10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Hey meiden!
    Ook ik wil graag een kilo of 10 afvallen. Ik ben niet echt veel te dik maar wel stevig hihi. In augustus ga ik trouwen en ik hoop het eigenlijk te redden om dan 10 kilo minder te wegen dan nu! Ik zit nu rond de 80 kilo en wil graag rond de 70 (liefst net eronder). Klinkt misschien nog veel maar ik ben aardig lang dus het zou voor mij een mooi gewicht zijn! Mag ik met jullie meekletsen?

Ik probeer af te vallen door gewoon op te letten met wat ik eet, ik let op koolhydraten omdat dat bij mij eerder goed heeft geholpen. Ik probeer nu ook veel te sporten. Een echt dieet wil ik eigenlijk niet volgen want dat gaat bij mij vaak alleen maar mis haha!

Liefs Lilotje

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Succes!

Lilotje.. Welkom! Ben benieuwd naar je menuutjes. Welke sporten doe je?

Vandaag een redelijk goede dag!

O: 1 kaiser broodje, 1/2 met kaas en andere helft met jam. 2 gekookte eitjes en 1 beschuitje met aardbeitjes. Kop thee en kop koffie.
    T: thee
    L: krentenbol en een appel & thee
    T: handje dropjes ( 250 calorieen..:))
    A: 150 gram gebakken krieltjes, 100 gram tuinboontjes en 150 gram rauwkost met light dressing & een kippenpootje

Net wezen hardlopen ( ruim 5 km) en een schaaltje met aardbei/framboos en yoghurt op.

Nu lekker douchen en een grote mok thee. Verder niets meer vandaag!

Oja.. Niet durven wegen vanmorgen.. En nu ongesteld dus vrijdag weer wegen?!:D

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik kom morgen ook weer proberen mee te kletsen!

Fijne avond...

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

pff hier dit weekend ook zo verschrikkelijk slecht bezig geweest...
    Durf morgen niet eens meer op de weegschaal te staan!
    Nouja, vanaf morgen ga ik er weer met frisse moed tegenaan! Morgenavond weer eens sporten, das ook wel lekker!

Lilotje:
    Welkom :D

5. MamavEsmee

Blike.. Balen zeg! ;)

Iedereen vol goede moed weer verder morgen.;)

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Pppfff....gister mezelf op patat en snack getrakteerd en waar ik 4 dagen streng voor heb gedaan zat er voor meer dan de helft alweer aan. Waarom gaat dat aankomen toch zo veel sneller dan er af!

Lilotje: Welkom! Ik trouw ook in augustus! Wanneer jij?

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Lilotje: Welkom en succes met afvallen... Leuk dat je gaat trouwen. Ik trouw zelf 1 juni! :D

Hier een gezellig weekend gehad. Gisteren (en vandaag) lekker geshopt. Wat zomerspul gekocht. Vandaag bij vrienden geweest. En ook nog wat dingen voor de bruiloft gedaan. Vragenlijst en dagplanning voor de fotograaf gemaakt, die kan op de bus. Ben met de bedankjes bezig geweest en de gastenlijst is nu EINDELIJK definitief. Maar goed ook, want wil aan het eind van de week, de kaarten op de post doen.

Vandaag weer bagger met eten... morgen pak ik de draad weer op!

Nu naar mijn bed, morgen weer vroeg dag.

Liefs

8. MamavEsmee

Wendy..Zonde van de week afzien. Vandaag weer normaal eten?;)

Melanie.. En start!! Vandaag er weer tegenaan he?!:) Fijn dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad. En je To Do list wordt steeds korter he?!

Vanmorgen toch op de weegschaal gaan staan. Kon erger.:D:)

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen 1x aardbei en 1x speculoos en koffie
    T: thee, koffie en een glas light drinken en een appel.
    L: 1 kaiserbroodje met kaas, 1 beschuit met aardbei en een gekookt ei. Kop thee
    T: Fruit en een plakje koek.
    A: wedges uit de oven ( 150 gram) gekookte wortels & scholfilet.

Vanavond nog yoghurt met framboosjes en aardbei.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

@lilotje welkom!

hier gaat het goed hoor, gister naar mijn oma geweest en s'middags verjaardag. vanmorgen lekker gesport -310 calorieen!

menu:
    O: 1 cracker met smeerkaas 20+ activia yoghurtje aardbei glas water kopje thee.
    T: 2 kopjes koffie bidon water.
    L: 2 boterhammen 1xkaas&komkommer 1xham glas optimel kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: gebakken aardappels sla en stukje vlees.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames...

Hier kom ik weer even om de hoek kijken.
    Maureen slaapt, Esmee slaapt.... heerlijk die rust.
    Heb een heftige dienst gehad, twee clienten boos op me, een ervan wees me de deur, vervolgens ruzie met een collega die zich met zaken bemoeide waar ik even niet op zat te wachten. Pfffff..... niet leuk!!!! Nu lekker thuis.

