10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@blike dat is misschien wel een goed idee, wil haar niet afvallen natuurlijk maar zo gaat het dus ook niet.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Blike: Fijn dat de weegschaal een mooie dalende lijn aangeeft. 5 kilo in die periode moet te doen zijn inderdaad. Komt vast goed. Proefsessie van haar en make-up was erg leuk. Ben helemaal tevreden :D

Vandaag een chaotische dag op het werk. Audit is gelukkig goed gedaan. Kreeg nog een compliment ook. Dat ik het allemaal zo goed op orde had weten te brengen in 2 maanden tijd. Nog een paar punten van aandacht, maar die zijn te verwaarlozen.

Qua eten ging het redelijk vandaag: Kreeg vanmiddag honger en heb 2 koekjes gehad.

O: 2 vitalu volkoren crackers
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 2 krentenbollen
    2 mandarijnen

T: 2 koekjes

A: 1 portie lasagne met veel groenten zonder kaas

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Mijn laptop is nog steeds kapot dus we hebben onze oude pc maar weer aangesloten, die stond eigenlijk op de stapel voor grof vuil haha. Maar jeetje wat is die traag zeg, en hij maakt een lawaai haha. Maar ben er nu toch blij mee!

MvE: Ook al studiedagen? Dane kon vandaag niet naar het kdv i.v.m. studiedag dus heeft mijn moeder extra opgepast. Ik geniet ook nog maar even van de ochtenden nu Dane nog niet naar school hoeft hi.

Elsie: Nog lekker gewiit?

Blike: Na 14 jaar samen en een kindje vond ik het wel eens tijd worden om te trouwen hihi. Dat aanzoek is eigenlijk een lang verhaal. Een soort van wel en niet haha...lekker vaag. Maar ja, ik blijf een vrouw en zou het liefst op de eifeltoren gevraagd willen worden maar zo is nu eenmaal niet haha.

Melanie: Zo, opgelucht dat de audit weer voorbij is? Enne, die koekjes vind ik best kunnen als ik zo naar je menu kijk.

WC kuur: Resultaat tot nu toe vind ik een beetje tegenvallen. De vorige keer was ik 2.7 kilo afgevallen en vanochtend na dag 3 was het maar -1.1. Maar ja, nog 2 dagen te gaan...al denk ik dat ik mijn avoneten morgenavond wel al normaal doe. Er zit een soep bij dat echt niet te vreten is hahah.

O ja, morgen eerste pas van mijn jurk....heb er zin in!!!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Jammer dat het resltaat tegenvalt tot nu toe. Maar 1,1 kg is toch lekker ;) Heel veel plezier morgen! Geniet ervan!

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Oh meiden.. Ik baal zo van mezelf.. Het lukt gewoon niet! Door de frustratie ga ik nog meer eten.. Grrrrrrr!!

Hardlopen is er vanavond ook niet van gekomen. BAH BAH BAH!!

Melanie.. Prima menu toch!

Wendy.. Heel veel plezier.. En 1,1 is i.d. niet veel als je 2.7 gewend bent. Maar je hebt i.d. nog 2 dagen! Veel plezier met de pas!

Elsie.. Nog lekker gesport?!

Vandaag een leuke dag gehad. Helaas me niet zo goed aan mijn menu gehouden. Iets te veel lekkere tussendoortjes gehad. Wel veel gewandeld/gefietst. Dus hopenlijk niet direct een kilo er bij!

Moet zaterdag ongi worden, dus geef dat maar de schuld. * zucht*

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb vanmiddag een half uur op de wii fit gestaan, steps, boxen dat soort dingen:)

verder vanavond lekker op de bank tv kijken.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Wij kunnen elkaar een hand geven ben ik bang. Hier vanavond ook de fout in :( Morgen meteen weer oppakken, anders wordt het weer helemaal niks. Ik moet overigens ook ongesteld worden (goed excuus he ;))

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

ook hier ongesteld, van de week ook zitten snoepen, maar daarna weer opgepakt en gezond gegeten. gister even mijn buikomvang en heup omvang gemeten en gemaild naar dietist, maar nog geen reactie terug. weet niet echt goed meer wat het de vorige keer bij haar was namelijk.

vandaag weer lekker bewegen, tussen de middag even op de wii fit.

fijne dag!

