@lovely ik beweeg idd best veel op een dag, alleen het afvallen lukt niet echt helaas probeer er niet te veel mee bezig te zijn. zit er ook aan te denken niet meer naar de dietist te gaan...
Hier een but dag qua eten. Na het avondeten helemaal de mist in.. Morgen niet wegen, morgen streng.. * zucht*
Elsie: Dat is minder! Want als ik zo je menu's zie en hoeveel je beweeg zou je toch wel moeten afvallen. Hoe lang loop je al bij de diëtist? Mve: Balen! Morgen weer een nieuwe dag
@lovely best al een tijdje, het is een beetje een jojo effect, de ene keer val ik af en de volgende keer zit het er weer aan..
Goedemorgen, @Elsie: Maar de diëtist weet niet waar het dan aan moet liggen? Hier vroeg op,manlief is voor een paar dagen naar Afrika i.v.m. familie problemen. Heb hem dus even uitgezwaaid. Hij komt zondag weer terug. Gelukkig een rustig werk weekje dus red het allemaal prima. Vandaag weer een nieuwe dag lijnen: O: muesli T: veel water L: maaltijdreep T: boullion en veel water A: pasta champion T: het toetje en 2 koppen thee
Elsie.. Eens met lovely.. Heb je je schildklier wel eens laten onderzoeken? ( bloedprikken?) Lovely.. WC menu? Vervelend, familie problemen, helemaal als het niet om de hoek is. Met de kids alles goed? *** + 200 gram. Als ik nou niet zo gesnaaid had was er zeker 500 gram afgeweest.. *** Vandaag een drukke dag. Eerst op het zoontje van een vriendinnetje passen. Vanmiddag heeft Esmee uitvoering van school en moet ik helpen met omkleden. Tussendoor nog een slagroomtaart maken en vanavond na het eten kijkavond op school en daarna door naar een verjaardag. Pfff... Oja, ook nog langs de slijter voor een likeurtje voor papa. Broertje en pa vieren het samen ( pa is morgen jarig , broertje vandaag!) Menu: O: 2 knackebrodjes met vruchtenhagel en appelstroop en 1 koffie T: fruit L: 2 broodjes en een eitje T: fruit!! A: tortelini met champignons, paprika & hamblokjes & salade Klein stukje monchoutaart.
goeiemorgen! @mamavesmee heb idd al eens laten bloedprikken ook op schildklier, was niks mis mee. @lovely zij wist het idd ook niet, moest na vorige keer brood eten met minder koolydraten maar ben nu dus verstopt daardoor.
Elsie.. Wel vreemd dat je dan niet goed afvalt. Doorzetten dan maar he?! Maar kan me voorstellen dat je dat soms best frustreerd!!
@ MamavEsmee: Moet dat nou? Ik vind dat er altijd zo vies uitzien, zo'n slagroomtaart! Bah bah! @ Elsie: Frustrerend dat het afvallen niet gaat zoals je wil. Je doet zo je best ervoor Hier vandaag een leuke dag gehad. Heb mijn proefkapsel en make-up gehad, en ik ben helemaal tevreden... Moet er op de dag wel 3 uur voor zitten, maar je moet er iets voor over hebben he haha Ben vandaag nog niet aan mijn fruit toegekomen. Onverwacht met mijn vader mee moeten rijden om de auto op te halen bij de garage. En nu net pas terug. Dadelijk even douchen (alle haarlak uit mijn haren wassen), en dan komt Roland alweer thuis. Heb ook nog geen idee wat we gaan eten! :S Mijn menu tot nu toe: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: (bij mijn ouders) 2 witte bolletjes 1x salami 1x kalfsfilet met uitjes T: 2 paaseitjes A: ???
@mamavesmee he wat lekker zo'n taart! @melanie ik ga nu gewoon niet meer op de weegschaal staan, eet gezond, drink sinds gister 1 glas roosvicee laxo per dag en dan zien we wel hoe het gaat. voel me nog steeds opgeblazen omdat ik niet goed naar de wc kan heb het eten al gemaakt, moet alleen nog aardappels koken, we eten stoofpot
Melanie.. Fijn dat het helemaal naar je zin was! Prima menu gisteren. Elsie.. Inmiddels al weer goed naar het toilet geweest?! Taart.. Die was ook erg lekker!! **** Drukke dag gehad gisteren zeg.. pfff.. Vandaag alle was wegwerken, strijk en beneden stofzuigen en dweilen. Vanmiddag wil ik even marsepein en kleurstof halen voor een bestelling voor maandag. En vanmiddag ook nog huisbezoek van de juf van Esmee. Oja.. Weegschaal - 700 gram. Menu: O: 1 boterham met appelstroop en 1 cracker met muisjes. Rest nog geen idee!
