hoi!! @wendy wat leuk!! gefeliciteerd!! nou ik was vanmorgen bij een vriendin en sam zat aan iets wat niet mocht en ik had al een paar keer nee gezegd geeft zij hem ineens een tik op zijn vingers! pff ben echt even flink boos geworden! dat doe je toch niet? menu: O: bakje yoghurt met museli kopje thee glas water. T: 2 kopjes thee. L: broodje gezond glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: patat. T: kopje thee?
zou idd ook boos worden. Jouw kind en jij moet hem corrigeren.Doe je dat niet dan vindt ik dat degene van wie het huis is het mag doen,maar dan niet door een tik te geven
nou ik was ook flink boos geloof ook wel dat ze daarvan shrok omdat ik normaal nooit zo ben maar aan mijn kind moet je niet komen hoor! maar geloof dat het wel duidelijk was.
Kaatje.. ah wat een lieverd! *smelt*! Wendy.. gefeliciteerd meid! echt iets om naar toe te leven All.. hier de herft schoonmaak gedaan heerlijk alles weer helemaal schoon. (ik mocht weer.. 6 weken en 1 dag na de KS ) nu lekker lunchen (gezonde tosti, bruinbrood met plak 30+ kaas en runderrookvlees en dat onder het ijzer.. hmm) de weegschaal doet het niet bij ons.. grrr kan ik echt gefrustreerd van raken.. heel slecht. Vanmiddag even een nieuwe kopen.
Melanie.. zei toch dat het verslavend is! Hoe is het met je enkel gegaan? Hoe vond je collega het? Butterfly.. Pfff. wordt echt moe als ik jou dagen soms lees. Kan me voorstellen dat je even tijd voor jezelf nodig had. Fijn dat de weegschaal stabiel blijft. Wendy.. Gefeliciteerd! Ukkie.. Zie dat je in Zwolle woont, vlakbij.. Fijn dat alles weer lekker schoon is. Heb je geen last van de wond meer? Heb echt wel een half jaar pijn gehad met poetsen, tillen etc. Elsie.. Corrigeren vind ik prima, maar een tik? Heeft ze zelf geen kinderen? **** Hier een drukke slaapdienst gehad, vooral veel onzinnige dingen gedaan ( lees was/strijken/ schoonmaken) als iedereen nou wat doet scheelt het al de helft.. Vanmorgen had ik met Esmee oppad gewild, maar eenmaal thuis zag ze er weer ziek uit. Volgens schoonpa had ze niets anders gedaan dan zitten op de bank.. Zo, niet Esmee. We zouden vanavond naar de bios, maar dat doen we nu niet. Blijven lekker thuis! Vanmorgen dus boven en beneden gezogen/gedweild. Flinke mand strijk weggewerkt.. Dus een nuttige ochtend.
Zo, net mijn cadeautje opgehaald . Het kleintste maatje, hebben ze speciaal moeten bestellen (maat 16, ik heb echt hele dunne vingers) en eigenlijk is ie nog ietsje te groot maar ik wilde hem zo graag hebben. Heb snel ff een foto gemaakt met mijn mobiel... Bekijk bijlage 190291
Zo, ben gisteren lekker vroeg naar bed gegaan en dat heeft me erg goed gedaan. Had me zelfs wat verslapen. Sta meestal op schooldagen wat eerder op, nu moest ik in een uurtje de kinderen klaar maken en mezelf. Was even haasten dus. We waren lekker vroeg klaar op school, hadden zelfstudie. Ben net thuis. De kinderen zijn nog op de kinderopvang, Heb even een wasje op gehangen, wasmachine aangezet, was opgeruimd....Nu even bijgelezen, liga milkbreak gegeten en een mok warme choco gemaakt. Heerlijk. Zo op de fiets de meisjes ophalen en even langs de eendjes of de hertjes. Misschien langs mams op een bakkie koffie te halen en vragen voor een avond oppassen. We hebben over twee weken ouderavond op de peuterspeelzaal. Gaat over gezond eten ( komt een diëtiste en info over piramide waar ze mee werken ). Vanavond lekker frietjes frituren . The voice kijken en ondertussen toch wat werken aan mijn verslagen. Hele weekeinde werken . De weegschaal lief... 3 ons afgevallen ten opzichte van gisteren . Menu vandaag: O: 1 bruin bolletje met schuddebuikjes, melk. T: 1 bruin boletje met schuddebuikjes, bekertje thee. L: bruin pistoletje met garnalen, pompoensoep. T: mok chocomelk, 2 liga milkbreak koekjes. A: franse frietjes, kaassoufle. T: schaal fruit Bijzonder dagje waahaha. Vanavond aan het fruit. @Wendy, mooie ring meis, enne, leuk een trouwdatum!!!! @Mamavesmee, vind het altijd zonde om een hele dienst schoon te maken. Jammer