9. MamavEsmee

Melanie.. Ben gisteren maar vroeg naar bed gegaan om nog meer gesnaai te voorkomen. Toch was er nog 200 gram af. :( Lastig is het wel. Die knop kan niet om op de 1 of andere manier..;)

Elsie.. Lekker veel bewogen dus! Heerlijk.. Misschien thuis ook een boekje bij houden?

Gisteren vroeg naar bed, in bed Code Red ( ere wraak) documentaire gekeken. Echt heftig! Erwin was voetbal aan het kijken..

Vanmorgen toch - 200 gram. 72.6..

Vanmiddag de slaapdienst in, morgen om 12.00 vrij. En dan pas zaterdag weer. Lekker hoor!!:)

Menu:

O: 2 boterhammen, 1x leverworst en 1x appelstroop en koffie
    T: 2 koppen thee & een appeltje
    L: 2 broodjes en 2 gekookte eitjes.
    T; fruit
    A: ?? Eet op het werk!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee dat is misschien wel zo handig idd.

straks even naar de huisarts, gister en eergister avond heel erg veel pijn in mijn rechter zij, was ook misselijk! gisteravond kon ik sam niet eens onder de douche doen, zo'n pijn deed het, dat heeft vriend dus gedaan:) en daarna samen hem op bed gelegd.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een rust hier!

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Gisteren al eerder gestopt met de kuur. Heb een bord spaghetti op en 3 koekjes en 3 minitukjes en er was vanochtend zelfs nog een ons vanaf hihi. Eindresultaat viel me tegen maar wat er af is is er af denk ik maar. Maandagochtend 61.8 en vanochtend 60.4.

Passessie gister ging snel, had mijn jurk wel wat langer willen aanhouden hihi. 8 juni heb ik de volgende pas. Ik ben zo benieuwd hoe hij staat als ie op maat gemaakt is.

Waar is Kaatje eigenlijk?

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen

pff hier ook iemand die ongesteld moet worden :S gisteren een halve zak m@m's opgegeten, pas toen de zak leeg was keek ik naar de caloriën, 1500 voor een volle zak!!! Dus heb ff lekker 750 naar binnen zitten schransen, oooooh wat had ik een spijt!!
    Was natuurlijk ook direct op de weegschaal te zien... +300 gram.
    Tsja eigen schuld, vandaag weer streng!

wendy:
    Toch bijna anderhalve kilo in een week! vind ik best goed hoor! al kan ik me voorstellen dat het tegenvalt als je de vorige keer 2,7 bent verloren daarmee.

Elsie:
    hoe was het bij de huisarts??

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Wendy: jammer dat het niet meer is, maar elk beetje is welkom toch?!
    Blike: kan gebeuren! Als je maar wel van het lekkers genoten hebt :D

Hier ook klaar met de weightcare en ben 3,8 kilo afgevallen na 10 dagen. Ben er blij mee en heb er nu ook weer helemaal zin in.

Mijn menu vandaag:
    O: bb met vruchtenhagelslag, kop koffie
    T: Glas water, appel
    L: kwark met een appel
    T: plakje ontbijtkoek
    A: wrap met geroerbakken spitskool met kip en kerrie kruiden en een beetje creme fraische.
    T:bakje lay's light

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

alles was goed bij de huisarts, was niks raars en ook geen pijn meer gehad in mijn zij.

kan je zo'n 5 daagse kuur van weight care bij de drogist ofzo kopen?

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Elsie: Ik heb ze vorige keer, na de tip van Lovely, bij de Jumbo gekocht 1+1 gratis. Maar je hebt hem ook bij de Etos weet ik...

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@wendy heb zo'n 5 daagse minikuur besteld online:) ben benieuwd.
    etos en jumbo hebben we hier beide niet in de buurt.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Wendy: Ik vroeg me toevallig ook net af waar (hoe het met) Kaatje is?!

Hier vandaag een slechte dag. Heb geshopt en vanmiddag en vanavond lekker in de stad gegeten. Nu zit ik vol... Morgen naar vrienden en daar blijven we ook eten, dus dan zal het niet veel beter zijn. Maandag de draad maar weer oppakken. EN NU ECHT!!!

19. MamavEsmee

Melanie.. Doe ik met je mee! :D

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    En ik ook!!

Hele week ging het goed, totdat het weekend begon.
    Hou ook ontzettend veel vocht vast, drink veel te weinig.

Dus ik doe ook weer mee!

Deel Deze Pagina