Ben alvast met het eten bezig voor vanavond, en ondertussen opruimen en poetsen. Had het hele weekende gewerkt dus een dikke bende is het hier in huis. De was krijg ik er niet door in zo'n weekeinde dus vandaag even alles er door proberen te raggen.

Lijnen gaat goed :D.
    Ik heb donderdag voor mezelf lekker gewinkelt.
    Twee broeken gekocht maar 42, en zat op 44 dus dat was wel fijn.
    Maar deze broeken gaan me ook al wat wijder zitten merk ik.
    Sporten gaat ook lekker. Zowiezo 1x in de week, maar vanavond ga ik ook even een uurtje :). Dus deze week 2 keer :).
    Ik volg geen dieet, ik tel geen punten en kcal, en kan gelukkig de goede keuzes maken en in combi met sporten voel ik dat het goed gaat. Niet gewogen vanmorgen, al een week niet trouwens. Zelf dat kan ik wat losser laten.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 knackebrods met een dun laagje hagelslag, glas melk.
    T: kiwi, 2 stukjes appel, senseo.
    L: 3 boterhammen, 1x pathe, ex 30+ kaas, kop kippensoep.
    T: glas sinaasappelsap, biologische hoghurt met aardbeien, kopje koffie.
    A: pasta met brocolli, champignons, paprika, gehakt en tomatensaus.
    T: ???

Nu snel weer aan de poets.
    Als Esmee fit is als ze wakker wordt wil ik even langs de action.

11. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Allemaal minder gegaan afgelopen weekend lees ik, hier the same maar ik had het zowiezo op een laag pitje staan. Gisteren voor het eerst graf van pa bezocht, was een zware dag. Ook is m'n oudste uitlogeren bij oma, de jongste slaapt en ik heb ff pauze. Druk aan het huishouden hier!

Vandaag met volle moed begonnen om het afvallen weer op te pakken, ik ga elke avond shake van weightcare nemen en goed ontbijten en middag warm/gezond eten. Joggen lukt me even niet maar ga in dagelijks een uurtje wandelen, dat lukt nog wel gelukkig.

MvE, mooie taart keukenprinses. Je hebt de smaak te pakken met bakken zie ik.

Butterfly, balen van de ruzie's op je werk. Hoop dat die wolk gauw weg trekt.

Lilotje, welkom en 10kg afvallen in 4 maanden moet zeker haalbaar zijn. watvoor sport doe je?

Wendy, balen dat er deels weer aan zit maar goed doorbijten meid.

Melanie, fijn dat je tevreden bent over je make-up en jurk. Spannend nu het dichterbij komt.

Leuk om te lezen dat er een paar gaan trouwen, krijg er helemaal kriebels van hihi.

Lovely, netjes 3.8kg in 10 dagen. Vond je alles te eten van die kuur?

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Moedertjuh, ook aan de poets in huis. Moet ook gebeuren he.
    Hier al een eind op weg, maar nog niet klaar en ik heb ook geen zin meer eigenlijk.... ;). Maar ja, alle gewassen was moet wel gevouwen en weer in de kast. Kan me voorstellen dat je een zware dag hebt gehad. Had je de kinderen mee? Dikke knuf meis!!!

Hier ook even pauze.
    Net een bakje aardbeien op met een klein scheutje vla en biologische yoghurt. Wat lekker zeg, nu nog even een kopje senseo. Zit wel weer vol tot het avond eten. Zometeen eens kijken of mijn kleine donder al wakker is :). Anders wil ze vanavond om 19.15 niet op bed.

Heb het weekeinde overwogen cambridge te doen.
    De eigenaresse van de de kinderopvang heeft dit ook gedaan, 12 kilo in 6 weken afgevallen. Een van de ouders die ook in de oudercommissie zit in 4 weken 10 kilo eraf!! Dat zijn mooie resultaten. Maar om nou 3 shakes per dag te eten en verder niets??? Dat lokt me nou niet zo. En zo'n 50 euro per week???
    Harrold zei al: 'dat kan niet gezond zijn, dat ga jij niet doen!'
    Maar als je die slanke dennen dan nu ziet ben ik wel lichtelijk heel erg jaloers.....;).

13. MamavEsmee

Moedertjuh.. heftig zeg! :( Lijkt me echt vreselijk om je papa te verliezen. Succes met het weer oppakken van het gezond eten.

Butterfly.. Cambridge kan erg goed werken. Maar je moet je leefstyl veranderen. Heb veel mensen in mijn omgevind het zien doen. Binnen een halfjaar waren ze minstens de helft weer aangekomen. Hoe is het nu met Esmee. Balen van je dienst. Lastige situaties soms he?

Elsie.. leuk weekend gehad zo te horen. Net menu!!