Vluchtig bij gelezen, erg druk gehad met genieten van het mooie weer. Hier alles goed en de weegschaal blijft staan op 84.7 . Ik woog vanmorgen na een week weer en ik was toch wat bang dat ik weer op 86 zou staan gezien het lekkere weekeinde.... . Maar nee, nog hetzelfde gewicht. Ik compenseer dan ook alles wat ik eet met het volgende wat ik eet. Dat scheelt dus toch wel . Vanmorgen bij de dokter geweest, loop al dagen met oorpijn en daarvoor al weeeken jeuk in het oor. Bleek een oorontsteking te hebben. Druppen voor gekregen. Vervelend als je maar de helft hoort, ik hoor ook minder met het oor. De wasmachine draait er hangt een was buiten. Zo even boven stofzuigen en dweilen, een doek de toiletten en dan ben ik voor de lunch klaar. Vanavond paar uurtjes werken, kookdienst. Morgen even met een client naar therapie voor een gesprek. Dus zo'n drukke week heb ik niet. Met de dames gaat het ook goed. Die spelen heerlijk buiten elke dag. Ze zijn echt al bruin in het gezichtje aan het worden . Fijne dag dan maar weer.
Rustig hier vandaag. Hier weinig te melden. Morgen de audit op het werk. Hoop daarna weer wat meer rust in mijn hoofd te hebben... Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans t: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 15 gram magere leverpastei 2 mandarijnen t: niks A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram saus (chickentonight/groenten/kipfilet)
Butterfly.. lekker toch, zo'n rustige werk week? Al zul je het volgende week wel weer in moeten halen of niet? Wat zei de dokter? En fijn dat je gewicht stabiel blijft. Melanie.. Mooi menu! Succes met de audits morgen! ****** Kom even een menu droppen. O: 1 boterham en 1 knackebrodje met appelstroop en muisjes/ koffie T: koffie en glas cola light & appeltje L: 1 hard bruin broodje met kaas en appelstroop en koffie T: water, mandarijn & stukje blondie ( brownie met witte chocolade) A: 2 broodjes, omelet van 2 eieren met champignons, ham & wat geraspte kaas en een schaaltje rauwkost met dressing. Net 2 worteltjes met een kop thee. Had willen hardlopen, maar last van mijn enkel en moe, moe, moe.. Ben dus niet gegaan. Morgen maar compenseren.
Goedemorgen meiden! Toch 200 gram er af.. Weer onder de 73, 72.8 Menu vandaag: O: magere yoghurt met een handje frambozen en 2 eetlepels muesli & koffie T: koffie/ flesje water & klein koekje L: 2 boterhammen en een appel. T: fruit A: Aardappelpuree, scholfilet ( gebakken) & brocolli. Vanavond wil ik gaan hardlopen. *** Esmee is vandaag & morgen vrij van school ivm studiedag. Lekker hoor! Vanmorgen lekker uitgeslapen en samen getut in de douche. Straks bij een vriendinnetje koffie drinken en nog even marsepein en taartdozen halen bij de groothandel. Hopenlijk nog even tijd om lekker in de tuin te zitten met een boek. We gaan zo eerst lekker wandelen met de hondjes!!
goeiemorgen! @mamavesmee het gaat de goede kant weer op gelukkig, wel opgelazen gevoel nog maar ben ook ongesteld. vandaag maar weer lekker bewegen, als sam slaapt ff op de wii fit.
Hee allemaal, kom me ook weer eens melden. Afvallen gaat redelijk, niet snel maar er zit een goede neerwaarste lijn in. Ben nu 85,1 Bijna op mijn eerste streefgewicht, als ik dat gehaald heb ga ik voor mezelf een nieuwe datum stellen om onder de 80 te komen, ik denk dat ik dat op half mei, eind mei ga zetten, dan heb ik 6-8 weken voor vijf kg. Moet te doen zijn toch? Ben nog steeds met weight care bezig, meestal 2, soms 1 shake per dag en dan nog een gewone maaltijd. Vind het erg lekker en goed vol te houden! Wendy: Succes met je eerste passessie, ooh ik wacht ook nog steeds met smart totdat mijn vriend eens een keer op zijn knieën gaat.. hoe was jou aanzoek? Hoe bevalt trouwens je mini-kuur? mamvesmee: Oh balen is dat altijd hé? stap je vol verwachting op de weegschaal, want je bent zo goed bezig geweest dat er wel wat af MOET zijn... zit er wat bij :S erg frustrerend ja! p.s. bedankt voor de slagroomtaart... als ik er al geen zin in had... is dat nu wel Melanie: Hoe was je haar en makupdagje? Elsie: Wat balen dat je stilstaat man... dat zelfs de diëtiste daar niet achter kan komen... misschien eens naar een andere gaan? even een frisse wind er doorheen? Butterfly: Beterschap met je oor!