wanneer anderen er niet op letten he? Vind het nooit een taak van een pb'er, hoort er wel eens bij. Bij ons doen de locatie assistenten het, maar die laten vaak van alles liggen waardoor de pb'ers dat ook wel doen. Vind het geen ramp, maar wel als een bult administratie daardoor blijft liggen. @Ukkie, ik was nog in Zwolle paar weken geleden. Clienten van mij deden auditie in een woonlocatie in Zwolle . Heerlijk om alles weer schoom te hebben he. @Kaatje, ben je nog wel crea met speltjes? Lees er nooit meer wat over. Elin lijkt op jou he? Mooi meisje hoor. @Elsie, daar zou ik absoluut ook boos om worden. Mijn moeder heeft de neiging ook wel eens. Ik zeg tegen Esmee vaak: 'ik tel tot 3', en dan ben ik bij 2 en zal mijn moeder haar wel even aanpakken. Daar ben ik dan snel bij. Terecht dat je boos bent en goed dat je dat hebt gezegd. Nou dames, ik ga naar de kinderopvang!!! Groetjessss en vele plezier vandaag, geniet van de zon
@mamavesmee ze heeft zelf geen kinderen. @butterfly ik vind dat alleen een moeder dit soort dingen soms mag doen, maar sam is zo klein nog die snapt het toch niet.
Wendy,mooi ! Butterfly,afgelopen twee weken druk bezig geweest met verbouwen dus geen tijd gehad voor creatieve dingen.Ook geen materialen in huis nu voor nieuwe speldjes.Ben wel sinds gister weer met hotfix bezig. Een goede nacht geslapen dus ! En verslapen ? Dan zal je het wel nodig gehad hebben>Gelukkig was je nog op tijd MVE, ahh Esmee ziek aan het worden.Beterschap
@Wendy: Gefeliciteerd! Mooie ring ook. @Kaatje: Wat een schatje! Ze lijkt wel op jou of niet? @Elsie: Corrigeren mag, maar een tik? Nee dat vind ik te ver gaan, dat is aan ouders. @MvE: Arme Esmee, ze knapt nog niet echt op dus. @Butterfly: Weer een drukke dag zo te lezen. Kun je het allemaal bolwerken met school erbij? @Hier: Gezellige morgen gehad bij een vriendin. De rest van de dag lekker bij huis, anders wordt het te druk voor Myrthe.
@femke precies vind ik ook, het is idd haar huis dus mag zij wel zeggen of iets mag of niet, maar echt geen tik geven maargoed ik denk dat het wel duidelijk was, was goed boos!
@Elsie: Idd, als vrienden met kids op bezoek zijn, dan geef ik aan dat ik niet wil dat de kinderen bv aan de gordijnen zitten (heb hele dure, witte) en ik laat het aan hun om te corrigeren. Doen ze dat niet, dan doe ik het, maar het zou niet in me op komen een kinds van een ander een tik te geven.
@Femke, het is allemaal wel te doen hoor. Het is elke dag plannen en mijn leven is momenteel erg druk met school erbij. De opleiding is wel leuk, en ik werk met heel veel plezier aan school. Dat is een voordeel. Maar veel tijd voor hobby's heb ik niet meer. Als ik al extra tijd heb besteed ik die aan mijn gezin. Harrold accepteert het gelukkig. Want ja, elke vrije avond studeren vind ik voor hem ook niet leuk. We proberen 1 avond in de week lekker samen te zijn, filmpje te kijken o.i.d, maar als ik in mijn werkweekeinde zit wordt dat al moeilijk. Harrold regelt het zo, dat op avonden ik studeer hij met zijn dingen bezig is. Als ik dan een weekeinde vrij ben doen we vaak leuke dingen met het gezin. Het is elke dag plannen. De kinderen hebben ook altijd wel iets wanneer ik vrij ben, omdat ik bezoekjes aan het CB plan op mijn vrije dagen. Esmee die nu naar de peuterspeelzaal gaat. Ook op mijn vrije dag, dus dan moet ik nog vliegen. Maar goed, de de keuze om te studeren heb ik niet zomaar gemaakt. Ik heb daar lang over nagedacht, en de voor en nadelen vaak tegen elkaar afgewogen. Ben hier wel een jaar mee bezig geweest. Dat het druk zou gaan worden wist ik en was ik op voorbereid. Daarom accepteer ik het ook. Maar goed, de laatste weken voor een moduul voorbij is, is het gewoon extreem druk. Alles moet over 3 weken ingeleverd. Dus ja, dan ben je wat meer tijd aan school kwijt dan in het begin. Ik wilde dit doen, voor een betere toekomst voor mezelf en mijn gezin. Met alleen MBO gaat het steeds moeilijker worden om een baan te vinden. Wat ik graag zou willen, heb je wel je HBO voor nodig.