Hier vanmiddag wat chocotoffees gehad oeps.. Ter compensatie maar geen fruit.

Vanmiddag lekker geknutseld en naar de action geweest, schoonmaakmiddel ingeslagen.

Nu the Lion King aan het kijken met Esmee.:D

Vanmorgen nog weer een taart gemaakt. Ze komen hem straks ophalen.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly een vriendin van mij doet cambridge, ze is al ruim 22 kilo kwijt! nu doet zij sinds 2 weken 2 shakes en s'avonds een lichte maaltijd.

hier net boodschappen gedaan, nog geen dingen voor pasen mee genomen, iniedergeval geen eitjes en dat soort dingen. anders is het op voor pasen haha. morgen naar de dietist toe, heb geen opgelazen gevoel meer en voor me gevoel ben ik wel iets kwijt, heb niet meer gewogen:) morgen ochtend even doen.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Cambrigde is fijn als je dus blijvend gezond eet, ik schommel wel eens en kom snel weer aan. Dan vind ik het toch weer heel erg zonde van het geld, 50 euro in de week is wel 250 euro per maand.
    Maar goed... het scheelt wel weer in huishoudgeld natuurlijk. Dan hoef ik alleen voor de rest te koken. Maar of ik het vol kan houden..... ik geniet zo van gewoon eten. Nu ook, lekker een pastasaus gemaakt van brocolli, champignons, paprika, gehakt, tomatensaus, gezond eten is ook lekker.

Afzien zal het zeker zijn.
    Denk nog even na..... als het nu goed blijft gaan???

@Elsie, hier ook niets voor pasen, eerder al eens een zakje gehaald, die was gisteren op. Maar als de meiden hier weten dat er paaseitjes zijn vragen ze er steeds om. Nu is het op en ze vragen niet meer. Ik koop ze dus deze week ook maar niet meer :p.

@Mamavesmee, een lekkere middag bij jou dus. Ja, soms zijn die situaties op het werk lastig. Dan doe je zo je best voor je client en krijg je voor je gevoel 'stank voor dank'. Ik weet wel, ze wonen niet voor niets bij ons, ze hebben een beperking, maar soms is het echt niet leuk hoe je wordt behandeld. En ik kan slecht tegen mensen die het altijd denken beter te weten en niet luisteren naar adviezen van een ander. Dat viel bij mijn dus even goed verkeerd. En toch blijf ik mijn werk enorm leuk vinden ;).

Hier spelen de meiden in de zandbak.... gelukkig moet ik nog stofzuigen ;). Sinds de zandbak weer buiten staat is het werkelijk overal zand!!!!!

Nog lekker bij de action gestruint.
    Voor weinig geld veel inhoud...... heerlijk!!!

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly het zou ook niks voor mij zijn. en idd gezond eten is ook lekker! en zolang ik niet vaak op de weegschaal gaan staan, frustreerd het ook niet!:)

ik ga zo lekker eten maken.

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Sorry, even een egobericht vanuit mijn kant. Vandaag een redelijke dag tot nu toe. Had beter gekund. Moet echt weer afkicken. Verder voel ik me beroerd. Heb al dagen knallende koppijn en het wordt alleen maar erger. Ik ga dus maar gauw achter de computer weg... Daar wordt het ook niet beter van.

Liefs

18. MamavEsmee

Melanie.. Erg is dat he?! afkicken van alle suikers. Succes met je hoofdpijn!

@ pasen. Wij doen dan gelukkig niet aan extra uitgebreid eten etc. Vind dat zo'n onzin. En moet zelf het hele paasweekend werken dus scheelt weer. Hier al heel wat zakjes eitjes op.:)

Butterfly.. Bij cambridge leef je op 500 calorieen per dag. Wist je dat? Kan toch nooit goed zijn!:( Jummie, lekker pasta.

Elsie.. Succes bij de dieetiste morgen!

Zo.. Esmee ligt er in! PFfffffffff die was echt niet te genieten vanmiddag. :$

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@melanie balen die hoofdpijn! computer doet dan idd geen goed.
    @mamavesmee nou zo 1 had ik er vanmorgen! alleen maar piepen, maargoed om 10.15 vertrok in naar de sportschool en paste mijn moeder op hem, en toen ik thuis kwam was het tijd voor een broodje en bed:)

lekker gegeten, niet zoveel aardappels genomen had ik weinig trek in, dus meer sla gegeten en de helft van mijn stukje vlees aan sam gegeven die vond het ook lekker, en at goed groente vandaag:) nu ligt ie lekker in bed.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier lekker gesport vanavond, gezellige avond gehad.
    Ik sport nu in een andere sportschool waar je meer personal training krijgt en dus sport in kleine groepjes vrouwen. Erg gezellig en veel humor. Leuk dus :D.

Nu moet ik echt even twee uurtjes bezig met de studie.

Ik ben dus weg ;).

Deel Deze Pagina