Kaatje.. Waar was je?! *** Hier de hele nacht aan het lopen geweest. Esmee was zooo iritant. Ben er een keer of 4 uitgeweest. Grrrrrrr.. Vanmorgen wou ze niet uit bed. Nou dacht het wel! Was dan ook niet zo gezellig.. Weegschaal was lief. - 300 gram. Menu vandaag, nog geen idee. O: 2 volkorenboterhammen met 1x kaas en koffie.
Gisteren is goed gegaan ik kom straks mijn menu droppen eerst even douchen en de badkamer schoonmaken...
Goedemorgen.*gaap* Brakke nacht gehad. Morgen nog een dagje werken en dan een week vrij ( donderdag vrij genomen ivm mijn verjaardag en dan lekker lang paasweekend ) Gewicht blijft schommelen rond de 74.6 Lukt me gewoon even niet om die extraatjes te laten staan. Neem nu naar mijn werk een extra broodje mee, zodat ik die neem ipv een time out koekje ofzo. waar was ik Druk met twee kids, gewicht dat blijft hangen dus had ook niet echt de motivatie om hier mee te blijven schrijven. Kids doen het trouwens goed. Elin is alweer 8.5 maand. heeft nu 3 tanden en krijgt in de avond,nacht en ochtend nog borstvoeding. Levi is alweer 3.5 en hebben we drie weken geleden in geschreven voor de basisschool. MVE, o jij ook zo'n lekkere nacht.Groot gelijk dat ze er dan vanochtend ook maar uit moest komen.
Goedemorgen meiden, Kaatje: Fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Mve: Pff vreselijk een gebroken nacht! Hier een druk weekend gehad, had eigenlijk op een weekendje niks gehoopt,maarja helaas. Gisteren van 7 tot 18 gewerkt daarna kapot lag dus heerlijk op tijd te slapen. Ik moet vandaag nog even wat kleine aanpassingen in mijn portfolio maken, helemaal geen zin in maar het is hooguit een uurtje werk. Verder komt mijn mannetje vandaag weer naar een week thuis! Mijn menu: O: yoghurt met muesli T: kop koffie, peer L: 2bb met smeerkaas T: plakje ontbijtkoek A: Vis met gebakken aardappelen en een salade
@ gebroken nacht.. En ik kon er elke keer uit voor niets, ze kon niet slapen, slokje water, neussnuiten. Steeds van die iritante smoesjes. En ik zelf was vannacht helemaal niet lekker. Hooikoortsaanval. Nu een dikke keel, alsof er een grote bal in zit. Lovely.. Net menu, succes met je portofolio. Kaatje.. Elin al een grote meid! En knap, nog steeds bv. Balen dat de weegschaal niet wil zakken, misschien afwisselen in wat je eet? *** menu: O: 2 volkorenboterhammen met 1x kaas en koffie T: appel , koffie en 2 glazen water. L: 2 kaiserbroodjes met 1x appelstroop & 1x kaas en een kop thee T: sinasappel en een flesje water A: pasta met rundergehakt, verschillende soorten groenten & tomatensaus. Vanmiddag hardlopen.
@ Kaatje: Weer boven water We hadden je al gemist. Fijn te horen dat het goed gaat met jullie. Balen dat de weegschaal niet wil zakken! @ Mamavesmee: Jeetje wat een nacht Hopelijk eenmalig. Mooi menu heb je! @ Lovely: Fijn dat je man weer thuis komt. Succes met je portfolio. Hier heerlijk uitgeslapen. Had het echt even nodig. Net ontbeten. Dadelijk even de was vouwen, stofzuiger door het huis halen, en even verder met het draaiboek voor de trouwdag. Mijn menu kom ik straks even droppen...
