ik niks vergeten ben haha.

heb erg last van verstopping:( drink echt genoeg water en thee, eet gezond... heb nu maar roosvicee laxo gekocht, net een glas op hopen dat het gaat helpen. heb gewoon steeds buikpijn:(

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Nou, daar gaat ie dan. Vandaag begonnen met de kuur. Startgewicht vanochtend was 61.8.

MvE: Ik heb dat ook. Als ik gefietst heb dan is er de volgende dag ook wat bij. Raar hé. Goed menu vandaag.

Elsie: Oh vervelend is dat. Ik kan daar ook zo'n last van hebben. En als ik dan goed naar de wc ben geweest zit voor mijn gevoel gelijk mijn broek losser hihi.

Verder deze week een zware week. Ben heel de week s'avonds alleen met Dane, op mijn werk heb ik morgen een teamdag waarbij we elkaar op goede punten en verbeterpunten gaan aanspreken en donderdag mijn planningsgesprek (bespreken wat je dit jaar wilt bereiken maar dat wordt lastig aangezien ik over 2 maanden niet meer op deze manier in mijn functie zit). Dus een zwaar beladen week...pppfff. Gelukkig vrijdag in mijn jurk hihi!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Mve: poeh weet niet wat ik kan verwachten, hoop zoiezo op 3 kilo! Balen van de weegschaal!
    Wendy: Hoe ben je de eerste dag doorgekomen?

Hier een halve dag gewerkt, heerlijk!
    Daarna in de tuin bezig geweest. Nu even snel onze slaapkamer stoffen en stofzuigen en dan de kids ophalen.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: leuk, vrijdag je eerste pas. Ik moet nu wachten tot 10 mei. Dan mag ik hem (als het goed is) meteen meenemen.

Ik heb morgen mijn proefkapsel en make-up. Leuk! :D

Hier vandaag ook weer een poging gedaan om de draad op te pakken. Heb niet gewogen, omdat ik van te voren al weet dat ik daar niet vrolijk van wordt.

Vandaag op de fiets gaan werken en goed aan mijn menu gehouden (tot nu).
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    15 gram magere leverpastei
    1 appel

T: niks

A: 1 portie kip madras

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@melanie en wendy leuk hoor dat jullie bezig zijn met trouwen! lijkt me erg leuk om daar naar toe te leven.

vanmiddag met sam gefietst en later nog een stukje gewandeld:)

menu:
    O: 2 crackers 1xappelstroop 1xgestampte muisjes glas water kopje thee.
    T: kopje koffie glas roosvicee laxo bidon water worteltjes.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xappelstroop glas optimel kopje thee.
    T: kopje thee bidon water 2 pruimen stukje komkommer.
    A: gebakken aardappels sla stukje vlees.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    He verdorie. Laptop is kapot dus moet het nu ff met mijn mobiel doen.

Ben de dag in ieder geval goed doorgekomen. Alleen wel een bakje rouwkost bij het avondeten genomen. en mijn toetje staat nog in de koelkast.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Melanie:mooi menu hoor!Hopelijk lukt het je de draad op te pakken
    Elsie:Jij hebt ook een mooi menu,volgens mij beweeg jij ook best veel op een dag.
    Wendy: Bakje rauwkost moet kunnen,eerste dag is anders best zwaar he? Hier staat het toetje ook nog in de koelkast :D

Deel Deze Pagina