"Zwaai"! Drukke week gehad! En ook nog eens geen internet, we stappen over op een ander pakket en ze zijn al een paar keer aan de deur geweest voor de modem te brengen maarja overdag zijn we niet thuis. Kan hem pas dinsdag zelf halen op het postkantoor.
@Butterfly: Als ik jou programma lees, denk ik wel: zo die heeft flink wat op haar bordje. Maar als jij het allemaal volhoudt is het prima natuurlijk Een HBO opleiding bied veel perspectief voor de toekomst, zowel qua uitdagende banen, maar ook financieel natuurlijk. Altijd goed om te investeren in de toekomst. @Kaatje: Ja heel erg, leuk om te zien! @Lovely: ***zwaait terug*** @Hier: Soepje gekookt, ben nog alleen thuis, dus dat was handig Net kunnen eten zonder dat Myrthe wakker werd (dat gebeurd nl altijd! hoe ze het doet?) Wel een net menuutje vandaag: O: Yoghurt met muesli T: Speculaasje L: 3 BB met filet americain, kaas en pindakaas. T: - A: Kop soep met stokbroodje met kruidenboter T: Appel
Elsie.. Het misschien omdraaien. Stel dat jij een kind hebt, hoe zou je het dan vinden als ik hem/haar een tik geef? Al wat verkocht via marktplaats? Femke.. Heeft Myrthe snel last van de prikkels als je veel weg bent? Mooi menu i.d. haha.. herkenbaar. Esmee kwam ook altijd tijdens het avondeten. Zo iritant! Butterfly.. De locatie assistent doet ook veel maar dan nog. Heb gisteren denk ik zo'n 6 wassen weggewerkt. En stond om kwart over 6 al weer was te vouwen, onvoorstelbaar. Sommige collega's denken dat ze er te goed voor zijn. Hoort gewoon bij je werk. En als ik de wasmanden bij clienten zie uitpuilen kan ik er niet langs heen lopen zonder er iets mee te doen. Idem met stofzuigen etc etc.. Lovely.. Lastig, zit je nu illegaal te internetten?! Wendy.. Mooie ring zeg!! WOW. Menu vandaag: O: reep complete start van peijnenburg & 2x koffie en een flesje water. T: thee & water en een appel. L: grote meergranenbol met 1x kaas en 1x jam en thee. T: zandkoekje, appel en een flesje cola light. A: bord frietjes en een kroket.
@mamavesmee das een goeie idd! heb al wat dingen verkocht via marktplaats en daarvoor weer wat nieuwe kleding gekocht zo langzaam dingen verzamelen voor de winter.
Hey meiden, @ Kaatje: Met mijn enkel gaat het wel goed. Heb niet meer last dan gisteren overdag. Tape heeft dus wel geholpen! Vandaag maar meteen een nieuwe rol meegebracht Ah wat een schatje is elin zeg! Ze lijkt echt heel veel op haar grote broer! Leuk! @ Wendy: Joehoe een nieuw laagste gewicht. Goed meid! Toch trouwen? Gefeliciteerd!!! Wat is de trouwdatum geworden?Oh ik lees het al 31-8! mooie datum! WAUW! Mooie ring hoor! @ Femke: Leuk dagje heb je gehad @ Elsie: Kan me voorstellen dat je boos bent geworden op je vriendin! Belachelijk zeg! @ Ukkie: kan me voorstellen dat het frustrerend is als de weegschaal het niet doet. Snel een nieuwe, dan heb je dat probleem niet meer @ MamavEsmee: Mijn enkel voelt wel goed. Een stuk beter dan zonder tape in ieder geval. Mijn collega was helemaal verrast. Echt leuk! Wat sneu voor Esmee dat ze nog steeds ziek in. Hoop dat ze snel weer beter is. @ Butterfly: Druk weekend voor de boeg. Lekker dat je vroeg klaar was vandaag! Hier vandaag lekker gewerkt. Jubileum van mijn collega was erg leuk. Ze was helemaal verrast! Hier niet zon goede dag heb vanmorgen een klein stukje taart gehad en vanmiddag een minichocomuffin slecht! Heb er spijt van maarja dat heeft weinig zin he? Mijn menu vandaag: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 stukje (foto)taart L: 3 meergranenboterhammen met; 25 gram filet americain 1 sinaasappel T: 1 minichocomuffin A: 1 portie lasagne Net even cadeautje gekocht voor mijn nichtje die woensdag jarig is. Ze viert het zondag En nog even wat boodschapjes gedaan. Nu lekker met de benen omhoog op de bank! Liefs