Ja moet idd meer afwisselen. Eet nu vaak dezelfde dingen op een dag. Maar ja nog 2.5 kg tot mijn begin gewicht van voor de zwangerschap.Komt goed ! Even een fototje van Elin spammen. Afgelopen zondag voor het eerst op de kinderboerderij
Goedemorgen meiden (is al bijna middag maar goed) Hier gaat alles goed! heerlijk aan het genieten van het mama zijn en ondertussen lekker werken goed te doen allemaal! Nina is zo weer 11 maanden oud het gaat zo hard... En zeker omdat ze al vroeg stond enz niet altijd even handig maar ja. Mijn menu voor vandaag o 200 gram roer yoghurt met een klein beetje meusli en een kiwi er door t appel l broccoli aardappels runderworstje t nog geen idee d 3 volkoren boterhammen runderrookvlees huttenkase met komkommer filet Voor de rest veel drinken en bewegen... Elke dag fiets ik wel met Nina en tijdens mijn werk beweging zat (vanavond van 18.00 tot 23.30 op pad voor mijn werk) @kaatje jij ook weer hier gezellig! Wat is je meisje al weer groot en super dat je nog steeds bv geef. Hoe is het op je werk? @Melanie Trouwdag komt steeds dichterbij! Fijn dat het meeste nu wel geregeld is... Waar ging je ook al weer heen op huwelijksreis? @Wendy Jullie ook al een eind op weg naar DE dag! Alles al geregeld? @MamavEsmee Wat een ondeugend meisje! gebroken nachten herken ik maar al te goed Nina slaapt met vlagen door maar meestal niet hoor Al hoeven we er geen 4 keer uit dat breekt echt giga op! Zie af en toe echt prachtige taarten voor bij komen je hebt echt je hobby gevonden. Vind Esmee het leuk op school? @Butterfly Fijn dat je niets aangekomen bent! gewoon in een rustig tempo afvallen... Cambridge zou ik echt nooit doen weet je hoe ongezond! Ik zou mijn als ik jou was lekker op je gezin en je opleiding concentreren is veel belangrijker. Je doet het echt SUPER heb echt respect voor jou zou het je nooit nadoen... @Lovely Is je opleiding bijna klaar? Heerlijk gevoel denk ik of niet? Hoeveel uur ga je werken? Fijn dat je man weer thuis komt na een weekje weg... Hoe is het met je kindjes? @Elsie Hoe is het met jou en je stoere man? Nog steeds veel aan het wandelen enz? Jammer dat de weegschaal niet altijd de goede kant op gaat...
Zustertje, wauw Nina alweer bijna 11 maanden.Gaat hard Op het werk alles goed. Hou nog steeds mijn ogen open naar ander werk maar is er gewoon niet te vinden.Dus zit voorlopig nog wel in de kwekerij denk O hoor Elin wakker worden dus ga haar even knuffelen
hoi meiden! @mamavesmee balen van de nacht! en logisch dat ze er gewoon uit moest hoor vanmorgen. @zustertje met sam en mij gaat het prima nu het mooier weer word weer lekker wandelen en fietsen met hem en ga ook 1x per week naar de sportschool. hier vanmorgen bij de dietist geweest, -700 gram met de vorige keer en bmi was naar beneden en heupomtrek -1cm. sam gaat straks naar mijn schoonmoeder, twijfel of ik zal gaan sporten, ben gister natuurlijk ook geweest. menu: o: 1 cracker met smeerkaas20+ 1 activia yoghurtje 1 mineola, glas water kopje thee. T: 2 kopjes thee. L: 2 boterhammen 1x gebakken ei 1xkaas glas optimel kopje thee. T: kopje thee bidon water komkommer&wortel. A: of aardappels, bloemkool en een gehaktbal of macaroni. T: kopje thee bakje optimel vla.
Melanie.. Volgens mij is het heeeeeel veel werk of niet? Een bruiloft regelen. Of ben jij zo perfectionistische?! Inmiddels het huis schoon? Zustertje... Fijn dat de combinatie, moeder & werken je goed bevalt! Mooi menu vandaag. Doe je nog sporten? Het is i.d. een erg leuke hobby. Je maakt mensen steeds weer blij met iets moois & lekkers! Esmee heeft erg naar haar zin op school. Kaatje.. Wat een fotogeniek stel zijn jullie. Ontzettend mooi meisje, jij ziet er ook goed uit. ******** Hier alle kledingkasten uitgezoch en 2 vuilniszakken met kleding naar het leger des heils gebracht. Verder boven alles van de kant gehad, alles is weer lekker schoon en fris. Eten voor vanavond staat gesneden. Dus is het zo klaar. Het is weer is hier echt heerlijK!!
@ MamavEsmee: Uhm... misschien kun je beter aan wendy vragen of het veel werk is hahaha... ik ben namelijk extreem perfectionistisch. Roland wordt er helemaal gek van. Heb gisteren (na 2x controleren of je juiste kaart in de juiste enveloppe zat, en of alle gasten voorzien waren) de enveloppen dichtgeplakt. Vanavond doen we ze op de post, maar het liefst zou ik ze nog een keer open trekken om het nogmaals te controleren. En zo gaat dat bij mij met ALLES! Bridezilla noemen ze dat @ Zustertje: Fijn te horen dat het zo goed gaat met jullie. Bruiloft komt inderdaad dichtbij. Minder dan 2 maanden nog. Huwlijksreis gaat naar Mexico. Ik kom mijn menu even droppen: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 1 (harde) meergranenbol met; dun tonijnsalade 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 peer A: 1 portie zuurkoolschotel (ovenschotel met shoarma, uien, zuurkool, zure room, appel, rozijnen en aardappelpurree) Hier huis weer schoon en de was weer gedaan. Ik denk dat ik maar een begin ga maken aan de bedankjes...
Vanmorgen toch maar even op de weegschaal geweest, 84,9! Viel me reuze mee! Helemaal blij zijn eindelijk onder de 85. Nu is mijn volgende goal om eind mei onder de 85 te wegen! Let's do it!! Mijn menu voor vandaag: O- Shake T- Banaan L- Shake T- X A- rode kool, aardappel, filetlapje T- Stuk ontbijtkoek Butterfly: oeeh fijn is dat hé? in een maatje minder passen Vervelend dat je zo'n vervelende werkdag hebt gehad. Je kunt natuurlijk ook 's avonds gewoon blijven eten, dat doe ik ook met die shakes, alleen 's ochtends en 's middags. Het gaat natuurlijk niet zo snel maar bevalt me wel goed! Paaseitjes: Nog niets in huis gehaald dit jaar!! *trots op mezelf * mamaVesmee: Kan niet wachten tot ik samen met Nick disneyfilms kan gaan kijken! héérlijk Melanie: Beterschap! Wauw Mexico, gaaf zeg! ben je daar al eens geweest? Kaatje: Mooie foto, balen dat je stilstaat qua gewicht Elsie: 700 gram! goed bezig zeg! Heb ook nog een wii fit staan, die kan ik ook wel weer eens afstoffen
Hai dames goede morgen, Butterfly, ja de kids waren mee (al begrijpen ze het nog niet) en mama en man ook. Dank je. Knap van je meid, studeren, werken en 2 kleintjes! Fijn dat de sportschool beter bevalt, ik twijfel ook of ik er niet terug moet? MvE, dank je. Gaat het al wat beter met Esmee? Melanie, leuk joh naar Mexico! Hier ook niet zolang geleden een mini wereldreis deel 2 gemaakt met m'n man. Kaatje, leuke foto van 2 mooie dames en je kleine alweer 8.5mnd gaat snel. Spannend Levi bijna naar school! Zustertje, 11mnd alweer en al druk met de 1e verjaardag voorbereidingen? Lovely, is die -3.8 er nog steeds af nu je weer normaal eet? Wendy, en waar gaat jou huwelijksreis naar toe? Blike, eind mei onder 85 moet lukken succes! Hier, weeg 88kg en wil eind mei toch echt 80kg gaan wegen hoor.
Vandaag: O: 2 sneetjes tarwe-roggebrood met sandwich spread, mok groene thee, kop koffie T: flesje crystalclear, appel L: met vriendin bij la place T: flesje water, sinaasappel A: weight care shake, salade T: pot groene thee